Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Janos250 #6949 üzenetére

    Tévedsz. :D
    Atmel324p-vel én 300 db ws2812b ledet vezéreltem mindenféle gond nélkül.
    A bonyolultabb effekteknél - mint mondjuk két eltérő effekt számolása + áttűnés a kettő között - az fps bezuhant kicsit, de így is értékelhető eredményt adott. Az egyszerűbb effekteknél, ahol nem kell sokat számolni, ott sok száz fps is elérhető volt. Maga a szalag frissítési ideje az nem akkora időszelet, hogy te szemmel bármilyen formában észrevedd, főleg magasabb fps-nél. Ekkor ugye nincs interrupt, szóval az idő számolása megáll arra a pár ms-ra, de nem vettem észre microstuttering-et az animációban. Pedig jó szemem van a kadenciahelyességhez.
    Az meg hogy fizikailag több láncon vannak sorba fűzve a ledek, nem változtat semmit. A ledek számától függ az animáció sebessége, nem attól, hogy hány portra vannak szétszórva. Szép sorban végigmész a portokon a frissítés során. Egy kimenet helyett több kimenet van. Ennyi.
    Több példányt kell csinálni abból az objektumból, amivel a led szalagot definiálod.

Új hozzászólás Aktív témák