Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • thon73

    tag

    válasz thon73 #2487 üzenetére

    Azt hiszem megoldottam, bár lehet, h. nem ez a legoptimálisabb. A grafikában nem vagyok otthon. (A nem ide tartozó részek hiányoznak a kódból.)

    private Bitmap skin;
    private Bitmap skinscaled;

    private void init()
    {
    skin = BitmapFactory.decodeResource(getResources(),
    R.drawable.portrait);
    }

    protected void onSizeChanged (int w, int h, int oldw, int oldh)
    {
    skinscaled = Bitmap.createScaledBitmap( skin, w, h, false);
    }

    protected void onDraw(Canvas canvas)
    {
    canvas.drawBitmap( skinscaled, 0f, 0f, null);
    }

    Egy további kérdés még felmerült bennem: az onDraw-ban megkapott canvas-szal csak az onDraw-ban rajzolhatok (invalidate után mindent újra), vagy máshol is rajzolhatok rá, olyat, amit nem kell letörölni a következő rajz előtt? (Az ujj húzásának az útját mutatja; felemelésig)

Új hozzászólás Aktív témák