- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz schawo #24297 üzenetére
Érdekes, nekem eléggé változó. Hol így tűnik jobbnak, hol úgy.
Szintén "átlagos maximum" frametime mértékben, én hülyét kapok ha megdöccen a sebesség.(#24299) Loha: Jó gondolatmenet. Azt leszámítva egyet is értek vele, hogy 2013.ban még nem volt időszerű az új DX. 2013 végén jött pl. a 290-es AMD széria, ha korábban nem is, ahhoz már nagyon illett volna egy erősebb API is.
(#24300) Loha: Azért fele csíkszélességen és más gyártástechnológiával azért nem volt törvényszerű, hogy ne sikerüljön. El is érték végül vele az 5Ghz-et, mégha nem is pont úgy, ahogy eredetileg tervezték.
Amúgy emlékeim szerint a ma futó Intel procik sem 12 lépcsősek már, hanem 14-16. Ehhez képest nem tűnik durvának a 18 lépcső, szemben a Prescott 31 mélységéhez képest főleg nem. Ugyanis tudtommal 18 lépcsős, nem 20+. -
Ren Hoek
veterán
válasz füles_ #24298 üzenetére
Már eldőlt, csak utalok és kész dec első hetében...Két dolog miatt vártam eddig. Vega hírek,(amik nem jönnek továbbra sem) másrészt meg meló+utolsó komolyabb vizsgaidőszak előtt nem akartam berántani egy monsztert, ami minden visz FHDn : D IGP megmentette a diplomát
[ Szerkesztve ]
-
válasz Ren Hoek #24302 üzenetére
IGP megmentette a diplomát
Elso diplomamunka felenel kiszedtem a masodik videokartyat... aztan miutan leadtam aludtam egy napot, visszaraktam a helyere a masodikat es ugy mar az akkori csucsnal kb 10-20%al jobb teljesitmeny eleg volt arra, hogy a Crysis3 szepen menjen 5760x1080 mediumon, levezeteskepp.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Ren Hoek #24284 üzenetére
Ehhez a demóhoz szoftver sem ártana. Lehet nem véletlenül nincs, mivel komoly kutatások kellenenének ahhoz, hogy egy ilyen komplex alkalmazást összedobjanak, már ha egyáltalán most van ár erő.
Ezt az egész minden explicit apis forradalmat olyan szinten félreértetitek, hogy hihetetlen. Nem lesz holnap tánc meg zárcsökkentés, és nem kell rohanni a boltba az áemdé kártyákért. Ez az egész legfőképp a fejlesztés megkönnyítéséről szól, ami a felhasználóknak közvetetten előnyös.
A Cudára az AMD már válaszolt, elkészítette a saját fordítóját, amivel könnyen lehetséges a CUDA programokat futtathatóvá tenni a Radeonokon. Ez elég nagy pofon az NV-nek.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Ren Hoek
veterán
válasz lezso6 #24304 üzenetére
Most kezdjek el korábbi évek PH-s explicit apis cikkek garmadáját linkelni a témában? - amiből ma már csak egy szelíd vélemény lett: Valójában a fejlesztőknek jó, nekünk semmit sem jelent szinte'.. könnyebben és olcsóbban letermelik ugyan azt a lelketlen sz.r játékot... AMD-n picit gyorsul, de kb az egyetlen rendes techdemo DX12 is csak egy 6 évvel ezelőtti játék színvonalát hozza romok és roncsok nélkül, gusztustalan terrain mellett (AOTS) - szóval a userek szinte semmit nem fognak látni/érezni ebből... csodák csodájára még mindig az erő számít a GPU-ban.
Egy szaklap szakmai hírnevét ugyan úgy csökkenti, ha sorra buknak be a költői túlzások, ígéretek, stb... ráadásul R&D mérnök területen dolgozok már,.úgyhogy imádom a szakmai okfejtéseket. Illetve Imádtam. Most már átugrom inkább őket én is, (úgysem az lesz alapon) és abszolút megértem ha valakinek mégennyire sincs mérnök vénája technoblablának fogja hívni és csak berakja az NV kártyát és játszik. (Vagy AMDt ha lenne).
CUDA fordítóról olvastam... jó kérdés, hogy gyakorlatban hogyan fog működni és mikor lehet rávenni a kutatók által használt Matlab fejlesztőit, vagy a deep learning python tool fejlesztőket, hogy teszteljék. (Úgy tudom nem műlödik mindenhol 100%-ban) Ha problémák nélkül megy, akkor azt mondom grat AMD. Addig semmiféle pofon mincs.
[ Szerkesztve ]
-
schwartz
addikt
válasz Ren Hoek #24305 üzenetére
és csak berakja az NV kártyát és játszik. (Vagy AMDt ha lenne)
Vegyel mar egy ezernyocvanat azt csok. Ha lenne AMD, akkor is ezernyocvanat szeretnel, csak olcsobban. Arverseny felsohazban meg nem lesz. Azota sirsz, hogy eladtad a 970-ed, meg a Polaris debutalasa elott. (benezted, ezen tovabb kell lepni)
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
válasz Ren Hoek #24305 üzenetére
Légyszi linkelj valamit, ami szerint brutális grafika meg általános mindenhol hatalmas gyorsulás lesz az új API-któl. Ez csak primitív hozzállás szülte félreértések miatt van, ezért megy ez értelmetlen károgás meg hiszt hogy süllyed a színvonal.
Az AotS-nál csak a felületet kapargatod, annak a techdemo-jellegű játéknak pont az a lényege, hogy rengeteg egységgel képes futni millió effekttel, anélkül, hogy az API komolyan korlátozná. Maga a játék engem sem érdekel, s szerintem se szép, de nem károgok ezért, mert tudom, hogy nem erre gyúrták ki.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #24284 üzenetére
Olyat, amilyet te akarsz nem fogsz látni, mert le vannak maradva a motorok. Egyedül a Nitrous lenne képes rá, de az elég drága motor licencre csak azért, hogy láss egy ilyen technikai demót.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nehezen fog a DX11 maradni még egy évig is. Az a gond, hogy a konzolról portolják a játékokat és ezeknek a DX11 már nem jó. Annyira különbözne a konzolos és a PC-s fejlesztés, hogy még ha alkalmaznák is a DX11 pathot a motorokban, akkor sem kapna szinte semmilyen optimalizálást. Tehát vagy DX12 lesz vagy Vulkan. Más opció a fejlesztők előtt most nincs.
Új shader modelt tavasszal kap a DX12. Ez lesz a shader model 6.0, és lehetővé teszi, hogy az Xbox One-ra írt shadereket ne kelljen egyáltalán módosítani, így ezek jöhetnek direkten PC-re.
További fejlődés egyébként ezekben az API-kban nem nagyon van. A DX12 legalább 6-7 évig itt marad, mert nincs igazán hova lépkedni. Ami fejlődni fog az a shader nyelv, aminek nyilván a shader model 6.0 lesz az alapja.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
titán
Szerencsére pc-re nem csak ócska konzolportok léteznek, különben nem szabadna pc-t venni egyáltalán, csak konzolt. A játékok döntő többségének semmi köze a konzolokhoz, és ott marad a dx11.
Ráadásul a Win10 részesedése alacsony és csökken. Az ingyenes áttérők egy része visszatért az alaprendszerhez.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
HSM
félisten
válasz schawo #24314 üzenetére
Mondjuk az is igaz, hogy sanszosan sok hozzá nem értő lehet notebookon, akiket csak a szorgalmas frissítő ügynök "húzott át" a modernebb OS-re. Viszont a visszaváltók aránya is nagy lehet itt, mert ezek az emberek jelentős része, örült, ha régebbi OS-el úgy ahogy elboldogult.
Amúgy notebookon engem se tudnál rábeszélni a 10-re, amíg nem kell feltétlen, marad a 7-es ott. Azon nem szempont a játék, az API, a WDDM, viszont pl. az akksit vezérlő program nem teljes értékű win10 alatt, az kapásból fájna, ráadásul számomra a win7 jobban "kézben tartható", kiszámíthatóbb mint a 10-es, ami azért egy akkumlátorról üzemelő kütyünél fontos szempont.[ Szerkesztve ]
-
Raggie
őstag
válasz schawo #24314 üzenetére
Még mindig ingyenes a win10-re frissítés??? Hol? mikor? (ez most teljesen OFF téme, de engem érdekel! )
Tudnál erről neke akár priviben is infót küldeni? Csak mert most nemsokára lesz ilyen téma öcsém gépének újrahúzásánál és megpróbálnánk a 10-est, csak én úgy tudtam nyár végén lejárt az ingyenes upgréd.Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
wjbhbdux
veterán
4300 dolláros Radeon notebook teszt [link]
Raggie: Eredeti win7/8 kulccsal telepíthető a win10 és aktiválja magát. Nyár vége óta csak az automatikus win update frissítés állt le, kézzel kell felrakni az oldalukról.
[ Szerkesztve ]
/s
-
Egon
nagyúr
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
deja vu
addikt
Bekerülési ár alatt árulja a dolgokat.
10 milliós kérdés:
Na vajon kapsz-e számlát ha tőle vásárolsz?Iphone 7 Plus | Sony A7R+Zeiss FE 35mm F2.8+Zeiss FE 55mm F1.8 | Eizo CX271+Eizo CS270+Eizo SX2262W+Eizo S2233W | Z170 Ext4+I7-6700K+Noctua U14S | GTX1070 Gaming | 16gb 3600MHz | 850PRO 768GB | Seasonic Platinum | Define R5+3xNoctua | Razer Taipan
-
deja vu
addikt
válasz #02119936 #24321 üzenetére
Írjál az egyik boltnak, csak ennyit mondok. "jó sok magyar áfával"
Ezzel a témával kapcsolatban itt többet nem szeretnék foglalkozni, keress meg pár a prohardveren hirdető boltot és írj nekik mennyire legális ez az ár.
Privátban válaszolhatsz.[ Szerkesztve ]
Iphone 7 Plus | Sony A7R+Zeiss FE 35mm F2.8+Zeiss FE 55mm F1.8 | Eizo CX271+Eizo CS270+Eizo SX2262W+Eizo S2233W | Z170 Ext4+I7-6700K+Noctua U14S | GTX1070 Gaming | 16gb 3600MHz | 850PRO 768GB | Seasonic Platinum | Define R5+3xNoctua | Razer Taipan
-
huskydog17
addikt
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
namaste
tag
Olyan nincs, hogy több ROP-ot igényel az NV és kevesebbet az AMD, a ROP igény nem függ attól, hol helyezkedik el a TBR-IMR skálán.
A programokon múlik, hogyan használják a hardvert és persze az API-tól is, mit enged meg. DX11 esetén sok marad a GCN-ben, a ROP lesz a korlát, még a compute shader sem segít, mert nem lehet párhuzamosan futtatni a grafikával. Ezt oldja meg a DX12 async compute, a nem használt ALU-kat munkára lehet fogni.
Az SM6 és az AGS nem önmagáért van, l'art pour l'art, hanem a hatékonyság növelése miatt, minél több hasznos számítást lehessen végezni. Azaz az elméleti FLOPS-ból minél többet kihozni.Erről a Tier 2 processzorterhelésről kérek egy API leírást.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz namaste #24325 üzenetére
Nagyon is jellemző a TBR rendszerekre, hogy több ROP-ot igényelnek. Bár az NV-é nem tipikus TBR, de alkalmaz egy olyan optimalizálást a Maxwell óta, amivel a sok pixelt lefedő háromszögekre vonatkozóan nem engedi kiírni a részleges pixeladatokat a memóriába. Ezzel sávszélt spórol meg, és a hardver belül tárol sokezer nagy háromszögre vonatkozó adatot. Ezért van a nagy L2 cache. Viszont azt el kell dönteni, hogy melyik háromszög részleges pixeladatai maradnak belül és mi kerül kiírásra. Ezt a ROP ellenőrzi minden háromszögre még a valós munka előtt. Ez egy ballansz döntés az NV ROP teljesítményt áldoz a sávszél spórolásért. Ilyen formában legalább 40-50%-kal több ROP kell, de 30-40% sávszél spórolható.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ehhez még annyit, hogy ez már a tervezésen meglátszik, mert az NV a ROP-ok kialakításán spórol. A Maxwell óta kihagyják a dedikált color-depth cache-t. Ez egy alapvető tranyóspórolás, amivel ugyan vesztenek némi tempót, de számolni kell azzal, hogy sok ROP kell.
A többi kérdésre:
A DX11 eleve sokat hagy a modern GPU-kban. A D3BC egy tizenx éves alap a négykomponenses vektor ALU-s függőséglimites architektúrákra. Ma már ettől gyökeresen eltérnek a hardverek. Ezért jön a D3BC helyére a DXIL.Az API specifikáció nem foglalkozik a CPU-terheléssel. Az API csak követel valamit, amit valahogy a meghajtónak el kell érnie. Akár a host CPU befogásával. Nyilván a mintavételezőbe bekötött erőforrás nem varázslattal kerül át a multiprocesszorba.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
wjbhbdux
veterán
A Gears 4 PC változatát Isten jobb kezével megáldó cég bemutatja a Watch Dogs 2 PC-t: [link]
/s
-
imi123
őstag
Gyönyörű.
Egyébként nem úgy volt hogy az AMD-vel közösen optimalizálják pc-re.
Vagy megint közbeszólt az az átkozott Nokiás doboz?Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #24331 üzenetére
Kooperációs fejlesztés volt. Az AMD és az NV is segített. Az AMD azzal, hogy segített összerakni az Ubinak egy normális DX12 leképezőt, amit egyébként a Divisionben is használnak. Ugyanerre épül a Watch Dogs 2, mert mindkét motorba ugyanaz a csapat csinálta meg. Az NV az effekteket segített átírni, mert azok is eléggé el voltak avulva. Egyik sem könnyű feladat, ezért kellett az Ubinak mindkét segítéség. A kódvásárlás már döntés kérdése. A Samsung és az NV kért kódokat a termékei mellé, míg az AMD nem, mert eleve van Doom, BF1 és Civ6 promóciójuk az év végére.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cyberkind #24332 üzenetére
Nem. Az AMD a DX12 leképezőben segített. Az Ubin belül alakult egy csapat, amely a meglévő motorokat írja át DX12-re. Első körben a Snowdropot és most a Disruptot. Explicit API-kban csak az AMD-nek van értékelhető tapasztalata, így ezt a munkát ők segítik. Persze ettől még lehet szar PC-s port is, csak ezúttal az Ubi azért dolgozik kooperációban az AMD-vel és az NV-vel is, mert kedvezőbb minőséget tudnak lerakni az asztalra. Ez már előrelépés ahhoz képest, hogy le se szarják a PC-s portot. Az egyes gyártók ott segítenek, ahol többet tudnak tenni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #24335 üzenetére
Olyan nem lesz. Ellenben évek óta dolgoznak a fejlesztők mindkét céggel egyszerre. Ezekből születnek a jobb portok. Már csak arra gondolj, hogy megnő a bevonható erőforrás, tehát ugyanarra a munkára több szakember jut.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #24337 üzenetére
Hardverspecifikus effekteket nem kap, de GPU services specifikusat igen.
Az effektek közül egyedül a HFTS van úgy megírva, hogy NVAPI-t igényeljen, vagyis Maxwell+ exkluzív. Egyébként meg lehetne írni DX12-re szabványosan, de a tesztverzióból hiányzik ez az implementáció, így ez az effekt jelenleg DX11-hez van kötve még NV-n is (valszeg a megjelenésig nem változik, de persze ki tudja). Hasonló a helyzet, mint az új Tomb Raidernél a VXAO-val. DX12-re nem volt leportolva és nem is lehetett bekapcsolni. Ez igazából a Titan X tulajokat érinti, mert a HFTS felezi az fps-t.
AGS4 van. Ballot és readfirstlane van a tesztverzióban. Ezek nyilván Radeon exkluzívak, de működnek DX11 és DX12 alatt is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #24340 üzenetére
Szinte kizárt. Eleve ott a rendkívül rossz tapasztalat az első részből. Ilyenkor üt vissza, hogy az Ubi évekig nem kereste a minőséget. Kell egy kis idő, amíg a játékosok újra megbíznak a kiadóban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
válasz imi123 #24331 üzenetére
De igen, tavasszal még így volt, de úgy tűnik valamit nagyon elkúrtak a kommunikációban, ugyanis az egész világon arra számított mindenki, hogy AMD-s cím lesz, erre jön az NV PC trailer.
Amúgy ha már NV TWIMTBP, akkor kapunk jövőre még egyet, az alábbi trailer is ma jött ki:
Conan Exiles - Xbox One & PC Announcement TrailerAmúgy a Watch Dogs 2 PC trailer már alapból nagyon erősen bűzlik, már ott kezdődik a probléma, hogy külön ki kell emelni a PC verziónál az Uncapped framerate-t meg a FOV slide-ert, ultra gáz, na meg ugye gyanús, hogy 30fps videót készítenek a PC trailer-ből. Vajon miért?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
cyberkind
félisten
válasz imi123 #24340 üzenetére
Ha a siker egyenlő lehet azzal, hogy valami jobban néz ki akkor megvan az esély, de amúgy nem, és amellett, hogy szartak a minőségre az 1-nél a reklámmal legalább nem spóroltak, és bedobták a Gta 5 ellen, pedig még a Gta 4 is több volt és az mikori játék, én várom, hogy olcsó legyen aztán jön is a fiókra, 15EU-nál többet nem ér ez a játék, persze ezt is csak a teljes kiadásban.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #24343 üzenetére
Attól, hogy ráírják, hogy PC trailer, még nem jelenti azt, hogy PC-ről vették fel. Már csak azon is látszik, hogy az NV által említette effektek hatását egyáltalán nem lehet felfedezni, és ugye tudom, hogy mit kell keresni. Hint: ez szvsz egy PS4 Próról felvett videó. Különösebb jelentősége persze nincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- LEGO klub
- Milyen okostelefont vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Trollok komolyan
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Falken Ziex ZE914B 225/45 R17 nyári gumi (4db, gyakorlatilag új)
- Kingston Fury HyperX CL 16 DDR4 memória 2x8GB 3200mhz Alza Garanciával
- Kingston Fury Beast Black CL16 DDR4 memória 8GB 3200mhz Alza Garancia
- Honor 50 - 5G - Posta az árban
- Microsoft Surface Pro 4 12" Touch i5-6300U/8GB/256GB NVME SSD/webcam/2736x1824
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen