- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyiku
nagyúr
-
nagyúr
Vagy kevesebben férnek oda az egyre kisebb fazékhoz lakomázni.
(#24402) gyiku
Az a HD2000 akkora fail volt, hogy utána már sose tudták kiheverni...
No meg kb onnantól jött be ez az integráljuk a CPU mellé, a computing fontosabb, mint a grafika vonal is.
Emlékszem akkor is ment a nagy csodavárás, hogy majd a Shader így meg úgy... meg gyorsabban ugrottak is DX10.1-re a 3870-el... meg is kajáltam akkor, hogy majd jó lesz, persze aztán semmi nem lett belőle és a Geforce 8/9 szarrá verte "butábban" ugyanígy, mint most a Maxwell/Pascal.Aztán meg a Maxwell lett túl jó, az volt a másik szög. (Pontosabban az hogy az AMD a HBM-el túl sokat tökölt és nem fejlesztett addig semmit sem a termékportfolión.)
NV-nél ugye az egyetlen nagy fail az Geforce 5 / 5xxx széria volt, az látszik is...
A 480 fiaskó után elég gyorsan jött ahhoz az 580, hogy ne legyen nagy visszaesés. Emlékszem az volt az egyik legrövidedd életciklusú termékük (kevesebb, mint 1 éven belül lecserélték)... vagy fordítva sose hoztak még ki olyan gyorsan új terméket. Persze a gyártástech akkor még elég gyorsan fejlődött ehhez.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz wjbhbdux #24399 üzenetére
A Club 3D kábelekre, adapterekre és dokkolókra váltott. Nekik ez kivételesen nagyon bejött.
(#24401) fules: A VTX3D sosem volt független cég. A TUL birtokolta, amely cég a legtöbb Radeont adja el ma is. Volt nekik két leányvállalatuk: PowerColor és VTX3D. A VTX3D célja az volt, hogy Kínában érjen el sikereket, ugyanakkor annak ellenére a PowerColor maradt inkább a kedveltebb márka, hogy a VTX3D-t Kínára szabták. Emiatt nem volt értelme a VTX3D-t megtartani, így eldobták a márkát. Ettől a TUL, és a másik leányvállalat, a PowerColor él és virul.
A Point of View senkinek nem volt a leányvállalata. Abba mentek tönkre, hogy minőséget árultak, miközben az NV egyre drágábban adta a GPU-kat. Manapság már az EVGA is jelentősen leadta a minőséget, igaz, hogy nagyon meg is szívták a GTX1000 sorozatnál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ja, mondjuk VTX3Dnek a vege fele tenyleg nem volt sok ertelme. volt Powercolor PCS+ es VTX3D X-Edition kartyam (mindketto hazon belul elvileg flagship, bar a PCS+ 7850 volt, az X-Edition pedig 290X), a VTX3D minosegben siman hozta a PCS+ minoseget. az meg foleg moka volt, hogy az elvileg kinara szant olcso VTX3D X-Edition osszessegeben minosegibb volt, mint az Asus Matrix Platinum 290X fronton. pl normalisabb volt a backplateje (egy Giga 970 G1hez kepest is), meg nem sporoltak le a memhutest rola.
EVGA mar a 970nel is lejjebb adta, ld az elvagott hocsoves cicergo 970 ACXek.
(#24403) FollowTheORI: HD2900at sose hevertek ki... HD48x0 szeria akkor mi volt? meg a GTX280nal amikor hirtelen parszaz dollarral arat kellett csokkenteni?. 480al semmi baj nem volt azon kivul, hogy nagyon meleg volt es csak ket kijelzot tudott meghajtani szimultan.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
HSM
félisten
Pedig a VRM-re hűtést tenni azért nem egy nagy tudomány, se nem drága.
(#24406) proci985: Én már régóta azt figyeltem meg, hogy a VTX3D ugyanazokat a kártyákat hozta, mint a PowerColor, csak kindertojás minőségű műanyagokkal meg néhál kicsit jobban megvágott dizájnnal cserébe alig-alig olcsóbban. Nem csoda, hogy annyira nem volt rá nagy igény egy PowerColor meleltt.
-
nagyúr
válasz proci985 #24406 üzenetére
Amint látod a grafikont egy újabb hanyatlás előtti reménysugár.
Az 5k volt jó, de az is csak ideig óráig... nem tudták fenntartani a tempót és a versenyt...
Én most itt csak gazdasági/piaci szempontból nézem főleg.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
ez volt a vicc egyebkent, hogy a 290X X-Editionnak pont egy nagyon massziv fem vaza volt, funkcionalis (ertsd ott volt a gap pad a hata mogott) backplatehutessel.
azon azt ereztem, hogy ez tenyleg oke legen meghuteni a 290Xet, mig a Matrix Platinumnal vegig az volt az erzesem, hogy a gyari hutot kb azert raktak ra, hogy az ember tudja tesztelni a kartyat mielott rarakja az FC blokkot / LN potot. (ezt egyebkent valamennyire a kartyak uzemi hoje is megerositette)
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
addikt
válasz FollowTheORI #24408 üzenetére
Azt magyarázza el valaki, hogy 2008Q3 és 2009Q2 között mi történt??
Egyik oldalon se jött új kártya, mégis elég nagy mozgás volt.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
HSM
félisten
-
oke, ahogy nezem a doboz meg a hutore nyomott felirat tert el. jaja PCS+ok szepek, csak nem nagyon lehet oket kapni. 7850bol volt egy HIS ICEQ Turbom es egy PCS+om, moka volt, mert mindket szeriabol az enyem volt az egyetlen a forumon. es jok voltak.
290X PCS+ azt hiszem nem is nagyon volt a topikjaban. mondjuk nekik volt meg az LCS (avagy EK blokkal keszreszerelve). meg ott volt a Devil13 ami gyakorlatilag a 295X2 volt par honappal elobb kiadva.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nagyúr
A Geforce 200 rossz helyen van...
Akkor jelent meg a GTX 260/275/280/285/295 család. Az előtte sikeres 8800/9800 szériát váltotta.
A 260 275 285 tényleg jó cucc volt...
És a végén jött az AMD 5000 széria, ami nagyon jól sikerült, azzal jöttek vissza fel.
Csak sajnos nem tartott ki elég sokáig, meg ugye akkor volt egy időszak amikor gyártással volt valami probléma vagy nem tudom mi (már nem emlékszem pontosan) és alig lehetett beszerezni a kártyákat... szerintem a második visszaesés amitt van ott 2010 elejétől az ez... illetve lehet volt ott egy agresszív NV árcsökkentés is lehet, az AMD meg drágán adta az 5800 szériát.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
HSM
félisten
válasz proci985 #24412 üzenetére
Volt legalább kettő, csak az egyik csapágyas lett a venti és LCS-t kapott/kért helyette. A másikkal nem tudom, mi lett. De tény, sajnos nem a leggyakoribb típusok, ahogy Vapor-X és Lightningből se lehet túl sokat találni.
Jó cucc volt a Devil13 is, csak azon nem volt speckó válogatott GPU, mint a 295X2-n. No, meg annyi hőt kiszellőztetni a házból.
-
lehet, en kevesebb idot voltam a topikban. vaporx es lgt se volt tul gyakori, ja. mondjuk matrixbol is tudok a forumon kettorol osszesen.
jaja, devil13 elvileg cicergett rendesen reviewek szerint. az a hocso viszont gyonyoru volt rajta.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
cyberkind
félisten
válasz FollowTheORI #24413 üzenetére
Drágán adta, én emlékszem, hogy az akkori csúcs, 2 gpu-s szörnyet 120k-ért vettem, ehhez képest ma 120-ért mit kapok, lópélót se.
Paranormal Cocktivity
-
nagyúr
-
cyberkind
félisten
válasz FollowTheORI #24417 üzenetére
Ez igaz, csak ma 240-ért veszel egy olyan kártyát ami nem igazán változott az elődhöz képest (Maxwell 3.0), amíg az egy tényleges új generáció volt minden téren. Imádtam azt a kártyát.
Paranormal Cocktivity
-
huskydog17
addikt
"A VTX3D célja az volt, hogy Kínában érjen el sikereket, ugyanakkor annak ellenére a PowerColor maradt inkább a kedveltebb márka, hogy a VTX3D-t Kínára szabták."
Nem egészen, itt azért pontosítsunk egy kicsit. A VTX3D célterülete Ázsia és Európa volt, ahogy a hivatalos közleményben is szerepel. Európában a Powercolor mellett még a Club3D-vel is meg kellett birkóznia.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #24419 üzenetére
Nyilván nem csak Kína számított, de messze az a legnagyobb felvásárlópiac a célzott régiókon. Ha ott nem megy egy márkának, akkor nincs értelme erőltetni. A TUL szempontjából igazából mindegy, hogy az OEM-ből megmaradt termékeket hány márkára osztják el.
A Club 3D már nem akkora probléma. Átváltottak a kábelbizniszre.Egyébként nem hülyeség az, amit a TUL csinált. Elég egy brand és azt kell nagyon nyomni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #24421 üzenetére
Áh, hát én azt honnan tudhatnám.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz Petykemano #24421 üzenetére
Szerintem egy tégla, két Polaris GPU-val, legalábbis hülyeség lenne a Vegának nem 5xx nevet adni.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Miért? Legalább van valami, amíg nem jön a hamm-hamm. Ráadásul kezd feljönni a multiGPU mióta DX12-vel sokkal egyszerűbb implementálni. Ma sokkal több létjosogultsága van egy két GPU-s kártyának. Ezelőtt még úgy kellett a játékokkal szöszölni, hogy legyen valamennyi skálázódás.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
#85552128
törölt tag
válasz lezso6 #24429 üzenetére
Jó lenne ha körbenéznél milyen játékok jöttek DX12-vel és ezek közül hányban van multiGPU támogatás, mielőtt ilyet írsz. Megsúgom: a DX12 exkluzív MS címek kapásból kiesnek (Quantum, Forza, GoW). BF1 Hitman, Civ6 csak DX11 alatt működik működik a multiGPU. Deus Ex, Ashes, Total war meg a sokat szidott Tomb Raider DX12-es portja ahol egyáltalán működésbe hozták a multigpu-s módokat, de ott azért mert foglalkoztak vele és megvan DX11 alatt is...
[ Szerkesztve ]
-
Raggie
őstag
válasz #85552128 #24430 üzenetére
Elvileg, most már a DX11-hez hasonlóan egyszerű módon AFR-es multi GPU is engedélyezett a DX12-ben. Nemrég volt róla hír itt is.
Azt nem tudom, hogy ez a mód igényel-e külön implementálást, vagy a DX12 "alapból" tudja-e a már kijött játékokban is?! Amennyiben ez utóbbi volna igaz, akkor gyakorlatilag az összes DX12-es címben van multiGPU. Persze ez csak közel ugyanannyira hatékony, mint a régi DX11-es verzió tehát ideálisnak nem lehet nevezni. Ideálisnak a rendesen fejlesztői szinten a játékba épített multi-GPU-t lehetne nevezni, de ez valóban ritka még.
Clint Eastwood FTW
-
#85552128
törölt tag
válasz Raggie #24432 üzenetére
Nincs olyan, hogy "alapból tudja", ha nem foglalkoztak vele nem lesz multiGPU akár DX11 akár 12. Egyelőre semmi _gyakorlati_ eredménye nincs annak, hogy DX12-ben könnyebb lenne multiGPU támogatást csinálni, sőt... Még a BF1-re se tudták összehozni, pedig a DICE-nál az átlagnál jobban megy ez is.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
válasz #85552128 #24433 üzenetére
Nyilvánvalóan sokkal bonyolultabb, ha fel akarjuk készíteni azokra a lehetőségekre, ha több különböző VGA van a rendszerben. (Netán más gyártó is)
+IPG...Feltehetőleg ebből semmi nem lesz, mert a multiGPU egyre inkább megy ki a divatból... Sokkal nagyobb táp-hely- és hűtésigény, ráadásul nem támogatja szinte semmi.
Előbb kéne 100% multiGPU support, utána mondanám azt, hogy szívesen vennék 2x480-at mondjuk.Addig a dizájn okok miatt esélytelen a terjedés: Egyre kisebb mATX lapokat árulnak, teljes 1 PCI-E csatlakozóval, kis házakban... PC piac így is zsugorodik, szóval teljesen esélytelen szerintem a dual VGA-s szörnyek terjedése.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #24430 üzenetére
A Civilization 6-ban van multi GPU. Működik is, ha nem procilimites a beállítás.
Az újabb DX12 játékokban ezek szerencsére sokkal nagyobb figyelmet kapnak. Elsődlegesen azért, mert a Microsoft hozott egy szabványos AFR-t. Ez van a Warhammerben és az új Deus Exben. Az új Tomb Raider is ezzel kezdett, de lecserélték saját AFR-re.
Egy összefüggő probléma van DX12 alatt. Saját AFR-t nem nagyon akarnak írni a fejlesztők, viszont a Microsoft szabványos AFR-je körül vannak gondok. Ez az AMD-vel nagyon működik, lásd új Deus Ex és Warhammer, míg NV-vel alig használható. A Microsoft szerint jó a konstrukciójuk, mert az AMD-vel tökéletes, míg az NV szerint a konstrukció szar, nem pedig a driverük. Jelenleg itt állnak az álláspontok.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz Ren Hoek #24434 üzenetére
VGA kombinálást ezek közül csak az AOTS tud. Az az egyszerűsített több GPU-s mód ami a Deus Exben is van eleve kizárja ezt - Miközben ugye ez az egyik legnagyobb újításnak volt szánva...
(#24435) Abu85:
Hol ? 8 magos Hashwell 4K-n csak nem procilimites...
Főleg ha a DX11-es eredményeket nézzük:
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raggie #24432 üzenetére
A DX11-es AFR, vagyis a CrossFire és SLI nem ugyanaz, mint a DX12-es. A DX11-es megoldással az a baj, hogy még gyártón belül is töredezett, vagyis legalább négy-öt implementáció kell, hogy működjön minden lehetséges konfiguráción.
A DX12-es szabványos AFR tényleg szabványos. Minden egyes sűrűn alkalmazott funkciót szabványosít, vagyis a gyártóknak a meghajtókban csak ezeket kell egyénileg lekezelni, de a fejlesztőknél az egész egy programkódot igényel.
A skálázódásra nem lehet panasz: [link] - egészen elképesztő a hatékonysága a Microsoft szabványos AFR-jének. Az egészre az nyomja rá a bélyeget, hogy az NV szerint akkor is szarul működik, ha a Microsoft azt állítja, hogy jó.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #24436 üzenetére
Az eredmények láttán én nagyon kétlem, hogy a felbontás beállítása alatt kiválasztották a megfelelő mGPU opciót. Ha azt nem választják ki, akkor nem aktiválja a motor. Ez a Civ6-ban nem fog automatikusan működni. Még csak be sem kapcsol automatikusan. Egyedileg kell aktiválni. Ez nyilván a tesztelésnél nagyon szar, mert mindig menni kell a beállításokba ki-be kapcsolgatni, de ez van, így működik a játék.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Nem valami windows update patch hiányzik még hozzá? Olyan szinten kapkodnak a játékokkal, hogy vicc. Pár hónap után kezdenek csak el úgy működni, ahogy kéne, sajnos ez is benne a DX12 rossz megítélésében, pedig ez valójában a kiadók fassága.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #24439 üzenetére
Bőven előfordulhat, hiszen nincs még egy játék, amely erre vonatkozóan manuális beállítást igényelne. Még ha van is erre opció, akkor is van rá egy automatikus rutin, ami felismeri a több VGA-t és a user helyett bepipálja a több GPU-s módot. A Civ 6 ezt nem teszi meg, így minden ilyen változás előtt manuálisan kell elcammogni a menübe és ki-be kapcsolgatni. Ráadásul eléggé el van rejtve. Én is 3 percig kerestem, mire megtaláltam.
(#24440) lezso6: Szerencsére nem. Nemrég volt olyan híresztelés, de a fejlesztők szerint minden megvan a legfrissebb Windows 10 frissítésben, ami kell. Csak nem szabad elfelejteni aktiválni. Egy későbbi javításban egyébként ki fogják emelni ezt a beállítást, mert sokak nem találják. Nem is gondolnak arra, hogy manuálisan kell aktiválni, mert nem jellemző ez.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
el van rejtve = a grafikai beállításoknál van a felbontásválasztás alatt - még én is rögtön észre vettem akinek nincs is multigpus konfigja. Szóval x számú kártya tesztelésénél és x számú felbontásváltásnál valószínűbbnek tartom, hogy nem működik mintsem azt, hogy nem vették észre.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #24442 üzenetére
Utólag nyilván én is tudom, hogy hol van, de előtte kerestem három percet. Szisztematikusan átnéztem az összes beállítást, mert tudtam, hogy ennél a játéknál külön kell aktiválni. Persze amikor megtaláltam, akkor az sokkoló felismerés volt, hogy nem is van logikátlan helyen.
[link] - ebben a videóban egyébként van látható gyorsulás. Az első két perc a DX12 mGPU, míg 6:16-tól van a single GPU módba kényszerítve a hardver. Nyilván a split-screen mód sajátosságai miatt nem fog kétszeresre gyorsulni, mert ez egy késleltetést csökkentő mód elsődlegesen.
Az eredmények a várost nézve: DX12 mGPU ~97 fps, single GPU pedig ~67 fps
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
adler741
tag
15 év "ámdézés után vettem egy asus 1060 6Gb karit,és nem értem miért nem ad olyan képminőséget mint a régi R9 270.
mindenféle beállítást kipróbáltam,mosott fakóbb színek,élettelenebb színek nem feltűnően de észrevehetőek.A monitorom egy ful rgb-s VA paneles Benq,HDMi csatl.
Amiket kipróbáltam:
https://pcmonitors.info/articles/correcting-hdmi-colour-on-nvidia-and-amd-gpus/
vagy több forumon is tárgyalják a probémát:https://community.amd.com/thread/183563
http://www.tomshardware.co.uk/s/washed+out+nvidia/ -
Locutus
veterán
válasz adler741 #24444 üzenetére
Tehát kalibráltad mindkét esetben a monitort, és úgy nem tudod elérni ugyanazt az eredményt?
Vagy csak szemre más az alapbeállítás? Digital vibrancen kicsit böksz feljebb, és máris olyan túlszaturált színeket kapsz mint AMD-vel. Ha ez a cél...
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
wjbhbdux
veterán
a kérdés csak az hogy egy ilyen 2D fosban miért nincs 200FPS akár integrált videoval jól tömheti a kiadó zsebét az összes hardver gyártó hogy ez így jelenik meg
adler741: a full beállítást váltogasd párszor, néha beakad. alternatívaként itt egy program ami javítja a HDMI fakóságot, minden driver telepítés után alkalmazni kell. Szörnyű, hogy ez az alap beállítás.
[ Szerkesztve ]
/s
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz wjbhbdux #24447 üzenetére
Mert ez nem 2D-s fos, hanem 3D-s grafika, ami ráadásul terhelés szintjén egy PC-nek rosszabb, mint egy BF1. Lényegesen több háromszöggel, objektummal dolgozik, ergo végeredményben a GPU is lényegesen többet számol.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
adler741
tag
Igen megcsináltam ami a linkben van kalibrálva volt mind a kettő,(mindent kipróbáltam)de ugy látom a külföldi fórum oldalakon sok embernek volt ilyen problámája.Kivetítőn még szembetűnőbb a különbség pfff.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz adler741 #24449 üzenetére
A problémád nem egyedi, de csupán ahhoz kötődik, hogy az NV-nek a gyári alapbeállítása nem olyan jó, mint az AMD-é. A fakóság abból ered, hogy nagyon alulszaturált a kép és a szürkeárnyalatok aránya nem optimális. Ugyanakkor ezek korrigálhatók a szaturáció (NV-nél digital vibrance), a gamma és a kontraszt csúszkákkal. Ezekkel játssz és idővel eljutsz nagyjából ahhoz a képhez, amit AMD-vel kaptál. Semmiképpen sem hardveres a gond, csak kevésbé jó az alapbeállítás. Amint megvagy, írd fel a beállításokat, és persze mentsd el.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs