- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Poco F7
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 FE - fenséges, felejthető vagy felesleges?
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#00137984 #39088 üzenetére
Az órajel önmagában ma már nem sokat ér. A mai motorok az explicit API-kkal explicit párhuzamosan generálják a parancsokat. Tehát az órajel és a magok száma együtt számít.
A Raytracing árnyékok lényegében csak a memória-sávszélességtől függnek. Ugye itt az a buktató, hogy a raszterizációval ellentétben a memóriaelérések sugárkövetésnél eléggé véletlenszerűek, vagyis nem lehet rá optimálisan építeni a gyorsítótárakkal, miközben azért a raszerizálásnál azért viszonylag jellemző, hogy a lokalitási elv érvényesül. A Raytracing árnyékoknál különösen a sávszélesség a döntő fontosságú, hiszen nincs árnyalási munka, ami a többi effektnél inkább meghatározza a teljesítményt.
A játékok sebessége nagyban függ a leképezőtől. A motorok régóta olyan megoldások felé mennek, amelyek jelentősen javítják az árnyalás hatékonyságát. A tiled light tree, illetve a texel shading lesz a vezető irányzat a következő generációban, amelyek lényegesen gyorsabbak a mai, sokszor light culling nélkül deferred shadinghez képest.
Az API csak egy interfész, amivel elérhetsz a hardverhez. De maga az API nem igazán határozza meg a leképeződ munkáját.
A mai motorok egészen extrém szinteken skálázódnak. A mag igazából már nem probléma. Ez addig volt gond, amik a legacy API-k feldolgozási modellje egy száltól tette függővé a leképezést. De pont emiatt hoztuk az explicit API-kat. Dobáljuk is a magokat a procikba, mert innentől kezdve ez többet fog írni, mint az órajel.
-
Televan74
nagyúr
válasz
#00137984 #39088 üzenetére
Azért nem biztos hogy a raytracing árnyékok és a megfelelő szintű elsimítás kell e a játékosok nagy részének.Lehet hogy ők csak egy kis szelete a játékos társadalom tortájának.Olcsó megoldásként jöhetne mindenkinek ,de extra összeget nem fizetnek ki érte.Ha a konzolok i s tudni fogják majd,akkor terjedni fog. Addig csak egy cég drága megoldása egy rég meg nem oldott problémára.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Okos Otthon / Smart Home
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- lezso6: Miért is jó, ha dohányzol?! Megéri rászokni!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Sapphire Pulse RX 6600 XT - eladó!
- Evga Geforce 3080 10g XC3 - 6 hónap garanciával
- 0% THM 6 havi részlet beszámítás! 5060Ti/5070/5070Ti/5080/5090 videokártyák készletről KAMATMENTESEN
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6800 XT 16GB Garanciával!
- Külső táp nélküli Asus GeForce GTX 1050Ti 4 GB ! AkciÓÓ!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo X13 Yoga 2in1 Thinkpad WUXGA Touch i5-1145G7 vPro 16GB 256GB 4G LTE GPS Win11 Pro Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Plus E-SIM 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3355, 100% Akksi
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest