Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz daneeeeee #2016 üzenetére

    A TR-ről tudok nyilatkozni, évek óta nem láttam ilyen kicsi CPU-igényű játékot, ha ott is elbukna az FX, az nagyon ronda lenne.

    A Metro-t játszottam régebben, és azt kell mondjam, ott főleg CF-ben nagyon lehetett érezni kettő kártyával (7950+7970), hogy bizonyos részeken nagyon dolgoztatja a CPU-t, ami akkor egy tuningolatlan 3570K volt, erősen vegyes limites volt úgy. Ráadásul pont ilyen rövid szakaszokra harapott nagyot a CPU-ba, mint ahogy neked is rövidke minimumjaid (beakadásaid) vannak a grafikonon, ha jól láttam.

    Amit a CoH-ról írsz, az tipikusan a "túl kevés szálat használ" vagy "elakadt a kritikus szál" típusú CPU-limit, ami az ilyen egyszálon gyengébb procik rákfenéje nem tökéletesen ideális vagy rosszul többszálasítható kód esetén.
    Ajánlom ezeket a CPU-limitről, csak hogy értsd, iről beszéltem: [link] [link] [link]

    A minimum pedig sokszor azért nem reprezentatív, mert mondjuk tegyük fel, mikor elindul a játék, döccen egyet, 1FPS, utána nem látod, 20 vagy 30 volt a, hogy mondjam szépen, a "reális" minimum. Ahogy Tomshardware-ék is kitaláltak egy új grafikontípust éppen emiatt: [link]. :)

Új hozzászólás Aktív témák