Hirdetés
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Samsung Galaxy S25 Edge - a tegnap határán
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Poco F7
-
Mobilarena
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fenyő
őstag
Sziasztok,
Eléggé kezdő vagyok Linuxban, de most az XP lejárási mizéria végett közelebbi barátságba kellene kerüljünk, kezdésnek a Minttel (13 XCFE LTS) ismerkedem, egész jó leírások vannak hozzá, és szvsz Winhez szokott emberkéknek sem fog gondot okozni a használata. Első kérdésem az Fstab-bal kapcsolatban, lenne, de egyelőre azt sem tudom eszik-e vagy isszák, ui. dosboxhoz mountoltam NTFS particiót, csak ezt ugye úgy lehet elérni, hogy előtte csatolni kell a kívánt meghajtót. Viszont, hogy ezt ne kelljen minden egyes újraindításnál megtenni letöltöttem vmi nfts configurator nevű progit, azóta nem is kell, viszont azóta meg sem a tálcán (helyek) sem a saját mappában (media) nem érhetőek az ntfs meghajtók, egyedül a Krusader (total commander klón) látja őket.Hogy lehetne újra láthatóvá tenni őket, ntfs configuratort állítgattam, majd uninstalláltam, de nem segített, utána kaptam ezt az Fstab tippet.