- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Magisk
- Realme GT 5G - versenyképes
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
thyeby
őstag
válasz thomgrande #8475 üzenetére
Bizonyára többet tudsz erről nálam.
Az magam is elképzelhetetlennek tartottam, hogy egyetlen hengerrel ilyen gyorsan lehessen 150mm szélességben helyenként 10mm mélyen is gyalulni.
De hogy ezt 12.000 1/perc fordulaton hogyan lehet 200 m/perc előtolás mellett magas felületi minőséggel megvalósítani, számomra talány.Talán sikerül egyszer a kezelőjétől, vagy a karbantartójától megkérdeznem.
"A füled szerintem kicsit félrevezetett. "
Ez meglehet. De úgy gondolom, hogy ha több kés visít egyszerre, akkor a hangszín marad, mint lassab fordulat eredménye, csak polifónikussá válik, mivel sok kés generálja. Addig ami legmagasabb zajt hallottam, az a forma-1 autók magas hangja. No, én ezt a profilgyalut élesebben visítónak érzékeltem a forma 1-nél is.
Azonban ha jól informált vagy (és miért ne lennél az?) akkor ez újabb kérdést vet fel számomra: Hogy is van ez a hullámok gyengítik meg erősítik egymást? Hogy is van ez a zajforma görbe, meg a rezonancia?
Több fa van, mint asztalos!