Hirdetés
- iPhone topik
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
Új hozzászólás Aktív témák
-
Prof
addikt
válasz
lowzor
#10482
üzenetére
Akkor talán nézd meg a tesztet ami bizonyítja, hogy bizony elég. Van benne minden Metrotól BF3-ig.
2012-őt írunk, dinamikus memóriakezelés pont azért van, hogy ne kelljen sok VRAM.
A video driver hagyja az alkalmazást tölteni a rendelkezésre álló szabad ram-ot az egy dolog, az nem azt jelenti annyi kell az adott programnak a zökkenőmentes futáshoz, hanem azt hoyg a driver jól van megírva:
kihasználja a rendelkezésre álló erőforrásokat, ami egy 2GB-os kártyánál azt jelenti hogy azt látod megeszik 1.5GB VRAM-ot.
De attól még a dinamikus memóriakezelésnek köszönhetően ugyanolyan fps-el fog futni 1 GB-os karin is, egészen addig a pontig amíg már a dinamikusan mozgatott adatmennyiség olyan méretet nem ér el, ami már fps csökkenéshez vezet.A 2560x1600 az 2-szer annyi pixel, mint a Fullhd, oda már tényleg nem elég az 1GB, pláne sokszoros AA-val.
Full HD 8xAA-val és abszolút ultra beállításokon nagyon kevés játék van, ami jelentősen érezhető fps csökkenést produkál.
Más kérdés hogy fullhd-ban 4xaa és 8xaa között nem nagyon látod különbséget már a grafikán.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Xiaomi Redmi A5 3/64GB / 12 hónap jótállással!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB Zalman Z1 NEO ADATA 600W
- Apple iPhone 16 256 GB Black Apple Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440s - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Nekem full. ultrán, 1080p-ben, az utolsó pályákon 1800MB Vram fogyasztást is mértem 


