- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Fotók, videók mobillal
- 7000 mAh fölé lőne a következő OnePlus Ace
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic7 Lite - erősítést kérek
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Plasticbomb
addikt
KDE KSysGuardban uj tabra szeretnek kirakni par infot, de nem csak a sensorokbol, amiket felismer alapbol. Tudom hol talalom az infot (cat /sys/kernel/debug/dri/0/amdgpu_pm_info es cat /sys/kernel/debug/dri/1/amdgpu_pm_info listazza amit szeretnek (illetve tul sokat is, egy resze kb ami erdekel), de a sensorok kozott ezek az infok nem jelennek meg.), csak nem tudom, hogy tudom ezt atvinni ebbe az alkalmazasba.
Clock Gating Flags Mask: 0xfe97cf
Graphics Medium Grain Clock Gating: On
Graphics Medium Grain memory Light Sleep: On
Graphics Coarse Grain Clock Gating: On
Graphics Coarse Grain memory Light Sleep: On
Graphics Coarse Grain Tree Shader Clock Gating: Off
Graphics Coarse Grain Tree Shader Light Sleep: Off
Graphics Command Processor Light Sleep: On
Graphics Run List Controller Light Sleep: On
Graphics 3D Coarse Grain Clock Gating: On
Graphics 3D Coarse Grain memory Light Sleep: On
Memory Controller Light Sleep: On
Memory Controller Medium Grain Clock Gating: On
System Direct Memory Access Light Sleep: On
System Direct Memory Access Medium Grain Clock Gating: Off
Bus Interface Medium Grain Clock Gating: On
Bus Interface Light Sleep: On
Unified Video Decoder Medium Grain Clock Gating: Off
Video Compression Engine Medium Grain Clock Gating: Off
Host Data Path Light Sleep: On
Host Data Path Medium Grain Clock Gating: Off
Digital Right Management Medium Grain Clock Gating: On
Digital Right Management Light Sleep: On
Rom Medium Grain Clock Gating: On
Data Fabric Medium Grain Clock Gating: On
Address Translation Hub Medium Grain Clock Gating: Off
Address Translation Hub Light Sleep: Off
GFX Clocks and Power:
1100 MHz (MCLK)
1642 MHz (SCLK)
1138 MHz (PSTATE_SCLK)
800 MHz (PSTATE_MCLK)
1200 mV (VDDGFX)
289.0 W (average GPU)
GPU Temperature: 46 C
GPU Load: 97 %
SMC Feature Mask: 0x000000001ba1fb4f
UVD: Disabled
VCE: DisabledEz az info, amibol nekem a GFX clocks -> GPU load resz kellene. Hogy tudom ezt (s egyebkent hasonlo adatokat) atemelni ksysguardba?
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Frawly #28535 üzenetére
HD4000 gen7 ha minden igaz. Elvileg van linux driver, i915 vagy i965 de nem emlekszem, s nem folytattam a keresest, bizvan abban, hogy onnan mar meg talalja a megoldast.
CPT Pirk: Milyen kernelekkel probalkoztatok?
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz CPT.Pirk #28531 üzenetére
Ezt kovesd le: Phoronix
Vagy akar ezt: bugzilla
a ezek kozul valamelyik, igaz-e?:
Intel Atom® Processor Z3480
Intel Atom® Processor Z3460
Intel Atom® Processor Z2760
Intel Atom® Processor Z2580
Intel Atom® Processor Z2560
Intel Atom® Processor Z2520
Intel Atom® Processor Z2480
Intel Atom® Processor Z2460
Intel Atom® Processor Z2420[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Frawly #28517 üzenetére
Biztos vagy benne, hogy csak a SATA meghajtok eseteben trimmel?
[attiladeak@attila-manjaro-pc ~]$ sudo fstrim -v -a
[sudo] password for attiladeak:
/boot/efi: 510,7 MiB (535519232 bytes) trimmed on /dev/sda1
/mnt/GamesSSD1TB: 597,4 GiB (641424367616 bytes) trimmed on /dev/sdd1
/mnt/m2ssdNTFS: 46 GiB (49443680256 bytes) trimmed on /dev/nvme0n1p3
/home: 158,1 GiB (169744207872 bytes) trimmed on /dev/sda3
/mnt/GamesSSD512: 88 GiB (94443651072 bytes) trimmed on /dev/sdc1
/mnt/m2ssdEXT4: 63,8 GiB (68470444032 bytes) trimmed on /dev/nvme0n1p2
/: 37,5 GiB (40238280704 bytes) trimmed on /dev/sda2
[attiladeak@attila-manjaro-pc ~]$csak, hogy egyertelmu legyen: az m2ssdNTFS m2ssdEXT4 /dev/nvme0n1p3 /dev/nvme0n1p2 particiok nekem ugyanazon a meghajton vannak, azon van egy swap is a p1en, s ez a meghajto egy SAMSUNG 970 pro 512GB NVMe SSD. Nem M.2 Sata, hanem NVMe.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Frawly #28490 üzenetére
Mukodne, ha lenne jatek, ami hasznalna, illetve ha az alapok leteznenek hozza, hogy lehessen hasznalni. Mivel egyedul nVidianak van realtime RT feature a kartyaikon, igy nincs meg megcsinalva linuxon.
A Raytracing quakeII is nvidia kotott.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Dißnäëß #28379 üzenetére
SSD ket cimzest hasznal, egyet ami az oprendszerek fele latszik, illetve egyet ami alapjan tudja, hogy adott oprendszer felul latszodo cimre erkezo keres mely blokkban talalhato. O csak blokkokban latja az adatot.
Oprendszer fele mindket esetben ugyanugy fog latszodni. mas kerdes, ha valaki irni probal az adott cimterulethez tartozo blokkra, mintegy megformazni az "ures" reszt...
Bizonyos SSDk tudnak SSD szintu titkositast, utana neztel azoknak mar? Talan egyszerub lenne, mint kerbe futni elterelosdit jatszani (ertem az elgondolast mogotte, csak tul paranoiasnak erzem..).
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz ubyegon2 #28370 üzenetére
Az azert tisztazzuk le: a HDS nem helyez at semmit, csak addig basztatja a HDD SMART vezerleset, amig az vegre kijavitja, athelyezi es kizarja az adott szektort, ami az OS fele ugyanugy fog feltunni, csak a HDD SMART controll fogja tudni, hogy az a szektor mashol van.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz bambano #28368 üzenetére
Azert ez nem feltetlenul igy van. Van olyan 1.5TB HDDm, ami egyszer, meg elso napos koraban a formazas kozben elment az aram, emiatt keletkezett egy hibas szektor, amit viszont csak akkor javitott a SMART vegul, miutan raangedtem a HDSentinelt. A vincsi mind a mai napig mukodik, lassan 10 eves lesz, hibatlanul fut sogor gepeben.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
-
Plasticbomb
addikt
válasz #68216320 #28361 üzenetére
Self testet inditsd el rajta. Ne a rovid par perceset, de a hosszu, tobbszaz perces tesztet. Mielott elinditod, legyel biztos benne, hogy huteni is tudja a kornyezete a HDD-t, kulonben a homerseklet ellegge felkuszhat, ami nem lenne szerencses...
Vagy windows alatt HDSentinel feluet teszt, olvas ir olvas tesztet. Vagy, ha le tudod menteni az adatokat, vagy nem szamit, hogy mi van rajta, akkor felulet ujrainicializalast nyomj neki.
De minden esetben bizonyosodj meg arrol, hogy nem fog lefoni a meghajto.
(Nekem van egy NAS HDDm, ami idleben 40 fokos 15-25 fokos szobaban, nem visz ra a lelek, hogy ilyen komoly muveleteket engedjek ra, amig nincs egy masodpeldanyom a tartalomrol, nem akarom megkockaztatni, hogy tul magasra emelkedik a homerseklete a drivenak, s elszall pl az iro olvaso fej, s ledaralja a lemez feluletet...)ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
-
Plasticbomb
addikt
válasz Frawly #28130 üzenetére
Ez a baj, higy csak ki be kapcsolásra vannak opciók, nincs olyan, higy szinek állítása, illetve ha winben beállítom, újraindítás alkalmával csak az alaplapi ledek őrzik meg a beállítást, az addressable csatikon teljesen elveszíti a fonalat s visszaáll defaultra.
Majd szépen kifundálom, csak idő kell.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Frawly #28122 üzenetére
De ez az, hogy le lehet, de akkor meg pont az veszik el, amiert ezzel is gondoltam, amikor terveztem ezt a gepet. Jo masfel evvel ezelott. Pont az a baj, hogy nem a villogas kell, hanem egy kellemes szint szeretnek latni. Ennyi. Ugyanannyi a letjogosultsaga, mint pl a vizhutesnek egy PCben, ami szinten van a gepben, de azt meg az UEFI vezerli, szal ott nem problemas ez a kerdes. En sem haragudok ra, ertem en, hogy ez kesobb jelentkezik linuxon, mert mas az igenye ennek a retegnek, illetve meg mashol tart a mi szukseges ehhez/ahhoz listan.
Ohh, egyebkent pl en nem latom, hogy desktophoz minek erintokepernyo, akkora baromsagnak tartom, nem fer a fejembe, de ugyanakkor ertem, hogy nem csak az asztali gepen, aminek a monitorja bo masfel kartavolsagra van tolem van ez kitalalva, szal biztos van, akinek fontos...
Nem is prioritas, ket napja nem butykoltem rajta semmit, majd szep lassan ezt is kitalallom, ahogy OpenCLt is kifundaltam, legalabbis a felet a problemaknak... Kicsit jatszottam vegre, pl Star Citizennel. Ma meg. mindjart teszem magam vizszintbe.
Pelda kepek:
Ez az alapertelmezes, ami egyebkent nem nez ki rosszul, de 10 perc utan azert nem ezt akarom hasznalni.
Ez az, amit szeretnek beallitani.
Kabelezest ne nezzetek, az meg egy adag munka meg penz lesz. Tul nagy a haz, nem eleg hosszuak a kabelek, illetve a felso radit is at fogom rakni alulra, plusz alig par hete epitettem be a vizhutest, s meg nem szereltem a helyere a tapot, amit a gep felso reszeben tartom, ahol nincs viz...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Az alaplaprol mar PWMes kimenet megy, de nekem a controllerhez kell vezerlest biztositani, ami meg bizonyos regiszterek irasaval mukodik, legalabbis ennyire emlekszem most, este ota nem buttykoltem, itthon vagyok 4 napot, szal jatszok is egy kicsit vegre a gepen.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz pube111 #28113 üzenetére
Tudtommal a pi sokal erosebb, mint az arduino uno. Mas liga a ketto. de elvileg van hozza BT modul, erre a celra.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Frawly #28110 üzenetére
Igyal egy teat, nagyon mergesnek erzem a hozzaszolasod.
Azert ez nem csak egy mining gep, hanem a gepem, amit hasznalok erre is arra is. S a vilagitassal nem az a kerdes, hogy neked tetszik-e, hanem en szeretnem, hogy mukodjon. Epp ez az, hogy nem ezer szint szeretnek, hanem egy kellemes narancs szint(Alapertelmezesben bekapcsolt allapotban fenyorgiat rendez, amit nem akarok, de UEFI alatt csak kikapcsolni lehet, illetve be.). Ebbol a szempontbol jo vagyok, mert az egesz mukodik win alatt, egyetlen szoftver kell hozza.
Egyebkent mar felig haladok azzal is, csak meg kell heckelni, hogy felismerje a ramokat, illetve a ket addressable headert (WS2801 ledekbol allo sorok lognak rajta, PWM jellel vezerli), de nekem csak az i2c-n keressztul az aura controllert kell vezerelni, amibol egyik sem erheto el a kernel altal "felkonfiguralt" smbus csatornan, hanem egy masodikon vannak becsatlakoztatva, amit a kernel nem keres/tolt be. Erre van az a patch a piix4-i2c driverhez, igymar betolti, s lehet mahinalni, de meg nem 100%, mert nem latja a tobbi ledet, csak az alaplapi ledeket, amiket szepen vezerel is.
Egyebkent a megmarkolas problemas lenne, azzal ki kene tepnem a vizhuto blokkokat is, mert azokban van beepitve. Igy is lesem, hogy fogyott a vizbol, szal mar csak ezert sem tepkednem ha lehet.
Szepen osszeall ez a gep, meg kellenek megfelelo kabelek a PSUhoz, mert rovidek a msotaniak, illetve az egyik radiatort at kell pakolnom, mert nem optimalis a jelenlegi elrendezesben. Meg kel meg 3 ventillator, illetve porszurok, stb. PLusz meg par SSD, hogy kenyelmesen elferjenek a szoftverek/OSek.
Egyebkent a szobat is ledsorral vilagitom meg, ami egy arduinobol s 10 meter ws2801 ledbol all, illetve egy 200Wos szabalyozhato feszultsegu tapbol. Egesz jol mukodik, csak azt kene megcsinalnom, hogy a telomrol tudjam kapcsolgatni bluetoothon keresztul.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Nos, az UBUNTU 19.04 Beta egeszen jol muzsikal, van mesa-vulkan, van opencl (ROCm), igaz felemas meg (nem szabad elfelejteni eltavolitani a mesa opencl csomagot, kulonben az az alapertelmezett, s azon meg minden elhasal, annyira nem mukodik, illetve ha nem a tamogatott kerneleken futtatod, hanem dev modban upstream kernelen, akkor csak egy reszet hasznalja a VRAMnak, ami miatt kiakadnak a banyasz programok, mert azok meg mindet kernek), felraktam a vizes BIOSt a VEGA64emre, igy nagyobb TDP keretem van a kartyan (plusz rajottam, hogy miota levizeztem azota birja a 1700+ MHzeket is) Kernel 5.0.0.8 igaz, kozben felig gepet csereltem (Az i5-5675c +Asus Z97i-PLUS + 16GB DDR3 1866 MHz kombo helyere erkezett egy Ryzen 7 2700X + 32GB DDR4 3200 MHz RAM + Asus Crosshair VII Hero WiFi kombo), s ez a csere ujabb dolgokat lokott elem.
Az alaplap Asus Aura lap, a ramok szinten, de anno mikor rendeltem a vizhuto blokkokat az RGBs blokkokat is rendeltem, s ezeknek a vezerlese megy is rendben Win alatt. A CPU blokk es a GPU FullCover blokk is RGB vilagitassal van ellatva, de linux alatt nincs hivatalos tamogatas/szoftver, szoval elojott a gond, hogy en egy szinre akarom beallitani az egeszet, ami win alatt megy is, de ujrainditas utan csak az alaplap s a memoria orzi meg a beallitott szint, az RGB Headersen nyom egy resetet s megy vissza a Rainbow effektre. Ez napkozben nem zavaro, de ejjel, foleg, mikor aludnek melette, akkor mar tul eros, tobbek kozott ezert szeretnem egy statikus szinre beallitani (illetve mert az a szin tetszik is, kb a nap narancssarga, mint sokszor ebben a videoban is. De mivel ezt csak windowsban tudom beallitani, ujrainditas utan megy vissza a rainbow. KErestem, s talaltam egy kis apro programot ra, de elakadtam vele: LINK
Konkretan, akkor itt most mit is kene csinalnom? Elvileg azt a diff filet hozza kene adnom a kernelhez? S azt hogy? Vagy ez azt jelenti, hogy ujra kell forditanom kernel sourcebol ennek a filenak a hozzaadasaval?
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Frawly #28034 üzenetére
--skip missing nem mukodik, most volt erkezesem kiprobalni.
Amennyire tetszik elsore a fedora, annyira buko, ha ennyire vaskalapos.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Frawly #28025 üzenetére
Az a baj, akkor meg le akarja szedni a steamet, de majd kesobb probalkozom vele megint. Mara mar eleg volt, inkabb jatszanek egy kicsit.
--skip-broken amire te gondolsz, nem?
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Plasticbomb #28014 üzenetére
Ez is mindegy, kitalaltam: rpmrebuilder
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Plasticbomb #28006 üzenetére
Rajottem. ugyan kozben fedora29n vagyok megint (ugyetlenkedek), de rajottem. ROCm kell, rocm-dev package. Az alap mesa opencl driver opencl1.1et ismer, de meg azon is elhasal, szal hasznalhatatlan.
Most mas problemaba utkoztem. Fedoran felraktam mesa19et, kernel 5ot, llvm9et, most raknam fel steamet, s lutrist, de mindketto downgradelni akarja acsomagokat, amiket vegre felugyeskedtem. Hogy tudom felulirni a downgrade-et?
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Probalom az OpenCLt mukodesre birni, most epp ubuntun. (BOINC/Claymore, egyik sem mukodik, nem talaljak a hardwaret.)
Ubuntu 18.10, kernel 5.0 generic, mesa 19 elvileg fenn van, vulkan es mesa opencl is. Ennek ellenere sem mukodik.
clinfo kimenet:Number of platforms 1
Platform Name Clover
Platform Vendor Mesa
Platform Version OpenCL 1.1 Mesa 19.1.0-devel - padoka PPA
Platform Profile FULL_PROFILE
Platform Extensions cl_khr_icd
Platform Extensions function suffix MESA
Platform Name Clover
Number of devices 1
Device Name Radeon RX Vega (VEGA10, DRM 3.27.0, 5.0.0-050000rc8-generic, LLVM 9.0.0)
Device Vendor AMD
Device Vendor ID 0x1002
Device Version OpenCL 1.1 Mesa 19.1.0-devel - padoka PPA
Driver Version 19.1.0-devel - padoka PPA
Device OpenCL C Version OpenCL C 1.1
Device Type GPU
Device Profile FULL_PROFILE
Device Available Yes
Compiler Available Yes
Max compute units 64
Max clock frequency 1630MHz
Max work item dimensions 3
Max work item sizes 256x256x256
Max work group size 256
Preferred work group size multiple 64
Preferred / native vector sizes
char 16 / 16
short 8 / 8
int 4 / 4
long 2 / 2
half 8 / 8 (cl_khr_fp16)
float 4 / 4
double 2 / 2 (cl_khr_fp64)
Half-precision Floating-point support (cl_khr_fp16)
Denormals No
Infinity and NANs Yes
Round to nearest Yes
Round to zero No
Round to infinity No
IEEE754-2008 fused multiply-add No
Support is emulated in software No
Single-precision Floating-point support (core)
Denormals No
Infinity and NANs Yes
Round to nearest Yes
Round to zero No
Round to infinity No
IEEE754-2008 fused multiply-add No
Support is emulated in software No
Correctly-rounded divide and sqrt operations No
Double-precision Floating-point support (cl_khr_fp64)
Denormals Yes
Infinity and NANs Yes
Round to nearest Yes
Round to zero Yes
Round to infinity Yes
IEEE754-2008 fused multiply-add Yes
Support is emulated in software No
Address bits 64, Little-Endian
Global memory size 8573157376 (7.984GiB)
Error Correction support No
Max memory allocation 6858525900 (6.387GiB)
Unified memory for Host and Device No
Minimum alignment for any data type 128 bytes
Alignment of base address 32768 bits (4096 bytes)
Global Memory cache type None
Image support No
Local memory type Local
Local memory size 32768 (32KiB)
Max number of constant args 16
Max constant buffer size 2147483647 (2GiB)
Max size of kernel argument 1024
Queue properties
Out-of-order execution No
Profiling Yes
Profiling timer resolution 0ns
Execution capabilities
Run OpenCL kernels Yes
Run native kernels No
Device Extensions cl_khr_byte_addressable_store cl_khr_global_int32_base_atomics cl_khr_global_int32_extended_atomics cl_khr_local_int32_base_atomics cl_khr_local_int32_extended_atomics cl_khr_int64_base_atomics cl_khr_int64_extended_atomics cl_khr_fp64 cl_khr_fp16
NULL platform behavior
clGetPlatformInfo(NULL, CL_PLATFORM_NAME, ...) Clover
clGetDeviceIDs(NULL, CL_DEVICE_TYPE_ALL, ...) Success [MESA]
clCreateContext(NULL, ...) [default] Success [MESA]
clCreateContextFromType(NULL, CL_DEVICE_TYPE_DEFAULT) Success (1)
Platform Name Clover
Device Name Radeon RX Vega (VEGA10, DRM 3.27.0, 5.0.0-050000rc8-generic, LLVM 9.0.0)
clCreateContextFromType(NULL, CL_DEVICE_TYPE_CPU) No devices found in platform
clCreateContextFromType(NULL, CL_DEVICE_TYPE_GPU) Success (1)
Platform Name Clover
Device Name Radeon RX Vega (VEGA10, DRM 3.27.0, 5.0.0-050000rc8-generic, LLVM 9.0.0)
clCreateContextFromType(NULL, CL_DEVICE_TYPE_ACCELERATOR) No devices found in platform
clCreateContextFromType(NULL, CL_DEVICE_TYPE_CUSTOM) No devices found in platform
clCreateContextFromType(NULL, CL_DEVICE_TYPE_ALL) Success (1)
Platform Name Clover
Device Name Radeon RX Vega (VEGA10, DRM 3.27.0, 5.0.0-050000rc8-generic, LLVM 9.0.0)
ICD loader properties
ICD loader Name OpenCL ICD Loader
ICD loader Vendor OCL Icd free software
ICD loader Version 2.2.11
ICD loader Profile OpenCL 2.1Hivatalosan 18.10re nem megy fel az amdgpu-pro csomag, de e szerint egy edittel megoldhato.
Viszont ahogy megyek rajta vegig, van egy pont, ahol vagy valami hianyzik, vagy csak ennyire hianyos a tudasom, hogy nem latom, hogy mi lenne a lepes ott.
Egesz pontosan ezutan:
the I edited the file DEBIAN/preinst and set the following:
if [ "$VERSION_ID" != "18.10" ] ; theneloszor kicsomagolja a deb-et, amikor ugyanezt vegre akarok hajtani, terminal visszaad egy errort, hogy adjak meg egy kimeneti mappat, megadom
/tmp/amd
, majd utanna szerkesztem a preinst filet, de o itt ezzel a parancssal lep tovabb:dpkg-deb -b edit /var/opt/amdgpu-pro-local/amdgpu-core_18.50-708488_all.deb
majd utanna installalja. De arrol nincs szo, hogy rakja vissza a szukseges formatumba. (Option 2 Ez az a resz, ahol nekem valami kimarad, mert meg nem olvastam rola...)UI(egyertelmuen Option 2, a -b kapcsolo az amit keresek, de ettol meg ugyanugy at kell nyalaznom.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest