Új hozzászólás Aktív témák

  • lsc

    nagyúr

    Akkor elkezdem elölről , 5-6-7-éve /vagy több / olvastam egy tesztet /talán az AM-ben , hogy amennyiben vészfékezésnél nem nyomod ki a kuplungot , akkor nő a fékút . Amennyiben vészfékezel , akkor blokkolnak /ABS-nél blokkolások sorozata / a kerekek , és ha nem nyomod ki a kuplungot , akkor nő a fékút , mivel a fékeknek kell blokkolni a motort és az erőátvitel egy részét . Szerintem is logikus , mivel egy egyszerű teszttel is ellenőrizhető . Pörgesd föl a motort mondjuk 3 ezerre , és vedd le a gyújtást . A motor nem fog azonnal megállni , gondolom ezt Te is belátod , meg így tudod . Vészféknél ezt is a féknek kell lefékezni , emiatt nő a fékút . Ne gondolj nagy különbségre , viszont mint írtam , nem egyszer számít az 1 m is . Mivel arról szólt a beszélgetés , hogy most úgy oktatnak , hogy sima fékezésnél is ki kell nyomni a kuplungot , erre írtam , hogy szerintem emiatt a teszt miatt / több helyen is foglalkoztak vele / terjedhetett el ez a hülyeség /mármint a kuplungos fékezés /.

Új hozzászólás Aktív témák