Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gtaati

    őstag

    válasz newest #17958 üzenetére

    Helló! A dobozon illetve kártyán azonosító kód stb van ami számlán is szerepel? Mert ha van és számlán/garancia levélen is van akkor egyszerű bemutatod h itt a kártya nem cserélted ki és ez nem az amiért fizettél, tehát adjanak egy olyat amiért fizettél ha nincs akkor rendeljenek, ha nem tudnak adják vissza az árát! Miért most vetted észre kérdésre meg amit fentebb is ajánlottak most szedted szét a gépet takarítás miatt! Ha nem megy akkor fogyasztóvédelem és vásárló megtévesztése bejelentés stb!

  • BomiBoogie

    MODERÁTOR

    válasz newest #17958 üzenetére

    Te beszélni is úgy beszélsz, hogy nem veszel közben levegőt? Érdemes vesszőket és egyéb szövegtagoló eszközöket használni az átláthatóság érdekében.

    Webshopos rendelés esetén:

    A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. Korm. rendelet szerint:
    1. § (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet fogyasztó és vállalkozás köt egymással termék, illetve szolgáltatás értékesítésére irányuló, a vállalkozás által működtetett távértékesítési rendszer keretében olyan módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz (távollevők között kötött szerződés).

    4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
    (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
    (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

    Ez alapján te már túl vagy a 8 napon, úgyhogy velük kell megbeszélni, de a pénzt nem kötelesek visszaadni.

Új hozzászólás Aktív témák