- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz Milka 78 #19899 üzenetére
Kicsi irónia is akart lenni. Nekem nagy csalódás a 480 Custom... már azon is gondolkoztam veszek egy ref-et, aztán levizezem. Csak nem ér annyit... Kiábrándultam kicsit a VGA-kból. Jó kártyák, nem azért... de erősen overhype-olt a 480/1060 is. Botrányos készlethiánnyal és kezdőárakkal. Bár utóbbiból már lehet van. AMD minden lehetséges módon elszúrta ezt a rajtot, hogy még véletlenül se legyen dominanciája ebben a szegmensben... késő bánat, 1060-at fogják venni, mert az jön ki a tesztekben erősebbnek MOST.
10-ből 9 embert nem érdekel kb, hogy mi lesz jövőre.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Urak, a Bf4 topik nem itt van, kéretik visszatérni az eredeti témához!
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Venyera7
senior tag
válasz Puma K #19903 üzenetére
Eddig arról beszélt mindenki, hogy majd a Titan pacal + 1080ti is HBM2-vel érkezik.Az AMD most teljesen kivan téve a fejlesztőknek, ha lesz gyors kód akkor lesz teljesítmény is. Ez szerintem teljesen aláássa a helyzetüket. Talán még sikerül kiharcolniuk, hogy szabvány legyen, de én nem erre építenék a helyükben.
Rá kell nézni a Doomra és látszik, hogy jó irány lenne ez.[ Szerkesztve ]
-
válasz keIdor #19909 üzenetére
Ezt HBM-es dolgot valami fanbojok találták ki. Eleve ott hibádzik az egész, hogy a GP100-ban nincs grafikai rész, illetve csak jövőre lesz kb széles körben elérhető, valószínűleg a HBM miatt. Így borítékolható volt, hogy Ti / Titan az GP102 lesz GDDR5X-szel.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
core i7
addikt
Ha valakinek annyira HBM-kel az vegyen fury-t
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz guftabi96 #19912 üzenetére
Naná, hogy volt róla hivatalos bejelentés, csak még májusban, illetve a Computexen, amikor Raja mondta, hogy a Doom Vulkan kódja Polaris exkluzív funkciókat fog tartalmazni. Ez persze csak egy kis szelete az igazságnak, mert valójában ezek a gyors kódok minden GCN-en futtathatók, de gondolom a marketing miatt a Polarist kell tolni, ugyanakkor amikor mi erről írtunk, akkor mindig kiemeltük, hogy minden GCN-nel működnek. Majd a hónap végén hivatalosan leírható, hogy milyen játékokban lesz még GCN exkluzív gyors kód. Az egyik hekkelős-lopakodós-összeesküvős lesz, a másik pedig csatateres-egyes.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
guftabi96
addikt
-
Puma K
veterán
válasz Venyera7 #19908 üzenetére
Mindenki?
A mindenki azt jelenti, hogy rajtad kívül a többi ember.
A mindenki helyett inkább és pontosabban az a néhány ember volt aki az addigi meg nem erősített infók alapján feltételezett valamit és leírta és írogatta hivatalos forrás nélkül megerősítve.
Ezeket az irományokat nem kell készpénznek venni és csalódott lenni ha nem az valósul meg. Az egy dolog, hogy ki miről beszél a neten vagy mit szeretne, hogy legyen.Az meg egy másik, hogy mit erősít meg a gyártó előzetesen aki készíti az adott majd megjelenő terméket.
Nvidia vonatkozásban a HBM2 egyedül a GP100 chipnél jelent meg sehol máshol nem volt beharangozva hivatalosan. Ami meg nem játékra szánt eszköz.
Jelenleg ennyi nagyjából a HBM2 az Nv-nél ha elsősorban játékra szánt kártyákról van szó.
Az 1080Ti sem tuti, hogy jön, mert megint az van, hogy ellenfél hiányában hova rohanjon az Nvidia?
Nagyjából az új szériából lefedték a piacot:
1050-1060-1070-1080-Titan X
950 - 960 - 970 - 980 - 980Ti - GeForce Titan XLehet a legerősebb Vega király lesz ha megjelenik, de a teljesítményét és pontos specifikációkat még nem lehet tudni. Az is megeshet, hogy a legerősebb Vega lelépi a GTX1080-at, de az új Titan X-et már nem. Ekkor lesz majd érdemes kiadni egy GTX1080 Ti-t amivel versenyezhet árban és teljesítményben az Nv.
Ilyen sok-sok kérdőjel miatt nem fog magának konkurenciát csinálni az Nv az 1080 és Titan X közé, hogy remegő kézzel és térddel dobálja a piacra a kártyákat és a konkurenciát nem figyeli mit lép. Most az Nv terített és vár póker arccal mit lép az AMD... már ha tud lépni és reméljük fog tudni lépni...
Akinek nem elég a GTX1080 teljesítménye az vagy vár a Titan X-re, vagy vesz még egy GTX1080-at és SLI-be hajtja.
"Az AMD most teljesen kivan téve a fejlesztőknek, ha lesz gyors kód akkor lesz teljesítmény is."
Jah... 2006 óta ez a "veszély fent áll"... R.I.P. ATI
AMD-nél már pár éve mindig ott van a mondatokban ha a teljesítményéről van szó a majd, lesz, jövőben és a ha szócskák.... ami a gyakorlatban annyit jelent, hogy x év után ugyan úgy "elöregedik" teljesítmény tekintetében egy modernek mondott és felesleges újításokkal teletömött (többet fogyasztó=jobban melegedő) AMD VGA mint egy adott időszakban ellenfélnek szánt Nv kártya.
Egy idő után egy a sorsa mind a kettőnek: csere[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #19871 üzenetére
A teszt típusától függ. Amire a 3DMark esetében figyelni kell, hogy olyan async kód legyen minden hardveren, ami egyik terméken sem okoz lassulást. Emiatt a lehetőségek rendkívül korlátozottak, mert ha olyat alkalmaznak, amilyenek a játékokban vannak, akkor az nem növeli, hanem csökkenti a sebességet a GeForce-on. Viszont tesztről lévén szó nem lehet alternatív kódutat írni az egyes gyártóknak, hogy a lecsökkentett teljesítményt visszanyerjék. Emiatt érdemes olyan megoldást keresni, aminek nem sok köze van a játékokhoz, de legalább nem csökkenti sehol sem a sebességet.
(#19874) Petykemano: Az, hogy a köznyelv mit ért rajta, és hogy mit enged a szabvány két különböző dolog.
Mert két futószalag fut párhuzamosan. Azt senki sem írja elő a szabványban, hogy csak grafikai és compute futószalag dolgozhat párhuzamosan. Annak az oka, hogy ilyen konstrukciót alkalmaznak a játékok csupán az, hogy itt lehet messze a legtöbbet nyerni ezzel a technikával, mert bizonyos jellegű, sokszor alkalmazott grafikai futószalagok mellett a shaderek csak malmoznak.
Hívhatják akárhogy, de az "asynchronus compute" sem egy valós elnevezés, hanem egy marketing. A valódi neve a technikának "multi-engine and synchronization". Még van asynchronus shader is, amit az AMD használ. Szimplán definiálták, hogy ez mi, mivel ezt csak a Radeonok támogatják, és exkluzív funkcióként utalnak rá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Továbbra is azt magyarázod, hogy a teszt formailag helyes, a szabványoknak megfelel, nem csal, stb. Csak épp nem mér semmit.
Az nyilvánvaló, hogy futhat egymás mellett akármennyi compute futószalag. De szerintem ebből nem lett volna se teszt, se technológia, de technika, se hype. Az egy teljesen természetes dolog, hogy feladatokat lehet párhuzamosan futtatni a végrehajtó egységen.
Ahogy te is mondod ezzel a technikávak akkor lehet legtöbbet nyerni, ha heterogén futószalagok tudnak párhuzamosan futni a megfelelő végrehajtó egységen. És ezt meg a teszt nem méri. Pont azt, amivel a legnagyobbat lehet nyerni. Azzal, hogy akkor futtatunk compute feladatokat, amikor egyébként máskülönben malmoznának. Annak nincs semmi értelme, hogy azt mérjük, hogy vajon mennyivel tud többet az architektúra, ha compute feladatokat futtatunk, amikor a shaderek amúgy is dolgoznak. Ez így azt méri, milyen gyengesége van az ütemezőnek ( nem tud feladatot osztani a kihasználatlan végrehajtóra), vagy hogy mennyire drága a context switch több (compute) futószalag futtatása közben.
Ezt bármennyire is megfelel a definíciónak félrevezető "async compute" tesztnek hívni. Akkor lenne nem félrevezető, ha csinálnának egy olyan tesztet is emellé, amelyik grafikus futószalag mellett futtat aszinkron compute -t.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
nagyúr
válasz Petykemano #19918 üzenetére
He?
Lehet nekem van késő, de te érted is amit írsz?
"csinálnának egy olyan tesztet is emellé, amelyik grafikus futószalag mellett futtat aszinkron compute -t."
Szerinted a mostani mit csinál?
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Ren Hoek
veterán
válasz Petykemano #19918 üzenetére
Itt írta, hogy azt nem lehet megoldani úgy, hogy az NV ne lassuljon ugyanezzel a kóddal. Érthető, külön kódút kell.
Szerinted egy tesztben megengedhető, hogy gyártóspecifiikus kódot írjanak? Nem. Akkor nem lenne egységes teszt. Mintha a maratonon egyik versenyzőnek adnak egy lovat, másiknak meg biciklit, aztán döntsd el melyik, jobb.
Tény, hogy így meg baromság a teszt, ráadásul igencsak NV-nek kedvező. Szerintem fizettek is érte. Ezeknek a teszteknek egyre kevésbé van értelme. Kb lassan olyanok lesznek, mint a Compubench. Annak játékra vetítve semmi értelme.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Ren Hoek #19920 üzenetére
Hogyne lenne megengedhető - sőt, mivel a DX12 egy alacsonyszintű API, szerintem szükséges is lett volna. Aztán ha valamelyik gyártónak nem tetszik a perf, akkor küldjön oda 1-2 embert segíteni optimalizálni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Igazából azzal elveszted az összehasonlíthatóságot... onnan meg azért lesz értelmetlen a teszt.
Mást csinálna máshogy a két kódút.Egyébként meg az AMD, NV és Intel is leokézta a megoldást... nem tudom miért pont itt a fórumon akarjátok megváltoztatni... ha nekik jó volt akkor jó kell legyen mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Ren Hoek
veterán
Ennek semmi értelme. Ez egy univerzális kód és kész. Nem lehet rá optimalizálni. Illetve nem lenne szabad. DX11-nél is ez a helyzet, mikor driverben kigyúrták rá...
Ezeknek a teszteknek lejárt már az ideje. Akkor tényleg inkábv.AOTS, ott mehet a külön kód és sokszor fut le. De jön egy új arch, driver, opt és már borul is az eredmény
3dMarknál NEM lehet ilyen, mert ugyan azt kell adnia az összehasonlíthatóság miatt. Ez nem játékprogram.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
válasz Venyera7 #19925 üzenetére
Azért nem ilyen rossz a helyzet. Abu linkelt egy AMD vs NV játéklistát DX12 alatt. AMD dominancia... de a nagy címeket valszeg megoldják butasyncre is.
Mindenki azt hisz amit akar. Egyik pillanatban drukkolok, hogy nyomják le az NV-t, másikban meg hogy ne legyen AMD spec semmi. Attól függően, hogy milyen színű zoknit húzok reggel 480/1060
[ Szerkesztve ]
-
mlinus
őstag
hihetetlen mennyit pörögtök ezen, pedig még az amd is elismeri a tesztet és dicsekszik vele. Amúgy sokszor úgy érzem hogy egyesek nem univerzális kódot akarnak, hanem olyan ami a gcn-nek jó és kész
-
nagyúr
válasz mlinus #19922 üzenetére
Szerintem meg pont nem nagyon lesznek ilyenek játékokban, kinek lesz erre pénze meg ideje, minden architektúrára optimalizálgatni évekig (mint az a "szenvedés" amit az AotS-al levágtak)... lesz egy pontosan ilyen TimeSpy-hoz hasonló DX12 szabvány kód... aztán szevasz. Vagy jól lekezeli a hardvered a queue-kat, vagy nem, vagy nyersz vele kis teljesítményt vagy nem...
Ahol meg lesz idő optimalizálni, ott megint az lesz hogy úgyis megcsinálják mind a két oldalra közel ugyanazt, vagy legalábbis majdnem ugyanolyan gyorsra. Lásd AotS... ott is olyan kód lett a vége ami mindenre jó.
Aztán ha ezen felül akarnak csinálni nem szabvány kódot is, mert egyszerű épp... akkor abban a pár játékban lesz valami konzol-GCN nyavaja... vagy GameWorks a másik oldalon. Ez meg eddig is így volt DX11 alatt is... lásd Hitman vs Tomb Raider mondjuk.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Ren Hoek #19924 üzenetére
Igen, egy univerzális kód, ami a DX11 egyik legnagyobb kötöttségét megtartja. Egyetértek, tényleg nincs semmi értelme
(#19927) mlinus: há' mer' akkor modern, ha jobban fut a GCN-en, nem?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
olymind1
senior tag
válasz Venyera7 #19928 üzenetére
Én is így vagyok vele, ha már mind2 konzolban GCN van, meg arra optimalizálják a játékokat/motorokat konzolok alatt, akkor elvárná az ember hogy PC-n is azok az optimalizált kódok fussanak, ha már a gépben is GCN gpu van.
/ összeesküvéselmélet on
Kicsit néha olyan mesterséges visszafogás szaga van.
/ összeesküvéselmélet off -
nagyúr
-
nagyúr
Abu néztétek már az új async TR patch mennyit javít GCN 1.1+ / Pascal GPU-kkal?
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Petykemano
veterán
válasz FollowTheORI #19919 üzenetére
Abu ezt írta:
"Mert két futószalag fut párhuzamosan. Azt senki sem írja elő a szabványban, hogy csak grafikai és compute futószalag dolgozhat párhuzamosan. Annak az oka, hogy ilyen konstrukciót alkalmaznak a játékok csupán az, hogy itt lehet messze a legtöbbet nyerni ezzel a technikával, mert bizonyos jellegű, sokszor alkalmazott grafikai futószalagok mellett a shaderek csak malmoznak."
Ebből arra következtettem, hogy két vagy több compute futószalag futhat a tesztben, de semmiképpen nem arról van szó, hogy egy shadereket nem használó futószalag mellett futna egy async compute futószalag. Abu állítása szerint utóbbival lehetne a legtöbbet nyerni, de a teszt ilyet nem mér.
(#19920) Ren Hoek
Miért baj, ha van egy olyan kód, amivel az ennek a kódnak a futtatására kevésbé alkalmas NV kártyák lassulnak? Nem vagyok gpu benchmark imádó, de még régebbről úgy emlékszem voltak olyan tesztek, amik a pixel fillrate-et mérték, mások a meg a textúrázást, stb, ezeket még széljegyzetben ma is feltüntetik. Most ez pont olyan, hogy ne futtassunk olyan kódot a tesztben, ami nagyon tesszeláció-igényes, mert amiatt lassulnak a Radeon kártyák. Vagy de. Csak nevezzük a tesztet annak ami: tesszeláció-teszt.Ami a gyártóspecifikus kódot illeti, egyetértek azzal, hogy DX12 pont erről szólna, hogy ha egy kicsit búvárkodunk az architektúrában, akkor többre is képes. A gyártók most is validálják a kódot, tehát át tudják nézni, hogy nincs-e csalás, vagy könnyített terep. Adott egy rajzolási feladat és lássuk, hogy melyik gpu a maga módján hogy tudja a leghatényabban megjeleníteni. Elnézést, nem az lenne a benchmarkolásnak a lényege, hogy megnézzük, meglássuk, mit tud a hardver? Én csak azt mondom, az async compute ilyen szempontból síkos talaj, mert nem minden gyártó támogatja ugyanúgy. Lehetne egy teszt, ami megmutatja, hogy ebből ezt lehetne kihozni.
(#19923) NetTom
Az egységsugarú összehasonlíthatóságot elvesztenéd. Nem azt mondaná meg egy eltérő kódutakat alkalmazó teszt, hogy egy egységes kódot melyik hardver mennyire gyorsan/hatékonyan hajt végre, hanem azt, hogy egy egységes outputot (képi megjelenítés) melyik hardver a magának megfelelő alkalmazási móddal mennyire gyorsan tudja végrehajtani. Vagyis azt, hogy mit tud a hardver.De egyébként nekem nincs bajom azzal, hogy egységes kódot szeretnének futtatni, mert őket nem érdekli, hogy mit lehet kihozni a hardverből, csak az, hogy egy egységes kódot melyik hardver hogy futtat. Rendben. Csak akkor ezt a tesztet, ami a compute futószalagok konkurrens futtatásával nyerhető többletteljesítményt különböztessék meg attól, amikor heterogén futószalagok párhuzamos futtatásával nyerhető többletteljesítmény a malmozó részegységek munkára fogásával, amivel a gyakorlat szerint a legtöbb teljesítmény nyerhető és amit a gyakorlatban a fejlesztők is csinálnak és amit a legtöbb a téma iránt érdeklődő felhasználó is ért az "aszinkron compute" elnevezés alatt.
Szerintem.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
nagyúr
válasz Petykemano #19935 üzenetére
Nem tudom olvastad e mit írt a Future Mark... vagy láttad e ezt: [link]
Alapvetően a hardver szállítók, a Microsoft és a játékkészítők visszajelzései szerint csináltak egy ésszerű szétosztást a 3D/Grafikai/Direct queue és a Compute, Copy queue között megjósolva egy átlagos jövőbeni PC játékmotor viselkedését... (ahogy DX11 alatt is ez történt anno, ezért többé kevésbé leképezi ott is az erősorrendet és a játékmotor képességeket a Firestrike.)
Nyilván most is és a DX11 alatt is vannak és lesznek ettől jóval eltérő terheléstípust generáló játékmotorok, de átagosan jól szimulálja a "jövőt".A grafikus és egyéb munka is esszerint van szétosztva a queue-k között a Time Spy alatt. Nincs ezzel semmi baj szerintem. És biztos vagyok benne hogy nem úgy nyerhető a legtöbb ki ahogy Abu írta (hogy minden grafika egy queue, és némi egyéb compute mellé)... főleg hogy a compute (akár grafikai effekt, akár más), egyre dominánsabb, tehát ha az összes (akármilyen) feladat van jól szétosztva az optimálisabb lehet.
Azt már a driver és a hardver dönti el, hogy ezeket a queue-kat milyen sorrendben és hogyan dolgozza fel. Ha tud teljesen dinamikusan, akkor úgy, ha csak preemptiven (ahogy az NV megoldását tippelik), akkor úgy... ha meg sehogy (Maxwell), akkor szép sorban. De ez már nem a játék/program feladata, ő beteszi a queue-kba a feladatokat és átadja a driver/hardver részére.
A malmozó részegységek mennyisége ami rendelkezésre áll meg relativ... ha sok pl a grafikai számítás, akkor kevés lesz gyártótól függetlenül. Az AMD azért tud (részben) annyit gyorsulni, mert eddig nem tudta munkára bírni az összes feldolgozóját sok esetben... tehát vannak ilyen üresen járó részek, az angol ugye "bubble"/buboréknak hívja. Az NV meg jóval kevesebb feldolgozót és máshogy használva tervezte a GPU-t, ezért ki tudta hozni belőle jobban a maxot, ezért nem gyorsul annyit, mert nincs annyi felesleges végrehajtó.
De látható pl a DOOM Vulkan alatt is, hogy az NV is tud ettől még gyorsulni, ha jól van megcsinálva az egész.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Venyera7
senior tag
válasz turbokappa #19937 üzenetére
Rx480 ott a shader intrinsics, ami szépen 1070 szintre emeli. Számomra pedig a Bf1 érdekes ott pedig lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
válasz Venyera7 #19933 üzenetére
Ha hajlandó leszel cserélni a Vegára majd... de én tuti nem vennék CF rendszert. Szerintem csak a nyűg van vele.
Ez a multiGPU is olyan, hogy szerintem nagyon kevesen fognak belevágni. Egyszerűen nem éri meg. Hány CF rendszer van úgy összességében? És itt nagyon ott kell lennia a technológiában és a paralell programozásban, mert nem csak az van, hogy rádobod a kódot a GPU-ra. Itt a két GPU-nak PCI-E-n kell kommunikálni, ha osztott memória is van a dologban...
Nem is értem ebből hogyan lehet jól működő dolgot kihozni igazából. Ha adott két kártya CF-ben és egy single GPU... vajon melyiknek nagyobb hatványozottan a belső adatelérési sebessége? Itt nem csak arról van szó, hogy az egyik képkockát ez, a másikat meg az rajzolja.
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #19932 üzenetére
Univerzális kód - gyártó-specifikus optimalizációk kihagyása. Pl. a sokat emlegetett intrinsics az AMD-n.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
turbokappa
senior tag
válasz Venyera7 #19938 üzenetére
Figyelj,én gondolkozz!
Ki a legnagyobb videókártya gyártó,az első 4 legjobb helyezésből ki viszi el az első 3-at? Az amd- vel tele a faszom,miért mert csak etetni tud,mindig arról dumál,hogy majdmajd majd....
Az hogy a doomra rágyúrtak,csak egy dolog,a többi cím??? Az nv is rágyúr,sehol nem lesz megint az amd. Az nv nagy,tőkeerős,meghatározó. Az amd megkapta a konzolt,ennyi. Prociból intel,kariból nv.
A cf- nek vége,amúgy meg ha ilyen rövid időnként adnak ki újabb dolgokat,a konzol anyagilag jobban meg fogja érni.Amúgy meg te se hiszed,hogy 1070 szintre emeli,mert akkor meg annyi lenne az ára. Ha a jövőt nézed szem érdemes kihagyni az rx 480-at.[ Szerkesztve ]
A semmiért vállalom a felelősséget!
-
Zeratul
addikt
válasz turbokappa #19941 üzenetére
A Doomra az ID soft gyúrt rá.
-
nagyúr
-
turbokappa
senior tag
-
Zeratul
addikt
válasz turbokappa #19944 üzenetére
110-120k körüli 1060 árakkal vágyálom a 120k 1070. nV sem nem hülye, se nem jótékonysági szervezet.
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #19943 üzenetére
Hát mégis mihez van köze? Mennyi értelme van egy alacsonyszintű API-nak, amire uarch-agnosztikus megoldásokat építenek? Ennyi erővel maradhatott volna a DX11 modellje is a néhány kritikus terület fixálásával...
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Ennyire nem alacsony... Ahhoz. Nem gépi kód ez még... Le vannak ugyanúgy fektetve a szabványba a szabályok.
Szerintem ez elég egyértelmű hogy semmi DX11 kötöttség nincs itt.
Csináltak egy tesztet amivel össze lehet hasonlítani bármilyen DX12 támogatott hardvert, akármilyen is.
Ha AMD meg NV meg Intel... Stb specifikus teszet akarsz, akkor lehet csinálni olyat is, de akkor csak AMD, NV meg Intel kártyákat lehet velük tesztelni... Pl GCN 1 2 3 stb generációkat egymással, hogy az AMD spéci kódot melyik mennyivel gyosabban futtatja.
Nekem nem rémlik, hogy pl CPU fronton olyan rengeteg AMD vagy Intel specifikus X86 kód lenne, pedig lehetne biztos olyan kódokkal tesztelni ami fekszik egyiknek vagy másiknak jobban.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
jani04
aktív tag
Azért van itt pár ember aki megérett egy komolyabb beavatkozásra agyi szempontból.480 1070 szinten....ez már az amd-nek árt..
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Sorozatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 3D nyomtatás
- Opel topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...