Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Apollyon

    Korrektor

    válasz andrisbandi #14 üzenetére

    Amit linkeltél azt 2013 óta tudjuk, csak van aki azóta sem volt ezzel képben, és most még új neki.
    Akkor reagálok az előző kommentedben lévő megjegyzésedre:
    Amikor másodszorra hívsz egy ügyfélszolgálatot, már profilozva vagy.
    A fb-on meg úgy is van profilod hogy ha soha életedben nem használtad a szolgáltatást.
    Ez így van kb. az összes big tech céggel.

    A "lehallgatás" egyébként már annyira automatán megy, hogy a fb messenger is vagy egy évtizede tudja, sőt, nem is kell a mikrofonnak bekapcsolva lennie, a giroszkóp alapján is le tudnak hallgatni: The Gyroscopes in Your Phone Could Let Apps Eavesdrop on Conversations ... 2014-es hír egyébként.

    Az "MI" meg még mindig egy csak LLM, ami tud hangra is reagálni, mint prompt. Lassan két éve otthon saját magadnak is csinálhatsz ilyet ha van egy középkategóriás videokártyád.

    A hír illetve a forrása viszont azt sejteti, hogy tényleges MI-ről beszélnek, egy olyanról, aminek akár öntudata van. Legalábbis olyannak érződik, hogy már megint ezt akarják beadni. De attól még totál messze vagyunk, ha meg lesz is, max titokban, de előbb látni szeretném, aztán majd elhiszem.

    A valóság meg az, hogy Mancika még mindig jobban tud segíteni az ügyfélszolgálaton mint a gagyi csetrobotok.

    #1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

Új hozzászólás Aktív témák