Hirdetés
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
echterion
nagyúr
válasz echterion #3260 üzenetére
A munkadíj a vontatással együtt (meg egy szakadt kötéllel) 30ezer volt. Így majd' 100ezerbe került ez a kis incidens.
Illetve a rendszámtábla sem lett meg, az még 12500, ha csak az elsőt csináltatom újra és 15000, ha teljesen újat kap (eu-sat). Lehet, adok is nek egy zsír újat.******
-
runner 125
nagyúr
válasz echterion #3266 üzenetére
100k szerintem még mindig az az összeg, ami egy ilyen autónál teljesen korrekt.
A xenon lámpa db ára nagyjából 60-70k a piacon, azzal még szarabbul jártál volna."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz echterion #3299 üzenetére
Szerintem bármilyen autóműszerész be tudja kötni. Nem tűnik egy bonyolult kütyünek.
Csak kérdés h a 4 ablak + tetőablakosra még hova lehet kötni a tükörbehajtás funkciót is.
Jah igen, ezért volt drágább a kimondottan S60-hoz fejlesztett. Emlékeim szerint ilyen 170-180 dollár körül alakult az ára, s annál már mindent egyedileg tudsz programozni. Pl. azt is, h időre felfűtse az utasteret, vagy záráskor becsukja a tükröt / felhúzza az ablakot, de nyitáskor csak a tükröt nyissa ki, stb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz echterion #3325 üzenetére
Ha, berakod a kosárba az említett kiegészítőkkel együtt, 679 ajró. Persze nem panaszkodom, mert nagyon korrekt áron jutottunk hozzá, de ehhez sok minden kellett.
Állítólag nem volt neki raktáron, úgy gyártatta le őket, aztán a postát is úgy rendelte meg, mire kimentek hozzá eltelt újabb 5-6 nap, e tekintetben nem ajánlom, mert qrva lassúak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Calogero
addikt
válasz echterion #3360 üzenetére
Soha nem vettem használt autót és ezen szokásomon nem szeretnék változtatni.
Az árakat nézve 1 millióval olcsóbb a az erősebb diesel a gyengébb benzinestől az erősebb benzinestől pedig 1,5 millióval.
Debrecenre nem jellemző dugó.
Ahogy elnéztem a "könyvelésem" utolsó években havi 150-200 km tettem az autóban.2007 -óta egy Opel Astra H 1.4 Easytronic ([link]) típusú autót használtunk, de bővült a család így kéne egy nagyobb autó.
2007-ben elkövettük azt a hibát a gyenge motort választottunk nagy kasznihoz (90Le 1715kg(max súly))[ Szerkesztve ]
-
BBalu
csendes tag
válasz echterion #3358 üzenetére
A másolást biztos hogy nem viszont a gödöllői tesconál (tuti máshol is csak ebben biztos vagyok), tudnak immo chipet is másolni, azt nem tudom, hogy csak általuk adott kulcsra vagy valahogy meg tudják oldani hogy jó legyen nekem viszont akkor a régi kulcsot nem kellene faragni és akkor lenne még egy pót kulcsom.
-
-
zsid
senior tag
válasz echterion #3386 üzenetére
Hirtelen most csak a service visszajelző törlését találtam meg [link], de én úgy emlékszem, hogy törlésnél ki is írja a hibakódot.
De ha Kispesten jársz, akkor van OBDII olvasóm,rá lehet nézni ( igaz nem profi cucc, de alap dolgokra megfelel) és törölni is lehet.
Ha a kuplung kemény vagy egyre jobban keményedik, akkor szerintem a kuplungmunkahengered fel fogja adni a harcot. Annak szokott ez az előjele lenni.
<tRucKdriFteR>
-
marsu
addikt
válasz echterion #3460 üzenetére
Néha elgondolkodom, hogy vennék-e újra egy Volvo S60 T5-t ...
... ebben a kék színben és a fekete bőr belsővel kifejezetten tetszik!
Press any key to continue ...
-
ben800
aktív tag
válasz echterion #3475 üzenetére
Mondjuk azóta lehet jobb lett a dolog,mert a mienk 200 000 után adta meg magát,és ez már régebben volt..
A golf tényleg unalmas,a dízelt jobban szeretem,ez már ilyen megszokott dolog számomra,még keresgélek az interneten akkor,és körbekérdezek 1-2 szervizest hogy mit mondanak erről a kocsiról,mert a belsejét,és a külsejét nagyon eltalálták[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz echterion #3566 üzenetére
Woburn Safari Park, be lehet hajtani az állatok közé, oroszlán, tigris, farkas, medve, majom, zsiráf, stb... nagyon nagy élmény. A belépőn rajta volt hogy kabrióval tilos behajtani a farkasok és tigrisek közé, meg egyébként máshova is csak saját felelősségre
Ck.
Ha úgy megyek, hogy ráérősen, és meg is állok esetleg Németbe, akkor én se megyek gyorsabban 150-160-nál, de éjszaka, lehet hozni sokat, teszem azt mész 3-4 órát folyamatos 200 körül, akkor azért elég szépen tudsz hozni az időn. Egy 17-18 órás útnál bizony számít, és most elég sűrű volt a programom, ezért nem volt pihenő, úgy hogy siettem kicsit jobban. De nem jellemző hogy ennyire megyek, nagyrészt 140-150 a nappali, nem Német sebességem. rajtam meg nem fog a trafi, de pszt ez titok
[ Szerkesztve ]
-
kcs73
aktív tag
válasz echterion #3582 üzenetére
Hívtam a tulajt,és azt mondta,hogy a Mercedesbe amire cseréltem elromlott a motor!Tehát azt meg akkor nekem kell fizetni!A merci amiről szó van 2,5 éve volt nálam,mindíg pöccre indult,soha nem volt semmi baja!
Tehát annak a valószínűsége,hogy elromlott,éppen most,egyenlő a nullával!
Akár a házamat is rá tenném!
Most hívott a szerelő,hogy levette a váltót,és szerencsém volt,hogy elromlott,így legalább még élek! Ugyanis a váltóból hiányoztak csavarok,az önindítót alíg tartotta valami,a benzin cső,elvágva,és összekókányolva!!!!!!
Erről ennyit! Nem akarom bántani a magyarokat,mert én is az vagyok és büszke vagyok rá!
De ha ezt itt ausztriában csinálja meg a kereskedő,akkor csúnya kártérítést varnak a nyakába,és bezáratják a boltot!
Az más kérdés,hogy nem is tudja megcsinálni,mert minden autóra 1 év garanciát kell válalnia!
Na de mindegy ilyen az élet!
úgy néz ki,hogy 350000-ből "meg úszom"!
Mindíg tanul az ember,és azt jegyzi meg a legjobban amikor a saját kárán tanul!
41 éves vagyok,ez a 23. kocsim,de még így nem jártam! Végül is 23 kocsinál 1-szer belefér,nem!?Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit, aki számít...
-
kcs73
aktív tag
válasz echterion #3584 üzenetére
Nem ez volt a célom,sőt!
Ha leinformálható az autó,akkor egész nyugodtan,mert ennek ellenére is nagyon tetszik az autó!
Bár lehet,hogy nálam ez már betegség!
De nem megyek vele orvoshoz,mert ki tudja!
Lehet az orvos még hülyébb mint én!
A mai világban nem lehet tudni!
Sőt,példát is tudok rá!
Egyszó mint száz,én úgy vagyok vele,mint a nőkkel,ha nem érzem jól magam benne akkor nem kell!!!Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit, aki számít...
-
Ck.
addikt
válasz echterion #3584 üzenetére
Mivel drágább egy automata javítás, mint egy kuplung + kettőstömegű csere?
Amúgy meg az A6-ot 4 éve vettem használtan, idén lesz 14 éves. Nagy motor is, dízel is, azon belül is 2.5 V6 TDI, meg még tiptronic is a drága, tehát kész a halálos ítélet. De elárulom, se a motorhoz, se a váltóhoz hozzá sem kellett nyúlni. Ha megkapja a megfelelő törődést, akkor örök élet + 1 nap. Mellesleg az automata a motort is jobban kíméli. Körültekintően kell használtat vásárolni és akkor nem lesz kellemetlen meglepetés.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz echterion #3797 üzenetére
Peugeothoz még nem volt szerencsém, ellenben shitroenhez már igen, és renault alkatrészekkel foglalkozunk, így vittem már haza, több különböző generációs lagunát, megant, cliot, scenicet, 3 állt meg a pályán, különböző hibákkal, és egyébként sem egyenértékűek egy normális autóval, tegyen meg vele az ember 2000+ kilométert egyhuzamban, és rohadtul érezni fogod a különbséget, hogy hátfájással esel ki a kocsiból, vagy normálisan kiszállsz, mintha csak 200 kilométeres lett volna az út, legyen szerencséd a választottaddal, de nekem annyira rosszak a TAPASZTALATAIM a francia csodákkal, hogy köszönöm, inkább a halál, mikor sokukat egy izzó cseréhez is szervizbe kell vinni (laguna), a turbók hullanak, az 1.6 os PSA motor betiltására már petíció is van Franciába annyira sz@rok, vezérlés elugrál, kokszosodik, turbó meghal, mind ez 20-80 e kilométer között... Lehet hogy egy városi használatnál sok minden nem tűnik fel, de amikor elállt az eső, és akkor kapcsolta be mind a két lagunán az automatika az ablaktörlést maxon, az valami fenomenális érzés, mikor kiszállok azt írta welcome onboard, mikor beszállok azt hogy Good bye, és ezer egy ilyet tudnék mesélni a kényelmetlen ülésekről és társaikról...
Félre ne érts, örülök, hogy nem volt horrorisztikus eseted, ne is legyen soha, de nekem volt bőven.
Két márkával nem volt bajom még, ez pedig a Mercedes és a Volvo. Persze ez nem márka függő, ezeket sem a csoda meg a jó isten hajtja, de én ezeket preferálom.
-
Ck.
addikt
válasz echterion #4102 üzenetére
Neked anno le is mosták? Évek óta hirdetik a beépítés mellé járó ajándék hiperszuper viaszos mosást, de hozzá se nyúltak.
Meg a 8000 Ft-os ajándék tartályszint visszajelzés is elég kamuszagú...először ezek miatt vittem hozzájuk. De miután kiderült, hogy a kapcsolón eleve ott a tartályszint visszajelző is, így nem értem mi benne az ajándék.[ Szerkesztve ]
-
zolikov
újonc
válasz echterion #4102 üzenetére
Lpg szervizben jártam ők azt ajánlották, hogy először a benzin üzem legyen rendben aztán jöhet a cng hiba megkeresése. Az igazság az ,hogy nagyon sok autóm volt már, de ez az első Volvóm. Az autó teljesitményét és menetdinamikáját korábbi tapasztalataimra alapozom amit a szervizesek is alátámasztanak. Csakhogy érzékeltessem: előzés esetén a visszaváltás sem ad több erőt , dinamikát....mintha valami (elektronika?) nem engedné...gyanitom, ha benzin üzemben jól muzsikálna akkor cng-vel is menne,,,
Talán légmennyiségmérő .....vagy vezérlő elektronika....vagy fojtószelep...esetleg ????
Nyiregyházán lakom itt a környéken esetleg ért valaki hozzá?
Nem akarok felesleges és költséges találgatásokra alapozni,,,, -
FeRRaR1
őstag
válasz echterion #4191 üzenetére
Azért ez egy kicsit erős váltás lenne, 140 helyett 250 paci Nekem is ez a kombó van a V70 alatt T5 ötös kézivel, valószerűtlenül jól megy, viszont ha odafigyelsz nagyon a fogyasztásra, akkor sikerült már vegyesbe eljárnom 9 körül többször is. Ismert előéletű, jó lenne ha ismét a fórumon találna gazdát
Egy mosás ráfért volna a hirdetés kedvéért, bár ez semmit nem változtat rajta, csak jobban mutatna.
-
runner 125
nagyúr
válasz echterion #4358 üzenetére
17-es, még ideáis méret, ami nem rontja a komfortot és talán a kátyukra is kevésbé érzékeny.
barce91
Idéznék index-ről, stevie egyik postja:
"Az S60/V70 remek autó, alapvetően igen jó minőségben, durva konstrukciós hibák nélkül. A D5 motor (motorcsalád) tartósságban, megbízhatóságban az egyik legjobb választás a piacon levő összes dízelmotor közül.
Konkrét, a típusra jellemző hibák inkább csak apróságok. Ami többünkkel is előfordult, az a kormányszög-jeladó hibája. Ez csak az ESP (Volvóul DTCS) működését befolyásolja, az indítás után a kijelzőn megjelenő DTCS hibaüzenet egyik tipikus oka. A jeladó jó esetben javítható (20-25e ft), rossz esetben csere (60-80e ft).
Egy másik hiba az örvényszelepeket (swirl flap) mozgató rudazat hibája, ez zsebbenyúlósabb, de adott esetben ez is javítható.
Ami még tipikus, az a tanksapka-ajtó rugós mechanizmusának a halála (2e ft), a kuplungpedál visszahúzó-rugó tengelyének törése (15e), illetve egy gumiharang meghibásodása a turbó alatt (5 - 6e ft).
Az automata váltós és az AWD autókkal jellemzően több baj van.
Azt viszont figyelembe kell venni, hogy dízel motoros Volvót újonnan vagy fiatalon jellemzően magas futásteljesítmény mellé vesznek, így a piac tele van csillió-kilométeres autókkal, még ha ez nem is látszik a HaHu adatlapokból :-)
Alapvetően nincs ezzel nagy gond, az autó jól bírja a gyűrődést (közülünk T_H már messze 300e km felett jár), de a vételkor nagyon oda kell figyelni, hogy az ennyi km alatt törvényszerűen elkopott alkatrészeket mire és hogyan cserélték ki.
Arra is érdemes odafigyelni, hogy a drágább kopó-fogyó alkatrészek milyen állapotban vannak, mert a Volvo viszonylag ritka autó, nincs hozzá sokféle utángyártott termék, illetve a nagy teljesítményre/nagy tömegre méretezés miatt ezek az alkatrészek eleve viszonylag drágák (mondjuk egy 1.4-es Astra alkatrészeihez képest). Az idősebb autók esetében használható bontott alkatrészekből sincs nagy választék.
Ezért a választást befolyásoló döntés lehet, hogy a drágább karbantartásokat tudják-e igazolni. A számlával bizonyított friss vezérléscsere, vagy egy nemrég cserélt kettős tömegű lendkerék + kuplung páros jelentős értéknövelő tényező lehet. Ha ezek nem voltak cserélve a közelmúltban, vagy a csere nem bizonyítható, akkor a vezérléscserét érdemes azonnal megcsinálni (alsó hangon is hatszámjegyű összeg), a ktlk cserére pedig lélekben felkészülni (ez is hatszámjegyű összeg, ráadásul inkább kettessel kezdődik, mint egyessel). A motortartó bakok cseréje is viszonylag drága mulatság lehet, mert ellentétben az egyszerű autókkal, ez itt egy viszonylag komplikált, vákuumos szerkezet."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aero.
veterán
válasz echterion #4501 üzenetére
Ha a vákuumcső reped, még nem okoz észrevehető teljesítménycsökkenést.
[link], [link] valami ilyesmire kell gondolni halódó turbó alatt, persze terhelés alatt teljesen másabb és nyújtott, mint csak így üresben pörögve.A lényeg, egészséges turbónak nincs túl sok észrevehető hangja.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
-
Ck.
addikt
válasz echterion #4739 üzenetére
Én az ilyeneknél szoktam beletaposni a fékbe és 130-ra belőni a tempomatot a legbelső sávban.
Még így is simán leelőzöm a külső sávban autózókat, a mögöttem 280-ról belémszálló, majd satuzó és villogó vesés meg addig kapjon csak agyérgörcsöt. Belém jönni úgysem fog, ha meg átesne a ló túloldalára a letolással, azt ők fogják nagyon megszívni, nem én.
Jajj, de jó kiírni magamból ezt a felgyülemlett dühöt. Gyűlölöm a bmw-sek 99.999%-át.
Se Audinál, se Mercinél, se Volvo-nál nem tapasztalok ilyet, de még a Hondások és Subarusoknál sem.
/egy Audis/[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz echterion #4920 üzenetére
Lehet a kocsi szervizelesere vagy a gyerekek latogatasara jobban kell ez az osszeg, de mindegy is reszunkrol.
Volt munkatarsam magyarorszagon az ausztral rokonokait kapott egy baszott draga (500-800 dollaros) golf kesztyut ajandekba. Soha eleteben nem golfozott, nem is fog, de egy 10 dollaros polonak jobban orult volna
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kompakt vízhűtés
- Lexus, Toyota topik
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- AliExpress tapasztalatok
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Milyen okostelefont vegyek?
- Projektor topic
- PlayStation 5
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen