Hirdetés
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
camper
tag
válasz
Aljasvip #8381 üzenetére
Itt bukik az első állításod: ha 400...800FPS között hullámzik is a teljesítmény, egy erre alkalmas g-sync/freesync monitorral ebből semmit nem fogsz érezni.
//de mivel nem létezik ilyen monitorNem bukik meg az állításom, hisz nem létezik ilyen monitor. Röviden: korlátoznia kell az fps-t.
FPS korlátozásra jó lenne, de csak fixen túlméretezett VGA teljesítmény
Itt most egészen pontosan erről van szó.
FPS korlát a játékban: a VGA teljesítményét szabályozza azzal, hogy rajz parancsból egy limitált mennyiséget ad ki. Ez a legjobb megoldás, mert maga a játék motor vezérli.
Nekem ezt a részt nem sikerül megugranom. Miért, a játékban bekapcsolt vsync mi mást csinálna?
Főképp ennek fényében:Nem lehet, hogy ez az egész újonnan(?) megjelent manuál fps állítási lehetőség a játékokban csak arról szól, hogy lehetőséget adjanak neked túllépni a monitorod korlátait?
Van egy 165hz monitorod, de a kedvenc szervereden a netspeed enged akár 240fps-ig is, így fogod kikapcsolod a vsyncet, manual beállítod az fps-t 240-re és bekapcsolt bővített szinkronizálás mellet vígan osztod a fejeseket.
Mert én erre tippelnék.[ Szerkesztve ]