- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Magisk
- HMD Skyline - jó szerelés
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Honest
csendes tag
"Azért ezt nézhetjük fordítva is, azaz hogy ha minden flottul megy, megrendeled-megjön-kifizeted-működik, akkor nem mutatkozik meg a az adott webshop tényleges hozzáállása" - valóban nem mutatkozik meg, a legtöbb esetben mindkét fél elégedett és a legtöbb esetben ez a jellemző a webshopokra. Nem volna életszerű, hogy akár százezres nagyságrendben dícsérnék a vevők XY webshopot. Pedig elvileg ez volna az igazságos, hogy azt vegyük alapul ami pozitív és nagy számban fordul elő, és nem azt, ami elenyészően elöforduló negatív. Sajnos ez utóbbira inkább hajlanak ítéletet hozni a vevők, szerintem hibásan.
Ilyen fórumokon, ahol csak szardobálás folyik cégekre, az okos ember nem hoz egyoldalú ítéletet, amíg nincs meg a mérleg másik oldala is, de mint mondottam, senki sem fog elégedett és sikeres vásárlás után ilyen forumokra beírni. Ezek a fórumok másra sem jók, mint JóskaPista jól kidühöngi magát, elégedetten dörzsölve tenyerét, hogy meg merte mondani, bár általában névtelenül.
Nos, a nagyobb cégek már nem törödnek vele mi folyik az ilyen fórumokon, hisz vannak mutatóik és amíg bőven pozitívban zárják az ügyleteiket, csak mosolyognak maximum, hogy a bolha csípkedi az elefántot.
Aki képes pártatlanul, indulatok nélkül gondolkodni, az vagy nem jár ilyen helyekre - tehát nem éri el a célját a szardobálás - vagy belátja, hogy a másik fél meghallgatása nélkül nem hozhat IGAZSÁGOS döntést. -
Honest
csendes tag
Sajnos Karácsony előtt mindenhol előfordulnak torlódások, problémák.
Ahol nagy a forgalom, ott évközben is. De egyet tudomásul kell venni, hogy egy webshopnak sem érdeke, hogy elégedetlen vevőket gyártson. A nagyszámú megrendelés következénye, hogy előbb-utóbb az ember belefut hibákba. Ezek többnyire nem szándékosak, technikai vagy kommunikációs problémák.
Ami itt folyik az jellemző a magyar mentalitásra. Van aki már azért is perrel fenyegetőzik, vagy a cég szándékos lejáratásával, mert a termék amit megrendelt volna, ELFOGYOTT.
Ez olyan, mintha bemennél a pékhez kifliért és ha nincs, akkor pofánvágod a péket.
De ami a lényeg!
Az elégedett vevők vannak többségben szerencsére! Megnéztem a Globelectro weboldalát,
258640 látogatójuk volt eddig. Az elégedettek nem fognak fórumokra járni, megrendelték a terméket, megkapták és az elégedettségük abban nyilvánul meg, hogy visszatérnek.
Az meg, hogy néhány ember hogyan dobál szart a másikra, mert éppen nem sikerült valami, az őt minősíti és nem azt, akire a szart dobálja. Ez nagyon fontos szempont, amiről a szardobálók megfeledkeznek.
Előzőekben olvastam hogyan húzták itt le a Speedshop-ot, döngölték volna a földbe örökre.
Én évek óta vásárolok náluk - cégesen is otthagytam már több százezer forintot - és a Speedshopra szart dobálónak üzenem, magát minősítette a hozzászólásával.
Tehát csak óvatosan, és kulturáltan uraim!
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Acer Predator Helios 300 Gamer notebook - i7 10750H 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 6GB WIN10
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
- Apple iPhone 13 . 128GB , Kártyafüggetlen , 100% akku
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest