Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Norbi887

    aktív tag

    válasz HartgeH3-2.8 #34292 üzenetére

    Nos, hát túl jó híreim nincsenek, eltelt ismételten 3 bő nap, és délelőttre megint kékhalál fogadott, ugyanazzal a hibasorral/azonosítóval, mint a szervizelés előtti állapotában.

    Innentől kezdve Én azt hiszem ezzel együttvéve búcsúzom is innnetől ezen márkától valószínüleg, ami a Notebookokat/Laptopokat illeti egy kisi deig, mert nem fér bele sem a tanulmányaim, sem pedig a munkavégzés, és állandó napi használatba az, hogy majd két esetleg háromhetente küldözgetem oda- és vissza, hogy aztán kezdődjön az egész hóbelebanc előről. :(
    Jószolván bízom benne, hogy nem fogják majd ki sokan mellettem ezt a szériát. :U

    Írtam nekik ismétetlen egy mailt, melyben kezdeményeztem a cserét esetlegesen egy másik gyártó Notebookjára/modelljére, akár felár/árkülönbözet egyeztetéssel egybekötötten, csak kapjak egy használható gépet, ami megbízhatóan teszi a dolgát számomra.
    Volt legalább 4-vagy 5 setupom az elmúlt 10 évben (asztali is, notebook is), de azt nem gondoltam volna hogy pont ebben az árrésben leszek meglőve ilyennel. :P

    Maga a hardver/gép egyébként nem lenne rossz, sőt, de ez így összességében only negatív tapasztalat számomra most. Ettől függetlenül nem állítom, hogy az összes gépük rossz, csak hát ez most így sikerült. :F Kicsit szomorú vagyok azért emiatt, de ez van. :K

Új hozzászólás Aktív témák