- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
Új hozzászólás Aktív témák
-
maross
veterán
válasz wjbhbdux #23892 üzenetére
Még szerencse hogy uhd-ban 60fps-sel megy agyzuzo kolleganal, tenyleg fosport . majd javitjak hogy 120-zal menjen, mar csak monitor kellene alá. Megint el vannak tulozva a dolgok kicsit, 264edjere is (minusz par)..
[ Szerkesztve ]
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
wjbhbdux
veterán
dől a pénz az nvidiánál az áremelés ellenére is [link]
/s
-
titán
válasz wjbhbdux #23958 üzenetére
tl;dr
50%-kal nőtt az árbevétel, 160%-kal a működési eredmény és 120%-kal pedig az adózás utáni eredmény nőtt az előző év azonos negyedévéhez viszonyítva. A bruttó marzs 60%!!! Ó, hogy fulladjanak bele a pénzükbeHa mindent féláron adnának, akkor is hülyére keresnék magukat.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
titán
válasz Petykemano #23961 üzenetére
Jelen esetben a legfőbb partner én magam vagyok, és én ku..ára nem örülök, hogy egy gpu-t dupla áron sóznak rám, mint amit valójában ér.
Egyik oldalról ott a nyomás, hogy ha a jövőben majd dx12-vel akarok játszani, akkor jobban járok, ha nem vga kártyát veszek, hanem konzolt (dx12 a pc gyilkosa), másik oldalról meg ott a nyomás, hogy láthatóan imádnak lehúzni.
Nem csoda, hogy úgy éreztük, hogy a vga kártyák ára eszetlenül felment az utóbbi időben az értékükhöz viszonyítva. Mert így is történt. Teljesen abszurd és igazolhatatlan az árazás. Csak azért, mert amd totális balf..z, és nem tud árban versenyezni, nvidia pedig addig tolta az árakat, hogy végre amd lélegeztetőgépen, szondás táplálással azért életben maradjon. Pont ugyanaz történt, mint a cpu piacon. A két vezető gyártó tartja életben az amd-t, hogy legalább papíron legyen egy versenytárs (verseny persze nyemá).
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
daveoff
veterán
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Laja333
őstag
válasz daveoff #23965 üzenetére
Itt sincs számottevő különbség. Radeonoknál megfontolandó a dx12, kicsivel jobbak ott mint dx11-ben. GTX-eknél fordítva, és így kb NV dx11 ~ AMD dx12.
Kilóg az rx480, de ott azért, mert a Strix hűtőjében csak ennyi van.
Bár lehet, hogy a PDA miatt eleve már dx11-ben is jól megy, és így semmit nem hoz a dx12.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Laja333 #23966 üzenetére
Nem igazán vezet be újításokat a DX12 kód a DX11-hez képest itt. Egyszerűen csak át van portolva a motor rá és kész. Se aszinkron compute, se aszinkron DMA, pusztán egy port. Ahol segít azok a gyenge procis rendszerek. Az Ubisoft rövidtávon teljesen át akar állni a DX12-re, mert a supportjuknál rengeteg erőforrást emészt fel a DX11-es meghajtóproblémák tesztelgetése, amiket még javítani sem tudnak. Emiatt minden olyan játék, amelynek alkalmas a motorja rá és hosszú terméktámogatási ciklust élvez kap egy DX12 módot, hogy a support egyszerűen mondhassa azt a usernek, hogy futtassa DX12-ben. Ezzel rengeteg erőforrást spórolnak meg, és ezt más gondok feltérképezésére lehet fordítani. Ennyi a koncepció mögötte.
Egyébként ez nem jelenti azt, hogy a DX11-es hibákat nem javítják, csak nem kell összetörniük magukat miatta, hanem ráérnek berakni a low priority tasakba.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Laja333
őstag
Akit érdekel, még ~1 napig ingyenes a Dirt 3 .
-
-
Pug
veterán
válasz #35434496 #23970 üzenetére
Fury x gyorsult ugyan de én többet vártam volna tőle dx12 alatt.
Ezt elolvastad?
Egyszerűen csak át van portolva a motor rá és kész. Se aszinkron compute, se aszinkron DMA, pusztán egy port. Ahol segít azok a gyenge procis rendszerek.
Csak hárommal a tiédet megelőző hsz.....
-
TTomax
nagyúr
Egy évvel ezelőtt megjósoltuk itt páran,hogy ez lesz belőle,bár ne lett volna igazunk.Akkor megkaptuk zöld trollok vagyunk,megmondtuk pedig hogy a fejlesztők nagy ívben tesznek a minőségi pc portra mint ahogy eddig is tettek.Az akkoriban tanácsolt "vegyél amdt mert a konzolokban is van" emberek is egyre jobban eltűnnek...vannak dolgok amik sosem változnak...sajnos...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#85552128
törölt tag
Dishonored 2 "co-creative director": a GTX 1070-nek elégnek kell lennie 1080p/very lowra [link] "around 60 FPS"
Azóta természetesen törölve lett a tweet
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Kinek a jóslata, hol, mikor?
Biztos, hogy nem az enyém, így nem igazán értem a relevanciáját az eddigi hozzászólásomhoz...De azért tényleg érdekel, hogy hol hallottad a 25-30 AAA DX12-es címet 2016-ban, fõleg az alázást....
Jah, hogy bármi konkrét, tényszerû forrás elvész a trollkodás ködében... Értem...[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz SpongyaBob #23985 üzenetére
Igaz novemberben benne vagyunk.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #23973 üzenetére
Attól függ, hogy mi a cél. Az Ubisoft célja az egyszerű karbantarthatóság, ami egy MMO-nál igen fontos szempont, és ezért váltottak DX12-re. Persze rakhattak volna még bele async compute-ot is, de nem volt kritikus fontosságú, mert elsődlegesen a DX11-es support költségtől akartak szabadulni, amit már nem bírtak el. A DX12 port hasonlóan gyors, és sokkal olcsóbb lesz a terméktámogatás rá.
Ettől függetlenül ez nem volt egy egyszerű port, mert át kellett írni a motor struktúráját hozzá, azért érkezett sokkal a megjelenés után. De persze az Ubisoftnak megérte, mert valószínűleg a teljes életciklusra nagyobb költség lett volna a DX11-es karbantartás a csomó befutó panasszal. Most ez így egy megugró költség volt, de a karbantartási költség sokkal alacsonyabb lesz a jövőben. Persze nagyrészt amiatt, hogy ha valaki azt mondja, hogy valami nincs rendben DX11-ben, akkor mehet az a válasz, hogy használj DX12-t. És így a supportig csak azok az esetek jutnak el, ahol a probléma DX12-ben is jelen van, vagyis a DX11-es hibákat már tovább sem adják a fejlesztők felé. Ez az egész kis dolognak tűnik, de egy csomó pénzt meg lehet így spórolni úgy, hogy közben a játék egy másik API alatt stabil marad. A legtöbb modern MMO be fogja járni ezt az utat, mert számít az, hogy mennyi pénzt visz el a folyamatosan fejlődő kód mellett a karbantartás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #23980 üzenetére
Semmi baja nem lett a DX12-ben a multi-GPU-s AFR-nek. Most, hogy az MS csinált rá egy szabványos rutint teljesen vissza fog térni ez a rendszer. A DX11-ben azért döglött meg, mert borzalmasan nehezen skálázódott, de például a DX12-ben az MS egységes AFR rendszere akár 100%-osan is skálázódik az új Deus Ex alatt. És a fejlesztői oldalról borzalmasan egyszerű támogatni, mert gyártófüggetlen.
Az eddig megjelent DX12-es játékok közül a Total War: Warhammer, a Rise of the Tomb Raider és a Deus Ex: Mankind Divided az MS AFR-jét elég jól kezeli. Az egyetlen nehézsége ennek, hogy visszamenőleg nehéz beépíteni, tehát a már megjelent játékok zömén nem valószínű, hogy módosítanak, de innentől kezdve ez egy elég jó belépő a több GPU-s módra. Aki pedig komolyabbat akar, az mehet a multiadapterre.Teljesen mindegy, hogy az NV mit vet ki a GP106-ból. A DX12-nek nem szükséges az SLI és a CF mikrokód a BIOS-ban. Ezekre ugyanis nem épít az API. Belerakhatod a gépbe a két GP106-öt, és működni fog a multi GPU a DX12-es programokban. Az egyetlen dolog, amire mikrokód kell, az a frame pacing, de ez az NV-nél eleve nem aktív DX12-ben, még ha van hidad, akkor sem. Azt nem tudni, hogy ez szoftveres gond-e. Már csak azért sem, mert az AMD DX12-es frame pacingja is csak az XDMA rendszerekre megy. Ezt ugyanis a Microsoft API-ján kell vezérelni, és az eddigi adatok szerint nem árt 4 GB/s-os összeköttetés, amit egyik hidas megoldás sem tud.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
#85552128
törölt tag
Mert vulkan+dx12-ből van ennyi ? Sehogy nem jön ki a 25-30 cím legyen az DX12, Vulkan, Low-levelnek becézve.
Úgy jön ide, hogy a Fury/Rx 300 megjelenése előtt többen is azon a véleményen voltunk, hogy ezeknek a kártyáknak DX11-ben kell bizonyítaniuk mert a valós DX12/lowlevel játékokig még lemegy legalább egy generáció. Na erre jött, hogy nincs igazunk 25-30 AAA játék jön az új kártyáig csak ezek emlegetésekor valahogy kimaradt, hogy ezekből 20 fércport lesz, nem érdemes tőlük sokat várni.
Szóval -ezen kijelentés alapján- a Furytól DX12 alatt minimum elvárt (lett volna), hogy legalább egy ref 980 Ti-t elver ami ugye DX11-ben még mindig gyorsabb mint az DX12 alatt... És ez nem csak a Divisionban de a "jó" portokban is megvan, ha meg véletlenül beraknak egy custom Ti-t akkor tényleg alázás van csak fordítva.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tehát a low-level vagy explicit API az jelenleg jelent DX12-t, Vulkant, Mantle-t és Metalt. Ezek közül PC-n csak az első három van. Ezek a PC-re megjelent low-level API-t is használó, önállóan futtatható játékok:
1. Ashes of the Singularity
2. Ashes of the Singularity: Escalation
3. Battlefield 4
4. Battlefield: Hardline
5. Battlefield 1
6. Dragon Age: Inquisition
7. Plants vs. Zombies: Garden Warfare
8. Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth
9. Sniper Elite 3
10. Thief
11. Doom
12. Dota 2
13. The Talos Principle
14. Gears of War: Ultimate Edition
15. Gears of War 4
16. Rise of the Tomb Raider
17. Hitman
18. Quantum Break
19. Total War: Warhammer
20. Deus Ex: Mankind Divided
21. Forza Motorsport 6: Apex
22. Forza Horizon 3
23. Halo 5: Forge
24. Tom Clancy's The Division
25. Caffeine[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Szép kis összeizzadt lista, az Ashest meg a kiegjét külön számolva meg belevéve a mantlet is, a Caffiene, Dota-val épp meglett a 25 cím novemberre a "25-30 AAA + a kicsik" helyett nyárra. Már csak a 3dfx Glide-ra épülő játékok hiányoznak és még túl is teljesített az ipar
Húzzuk ki ami nem DX12/Vulkan és meglátjuk mi marad.Csak említés szintjén eleinte milyen játékokra írtad mik kapnak majd miközben vagy nem kapták meg vagy el lettek csúsztatva, a Fable mondjuk teljes cancelt kapott :
1, NFS
2, SWBF
3, Mirrors Edge
4, ME: Andromeda
5, Project Cars
6, Fable Legends
7, Batman AK
8, Witcher 3
9, Just Cause 3
10, Robinson: The Journey - nem is jön PC-re.lehet valami kimaradt, a kicsiket (pl ark survival) direkt nem számolom ide.
Na ezért nem érdemes ennyire előre számokat mondani, ezekkel tényleg meglett volna a 25-30 AAA ha mostanáig kijöttek volna, de nem így lett ME:A-nak még most is csak "spring 2017" a megjelenési dátuma.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
Mindent meg tudtok magyarázni, utólag. Ha már nv fanboyozol akkor, nyugodtan erre is ráhúzhatjuk az agyatlan, troll amd fanboyt. Mert persze, dobálózni kell azonnal ezekkel a jelzőkkel. Ott a rendes hozzászólás amire utaltam, nincs semmi trollkodás. Ismét hallottuk az igét Abutól, amikor meg oda jutunk jönnek a kifogások. ( nem rád értem)
(#23995) Abu85: Amikor a futás (teljesítmény) téma kerül elő, akkor nem hinném, hogy ennyire dobálóznál ezekkel a címekkel. Mert akkor mindig rá van húzva, hogy éppen szar port, stb, stb. Szóval nyugodtan maradhatunk a 2-3 játéknál amivel érdemes foglalkozni. Az nagyon nem 25-30. Kifogás, kifogás. Ismételten, meg sem lehet számolni hányadik alkalommal, igen-igen messze vagyunk attól mint amit vizionáltál.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #23996 üzenetére
Az Escalation kiegészítő egy önálló játék. Nem kell hozzá az eredeti program. Olyasmi ez mint a Left 4 Dead és a Left 4 Dead 2 kapcsolata.
A Mantle is explicit API.A 3dfx Glide a közhiedelemmel ellentétben nem volt explicit API. Az sokkal inkább hasonlított az akkori OpenGL-re, csak lecsupaszítva, így olyan függvényhívások voltak csak benne, amelyek elengedhetetlenül szükségesek a működéshez. Emiatt ez egy egyszerűsített API volt, de hasonló absztrakciós szinten helyezkedett el, mint az OpenGL.
Ezeknél sokkal több játék nem kapta meg a DX12 módot végül. Egyszerűen sok motornak annyira régi volt a struktúrája, hogy nem lehetett jól beleműteni. Az okok itt vannak leírva: [link] - hasonlóan járt a Rise of the Tomb Raider is. Az kezdetben elég sokat lassult a DX12-vel, mert nagyon nem ehhez az API-hoz készült a motorstruktúra.
Sajnos az sem segít, hogy a gyártók közül egyedül az AMD-nek van erről több évre visszamenőleges tapasztalata. Ha valakinek nincs olyan mázlija, hogy az AMD-vel tudjon szerződést kötni, akkor igen sok tudástól esik el, ami nyilván hátráltatja azt, hogy áttérjen egy explicit API-ra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen