Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• S_x96x_S

őstag

válasz Petykemano #5505 üzenetére

> ~12-14 hónapos fejlesztési ciklus szerintem azért nem lassú.

ez igaz ..
    de az ügyfelek mindig a riválishoz képest viszonyítanak ..

Ha az Intelnek sikerül tartania a 11-12 hónapos ütemet és nem csúszik meg ..
    akkor az elég agilis..

Főleg a Notebookgyártó partnereknek fontos a kiszámíthatóság - és az ütemszerű müködés.
    emiatt új modelleket kell kihozni - minden CES -re .. és nem később .. És az pont 12 havonta van.

Lisa Su egy régebbi interjújában is azt jelezte, hogy a riválishoz (~Intel)
    illesztik a stratégiájukat. És mivel az Intel eléggé új és agressziv stratégiát kommunikált az utolsó pár hónapban - valószínüleg az AMD-nek is adaptálódnia kell.
    ( a lehetőségekhez mérten)
    Emiatt jelenhetnek meg új - számunkra váratlan procik a roadmap-en.
    "LisaSu: You’ll have to ask Intel about their technology. But from our point of view, we never build a roadmap without expecting others to meet their roadmap. We've executed our roadmap from the previous five years and we’re extending it into the next 5 years, all while assuming our competition will be competitive and even beating their public targets. I think we’ve made some good choices, and this market is all about making the right choices at the right time, such as when you bring certain elements of technology to market in which order and how that is achieved. We need to continue executing on our cadence, and that has been one of our strengths. I’m expecting to have very stiff competition, whether you’re talking about process technology, microarchitecture, or packaging technologies. I’m also expecting us to do quite well, because that’s our job."

Mottó: "A verseny jó!"

Új hozzászólás Aktív témák