Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mayo#51

    tag

    Sziasztok!

    A segítségetek szeretném kérni pár dologban :) 1 maximum két hónapon belül egy 2004-es S60-as tulajdonosa leszek, 2.4-es szívó benzines 170 lóerős motorral :) Nyugodtan kijelenthetjük, h szerelem volt első látásra, viszont akad egy két dolog amit módosítanék/alakítanék rajta és ezügyben kérném segítségetek! A rádió helyére, szeretnék beépíteni majd egy 2 DIN-es fejegységet majd, és arra rákötni egy tolatókamerát! Ha többet nem babrálok vele, akkor a gyári hifi hangzásom megmarad majd, vagy kicsit bonyolultabb lesz ez a csere annál mint, h ki a régi és be az új? Nagyon megtetszett a spaceball váltó! Mennyire nehéz a beszerzése egy ilyennek, valami módosítást igényel a beépítése? Nemrég vezettem egy S60-R-t és abban a futóművet sport fokozatra állítva találtam meg a számomra legkényelmesebb beállítást! Tudnátok segíteni benne, h milyen (márka, esetleg típus) lengéscsillapítókkal (ültetést nem szeretnék, csak kis plusz feszességet) tudnám elérni azt a feszességet? Még nem döntöttem abban, h 17-es vagy 18as felni kerüljön fel rá! Egy biztos, h 5 küllős lesz, de a méret még egy nagy kérdőjel, a 18-asnál pedig az a nagy kérdőjel, h okozhat e gondot a felni szélessége pl beleérhet e a doblemezbe teljesen kifordított keréknél? Utolsó kérdésem pedig fékekkel lenne kapcsolatos, h szeretnék nagyobb, jobb hatásfokú fékeket feltenni majd rá, h ha szükséges 16-os felni (télre) elférjen rajta, ezzel kapcsolatban véleményetek, h milyenben gondolkozzon az ember?

    Megtisztelő válaszaitok előre is köszönöm :)

    [ Szerkesztve ]

  • mayo#51

    tag

    válasz mayo#51 #4646 üzenetére

    Eszembe jutott még két kérdés :) Milyen izzókat ajánlotok amivel kiválthatom a gyári tompítottat és fényszórót is, ár nem számít, csak a minőség és az, h természetesen a gyári értékhez való javulás legyen :) És még azt szeretném kérdezni, h a 2.4-es szívó sor ötös benzines (most mindegy, h a 140 vagy a 170 lóerős) motorok teljesítménye feljavítható e (turbó nélkül) olyan 180-190 lóerő körülire? Ha igen, a motor élettartama drasztikusan csökken ezután, vagy ez még a bőven belefér határ amit elbír ez a motor? A futómű (főleg az elsőre a kihajtás végett) ezt a teljesítményt többletet még elbírja, vagy kér módosítást az is ezután?

    Ezekre is előre köszönöm megtisztelő válaszaitok :)

  • mayo#51

    tag

    Köszönöm válaszaitok :)

    Hát akkor marad a 17-es felni maximum, viszont az számít majd, h 7 X 17 vagy 7,5 X 17-es? :) Ahogy olvasom gumiszélességben mind a kettő elfogadja a 225 széles gumikat, de felette már nem! A linkeket nézegetve bejövős lett ez a BLP-840-es fejegység és tényleg nem egy tájidegen dolog ott a középkonzolon ami egy jó nagy plusz pont neki, így ezen úgy érzem többet nem is kell gondolkoznom majd :) Utána nézegettem ennek az Osram izzónak, hát ez is megoldott dolog így, és ahogy mondjátok, h rövidül a teljesítménye miatt az élettartama, az nem gond, inkább adok ki többször valamiért, h ha látom értelmét és hasznát :) Tudom, h az R futóműve az egy nagyon komoly cumó és nem is akarom én azt bele, csak valahogy találni olyan lengéscsillapítókat amikkel a sport fokozatot meg lehetne benne közelíteni és persze, h ha szükséges minden mást cserélni a futóműben hozzá, de ez még majd elválik, h lesz e "piszkálva" :) Hát így olvasva ezt a BSR módosítást elég tetszetős és bár nem olcsó tényleg, de ha minden gond nélküli az utána való közlekedés és eléri azt a 190 pacit ami számomra tökéletesen elég, akkor megéri azt a "kis aprót" :DDD

    No de, h én is válaszoljak számotokra :) Azért gondolkozok mindenképpen a sima 2,4-es motorban és nem a T5-ben, mert szívó benzines párti vagyok és nem szeretnék rá turbót semmiképp és természetesen ott vannak azért a mocskos anyagiak is amit elkérnek pl átíráskor többletként (igaz ez csak egyszeri) és a teljesítményadó, ami a papíron 140 lovas benzines és a T5 között éves szinten 70-80.000 körüli összeg! Ezen felül pedig és most kövezettek meg nyugodtan (lehet mazohista vagyok :DDD ), de úgy vagyok vele, h egy olcsóbb, műszakilag nem 100%-os autóra inkább költök többet és hozom/hozatom helyre és akkor utána nyugodtabban hátradőlhetek, h na most van egy olyan autóm ami pöccre van téve, mint veszek egy 100%-osnak mondottat ami 2-3000 km után dobja a hibákat majd. Egyik sem egy olcsó muri és én inkább teszem/tetetem helyre a saját ízlésemnek megfelelően az olcsóbbat, mint költök hasonlóan magas összeget egy drágábbra, még akkor is, h ha X év után eladásra kerül majd, akkor konkrétan nem látom vissza azt az összeget, de ez szinte minden autónál így van :) Szóval ezek az okok amiért szívó 2,4-es és nem T5-ös :)

  • mayo#51

    tag

    válasz zsid #4652 üzenetére

    Én csak azt tudom mondani amit nekem mondtak... Édesanyám hivatalban dolgozik és megkértem, h beszéljen már az illetékesekkel és kérdezzen rá, h mennyi várható és neki ezt mondták, akkor ezek szerint valamit nagyon összekutyulhattak vagy nem tudom :) Az R-re cirka 140-et mondtak pl... :W Úgyhogy tényleg nem tudom, h mostmán h van e :DDD Viszont azt leszámítva is előnyben van a T5-el szemben a sima szívó 2,4-es benzines :)

    [ Szerkesztve ]

  • mayo#51

    tag

    Még jó, h az illetékes szervek nem tudnak rá válaszolni normálisan és pontosan :DDD Köszönöm Uraim a válaszokat és a felvilágosítást :)

  • mayo#51

    tag

    válasz LuckyL #4726 üzenetére

    Ha pedig levetítjük kicsiny országunkra a következtetésed, akkor nálunk az oka annak, h az emberek sokan F Astra-t és a Swift-et vesznek az az, h ez a két cég jobb autókat gyárt mindenkinél... :DDD

    (#4735) runner 125: +1 :K

    (#4741) echterion: Én cseppet "drasztikusabban" csontoztam ki anno egy bömösöst, csöppet elkapott a hév, de legalább felfogta... :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • mayo#51

    tag

    Sziasztok!

    Nappali menetfény beszerelése kíván maga után valami programozást, avagy ez egy olyan kivételes eset, h minden gond nélkül beüzemelhető egy Volvón? :) Köszi előre is :)

  • mayo#51

    tag

    Sziasztok!

    Most lehet egy olyan egyszerű és egyértelmű kérdéssel fordulok hozzátok, h nagyon, de annyit mindent olvastam már (van zavar emiatt a fejben) és Ti akik Volvo-t használtok, ezért a Ti válaszaitokra lennék kíváncsi! A kérdés a kettős tömegű lendkerékre vonatkozna... Az oké, h a dieselekben van. Viszont azt olvastam pár helyen, h benzines Volvókban is van kettős tömegű. Most akkor a kettős tömegű csak a dieselekben vagy ténylegesen a benzinesekben is van? Ha van bennük milyen élettartamra számíthat az ember normális használat mellett (mert ahogy néztem nem éppen egy olcsóság)?

    Válaszaitok előre is köszönöm :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák