- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple Watch
- Macrodroid
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Heads Drago
veterán
Nem a futárra gondolok. Ilyen embernek még egyszer nem adok a kezébe semmit se.
A kolléga a kártérítést említette, de 30.000-ért mit tudok én intézni? Többe kerülne a hús mint a leves. Meg rengeteg idő és ideg lenne és nincs rá gari hogy bármilyen siker is várható.
Inkább berakom az esetet a face oldalára és a youtube csatornájára. -
inf3rno
nagyúr
Ja de ha annyi lenne a dolog, hogy van jegyed vagy nincs és a pénztáros ellenőrizné a jegy adásakor a dolgokat, akkor nem lenne mit kihasználni....
Na még alszok rá egyet, aztán lehet fogalmazok valamit a fogyasztóvédelemnek, nem a konkrét üggyel kapcsolatban, hanem úgy általánosságban ezzel a fajta túlbürokratizált jegyadással, jegykezeléssel, szabályrendszerrel, pénztáros nem figyelmeztetéssel kapcsolatban, hogy szerintem ez elég tisztességtelen a fogyasztóval szemben. Persze elutasítanak majd, mert ezzel kapcsolatban nem tudnak bírságolni, de legalább kifejeztem a nem tetszésem.
A kallereket hibáztatom itt legkevésbé. A pénztárost talán egy kicsit. A probléma inkább a cég üzletpolitikájával van szerintem, hogy nem fogyasztó barát.
Így utólag egyébként támadható az egész talán a fogyasztóvédelem előtt is. Mert ha nincs pénztár, akkor felszállok a vonatra, és a kaller tuti olyan jegyet ad, ami jó, és közben ellenőrzi a diákomat is, hogy megfelel e. A pénztárosnál ez nem történik meg, és utána büntetnek. Tehát a két típusú jegy vétel eltérően működik, és jóval nagyobb eséllyel büntetnek, ha van pénztár, mert ott hanyag munkát végeznek. Ez független még a komplikált szabályrendszerüktől is. Szándékosságot nem lehet kimondani ez alapján, hogy ki van adva a pénztárosoknak, hogy ne foglalkozzanak ezzel, majd a kaller behajtja, de talán nem is kell ezzel foglalkoznom. Szerintem csak ennyit írok majd a fogyasztóvédelemnek, aztán kíváncsi vagyok, hogy mit reagálnak rá.
-
inf3rno
nagyúr
Nem vonom kétségbe, hogy az ellenőrök szabályszerűen viselkednek. Viszont én ha fogyasztóként veszek egy jegyet, amire a pénztárnál azt mondják, hogy jó, aztán utána mégis megbüntetnek, az valahogy elég furán veszi ki magát. Ráadásul kétszer tök eltérő dolog miatt. Jobban nem tudom elmagyarázni, hogy mi az, ami ebben szerintem igazságtalan.
Most hogy ez tényleg csak annak köszönhető, hogy rosszul szervezett a cég, vagy direkt így akarják növelni a profitot, azt nem tudom megítélni ennyiből. Jó lenne tudni, hogy voltak e még, akik hasonlóan jártak. Ha nem, akkor valszeg csak balszerencsés vagyok velük, ha igen, akkor valószínűleg szándékosan van így, hogy minél több szabályszegőt generáljon a rendszer, akit a jegyár 5-10x-esére lehet büntetni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Revolut
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- BestBuy topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Jóárasított AI PC-ket szeretne látni az AMD
- Ford topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Nintendo Switch 2
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Corsair K100 Air wireless (CH-913A01U-DE) DE SN - A1E4G325503IVC
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest