- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aneda
senior tag
-
FeRRaR1
őstag
válasz
mayo#51 #5221 üzenetére
Kb 10 Volvo volt már huzamosabb ideig a családban, 30e és 520e közötti futással, többségük D5 motorral, és a magasabb futásúak között. 350e km S80 enyém, 520e km S80 fateré, meg volt neki egy 420 körüli is.
Soha nem volt gondunk kettős tömegűvel, igaz mással sem nagyon, váltóval volt nekem egy kisebb problémám, de az meg az előző tulaj tudatlansága miatt.
Itt a fórumon sem nagyon láttam ilyet, nem az a gyakran elromló fajta van a Volvókban. A benzinesekről annyit, hogy régebben nem volt bennük az igaz, de olyan 2010 - 12 után már szinte mindegyikben megtalálható (mármint ami új fejlesztés) ez modellenként és motoronként eltérhet, de általánosságban, ha kijön ma egy benzines ugyan úgy benne van mint a dízelben. Az hogy az újak is annyira tartósak e mint a korábbiak, csak jó pár év és kilométer múlva fog kiderülni.
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz
mayo#51 #4798 üzenetére
Szépek, és ebből legalább van pár értelmes eladó darab, nem úgy mint V70 R-ből.
gaborbol
Igazából én elégedett vagyok a V50 nyújtotta lehetőségekkel is, síkba hajtottam tegnap az üléseket, be tettem könnyedén egy félbe hajtott king size matracot. Tudom, hogy a régebbi V70-em is jóval nagyobb, de valahogyan eddig ez még nem zavart, vagy okozott gondot. Persze egy év alatt biztos elő fog fordulni 2-3 alkalommal hogy kicsi az 50 és kell a 70, de 95%-ban bőségesen elég.
Mindenki ki tudja választani az igényének megfelelőt. Ha nagyobb hely kell akkor V70 vagy XC 90, ott sínen futnak a hátsó ülések. Volt S80-am is, nem venném meg még egyszer, vagy újabb V70 vagy XC90 lesz a következő 2-3 éven belül viszont biztosan nem cserélek. Nem azt mondom, hogy rossz volt, de a V70 jobb.
-
runner 125
nagyúr
válasz
mayo#51 #4646 üzenetére
Szia,
Amondó vagyok én is, h ha ilyen elvárásaid vannak, inkább keress ilyen autót, ezt mind utólag módosítani qva sok pénz.
2 DIN-es megoldást annó elég alaposan körbejártam. Létezik beépítőkeret, de bármilyen 2 DIN-es fejegységet választasz, ki fog lógni a gyári környezetből, ezért én kizártam, így lett a linkelt BLP-840.
Jópofa holmi, hangzásban übereli a gyári fejet, rendesen koncerttermi minőség, legalábbis nekem nagyon bejön. Tud mindent, IGO navi, USB, SD olvasó, divx, tolatókamera, stb.
Tuning kapcsán a BSR a legtutibb, de 300k zúzós egy módosításért, Volvo ügyben még őket javasolták többen, előbb utóbb nekem is eljön az idő.
Az R alatt nagyon komoly futómű van, állítható, stb. Nem fogsz utólag olyan futóművet találni megfizethető áron egy mezei S60-hoz.
18" nagyon nagy az S60-ra, pontosabban ahhoz már kell az állítható futómű, de a sima S60-ra nagy. Szét fog rázni, nem lesz komfortos. 17" véleményem szerint a legideálisabb, mind komfort mind optika szempontjából (főleg egy kicsit peresebb gumival), én 16"-ról váltottam, 17"- ra, már itt is érezni h kicsit "keményebb" lett.
Tudomásom szerint a 2.5T motorral szerelt 60-asakon gyárilag nagyobb átmérőjűek a fékek, mint a diesel verziókon. A 16-os nyári szettemet egy ilyen S60-nal rendelkező srácnak adtam el, felpróbálta és felfértek.
A 2.4 szívóbenzin 140 és 170 lovas verzók között csak sw eltérés van, teljes biztonsággal módosítható 195 le környékéig. -
mayo#51
tag
válasz
mayo#51 #4646 üzenetére
Eszembe jutott még két kérdés
Milyen izzókat ajánlotok amivel kiválthatom a gyári tompítottat és fényszórót is, ár nem számít, csak a minőség és az, h természetesen a gyári értékhez való javulás legyen
És még azt szeretném kérdezni, h a 2.4-es szívó sor ötös benzines (most mindegy, h a 140 vagy a 170 lóerős) motorok teljesítménye feljavítható e (turbó nélkül) olyan 180-190 lóerő körülire? Ha igen, a motor élettartama drasztikusan csökken ezután, vagy ez még a bőven belefér határ amit elbír ez a motor? A futómű (főleg az elsőre a kihajtás végett) ezt a teljesítményt többletet még elbírja, vagy kér módosítást az is ezután?
Ezekre is előre köszönöm megtisztelő válaszaitok
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házimozi haladó szinten
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Call of Duty: Black Ops 6
- Mindenki Z Fold7-et akar
- További aktív témák...
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Tuf F15 FX506H / 11400H / RTX 3050 / 16GB DDR4 / 512 SSD
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest