- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Amazfit T-Rex 3 Pro – világítós dínó
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Az 5 legnagyobb bénázás a mobilpiacon idén
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
Akkor elkezdem elölről , 5-6-7-éve /vagy több / olvastam egy tesztet /talán az AM-ben , hogy amennyiben vészfékezésnél nem nyomod ki a kuplungot , akkor nő a fékút . Amennyiben vészfékezel , akkor blokkolnak /ABS-nél blokkolások sorozata / a kerekek , és ha nem nyomod ki a kuplungot , akkor nő a fékút , mivel a fékeknek kell blokkolni a motort és az erőátvitel egy részét . Szerintem is logikus , mivel egy egyszerű teszttel is ellenőrizhető . Pörgesd föl a motort mondjuk 3 ezerre , és vedd le a gyújtást . A motor nem fog azonnal megállni , gondolom ezt Te is belátod , meg így tudod . Vészféknél ezt is a féknek kell lefékezni , emiatt nő a fékút . Ne gondolj nagy különbségre , viszont mint írtam , nem egyszer számít az 1 m is . Mivel arról szólt a beszélgetés , hogy most úgy oktatnak , hogy sima fékezésnél is ki kell nyomni a kuplungot , erre írtam , hogy szerintem emiatt a teszt miatt / több helyen is foglalkoztak vele / terjedhetett el ez a hülyeség /mármint a kuplungos fékezés /.
Új hozzászólás Aktív témák
- Toomy: FOXPOST régen jó volt, de ma már jobban jársz ha elfelejted.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Minden, ami Unreal Engine
- Windows 10
- Hobby rádiós topik
- Kábel nélkül a Sapphire VGA-val
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- E-book olvasók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest


