Hirdetés
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Apple Watch
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Ren Hoek #9982 üzenetére
Nem a compute queue-k száma az izgalmas kérdés, hanem (feltéve, hogy tényleg ekkora overhead a CS) a szükséges váltások száma. Ha pl. az összes compute queue scene-előkészítési feladatokat végez, amik mind lefuthatnak a grafikai taskok előtt, akkor nyugodtan lehet több queue, először azokat hajtja végre a GPU - aztán vált, és jöhet a grafika (mellesleg ez nagy előnye a félig szoftveres megoldásnak). Ennek persze előfeltétele, hogy a frame-re vonatkozó összes feladat meglegyen, amikor elkezdi a számítást - ezt nem tudom, hogy így van-e, ill. ha nincs, akkor megoldható-e egyáltalán. Ez egy második, ellenkező irányú nagy HA.
Az önmagában nem gond, ha az adat ide-oda vándorol a compute és a grafikai queue-k között - miután ezek az architetktúrák erősen latency-állók, szerintem a GCN-en ez csak akkor gond, ha eszement mértéket ölt. Ami inkább kérdés, hogy a gyakorlatban mennyi értelme van ennek - nem vagyok grafikus programozó, úgyhogy erről inkább véleményt sem mondok.
(#9983) HSM: kicsit túlpörögted azt az egy mondatot, nem? Nem a két szituációt hasonlítottam össze, csak annyit jegyeztem meg, hogy most már az AMD oldalon is van csodafegyver.
Az, hogy a gyakorlatban mi lesz, attól még nagyon messze vagyunk. Egyrészt ott voltak sayinpety fórumtárs saját tapasztalatai, ahol a Maxwell is gyorsult az a-c hatására, tehát elvileg működésre lehet bírni a dolgot normálisan. Másrészt B megoldásként ott lesz a lehetőség, hogy mindent a gf queue-ba tesz a program, mint az AotS esetében - így az aszinkron sebességnyerés elmarad, de ez úgyis kisebb lett volna, mint a GCN esetében. Harmadrészt pedig, ki tudja, milyen meglepik jönnek még elő...
[ Szerkesztve ]
"... and with your wicked wishes we will rise again"
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AMD RX 7xxx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- Zotac RTX 3050 8GB Twin Edge OC
- PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB GDDR6 használt videokártya 1 év garanciával!
- NVIDIA 30xx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- MSI MS-V186 Nvidia Geforce GT330 768MB GDDR3 192-BIT videókártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen