Hirdetés
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Megjelent a Geekbenchen a Samsung Galaxy A37
- Az iPhone Air buktája elkaszálhatta vékonyítási lázat
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Kicsomagoljuk és bemutatjuk a Poco F8 Ultrát
- Google Pixel topik
- LG V30 - vezércsel
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax
#37894
üzenetére
Nem játék típusától függ ez, mert attól, hogy csőben mész, még lehetnek részletesen az objektumok, amik megjelennek. Leginkább ma a PBR pipeline-ok zabálják a memóriát, mert ma már nem csak egy szimpla textúrával tapétázod a felületeken, hanem az ezekhez tartozó textúrakomponensekkel is (akár 5-7-tel). Hiába hordoznak ezek csak "kiegészítőinformációkat" az alaptextúrához, a tömörítetlen méretük ugyanakkora. Az RE Engine új verziója már továbbfejlesztett PBR, az előző motorhoz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


