Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #42778 üzenetére

    Nem madártávlatra tervezik ezeket, hanem játékmenetre. A Cyberpunk 2077 nagy részében nem látsz el messzire, vagy zárt térben vagy, vagy megakadályozzák az épületek. A Godfall esetében nincsenek épületek, ott sűrűbben nagy a látótávolság. Más dolog az eltérő dizájnra effekteket tervezni. A Cyberpunk 2077 esetében tök reális lekorlátozni a sugárkövetés távolságát, mert a játékmenet nagy részében ezt nem veszed majd észre. A Godfall esetében nehezebb ügy. Alapvetően minden fejlesztő a korlátozást választaná, mert az csak egy napnyi munka. Senki sem szeret egy effektért fél évet dolgozni, de ritkán megteszik, ha nagyon fontos az effekt minősége. Ettől persze le lehet őket hurrogni, hogy miért optimalizálnak, de a saját idejüket lövik el erre.

Új hozzászólás Aktív témák