- Apple Watch
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mayo#51
tag
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni pár dologban 1 maximum két hónapon belül egy 2004-es S60-as tulajdonosa leszek, 2.4-es szívó benzines 170 lóerős motorral Nyugodtan kijelenthetjük, h szerelem volt első látásra, viszont akad egy két dolog amit módosítanék/alakítanék rajta és ezügyben kérném segítségetek! A rádió helyére, szeretnék beépíteni majd egy 2 DIN-es fejegységet majd, és arra rákötni egy tolatókamerát! Ha többet nem babrálok vele, akkor a gyári hifi hangzásom megmarad majd, vagy kicsit bonyolultabb lesz ez a csere annál mint, h ki a régi és be az új? Nagyon megtetszett a spaceball váltó! Mennyire nehéz a beszerzése egy ilyennek, valami módosítást igényel a beépítése? Nemrég vezettem egy S60-R-t és abban a futóművet sport fokozatra állítva találtam meg a számomra legkényelmesebb beállítást! Tudnátok segíteni benne, h milyen (márka, esetleg típus) lengéscsillapítókkal (ültetést nem szeretnék, csak kis plusz feszességet) tudnám elérni azt a feszességet? Még nem döntöttem abban, h 17-es vagy 18as felni kerüljön fel rá! Egy biztos, h 5 küllős lesz, de a méret még egy nagy kérdőjel, a 18-asnál pedig az a nagy kérdőjel, h okozhat e gondot a felni szélessége pl beleérhet e a doblemezbe teljesen kifordított keréknél? Utolsó kérdésem pedig fékekkel lenne kapcsolatos, h szeretnék nagyobb, jobb hatásfokú fékeket feltenni majd rá, h ha szükséges 16-os felni (télre) elférjen rajta, ezzel kapcsolatban véleményetek, h milyenben gondolkozzon az ember?
Megtisztelő válaszaitok előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
mayo#51
tag
válasz mayo#51 #4646 üzenetére
Eszembe jutott még két kérdés Milyen izzókat ajánlotok amivel kiválthatom a gyári tompítottat és fényszórót is, ár nem számít, csak a minőség és az, h természetesen a gyári értékhez való javulás legyen És még azt szeretném kérdezni, h a 2.4-es szívó sor ötös benzines (most mindegy, h a 140 vagy a 170 lóerős) motorok teljesítménye feljavítható e (turbó nélkül) olyan 180-190 lóerő körülire? Ha igen, a motor élettartama drasztikusan csökken ezután, vagy ez még a bőven belefér határ amit elbír ez a motor? A futómű (főleg az elsőre a kihajtás végett) ezt a teljesítményt többletet még elbírja, vagy kér módosítást az is ezután?
Ezekre is előre köszönöm megtisztelő válaszaitok
-
mayo#51
tag
Köszönöm válaszaitok
Hát akkor marad a 17-es felni maximum, viszont az számít majd, h 7 X 17 vagy 7,5 X 17-es? Ahogy olvasom gumiszélességben mind a kettő elfogadja a 225 széles gumikat, de felette már nem! A linkeket nézegetve bejövős lett ez a BLP-840-es fejegység és tényleg nem egy tájidegen dolog ott a középkonzolon ami egy jó nagy plusz pont neki, így ezen úgy érzem többet nem is kell gondolkoznom majd Utána nézegettem ennek az Osram izzónak, hát ez is megoldott dolog így, és ahogy mondjátok, h rövidül a teljesítménye miatt az élettartama, az nem gond, inkább adok ki többször valamiért, h ha látom értelmét és hasznát Tudom, h az R futóműve az egy nagyon komoly cumó és nem is akarom én azt bele, csak valahogy találni olyan lengéscsillapítókat amikkel a sport fokozatot meg lehetne benne közelíteni és persze, h ha szükséges minden mást cserélni a futóműben hozzá, de ez még majd elválik, h lesz e "piszkálva" Hát így olvasva ezt a BSR módosítást elég tetszetős és bár nem olcsó tényleg, de ha minden gond nélküli az utána való közlekedés és eléri azt a 190 pacit ami számomra tökéletesen elég, akkor megéri azt a "kis aprót"
No de, h én is válaszoljak számotokra Azért gondolkozok mindenképpen a sima 2,4-es motorban és nem a T5-ben, mert szívó benzines párti vagyok és nem szeretnék rá turbót semmiképp és természetesen ott vannak azért a mocskos anyagiak is amit elkérnek pl átíráskor többletként (igaz ez csak egyszeri) és a teljesítményadó, ami a papíron 140 lovas benzines és a T5 között éves szinten 70-80.000 körüli összeg! Ezen felül pedig és most kövezettek meg nyugodtan (lehet mazohista vagyok ), de úgy vagyok vele, h egy olcsóbb, műszakilag nem 100%-os autóra inkább költök többet és hozom/hozatom helyre és akkor utána nyugodtabban hátradőlhetek, h na most van egy olyan autóm ami pöccre van téve, mint veszek egy 100%-osnak mondottat ami 2-3000 km után dobja a hibákat majd. Egyik sem egy olcsó muri és én inkább teszem/tetetem helyre a saját ízlésemnek megfelelően az olcsóbbat, mint költök hasonlóan magas összeget egy drágábbra, még akkor is, h ha X év után eladásra kerül majd, akkor konkrétan nem látom vissza azt az összeget, de ez szinte minden autónál így van Szóval ezek az okok amiért szívó 2,4-es és nem T5-ös
-
mayo#51
tag
Én csak azt tudom mondani amit nekem mondtak... Édesanyám hivatalban dolgozik és megkértem, h beszéljen már az illetékesekkel és kérdezzen rá, h mennyi várható és neki ezt mondták, akkor ezek szerint valamit nagyon összekutyulhattak vagy nem tudom Az R-re cirka 140-et mondtak pl... Úgyhogy tényleg nem tudom, h mostmán h van e Viszont azt leszámítva is előnyben van a T5-el szemben a sima szívó 2,4-es benzines
[ Szerkesztve ]
-
mayo#51
tag
Még jó, h az illetékes szervek nem tudnak rá válaszolni normálisan és pontosan Köszönöm Uraim a válaszokat és a felvilágosítást
-
mayo#51
tag
Ha pedig levetítjük kicsiny országunkra a következtetésed, akkor nálunk az oka annak, h az emberek sokan F Astra-t és a Swift-et vesznek az az, h ez a két cég jobb autókat gyárt mindenkinél...
(#4735) runner 125: +1
(#4741) echterion: Én cseppet "drasztikusabban" csontoztam ki anno egy bömösöst, csöppet elkapott a hév, de legalább felfogta...
[ Szerkesztve ]
-
mayo#51
tag
Sziasztok!
Nappali menetfény beszerelése kíván maga után valami programozást, avagy ez egy olyan kivételes eset, h minden gond nélkül beüzemelhető egy Volvón? Köszi előre is
-
mayo#51
tag
Igen tetszetős egy darab
-
mayo#51
tag
Sziasztok!
Most lehet egy olyan egyszerű és egyértelmű kérdéssel fordulok hozzátok, h nagyon, de annyit mindent olvastam már (van zavar emiatt a fejben) és Ti akik Volvo-t használtok, ezért a Ti válaszaitokra lennék kíváncsi! A kérdés a kettős tömegű lendkerékre vonatkozna... Az oké, h a dieselekben van. Viszont azt olvastam pár helyen, h benzines Volvókban is van kettős tömegű. Most akkor a kettős tömegű csak a dieselekben vagy ténylegesen a benzinesekben is van? Ha van bennük milyen élettartamra számíthat az ember normális használat mellett (mert ahogy néztem nem éppen egy olcsóság)?
Válaszaitok előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Kupon kunyeráló
- Apple Watch
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- E-book olvasók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Videós, mozgóképes topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs