Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Venyera7 #23390 üzenetére
Azt nem fogja elérni. Meg azt is bele kell számolni, hogy a Pascal architektúrát, illetve az NV hardvereket ez az új Frostbite ma nem kezeli jól. Például használ olyan UAV formátumokat is, amelyeket nem lehet direkten a root signature-be kötni, ami az NV-nél gáz, mert csökkenti a pixel shader hatékonyságot. Aztán elég sok már a compute futószalag is a motorban, és emiatt vissza van fogva a konstans pufferek használata. A Pascal főleg azért gyors, mert a hardverben van egy huzalozott gyors elérési lehetőség a konstans pufferre, de amint ezt nem tudja használni, a teljesítménye esni kezd. Ilyenje van a Maxwellnek is, csak nem olyan jó, mint a Pascalé, illetve a Pascal tervezésénél az NV feláldozta az általános pufferekből való olvasási teljesítményt a gyorsabb konstans pufferért, míg a Maxwellnél ez még relatíve gyors volt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
gyiku
nagyúr
-
Tomdriver
őstag
-
huskydog17
addikt
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
imi123
őstag
válasz huskydog17 #23412 üzenetére
Ez nem hír.
Majd ha ha RX480 +1%-ot hoz DX12-ben a DX11-hez képest az majd hír lesz és kap egy cikket.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Venyera7
senior tag
Igazából semmi... Mondjuk itt a Bf1 kapcsán sok minden lett ígérve, kíváncsi vagyok, hogy mi fog teljesülni.
Az AMD-nek meg kifejezetten jót tenne egy ilyen marketing fogás. A játékosok többsége úgyis csak multizik, pl.: én azt a kevés időt, amit az elmúlt időszakban játékkal töltök, csak és kizárólag Bf4-ről szól. -
huskydog17
addikt
Technikai blogbejegyzés a Shadow Warrior 2 HDR implementációjáról.
A blog írója és szerkesztője Krzysztof Narkowicz, a Flying Wild Hog vezető motorprogramozója, a RoadHog Engine atyaúristene.
Rögtön az első bekezdésben érdekes infók vannak. Ha az NV nem küld nekik HDR TV-t, akkor nem valószínű, hogy a FWH rak HDR supportot a játékba. 1,5 hónap alatt megcsinálták a HDR supportot, igaz, még nem teljes, de a következő projektjüknél már az lesz.
imi123: Az még hagyján, de van itt egyéb érdekesség is:
"If you have NVIDIA then download newest drivers. For AMD I think they still didn't release HDR drivers." [link] - ezt szintén Krzysztof írta.
A blog első mondata:
"Recently NVIDIA send us a nice HDR TV and we got a chance to checkout this new HDR display stuff in practice."[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #23418 üzenetére
A HDR mindegy, hogy ki hozza. A lényeg, hogy jöjjön. Az egész nem igényel radikális fejlesztést. Kivéve az elavult motorokban. Ott eltart egy-két hónapig a beépítés, de a modern motorokban kb. egy hét munka az egész. Ezután megfelelő kijelző mellett, Windows 10 alatt működni fog minden Radeon 300, Nano, Fury és 400, illetve GeForce 1000 sorozatú VGA-val. Az eredmény ugyanaz lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
titán
válasz huskydog17 #23417 üzenetére
Fasza. A color grading maradt, csak a 8 bit szét lett húzva 10 bitre. Csillámpóni színek, pont ez hiányzott.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #23417 üzenetére
Valójában a mostani HDR support is teljes. A probléma ezzel nem az, hogy nem működik, hanem az, hogy mi az ideális tone map futószalag, ami jó HDR-re és jó HDR nélkül is.
Nézd a kimenet kezelésének problémájával az egészet. A játék FP16-ra képez le, ami 0 és ~65000 közötti átmenetet jelent. Na most ezt kell úgy kiküldeni a kijelzőkre, hogy azok egy részének ~500 körüli nitig terjed a jeltartománya, míg a HDR-es opcióké ~10000 is lehet. Egyelőre nagyon kevés az adat ezen a területen, hogy egyszerre jó minőségű legyen mindkét kijelzőtípusnak a kezelése. Ezt persze a tapasztalat meg fogja oldani a következő évben, ahogy egyre többet játszanak a fejlesztők a HDR-rel, és közben megosztják a kutatásokat.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Laja333
őstag
Valami új divat lett ez a "bezzeg PH-n nem lesz cikk" téma? Aztán a cikk legtöbbször megcáfolja ezeket ráadásképp.
Komolyan kíváncsi vagyok mi a célotok az ilyen hozzászólással. Mert előrébb nem visz senkit és semmit... -
schwartz
addikt
Csak nem tudom, hogy fog ez a multi res shading modszer illeszkedni a mestersegesen megnovelt gepigeny rendszerukbe. (Gameworks, Crysis2 fold alatt renderelt ocean stb). Jah ertem, fog futni a csucskartyan csak Geralt agyontessellalt haja nem a fejen lesz hanem korben a monitor szelein...
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
#85552128
törölt tag
válasz Laja333 #23428 üzenetére
Melyik ? Talán nem így van/volt ? Ezzel szemben az ő hsze szándékos fikázás (be is ismerte, itt a vs. topicban még el is menne) anélkül, hogy kipróbálná amiről véleményt mond, mert nV csak rossz lehet... Holott kép alapján kb. annyit ront a minőségen a kritizált (opcionális!) eljárás mint egy FXAA: ON/OFF miközben a teljesítmény sokat javul.
[ Szerkesztve ]
-
Milka 78
nagyúr
válasz Laja333 #23428 üzenetére
Mondjuk annyiban ez nem igaz,hogy ez a "cica harc" topick itt mindent lehet,ellenben más topickba/hírben ezért bünti jár amit a modik is meg tudnak erősíteni.Ez a topick olyan mint régen egy Hofi Géza est,itt lehet a gőzt kiengedni.
Amit itt megtanultam...
Az amd 3fps-el veri az nv-t akkor alázás,ha fordítva akkor szarul van optimalizálva.
Az amd jobb dx12 alatt.
A kis Vega megeszi a nagy 1080-at.
A buta Maxwell...stbstbstbNo comment
-
Yutani
nagyúr
válasz Milka 78 #23431 üzenetére
Az amd 3fps-el veri az nv-t akkor alázás,ha fordítva akkor szarul van optimalizálva.
Ez mintha éppen fordítva használnánk itt a PH-n. 3 FPS NV előny már állva hagyás, 5 FPS körbehugyozás, valami ilyesmi. És amikor az AMD egy játékban jobb, akkor az szemétség, mert direkt úgy programozták, hogy a GCN-nek jobban feküdjön.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Egon
nagyúr
válasz huskydog17 #23412 üzenetére
Őszintén szólva nem látom létjogosultságát a Multi-Res Shadingnak, VR-en kívül. Mondjuk addig, amíg opcionálisan kapcsolható, nem gondolom hogy különösebben savazni kellene (persze vörös szemüveggel a zöld általában vörös posztó... ).
Persze a végső ítélettel megvárnám a valós, játékokból származó, nem kinagyított (csak a csökkentett minőségű területeket megjelenítő) képeket."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #23433 üzenetére
Oké, akkor levezetem, de elég bonyolult a dolog. A hardver szempontjából az a helyzet, hogy többféle igénye van a HDR-nek. Három nagy csoport van, videó, kép és játék.
A videók esetében csak az NV Pascal és az AMD Polaris a jó. Mással ne is próbálkozz.
A képek esetében kedvezőbb a helyzet, mivel elég, ha a kijelzőmotor megfelel az alapvető HDR igényeknek, így NV-től ezúttal is csak a Pascal a jó, de az AMD-től jó lesz a 400, a 300, a Nano és a Fury is. Utóbbit azért érdemes kihangsúlyozni, mert a 200-as Radeonok már nem jók, mivel a régebbi kijelzőmotort használó lapkaverziók vannak beépítve.
A játék esetében a helyzet elég bonyolult. A Microsoft Windows 10-be épített szabványos csomagjával ugyanaz az igény, ami a képeknél, tehát jó az NV Pascal, míg az AMD-től a 400/300/Nano/Fury. Ugyanakkor vannak gyártói SDK-k is, amelyek nem annyira kötöttek, így nagyon specifikusan implementálva, csak és kizárólag exkluzív fullscreen módra megoldható, hogy működjenek azok a VGA-k is, amelyek hivatalosan nem jók, pontosan gondolva itt a második generációs Maxwellre, és némelyik 200-as Radeonra (Hawaii, Tonga, Bonaire). Ezeket azért nem verik nagy dobra, mert specifikus támogatást igényel a program oldalán, tehát nem mondhatják általánosan ki, hogy ezekkel a hardverekkel is menni fog a HDR, mert vagy megy vagy nem. Például sima fullscreenben vagy ablakban tuti nem fog menni, illetve bizonyos régebbi OS verziókkal sem. De amúgy ja, írható olyan specifikus támogatás, amivel ráerőltethető a HDR kijelzőre a HDR úgy is, hogy a hardver hivatalosan nem szerepel a HDR-re képes termékek listájában, és a szoftverkörnyezet is pont jó a HDR működéséhez.
A többi nem említett GPU semmilyen formában nem képes erre.A full hivatalos és amúgy teljesen általános álláspont a gyártók részéről az, hogy a videók csak Pascal és Polaris hardvereken mennek, míg a képek és a játék csak NV Pascal GeForce-okon és AMD 400, a 300, a Nano és Fury Radeonokon. A vagy megy vagy nem hardverekre nehéz hivatalos és általános álláspontot kialakítani, ezért ezzel a gyártók nem is törődnek. Nem tudnák érthetően elmagyarázni, hogy mitől fog menni és mitől nem, inkább azt mondják ezekre a hardverekre, hogy nem jó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Hunork
veterán
válasz Yutani #23434 üzenetére
"Ez mintha éppen fordítva használnánk itt a PH-n. 3 FPS NV előny már állva hagyás, 5 FPS körbehugyozás, valami ilyesmi. És amikor az AMD egy játékban jobb, akkor az szemétség, mert direkt úgy programozták, hogy a GCN-nek jobban feküdjön."
Na, hát, ez mennyire igaz, és akkor kábé ennyi.
"Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut
-
Milka 78
nagyúr
válasz Yutani #23434 üzenetére
Aham...nézük csak honnan is indult az egész.Oké,az is igaz,hogy ezt 3-4 élharcos generálja,de ez már más sztori...
De ha jól rémlik téged is kóstolgattak ahogy Nv-t vettél amd helyett,még referáltam is rá (talán zöldike,de pontosan nem emlékszem).
Én is egyből vér pistike lettem,mert a 3850-290x (kb 20 amd-s kártya,3 cf rendszer)után megvettem a mostani karit,majd még tetéztem azzal,hogy itt bizony kicsit minden könnyebb és kártyával bizony nem voltm ennyire elégedett.
Hozzáteszem én is vertem a nyálam amikor mod biosos 290x-em volt,hittem az ügyben.Érdekes és vicces kicsit a másik oldalról szemlélni akár saját magamat is.Mondjuk sok igazi hivő vesztette el a hitét az ügybe és váltottak nv-re,majd leírták a tapasztalatukat és élből hiteltelenné váltak,de hát ez egy ilyen topick
Persze kívételek vannak és lesznek és ez így van jól.[ Szerkesztve ]
-
-
imi123
őstag
válasz Milka 78 #23441 üzenetére
Ismerős helyzet.
Nekem a vízválasztó az volt amikor 290X mellet ki tudtam próbálni egy GTX970-et.
Nagyon jó volt a 290X amíg meg nem láttam milyen simán futnak 970-en a játékok.
Előtte én is mérgelődtem amikor jöttek az Nv-sek a "sokkal simább Nv-n" dumával.
De hát mi fanboyok vagyunk és elfogultak.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Egon
nagyúr
válasz imi123 #23445 üzenetére
Neeem, egyszerűen bénák vagytok, hiszen ilyen csakis user error miatt lehet...
Látod, megmondták a tutit rögtön alattam is, mindössze 3 mp-el később...[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Crytek
veterán
A BF1-be is jól szerepel ez a dx12-es lassító funkció..
Next PC Upgrade: 2022
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Iphone 6S silver 64GB 81%akku
- Lian Li O11 Dynamic LIMITÁLT SZÉRIÁS (2000 darab összesen) ház (PCMR Edition)
- HP Prodesk 600 G4 DM mini pc, G5420T, 4-8GB RAM, 120-240GB SSD, 2 év gari, áfás számla
- HP Prodesk 600 G4 DM mini pc, G5500, 4-8GB RAM, 120-240GB SSD, 2 év gari, áfás számla
- Igényes, játékra összerakot gép.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen