- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Apple Watch
- Netfone
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Megindult világhódító útjára az új Samsung fülhallgató
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Magisk
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz
füles_ #15343 üzenetére
Már anno is voltak ilyen vélemények, hogy a Pascal is hasonló lehet mint a Maxwell, hisz egy architektúra fejlesztése évekbe telik, nem akkor kezdték el, amikor a DX12 már kész volt, vagy ez a low level api mizéria igazán beütött, sőt.
Meglepne ha nem tudna semmilyen async compute dolgot a kártya... de benne van ezis most még.
Akkor mindenki vesz majd Polarist oszt jónapot.
-
válasz
MiklosSaS #15287 üzenetére
Főleg ha bejön ez a multi GPU-s téma DX12 alatt az új játékokban, mert akkor ugye kapásból 8GB ram és "dupla compute"... szóval van benne ráció.
Egyébként nekem a 980 előtt 280X volt és nekem sem volt nagy bajom vele... szóval ami a fórumokból átjön szerintem driver oldalon messze nem olyan tragikus.
De azért azt sem mondanám hogy problémamentes, NV oldalon nagyságrendileg kevesebb a probléma, főleg a játékmegjelenések körül. És ez gyakorlati tapasztalatom, nem olvastam valahol.
De még mindig az esetek jó részében nincs gond.Nekem a 390-Fury vonal a hűtés+fogyasztás miatt nem volt szimpi egyedül. Már a 280X is necces volt néha ezügyben így abszolút nem vágtam inkább bele.
Fury X-nél meg ugye a memória méret és ár-érték aránnyal voltak bajaim anno mikor mérlegeltem.Remélem a 14 nanos cuccokal végre megoldják ezt a problémakört egy jóidőre és a custom hűtős gyártók sem veszik félvállról végre az AMD kártyákat és ráteszik ugyanúgy a "túlméretezett" csöndes hűtőket, mint a GTX-ek.
Ha így lesz akkor nagyonis versenyképes termékek lesznek újra. -
Egy kis DX12 insider a microsoft és oxide nézőpontjából.
-
-
-
válasz
Malibutomi #15144 üzenetére
A windows user könyvtáradban találsz egy "hitman" mappát, abban a profiledata.txt lesz mindig a legutolsó eredmény.
Egy fos ezis... -
-
válasz
Malibutomi #15051 üzenetére
Jólvan... akkor a 980 nagyjából elég lesz. phu...
-
-
-
-
-
válasz
Malibutomi #14610 üzenetére
Valami elfogy azokon...
Tippre valószínűleg a shader/compute teljesítmény kevés.
Vagy pedig a sávszélesség (128bit... vs a 256 az AMD oldalán.)Mondjuk a 780Ti jó helye miatt, lehet utóbbi is gyanús.
-
Far Cry Primal PC im Techniktest: Bildhübsch - auch ohne Gameworks [Benchmark-Liveticker]
Magáért beszél...
(Procitesztből úgylátom ezis szereti a HT-t és erősen használja a többszálú lehetőségeket. Végre eljött ez a kor is, hogy elég sok játék profitál. - legalábbis 4c8t esetén.)
(#14606) mlinus
Hopp... valamiért nem láttam a posztod.
-
válasz
Malibutomi #14571 üzenetére
Feltéve hogy támogatja rendesen...
-
válasz
#45185024 #14462 üzenetére
Nem tudom feltűnt e, de ez egy "tesztpálya" szimuláció a játékon belül is... azért nincs se víz se semmi... még a helikopter is csak egy fa tákolmány...
Amugy Abu leírta már... itt az a baj, hogy a sok karakternek külön AI meg minden vacak van... ami valószínűleg DX api limitációt okoz.
Az Ashes of Singularity csapat is pont ezen a poblémán dolgozik és talált (evileg) megoldást... csak stratégiai vonalon. -
-
-
Úgylátom a zaj összehasonlításuk sem rossz. Érdemes átnézni.
Jó kis meló lehetett tényleg ezzel a teszttel, ennyi kártyán végigmenni már önmagában majdnem csoda.
-
válasz
daveoff #14363 üzenetére
Az se fut valami fényesen... sőt ez az új béta érzésre még rosszabbul megy mint az előző. De azis ilyen 40-50-60fps max, AA nélkül max grafikán.
Mondjuk az sokkal jobban is néz ki mint a Hitman az tény.Amugy a Hitmant még ígyis jobban élveztem most. Nekem bejön ez a játéksorozat, ezis tetszik.
A Division is elmegy, de engem csak a single része érdekel ezért azt is max amikor olcsó lesz húzom majd be... max féláron... vagy azalatt.
(A Hitman ugye az amazonos 15 dolláros elárazásból van meg.)
Inkább most majd Hardline hétvégén megint. (Vagy esetleg belenézek milyen lett a Dying Light Following.)
Ezek legalább fényévekkel jobban is futnak.(A DL amugy még mindig eszméletlen jól néz ki, és nagyon vajsimán fut... nem értem a többi játékot mi a fenét csinál azzal a sok erőforrással.
)
-
-
No Hitman Béta tesztelve... hmm... GTX980-al a hajópartis rész maximum grafikán 30-40FPS... kb mint a PS4-es videóban a youtube-on.
Zsírrá van optimalizálva ezis...
-
-
-
-
válasz
#45185024 #14271 üzenetére
Ez nagyon off már, de nyilván az UBI is arra számít hogy a Dark Zone fogja a hátán elvinni és életben tartani ezt a játékot.
A single campaign az lópikula lesz szvsz... nyilván pár órára leköt amíg végigpörgeted, meg megismertet a képességekkel... begyakorlod, azt annyi. -
Sőt lesz Far Cry is... pl ASUS: http://www.asus.com/event/VGA/far-cry-primal/
(Bár ez lehet csak ASUS only promo lesz? passz... mondjuk vannak AMD kártyák is, szóval lehet.
)
-
válasz
huskydog17 #14251 üzenetére
Az nvidia driverben benne van az egész skynet és öntudata is van... ebből is látszik micsoda meló van benne.
-
válasz
huskydog17 #14240 üzenetére
De legalább őszinte...
"Q: Then I can expect some great benchmark results?
A: Not so fast! Sorry.
This is a beta phase, and there's still work to be done from our (Croteam) side and IHVs from driver side. But please be patient: in time, after optimizations are done, Vulkan will be faster, I'm sure.
Q: Really?
A: Let me put it this way: When The Talos Principle came out, it had a very similar frame rate in DirectX 9 vs DX 11. But then we optimized the game, and the drivers were optimized in the meantime, and now D3D11 is 20-30% faster than D3D9! I have a firm belief that this will also happen to Vulkan vs D3D11, over time However, for now you can actually expect lower frame-rate compared to D3D11. C'mon, it's brand new API, give it some time.
Q: Cut to the chase, please!
A: Ok, first, in GPU-bound scenarios (ultra settings, resolution higher than full HD), you'll see lower performance, 20 to 30% lower. This is work in progress, and we (both Croteam and IHVs) are analyzing and optimizing the performance. We'll get to the bottom of this!
Q: And CPU-bound scenarios?
A: Same or a bit faster. But for now, those scenarios really have to be super-CPU-bound. Like, rendering whole levels, without any help from visibility system, frustum, distance or occlusion culling."
Végülis most ennyi a lényeg.
Mondjuk ebből is látszik mennyire túl optimista volt az Abu féle előrejelzés hogy majd itt lesz sok szép új DX12/low level játék... kicsit odébb lesz az még. -
enyvidija drájver: https://developer.nvidia.com/vulkan-driver
-
-
-
-
-
válasz
hugo chávez #13919 üzenetére
Én sem tudom mi lehetett... hacsak nem arra gondol hogy jött a GHz edition olcsóbban a megjelenés után nemsokkal...
Mert az tényleg kicsit pofánverés volt...
-
válasz
korcsi #13915 üzenetére
Nem olvastam én se utána pontosan mit csinál a PCPER, de átlaghoz nézik szerintem. Ami minden kártyánál ugye más, és csakis önmagához lehet mérni ezt a varianciát amugyis.
Szóval tuti nem fix érték, hanem mindig az átlag amit a kártya produkál az adott programban.
(Ami az átlagnál jobb azt nullának veszik pl.)
Közben engem is érdekelt és van rá időm megnéztem: [link]
Utolsó graf előtt írják:
"Our current running theory for a stutter evaluation is this: find the current frame time variance by comparing the current frame time to the running average of the frame times of the previous 20 frames. Then, by sorting these frame times and plotting them in a percentile form we can get an interesting look at potential stutter."
Ha azóta nem változtattak akkor az előző 20 képkocka mozgó átlagához mérik.
De mindenképp valami ilyesmi. -
válasz
korcsi #13912 üzenetére
A teszt úgy zajlik, hogy adott adott ideig nézzük a kiszámolt képkockák késleltetését (azt az időt amíg megjelennek) egy átlagértékhez képest (variancia). Az adott idő alatt kiszámolt összes képkocka a 100%.
Ez a grafikon azt jelenti hogy a kiszámolt képkockák hány %-a (vízszintes tengely) milyen késleltetést szenved/mennyi ideig tart míg megjelenik (függőleges tengely) ehhez az átlagértékhez képest.Azt kell nézni, hogy nvidia-n az eltérés/késés a képkockák 99%-ában 1ms alatt van pl. az átlaghoz képest, az AMD kártyáknál meg elszáll 4-5ms-ra... tehát itt látható késleltetés, akadás, stutter stb van/lehet.
Tehát pl 100 képkockából 5 nem lesz meg 1ms eltérés alatt... hanem csak 4-5ms eltéréssel/késéssel jelenik meg az átlaghoz képest.Ha pl az átlag az 60FPS, ami 16.67ms és ehhez képest AMD-n néha van +4-5ms eltérés, ami az idő negyede (framerate negyede).
-
válasz
daveoff #13885 üzenetére
Nvidia cuccokat is bekapcsolta?
Nekem csak azokat nem kapcsolta be asszem. PCSS meg HBAO+.Amugy kibohóckodtam magam ezzel a játékkal, de valahogy nem fogott meg... ha csak ennyiből áll hogy mész lelövöd az ellent, bekapcsolsz ezt az meg lootolsz akkor ez nagyon gyér játék. Hiába a terület nagysága... még jó hogy nem vettem meg előre... nem jött igazán be.
-
-
Azért 4K-n más is számít, nem csak az hogy valami memóriában van e vagy sem.
Nyilván itt már nem ezen múlik nagyrészt.
-
válasz
velizare #13861 üzenetére
Jah de azért ezt hozzá kell tenni:
Using GTX Titan X, which has 12 GB of VRAM, we tested the memory usage of the game. As you can see it always fills up around 6-7 GB of VRAM. This may sound shocking at first, but in reality the game runs very well with cards that don't have as much memory - look at the performance charts. It seems that Crystal Dynamics' engine will happy use as much VRAM as it can, but is very well optimized to make due with much less, without sacrificing framerate.
Magyarul, ha van hová, akkor cache-el és a memóriában tart olyan dolgokat is, amit nem használ... csakúgy, mint a rendszermemóriában is, az utóbbi játékok így működnek mostanában.
Ezzel semmi gond nincs... legalább van értelme a több ramnak, de ha kevesebb van sem okoz hátrányt. -
-
válasz
Kolbi_30 #13799 üzenetére
Én nem írkálok egyik be se driverekről... de lassan majd 1 éve van GTX970/980-am és egyetlen rossz driverre sem emlékszem, vagy általa okozott problémára...
Mondjuk előtte AMD oldalon se volt sok, de azért több "kellemetlenséggel" találkoztam az biztos.
Arra sem emlékszem amit schwartz ír... 970-el játszottam végig a batmant megjelenés napjától. Egy deka fagyás nem volt, csak sebességprobléma, de abból is sokat kivett a plusz 8gb ram meg az ssdre telepítés.
De akkor csak szerencsés vagyok.
-
-
-
válasz
daveoff #13688 üzenetére
AA-t amugyis ki szoktam lőni kapásból mostanában mert többet ront mint használ... úgy meg azért csak meglesz a 60+... több meg nekem nem kell.
Mondjuk most nem tudom mennyi időm lesz játszani így nem vettem még meg a játékot.
Amugy előző Tomb Raider sem fut sokkal jobban... szóval nem csodálom hogy döcögös.
-
-
-
válasz
Erdei88 #13494 üzenetére
A forint csak annyit, amenyit az EUR-hoz képest gyengült. Az meg jóval kisebb, mint amennyit a dollárhoz képest.
Amugy az EUR is kevesebb dollárt ér már... nem véletlen.
Ráadásul ahogy kinéz, ez csak mégrosszabb lesz (EU gyengíti a valutáját, a dollár meg épp erősödésben van a kamatemelések miatt).
-
-
Írni kéne a Steam-nek, legyenek szívesek nevesíteni a 300-as és a Fury szériát is (meg a 980Ti-t)...
Szerintem is a 15% "other"-ben vannak ezek... csak későn szerkesztettem bele előző hozzászólásba.
Ebben mondjuk tényleg vagy fél éves lemaradásban lehetnek... így már értem.
A dolgok "nevesítésében".Sőt ahogy nézem a Titan X óta nincs nevesítve semmi... az meg tavasszal vagy mikor jött ki.
Talán idén tavasszal megint frissítik a listát.
-
válasz
#85552128 #13450 üzenetére
Nincs fél év lemaradás... ott van a decemberi oszlop.
(Tőlem is december végén volt pl épp survey, ami szépen összegyűjtött mindent a gépről ami kell).Szerintem szimplán nem nyilatkozott annyi ember, hogy mérhető legyen a számuk. Mert ez önkéntes és beleegyezéssel megy. Magától nem gyűjti az adatokat be.
Illetve maga Steam nem ismeri ezeket fel és beteszi az "Other" kategóriába, ami ugy ~15%... szóval nem kevés "azonosítatlan" kártya van.
-
Igen. Énis nagyon várom mi lesz idén... akkora ugrás van technológiában, ami évek óta nem volt már.
Ráadásul mind a két cég belengette a nagy GPU-t (16-18 millió tranyó), így most nem tudják ellőni hogy egy kisebbel jönnek csak ki a felsőházba, mint "csúcs" és majd a következő évben jönnek a naggyal leváltva az addigi közepes "csúcsot", mert a másik jön a nagyobbal.El is döntöttem nem fogok kapkodni... 980-al kihúzom addig amíg mindenki mindent piacra dob (közepes tavasszal GDDR5, nagy nyáron HBM2-vel... még mindig ezt az ütemezést várom). És utána eldöntöm merre lépek tovább.
No meg az árazás hogy alakul majd az év során...
-
-
AMD-nek lehet amúgy kis szerencséje, mert a visszafelé kompatibilitás szerintem fel fog értékelődni a jövőben (már most is az végülis, nem véletlen hogy az MS megcsinálta, és az sem a Sony nagyon szeretné a PS3 játékokat valahogy áthozni - felhőből, vagy így vagy úgy, persze eddig kevésbé sikeresen).
És jelenleg még mindig ők az egyetlen olyan cég aki tud x86 CPU-t és GPU-t egyben adni.Hacsak az nVidia nem áll össze valamilyen módon az intellel, vagy az intel nem lép valami nagyot GPU irányban... neadjisten az x86 valamilyen formában nem válik licencelhetővé mindenki számára (egy esetleges AMD bedőlés esetén, ha nem siker pl a Zen).
-
válasz
wjbhbdux #13413 üzenetére
Nem ez miatt... ez a része eszembe sem jutott.
Egyszerűen a nappaliban ottlét miatt... azt nem hiszem fel akarják adni.
Ez a jövő... max azt tudom elképzelni hogy egy appleTV szerű cucc lesz csak (ha vissza akarnak vonulni konzol szintről), a többi meg PC (ala Steam gépek, kinek milyen kell).
Másrészt meg elég szép bevételt hoz... erről sem mondanak le egyhamar tutira.
Ami miatt főhet a fejük (meg úgy az összes konzolgyártónak), hogy az eladott konzolok száma, a piac már nem fog nagyon tovább nőni.
Az hogy mennyit adnak el a jövőben már csak azon fog múlni milyen gyakran cserélik a vasat, milyen gyakran jön új generáció (aka PC). Maga az összeladás nagyon nem lesz már több.Eladtak mondjuk 300 milló konzolt az előző generációból (csak írtam egy számot lehet nem ennyi), majd most megint eladnak kb annyit... de több nem lesz. Több játékos sem lesz.
A mai növekedés alapú gazdaságban ez nem épp jó... ugyanazzal a problémával fognak szembesülni mint a mobiltelefon piac pl vagy a PC/notebook piac (ahol a piac már nem igazán nő, csak egymástól tudnak vásárlókat elvenni (vándorlás egymás között), kicsi a haszon, nagy a verseny).Nagyon kíváncsi leszek felgyorsítják e pl a generációkat emiatt. (Aka, minden "évben új telefon"... nyilván persze évente nem lehet konzolt kiadni (még?), de pár évente.)
-
válasz
wjbhbdux #13399 üzenetére
Ebben csak akkor látnék igazi rációt, ha a microsoft megnyitná a boxot a PC felé... értsd windows 10 alatt futtatni lehetne valahogy a boxos játékokat "natívan".
Mivel a box amugyis egy pc, így onnantól nekik mindegy lenne a vas, a lényeg hogy windows 10 legyen amin fut a szoftver.
Elég kicsi esélyt látok amugy erre (meg arra is hogy otthagynák a játékpiacot).
-
válasz
Crytek #13330 üzenetére
Az ember... meg az eszköz.
Mondjuk egy programozó, vagy akármilyen tapasztalt használható "senior" szakember bruttó 10 ezer USD (most kerekítsünk ennyire) havonta.
Ha 10 ember dolgozik az 100 ezer USD havonta, ha 100 ember akkor 1 millió dollár.
És akkor még fent kell tartani az irodát (bérelni, vagy venni) + rezsi... akkor a fejlesztőeszközök licencei, egy viszonylag kurrens PC amin dolgoznak 2 monitorral vagy több, stb stb.
(Nyilván van ami már meglehet egy előző projektből is akár... de akkoris... nem ingyen van semmi.)
-
-
-
-
-
válasz
nonsen5e #12855 üzenetére
Benned aztán benned van nem kicsit a parafaktor...
Egy Futuremark a nevével játszik, ha ilyesmi lenne a háttérben (hiteltelenné válnának).
Biztos lehetsz benne hogy semmi részrehajlás nem lesz (nem lehet) benne, különben kukázhatják a munkájukat.
Az hogy az nvidia ad pénzt (meg még sokan mások is, ahogy eddig is szinte minden markban volt valami reklám), semmit nem jelent. Közös marketing a közös célért (i.e. DX12 terjesztése pl).
Ráadásul ugye "special event with Galax and NVIDIA", szóval lehet nem is a programban van az a logó, hanem csak a prezentáción/videón egy vízjel, elvégre az ő rendezvényük.
-
-
-
válasz
Malibutomi #12671 üzenetére
Ez főleg annak tudható be hogy a gépek 70-80%-ában nvidia GPU van... elég egyértelmű melyikkel tesztelik ki a játékokat először a kiadás előtt (és ezért nincs vagy sokkal kevesebb a gond velük, főleg a rajtnál).
Persze az nVidia is rájátszik erre + ugye a game ready program stb stb..
-
válasz
guftabi96 #12602 üzenetére
Tulajdonképpen arra ösztönöz hosszútávon, hogy ne vedd meg nulladik napon a játékot. Pár hónap alatt általában használhatóvá kupálják, addigra meg olcsóbb is lehet akár.
Szóval még akár jobban is jársz ha fél éves csúszással veszel pl játékokat.
(Egy két dolgot leszámítva én már így teszek... sőt néha 1 évet is várok ma már.)Esetleg jobb hardver is kijöhet addig, amin már jobban fut ígyis-úgyis.
-
-
Lassan már nem benchmarkokat kell nézni játék megjelenésekor, hanem hogy melyiken fut problémamentesen...
-
-
Miért nem írod oda be Júliusz Kovácsnak hogy az alaplapban keresse akkor a hibát?
Amugy csak azért írtam amit, mert hirtelen úgy éreztem úgy van beállítva mintha valami széleskörű probléma lenne és "felkaptam a fejem" rá hogy valami új amiről még nem is hallottam. Aztán kiderült hogy "joggal" nem hallottam róla. Persze igen vannak ritka kompatibilitási problémák azt tudtam (konktrét alaplapok és kártyák között), de az is fehér holló esete.
-
-
-
válasz
huskydog17 #12379 üzenetére
??? hol van elírva?
Jah azóta lehet jaívották végülis...
Szerk... jah vágom amikor egyszerre írják ki, ott rossz.
Ez csak annyiból vicces, hogy előtte jól van...
Emiatt nem fognak kevesebb kártyát eladni.
-
válasz
mlinus #12342 üzenetére
Ez már azt hiszem az AC4 óra ilyen... ott is az árnyékokal "feleslegesen" ment az erőforrás pazarlás, a botrányos PhysX implementációról nem is beszélve.
Ami azt illeti részemről nem is baj hogy nem annyira elmosottak az árnyékok.
Mondjuk az tény hogy az épületek meg ez az jobban néz ki, de játék közben annyit úgysem ér hogy lecsökkent sebességen játsz.
-
válasz
Malibutomi #12320 üzenetére
Star Wars: Battlefront im Technik-Test - Benchmark-Liveticker (jetzt mit 15 GPUs)
970/290 és felette minden oké... ahogy az ajánlásban is van.
-
-
válasz
#85552128 #12191 üzenetére
Ez inkább tragikus AMD-re nézve.
"The attach rate of AIBs to desktop PCs has declined from a high of 63% in Q1 2008 to 39% this quarter."
Ez mondjuk azért nem semmi... meg az se amit előtte fejtegetnek, hogy már az SLI/CF eladásoknak is hatása van a piacra meg annak növekedésére.
Nem csoda hogy drágulnak a vasak ezerrel, brutális mértékben szűkül a piac... persze még igy sem kicsi, hisz azért sok gamer van. -
-
válasz
huskydog17 #12026 üzenetére
Ilyet tuti nem... azért van egy nem kicsi különbség.
Nem vitatom lehet az nV túlzásba vitt valamit, de azért a mostani volumetric light god ray implementációk jóval jobb és komplexebb látványt adnak mint pár éve.
-
-
-
válasz
daveoff #11850 üzenetére
"On a computer that played the beta fine, but the release product is unplayable. Don't think you're in the clear just because your computer ran the beta." pfff...
Don't be fooled by all the positive reviews. This game has serious performance issues and is unoptimized. I suggest that if you want to buy this game, just wait. If you already bought it and are having issues with the game, look into the discussions to see if others are having the same problems, and don't play over two hours because a refund will then be unavailable (save your playtime for if there are optimization updates so you can test the waters). If there aren't any updates within the next two weeks regarding optimization or stability improvements, I will get a refund.
Jók az értékelések...
Game not Ready... just the driver.
-
-
-
válasz
huskydog17 #11852 üzenetére
PBR-re gondolsz? Azért van már pár játék amiben van...
-
TPU Anno 2205 Perf... hmm... ez más mint a CB-s eredmények nem?
Hogy a rákba mérhetnek ennyire mást?
Ja jó... látom más az MSAA... akkor így értem. (CB csak 2x használt). -
válasz
daveoff #11846 üzenetére
Nahát pont a Béta miatt meglepő hogy ilyeneket írnak... mert az mindenkinél jól ment állítólag.
Én nem tudom, mert már akkor is 16GB ramom volt, szóval passz hogy azért e, de nálam is kíválóan futott.Aztán lehet hogy valami last minute GW effek bekerült a játékba most... mer ugye azért szokott ez lenni mostanában.
Te képes voltál megvenni a BO3-at? Én az AW után tavalyról azt montam hogy áh... meh... majd féláron.
-
válasz
huskydog17 #11818 üzenetére
Gameworks... ja nem.
-
-
-
-
-
válasz
FollowTheORI #11766 üzenetére
Sőt nem jól írtam... a 2K lassabb mint a 4K.
Érdekes egy játék ez.
(#11767) cain69
Jah... wáwbzzz... így már értem.
Akkor nem szóltam.
-
-
Az Ashesben ugye pont ezt az egység/draw call limitet próbálják kiütni az elosztott párhuzamos megoldásokkal (CPU limit kiütése) - de ettől még a GPU limit is játszik mellette (tehát a kártyák közötti különbség is megmarad).
Csak sokat azt se értik mi abban a motorban a hűha a DX12-őn kívül.
-
Meglátjuk, a Skylines-ban lehet olyan szitut összehozni, ahol egyik CPU összeomlik és emiatt a GPU sem fut már teljesen jól, pedig az még bírná tovább szufflával... aláteszel egy erősebb procit és akkor megint jó... és így tovább. Ilyenkor jönnek, hogy egy i7 sem "hajtsa ki" a 980Ti-t pl.
Miközben egy benchmarkban ezt lehet nem mutatja ki... (ahogy pl egy BF4 sem a 64fős nonpluszultrát).Nem mondom az Anno ilyen, de akár lehet ilyen is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Csere-Beszámítás! PowerColor Red Devil Spectral White RX 9070XT Videokártya! Bemutató Darab!
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged