- Szemünk előtt az ultravékony S25 Edge
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Redmi Note 14 Pro+ 5G - a tizenhármas átka
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- MIUI / HyperOS topik
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz BullZeye #41597 üzenetére
Egy HMD-ben nem a kijelzo felbontasan kell renderelni mert a nagyito lencsek torzitasa miatt nem lenne 1:1 pixel mapping. Hogy a kozepen is meglegyen ennel nagyobb felbontason kell renderelni es hogy pontosan mekkoran az a kijelzotol, lencsektol es a HMD hardware/szfotver gyartojatol fugg. Alltalaban kb. 1.4x szorzo ezert is latod a SteamVR-ban hogy 3024x3024 a felbontas szemenkent ha 100%-ra allitod. Ugyanez van minden masik HMD-nel is, peldaul a a HTC Vive (1080x1200) az 1512x1680 vagy a Vive Pro (1440x1600) pedig 2016x2240, stb.
Ha a technikai reszletek erdekelnek akkor atolvashatod peldaul ezt [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest