Hirdetés
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Az igazi Nokia örökébe lép egy legendás európai okostelefon
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff
#2451
üzenetére
A prerender nem egy univerzálisan használható érték. Jellemzően nincs olyan, hogy egy szám mindenhol jó, mert játék válogatja az eredményt. Simán lehet, hogy az AMD-nél DX alatt a 3 működik a legjobban, míg az NV-nél az 5. Ezt csak a gyártók képesek kiértékelni, mert megvan hozzá minden eszközük. Az Intel például 2-t használ a Frostbite 3-ban a DX alatt.
-
HSM
félisten
válasz
daveoff
#2451
üzenetére
Azért használ 3-at, mert azzal kisebb a késleltetés, és ennyit kértek a fejlesztők. Ugyanakkor 5-el több az FPS, hiszen több műveletet tud a driver átlapolni a GPU-n, de nyilván magasabb a késleltetés. 1 pedig a legideálisabb, de ahhoz nyilván Mantle kell (vagy bármilyen low-level API), különben nem fog jó sebességet adni egy ilyen bonyolult játéknál.
Ha Abu85 nem említi ezt, akkor csak simán értetlenül állnék a 980 sebessége és kisebb CPU-terhelése mellett, így viszont tudom, honnan ered.

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Dell Latitude 5430 14" Touchscreen i5-1235U 16GB 256GB 1 év garancia
- Playstation 4 Pro 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- SteelSeries Apex Gaming billentyűzet, német, RGB
- Alienware 17r4 olvass
- 2025.12.04 - Frissített Lenovo Gamer árlista (RTX 5090 / 4090 / 5080 / 4080 / 5070Ti / 4070 / 5060)
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



