- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
tupacamaru
veterán
válasz albiosz #5846 üzenetére
Normál kártyás fizetés van, de csak akkor terhelik meg, ha már összekészítették a csomagodat.
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz albiosz #5848 üzenetére
Igen, EUR-ban fizetést válaszd ne HUF-ot. Ennyi a trükk.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
abaluuuu
újonc
válasz albiosz #5930 üzenetére
Jé és annyit emlegettem őket hogy válaszoltak ma. Kissé megzavartak. Azt mondja hogy az amazon cserél és javít de alternatív megoldásként a gyártó vagy annak szerződéses szervíze is javíthat. Na akkor most mi van? Óriási
thank you for contacting Amazon Customer Service.
I will be happy to answer your questions today.
The mobile phone is unlocked.
The model number is : AR ZS571KL-2A003ARegarding the warranty: Faulty, damaged or incorrect items can be reclaimed up to two years from receipt of the product. This applies to items that are sold directly by Amazon.de and those from sales partners whose delivery is undertaken by Amazon (Fulfilled by Amazon.de).
If faults or defects appear within this period, Amazon.de will remedy them in the form of a repair or replacement. We will, of course, refund all costs accruing to you because of the return or the service handling.
When returning the item please pay attention to the following: the faulty item should be sent in full and with all of its accessories (if possible including the guarantee card. Please also include the small parts belonging to the package. This is important because otherwise we can't guarantee there won't be delays in handling the claim. Please also check the item for any storage media and remove these if they were not included in the original delivery.
Please also note that it's not possible for us to carry out a data backup, unfortunately. To protect your privacy we recommend that you remove all personal data before you return the item to Amazon.de.
Alternatively, the manufacturer or its contractual workshops can undertake a repair as part of the manufacturer warranty. Please note that the length of the warranty term depends on the manufacturer.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...