- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
Egy napja sincs kint a Vulkan patch, szerintem nem kell sok, sőt talán még ma kapunk majd egy DigitalFoundry videotesztet, amiben több kártya is lesz.
Devblog alapján NV kártyákkal még nincs Async, elvileg a következő driverükkel már lesz, szóval a Pascaloknak is meg kell majd ugrania szépen, így a 1070-nek is.
Itt egy 280as OGL vs Vulkan..: [link]
Többet gyorsult százalékosan mint nálam btw.., helyből hozza a 2x-et, megjegyzem elképzelhető hogy az FX-nek is köze van hozzá, ettől még elég durva..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Harley quinn #19150 üzenetére
Minden architektúrában van ennyi, csak a szabványok nem adnak lehetőséget a kihasználásra. Itt sem szabványos kód fut RX 480-on, hanem úgynevezett gyors kód.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Már elnézést de akkor ez mi ? ha szerinted nincs Async Compute GCN4 en ???
Radeon RX 480 DOOM Vulkan and Async Compute Perfomance[ Szerkesztve ]
-
wjbhbdux
veterán
/s
-
-
Laja333
őstag
Of course since those values are straight from NVIDIA, not all games are included.
Tekintve a forrást, nem meglepő, hogy semmi sem igaz belőle.
Bár, mint írtam, NV akkor van bajban, ha igazaz az 1060 fps értékei.[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz Laja333 #19162 üzenetére
Az a forrás akkor nagyon jó amikor a radeont fényezik éppen... A topic tele van vele a wccftechel együtt...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Egon
nagyúr
válasz Laja333 #19165 üzenetére
???
Maradjunk a 480 eredményeinél. Te írtad csípőből, hogy nem valósak (ránéztem pár tesztre, és nekem nem tűnik kamunak: pont annyival tűnik lassabbnak az RX 480 annál, mint ami más tesztben szerepel, amennyivel durvább beállításokkal teszteltek a fent linkelt táblázat szerint). Várom a cáfolatot.
Nem a 1060 eredményeibe kötöttél bele..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Laja333
őstag
Nagyon egyszerű, vegyük pl a GTA5 értékeit.
Guru3D 1440p-ben mért értéke 59 FPS 2xMSAA-val, szemben a linkelt képen 1080p-ben 4xMSAA-val csak 45 fps.
Figyelembe véve, hogy Nvidia szerint a 2xMsaa és a 4xMsaa között nem sok különbség van teljesítményben, így látható, hogy a fake képen 1080p-ként feltüntetett FPS még 1440p-nek is épp hogy elég lenne valós körülmények között.
Többit is átnézheted, vannak érdekes éredmények. PL van olyan érték -ugyancsak NV felé pozitív irányba- GTX 960 eredményénél, ahol a 4msaa+16AF fps értéke megegyezik "hitelesebb oldalak" 2msaa+8AF értékeivel.
Ez a kép AMD-t nagyon lehúzza, NV-t pedig fel.[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz Laja333 #19168 üzenetére
Az lehet hogy egy TitanX SLIvel nem sok difi van GTAVben a 2-4XMSAA között,de egy 1060/980 szintű kártyánál jóval nagyobb lesz az impact...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz Laja333 #19173 üzenetére
Az,hogy mennyire büntet egy 4xMSAA a 2X képest sok minden függvénye,nyilván egy TitanX SLI nem úgy fog reagálni mint mondjuk egy 980,erre nem lehet olyan sablonokat gyártani hogy "felezi az fpst".Ha lehetne akkor elég lenne egy maxwell vga tesztje,és akkor az összes többit ki lehet számolni a valóságban meg azért ez nincs igy.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
-
Laja333
őstag
-
emmm
senior tag
-
#65755648
törölt tag
válasz wjbhbdux #19157 üzenetére
FAKE!
Pl. RX480 RoTR-ben a FAKE képed szerint 41/27FPS, és a tesztben csak SSAO-val mértek.
Ugyanilyen beállításokkal, a valóságban 63/44 FPS-t tud ráadásul HBAO+-al, ami lassabb az SSAO-hoz képest).
Ha kijavítod a FAKE táblázatodban az RX480 hamis értékeit a valódiakra akkor kiderül, hogy sokkal gyorsabb mint a GTX1060. Remélem nem igaziak az 1060 értékei sem, mert ha tényleg ilyen lassú, akkor nem lesz itt árverseny. -
A sokkoló valóság:
Azt hiszem ez nem igényel semmilyen kommentárt, legfeljebb annyit, hogy id rocks!
Az Asynchronous Compute-t később a többi élsimítási algoritmus is megkapja.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #19181 üzenetére
A Fury X odab@sz. Az nVidia tábor hol van ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
-
válasz huskydog17 #19181 üzenetére
Mégis eljött a messisás? Vagy ez a játék hamis próféta?
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Golem.de mérése (Doom Vulkan leképző):
Egyszerűsítve a könnyebb és gyorsabb átláthatóság kedvéért:
Geforce GTX 1080
1080p: 129 FPS -> 164 FPS (+29%)
1440p: 103 FPS -> 112 FPS (+9%)
2160p: 59 FPS -> 61 FPS (+3%)Radeon RX480
1080p: 94 FPS -> 115 FPS (+22%)
1440p: 62 FPS -> 78 FPS (+26%)
2160p: 32 FPS -> 40 FPS (+25%)#19184 lezso6: A messiás, aki kecskebak csillagjegyben született.
A messiás rájuk szólt, hogy "üssétek meg, de nagyon dúlván!"[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
titán
válasz huskydog17 #19181 üzenetére
nem rossz
(#19185) huskydog17
ez viszont tök másMi van itt, senki nem tud mérni? 3 mérés, 3 tök eltérő eredmény.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Malibutomi
nagyúr
válasz huskydog17 #19181 üzenetére
csunya
-
sutyi^
senior tag
válasz #65755648 #19180 üzenetére
Azért annyira nem eszik forrón a kását, mert az említett táblázatban a 2x SSAA vagyon feltüntetve a Tömb Radírnál, míg a Guru3D-s tesztben csak FXAA-val mértek. Nagyon nem mindegy.
Ettől eltekintve persze fenntartásokkal kezelendő, mint bármilyen más kiszivárgott információ. Egy hét van még a GTX 1060 embargóból, aztán kell következtetéseket levonni a megbízhatónak mondható tesztoldalak eredményei alapján.
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #19185 üzenetére
Ez fake.
-
-
Habugi
addikt
válasz huskydog17 #19181 üzenetére
Ez gondolom megvolt nektek is?!
Steam, DOOM dev int..
Én leszek az utolsó aki az NV-t "védi" de Pascalok alatt nincs még Async, szóval fognak azok még gyorsulni szépen.
Most ez így.., szép-szép de sanszos hogy csúnyán le lesz lépve az AMD/FuryX..Maxwellnek kb mindegy, azok elég ha nem lassulnak majd.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Habugi #19191 üzenetére
Nem az aszinkron compute jelenti itt az AMD-nek ezt az extrém gyorsulást, hanem ez: [link] Persze TSSAA-val az async is számít, de nem annyit, mint a gyors shaderek futtatásának lehetősége. Nem véletlenül nevezik ezeket a nem szabványos shadereket gyors kódoknak. Ennek azon egyszerű oka van, hogy sokkal gyorsabban futnak, mint a szabványos kódok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
válasz huskydog17 #19181 üzenetére
Érdekes,nekem egy szem TitanX Vulkan alatt minden kimaxolva 65-80fpst tud 4Kban,1440pben 100alá soha nem megy olyan 160ig felugrál,tipikus 120körül ténfereg.Pont tegnap streameltem egy kicsit,ugye sli nem megy még.Nem tudom ez hova gyorsulhatna tovább,de eddig még egy játék se ment igy 4Kban,persze a vga huzva van.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
sutyi^
senior tag
válasz #65755648 #19193 üzenetére
Na keverjük már a szezont a fazonnal...
SSAA - Super-Sampling Anti-Aliasing
SSAO - Space-Screen Ambient OcclusionAz egyik egy baszom erőforrásigényes élsimítás, a másik meg egy más módszerhez képest erőforrásigényesebb árnyékolás technika.
A táblázatos TR eredmény legmagasabb grafika 2x SSAA-val (értsd HBAO+), a Guru3D meg ugyanez FXAA-val.
[ Szerkesztve ]
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
Habugi
addikt
válasz WaterWawe #19195 üzenetére
Olvasd el mégegyszer amit írtam mert félrement..
Asnyc hatására lassulhatnak, mint kb minden egyéb játékban.
(#19192) Abu85:
Az ilyen szintű GCN fétishez baromira kevés vagyok szakmailag, azért hoztam fel mert a 480on is szépet dobott plusszban a natúr Vulkanon felül, szerintem a 390X-em sem véletlenül dingeli a közel 2X-es FPS szorzót néhol.
A Pascalok elvileg már sokkal "okosabbak" lowlvlAPI/idevonatkozó fícsör szempontból mint a Maxwellek, kvázi amikor onanizálunk egy, a linkelt grafikonon látható eredmények hatására akkor azért illik hozzátenni hogy a kompetens NV GPU-k még nem élhettek pl az Async nyújtotta előnyökkel.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Habugi #19197 üzenetére
Szabványos kódon kaphatnak async compute-ot. Pascal tuti, míg a Maxwell ha kap is, az hardveresen nem előnyös rendszer. Ugyanakkor a nem GCN-es hardvereknek az a hátrányuk állandóan meglesz, hogy nem tudják futtatni a gyors shadereket. Nem mindegy, hogy egy préselés szálcsoport szinten 32-64 atomi utasítást, vagy pár egyszerűbb built-in meghívását vonja maga után.
Az okosság az természetesen jó, de a GCN-nél is látszik, hogy csak akkor ér valamit, ha hozzá is nyúlnak a fejlesztők a hardverben rejlő lehetőségekhez. Most hozzányúltak, elsősorban azért, mert megkapták rá a lehetőséget az AMD-től. Az NV és az Intel is elgondolkodhat ezen, de évekig tart az ennek megfelelő terep előkészítése, dokumentációk publikálása, a kiterjesztések elkészítése, és megnyerni legalább egy konzoldizájnt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
sutyi^
senior tag
válasz #65755648 #19198 üzenetére
Azért mondtam hogy fenntartásokkal kezelendőek ezek a félhivatalos forrásból származó "hivatalos" dokumentumok.
Annyi nagyjából borítékolható hogy nagy csodákat nem fogunk látni egy RX 480-anhoz képest, mivel a GTX 1070-et annyira megnyirbálták a GTX 1080-hoz mérten, hogy sok hely nem maradt variálni a GTX 1060 poziconálására. Mert ahogy láttuk a referencia kártyán meghagyták az opciót egy GTX 1060Ti-re 256bit-el, ami nagyjából félútra kéne belőni GTX 1060 és GTX 1070 közé.
GTX 1060 ~ 72-75%
GTX 1060Ti ~85-88%
GTX 1070 - 100%Ezt persze nem kell készpénznek venni, csak egyéni spekuláció.
[ Szerkesztve ]
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5