- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
Hatalamas difi van a kontrollerel és az egérel játszott játék között,ugy egy fényévnyi.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
titán
Amikor az indycar2 megjelent, és lehetett 640x480-ban játszani, akkor még a 10-15 fps is elég volt, nemhogy a 30, annyira jó volt ránézni a szokásos 320x200-as játékok után. De azóta eltelt két évtized, a 200 1080-ra nőtt, és hozzá képest az 1440 nem olyan nagy szám, hogy ezt elfogadjam. 20-30 fps? Nem, kösz, nem.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
keIdor
titán
válasz Laja333 #24908 üzenetére
Ezért van: [link]
Más játéknál is.TTomax: Ez is igaz, viszont Xbox One-nak a 30fps-e, a PC 40fps-éhez hasonlóan sima. (a mi monitorunkkal enged 40fps limitet is)
30fps-nél a PC-nél én laggot érzek, főleg inputlag formájában, míg konzolnál ez nincs jelen, az sima.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
HSM
félisten
-
keIdor
titán
Ez az, amiről viszont soha, semmi teszt nem ír, a másik a frametime és framepacing, arról sem. Szerintem azt sem tudják, mi az...
Az fps meg önmagában nem sokat jelent, ha a többi tényező ismeretlen.
Ezért nem is nézek DigitalFoundry-n kívül mást ma már, ők foglalkoznak ezzel (is).¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
HSM
félisten
válasz keIdor #24912 üzenetére
Bizony, ahogy nekem nagyon hiányoznak a képminőségbeli eltéréseket kereső/összehasonlító tesztek is.
Én egyébként eddig egyetlen ezzel foglalkozó meggyőző tesztet láttam, elolvasva azért átjön, hogy mennyire nehezen mérhető ez a téma igényesen. [link]
Ilyen cikkeket nem lehet futószalagon gyártani... Plusz kell a drága kamera, módosított egér, gyors monitor, rengeteg idő kimazsolázni az eredményeket, és egy halom szakértelem, nem elúszni valami apró részleten.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz keIdor #24910 üzenetére
A DX szabvány beállítás: 3.
AMD-n Flip Queue Size (egy ideje nem elérhető a beállító panelben, de van rá okosság)
NV-n Maximum pre-rendered frames, magyarul: előre reprodukált képkockák maximális száma, 1-4 -ig lehet állítani.
Az ideális beállítás a PC-s fix 30 fpshez, kontrollerrel, NV-n:
Forza 3 -on nem feltétlenül segít, mert ott a gondot az UWP és a DX12 okozza, ahogy más játékoknál is, de a standard DX11-es játékoknál kontrollerrel kombinálva ez tökélestes konzol élményt ad.
60 fpses vsynchez ajánlott beállítás: 2.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Frostbitenál konzolban van ilyen opció, a többinél meg ha nincs rá opció marad a driverben akár az adott játék profiljában - nincs rá utalás, hogy nem működne egyedül a FB játékoknál lehetne hogy nem alkalmazza, mert ott a játékban is konfigolható. Viszont BF1-nél ahogy olvasom konzolozni sem kell, mert működik a driveres megoldás is úgyhogy felülírja.
A Pre-rendered 0-t vették ki pár éve, a funkció maga továbbra is működik csak 1+ ami állítható.[ Szerkesztve ]
-
#34576640
törölt tag
Érdemes váltani?
Jelenleg egy gtx 980-as van a vasban.
A monitorom egy freesynces 34 colos 21:9es képarányú szörnyeteg.
Azon gondolkodtam, h elcserelem a 980asomat egy rx480as 8gbos amdre.Az ervek:
8gb vram
Minimalisan gyengebb csak az nvidianal.
Vulkanban allitolag jobb lesz
Es a legfontosabb h freesynces a monitorom ergo 40fpsel is siman jatszok szaggatas es csikozodas nelkul. A v-sync meg tobbet is kivesz a jelenlegi karimbol mint amivel az erosebb.Ellenervek
- nvidia parti vagyok -
TTomax
nagyúr
válasz #34576640 #24926 üzenetére
Érdemes,de ne 480ra.Ha már freesynces a monitorod akkor vegyél hozzá egy amdt.Viszont ha már vgat választasz akkor legyen már erösebb mint a mostani legalábbis én igy lennék vele...várd mega vegat....
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
FLATRONW
őstag
válasz Puma K #24925 üzenetére
Abu szokta emlegetni, hogy a v-sync, pre-renderd frame és társai funkciók driverből erőltetése már DX11 alatt sem működik az esetek többségében, mert ott is a fejlesztőn múlik. A gyakorlat pedig az, hogyha létezik is ilyen DX11-es játék, akkor azok száma nagyon kicsi, mert a driveres módosítást mindegyik megeszi (azok biztosan amiket én próbáltam, szinte az összes nagy és népszerű AAA-s cím).
-
HSM
félisten
válasz daveoff #24930 üzenetére
Nem csak Abu írta, hanem más fórumokon is téma volt. Sokaknak igen nagy bánatot okozott, hogy ez az érték nem volt visszaszorítható sok esetben 1-re, mint régebben. Hogy manapság mi van ezzel a funkcióval, azt passzolom. És nem, állatira nem érdekel annyira, hogy itt keresgéljek, mert valaki nem hiszi el, és lusta magának megkeresni.
Az sem érdekel, te mivel gyanúsítasz meg alaptalanul. Akit érdekel a téma, majd szépen utánaolvas.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Boldog Karácsonyt minden Directx 12-t futtatni tudó kártya tulajdonosnak !
-
Televan74
nagyúr
válasz Puma K #24938 üzenetére
Most képzeld ez hogy zokoghatnak a NV tulajok? Megeszi őket a ződ irigység!
Egyébként mindenkinek kívánok itt is Boldog karácsonyt! Nemtől,színhűségtől,vallástól függetlenül! Kellemes ünnepet!Jó ételeket! És jó játékot ha jut rá idő!
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Puma K
veterán
válasz Televan74 #24939 üzenetére
nvidia.com > GeForce > Hardware > Technology > DirectX 12 > Supported GPU's
Akik a legújabb Tomb Raider-t, Division-t vagy egyéb játékot játszanak a fentebb listában található VGA valamelyikével -vagy maradjunk csak a GTX 10-es szériánál- DX12-ben azokat is biztos eszi?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
keIdor
titán
Boldog karácsonyt kívánok minden GeForce tulajdonosnak!
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
gyiku
nagyúr
hüllő
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A flipqueue/pre-rendered frame tök egyszerűen kategorizálható.
Az NVIDIA GeForce driverben alapértelmezetten 3, de opcionálisan 1-4 között állítható.
A régi AMD Catalyst driverekben fixen 3.
Az AMD Radeon Software driverekben fixen 1. Kivéve a ReLive csomagok új Chill módját. Ha a Chill aktív, akkor ez az érték 0 a scene pacing miatt.
Ezek a beállítások addig élnek, amíg egy DirectX 11-es alkalmazás másképp nem rendelkezik. Ugyanis az alkalmazás oldalán lehet kérni azt, hogy a meghajtóba épített beállítást ne vegye figyelembe. Például a BF4 ilyen. Az új Frostbite motor már jobb, így a BF1-ben a meghajtó beállítása érvényesül. Tehát még csak motorhoz sem nagyon lehet ezt kötni. Maximum motorverzióhoz.
DirectX 12-ben a flip queue méret kiválasztása csak és kizárólag az alkalmazás feladata. Egy meghajtó nem képes felülírni. Az alkalmazás fejlesztője dönti el, hogy mi legyen a beállítás, és akár architektúránként eltérőt alkalmazhat.
Konzolokon a flip queue méret univerzálisra van szabva. A fix hardver miatt mindig 1. Ehhez kell írni a programokat.
Általánosan érdemes mindig azt az értéket használni, amit a driver alapértelmezetten felkínál, mert ehhez építették be a rendszerprogramozók az alkalmazásspecifikus optimalizálást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mlinus
őstag
válasz keIdor #24910 üzenetére
külső programmal limitáld a forzát 30 fps-re, és rögtön eltünik az input lag. a játék beépített limitere rossz.
egyébként konzolon rakat játék van ami úgy 30 fps hogy a frame time összevissza ugrál ami mikroakadást eredményez, pl Bloodborne vagy ff15 ps4 pro high quality mód. PC-n ez ugyancsak korrigálható külső programmal.[ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
Sziasztok!
Most váltottam Ati 6950-ről GTX 660 ti-re.
-Az amd oldaláról letöltöttem a "amdcleanuputility.exe"-t.
-Gépresi
-Nvidia oldaláról a hivatalos drivert leszedtem. (376.33)
-Feltelepítettem
-Resi
-PROBLÉMA: a monitorom kijelzőjét nem tölti ki a kép
-Próbáltam a monitort autokalibrálni, nem segít.
-Próbáltam manuálisan, de szürke a mező, ahol lehetne.
-Monitoron factory resetet sem segít.
-Valami Nvidia Experience is leszedte mégegyszer a 376.33-at. De a probléma sajnos fenn áll.
Tudnátok segíteni, mi a teendő?
Monitorom: LG w2453TQ
Kábel: DVI
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tenisz topic
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Linux - haladóknak
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen