Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exelsior24

    aktív tag

    válasz DrDoktor #14 üzenetére

    Jó persze nem úgy értettem, nem egy ember szava alapján fogunk dönteni, továbbra is képben van még ez a telefon is, de pont ezért több helyen is utánaolvasok, hogy különböző tesztekben, fórumokon a felhasználók akinek olyan készüléke van mennyire vannak megelégedve az adott készülékekkel és a supporttal.

    Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

  • blueMerle

    veterán

    válasz DrDoktor #14 üzenetére

    MAúgy meg jönnek havonta a frissítések kamuzás ,hjogy rrossz a support.

    Ha nem érted amit írok, hogy ez egy jó készülék (ár-érték arányban), de a jövőjét tekintve vannak vészjósló jelek (pl. Carl Pei kijelentései, és a nem létező customer sw-support) arról nem tehetek. :U Semmi más rosszat nem írtam róla, nem kell személyes sértésnek venned hogy valakinek gondja volt vele.

    Minden egyes gyártó, még a legutolsó B brand is ha bejelentesz nekik egy bugot akkor az a minimum, hogy megköszönik, és közlik hogy foglalkoznak vele. A kicsit nagyobbak ticket szinten fogalkoznak a nyűgöddel, és szólnak, hogy a következő frissítésben javították -vagy épp nem XY ok miatt. Akár egy gyártói fórumon, akár egy dedikált felüleleten vagy épp mailben. Ez így működik, függetlenül attól, hogy mi az elképzelésed a dologról.

    A Nothing ezzel szemben a szolgáltatóhoz irányít, hiába írtam le nekik hogy ezek általános problémák, nem egyéni gondok, mert XDA-n és más fórumokon, bug tracker oldalakon is már felmerültek (csomó linket küldtem). És az a bosszantó az egészben, hogy az egyik hibát az ArcSoft már javította is, szóval még csak foglalkozniuk sem kellene vele, csak simán az updatelt appot beletolják a következő frissítésbe. :F

    Amit a Nothing csinál az az, hogy magasról szarnak a vásárló problémáira, és ezzel van a baj, nem a telefonnal, mert minden telefonon lehet találni hibát. Érted már?

    Még csak annyira sem méltatnak egy vásárlót, hogy odaböffentsék, jó, vettük, majd talán javítjuk, vagy nem.

    Az,hogy blumerle egyéni igényeit nem elégítik ki azonnal az ne legyne már mérvadó.

    Teljesen igazad van ebben. Mindenkinek más a fontos egy készüléknél, és van, akit az engem zavaró hibák sosem fognak érinteni. :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák