- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Yettel topik
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz pzsolt1000 #17221 üzenetére
Pályaautókat 540 környékére érdemes állítani.
Ehhez pedig a játékban 23°körüli steering lock. De ez autónként változó, mert van az a hülyeség, hogy pl. a Race07-ben vannak újabb pályaautók, formaautók, régi utcai és régi versenyautók vegyesen. Ehhez mindegyikhez más kormányszög kellene.
A Raceroom legújabb változatában csinálták meg azt, hogy maga a játék tudja állítani a kormányelfordulást. Biztos más játékokban is van, de én abban láttam.Más kérdés viszont, hogy Codemasters játékok nem annyira szimulátorok, inkább arcade, és ott a 270°-nál többet nemnagyon kell beállítani. pl. dirt3, showdown, vagy az F1 sorozat. Nem reális a 270°, ezt elismerem, de az F1 2013 úgy emlékszem max ennyit használ belőle.
-
vlevi
nagyúr
Kicsit OFF, de féligmeddig kormányhoz kapcsolódik.
Még 2 napig féláron adják az Assetto Corsát a Steamen.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz tevike #17275 üzenetére
Nem az van, hogy, amikor a Dirt3-at indítod, és kíírja, nyomd meg a startot, akkor a billentyűzeten nyomod meg a gombot? Codemasters "vicc", hogy akkor működik a kormány, hogyha a játék indításakor a start gombot a kormányon nyomod meg. Így műkik a Dirt3-ban, és az F1 szériában is.
-
vlevi
nagyúr
válasz SPeti1984 #17299 üzenetére
Pedig mennie kellene a BMW-nek is. Az tudtommal, ha jól emlékszem, a Race07 sorozat motorjára írt valami ingyenes demó izé.
Ha van elég vasad, és szereted a komolyab szimulátorokat, akkor a steamről tedd fel a Raceroom-ot. Ennek az alapjátéka ingyenes, van benne 1-2 autó, pár pálya, ráadásul nemrég óta vásárlás előtt ki lehet próbálni mindegyik autót. Nem kötelező vásárolni. Szóval, tulajdonképpen ingyen végigpróbálhatod az összes autót. Tavaly pl. volt olyan, hogy minden DTM futam előtt lehetett online hotlapozni a következő pályán, anélkül, hogy megvettem volna a DTM-et." Cserébe a 27-esen több a gomb!"
Ami nem rossz dolog. Mert a G25-ön hamar elfogynak a lehetőségek.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
F1 2013.
Van egy olyan változata is, amiben benne vannak a 80-es évekbeli retró gépek. Lotus 98T (Senna fekete JPS Lotusa), 1980-as kiadású Williams, Mansell FW14-es Williamse, valami Ferrari féleség, satöbbi.
Illetve hát, még a 2013-as, utolsó V8-as F1-esek.Ráadásul, most január 2-ig csak 22 euró. A classic editiont kell venni, mert abban vannak benne a régi autók és pályák. Nem sok, csak néhány darab, de mégis. Brands Hatch, Estoril.
-
vlevi
nagyúr
R3E (Raceroom Racing Experience) keresd meg a steamen. Az alap ingyenes, van hozzá DTM, WTCC2013, Adac GT masters (persze külön pénztért). De annyi jó van benne, hogy vásárlás nélkül ki lehet próbálni az autókat a bótjukban. Aztán, ha van valami jó akciójuk, akkor meg lehet venni.
A vásárlásokat pl. úgy csinálják, hogyha valamit megvettél külön, és az benne van egy pakkban, (pl. Zandwoort pályát megvetted külön, és meg akarod venni az egész DTM pakkot), akkor annak az árából már levonják azt a részt, ami már megvan neked külön. Nem mondom, hogy nagyon olcsó, de mivel igyen ki lehet próbálni az autókat, ezért nem annyira zsákbamacska. -
vlevi
nagyúr
"legfeljebb ha tönkremegy veszek egy jobbat"
Azért abban ne legyél olyan biztos
Mármint nem abban, hogy jobbat, hanem, hogy egyáltalán
Én a G25-öt sokéve nagyonakciósan 35 körül vettem, de nem tudom mit vennék helyette, ha be***na. Szerintem nincs alternatíva. Egyszerűen nem gyártanak már 3 pedálos, H váltós kormányt, olyat, ami elérhető áron van. Fanatec, meg ilyesmik, nagyon elszálltak az árak. -
vlevi
nagyúr
Nem tudom, hogy az ETS2-ben hogyan van, de a legtöbb játéknál 50%-ra kell állítani az érzékenységet (máshol lineáris beállításnak hívják). Ha nem 50%-on van, akkor valamelyik oldalra (0-vagy 100% irányban) jobban fog érzékelni. Én egyébként a kuplungot szoktam 80-90%-ra állítani, mert a kuplungnál nem szereti az ember, ha a legkisebb felemelésre is megmozdul az autó.
-
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz VegyesTamás #17474 üzenetére
Jovanna, 5 percig probalgattam az egesz jatekot.
-
vlevi
nagyúr
válasz VegyesTamás #17556 üzenetére
Az sajnos tényleg az
Ráadásul azt is tudni kell, hogy égésföld az AC, hogy éppenhogy 50-60 fps körül tud futni, vagy, amikor lazán megvan a 100 fölötti. Teljesen más vezetési érzetet ad.
Nekem 7770-es van, de azzal is csak közepes beállítást érdemes használni, és a post process effekteket kikapcsolni, különben nem az igazi. -
vlevi
nagyúr
válasz barni1122 #17727 üzenetére
Van minden játékban auto kuplung beállítási lehetőség. De a játékok nagy többsége nem foglalkozik vele. Pl. a Dirt3-ban van puklung, de hiába taposom rajtnál, mert amikor zöld a lámpa, az autó megindul.
Ellenben az Assetto Corsa, ha úgy van konfigurálva, és pl. Logitech G25 H váltó van hozzá, akkor kuplung és gázelvétel nélkül nem is lehet váltani. Csak recseg, és néhány próba után szétmegy a váltó (nem a G25-é, hanem a játékban, még szerencse ) -
vlevi
nagyúr
válasz bolhalovas #17764 üzenetére
"bár most az ETS2 3 ezer forint, ami tényleg baráti"
Nagyjából erről van szó. Nem kell mindíg a legújabb cuccokat warezba letőteni, meg kell várni az akciókat, és akkor játszani velük. Aki arra hivatkozik, hogy nincs pénze 10 ezret kiadni a játékra, az amúgy is jobban jár, ha nem a pCars-t, vagy az Assettot szerzi be, mert feltételezem nincs olyan gépe, videókártyája, ami elbírná a legújabb játékot rendesen. Aki viszont i7, 1G RAM, 7970Dual-al jáccik, az nehogymár ne tudja kifizetni...
Inkább azt vettem észre, ez egyeseknél elvi kérdés, hogy programért nem hajlandó fizetni. Akkor sem, ha mondjuk egy Race On (ami igaz, hogy nem mai játék) 990Ft.
De akkor meg ott a RaceRoom, aminek az alapja ingyenes, néhány autó és pálya abban is benne van. -
vlevi
nagyúr
válasz RECSKA #17780 üzenetére
A fék úgy jó, ha kemény, ebben igazságod van.
A gtr-mastersen volt egy időben Load cellás pedál tuning. Az pedig azért közelít mégjobban a valósághoz, mert a kocsiban is a fékpedált csak nagyon kicsit lehet benyomni, utána már csak a nyomás erejével nő a fékerő. A Load cell pont ezt tudja, persze jóval drágábban, mint a gumigyűrű. -
vlevi
nagyúr
válasz RECSKA #17804 üzenetére
Hat azert ez nem teljesen igaz. Ha 270 fokos kormanyod van, akkor vagy nem tudsz befordulni spa-ban a la source-ban, laguna seca dugohuzo is kerdeses, vagy ha nagyobbra allitod a kormanyattetelt, akkor a nagysebessegu kanyarokban lesz kezelhetetlen az auto. Vagy bekapcsolod a sebessegfugoo kormanyzast, de az se jo. Nem a 900 fok az, ami kell, csak a 270 nagyon keves. 450-540 is eleg lenne, de olyan nincs, ezert javasolja mindenki a 900 fokos kormanyokat.
Amugy pont a rally jateknal nem kell a 900. Legalabbis a dirt3 nagyon nem igenyli. Az is igaz, hogy az nem szimulator, hanem arcade jatek.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz SoulReaver #17991 üzenetére
pCarst most halasztották el megint egy kicsit. Erdetileg március közepe volt a mejelenési időpontja, de most valamikorra április végére eltolták.
-
vlevi
nagyúr
válasz bajzal #18029 üzenetére
Logitech profiler fel van-e telepítve?
Ha igen, és még nem használtad, akkor a profilerben ehhez a játékhoz kell csinálni egy profilt, és ott beállítani a centering springet, az FFB erősséget, és letiltani, hogy a játék ne állíthassa az FFB-t. Ha jól veszem ki a szavaidból, ez a játék eléggé egyszerűen kezeli a kormányt.Normális szimulátoroknál ugyanis nem kell a középreállítás effekt, mert az bele van építve a jákétba, az autó fizikájába. A valóságban ui. a kormány középre állása az nem villanymotorral megy (mily meglepő ), hanem a futóműbeállítás miatt menet közben saját magát húzza egyenesbe a futómű, és ezt a kormány csak leköveti.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz gergiboy07 #18179 üzenetére
Nem, mert ugy van megoldva, hogy a g25 pedált és a váltót a g25 kormánnyal kell osszekotni, es a kormanybol megy egyetlen usb kabel a pc-be.
-
vlevi
nagyúr
válasz VegyesTamás #18203 üzenetére
Más a dolog.
Mert egy autóban, még, ha van fékrásegítés is, akkor sem lehet 100% fékerőt elérni azzal, hogy csak úgy egyszerűen ráteszem a 46-os bakancsot a pedálra. Ahhoz, hogy egy utcai autót jó aszfalton, jó állapotú utcai gumival blokkolósra fékezz, ahhoz igencsak taposni kell a pedált.
Versenyautónál pedig pláne. forma1- közvetítéseket, ha nézel, ott néha szokták a pályarajzot mutogatni, és megemlítik, hogy egyikmásik kanyar előtt jóval 100kg-os súllyal kell telibetaposni a pedált.
A load cellás, vagy a hidraulkus pedig pedig azért hasonlít méginkább a valódihoz, mert egy fékpedált csak nagyon rövid úton lehet benyomni, utána már csak a lenyomásá erejének a növelésével növeled a fékerőt. Nem pedig úgy, mint a játékkormányok pedáljainkál, ahol ugyanazzal az erővel lehet teljesen benyomni a pedált.
Emiatt lehet érdekes a játékkormányok pedáljainak a babrálása. -
vlevi
nagyúr
Fanatechnél lehet "legózni", és csak azt a részét veszed meg, ami kell.
Vagyis, ha nincs szükséges a H váltóra, akkor az kihagyható, ráadásul az az egyik legdrgább tétel.
Aki modernebb versenyautókkal játszik, annak elég lehet a füles váltó, mert azokban már csak elvétve találni 1-1 szériában botváltót. H-st pedig mégritkábban.
De aki más autókban is érdekelt, annak tényleg kell a H váltó, viszont ráér később is megvenni.Viszont a Fanatec áráért kárpótol a load cellás fékpedál. De kipróbálnám egyszer
-
vlevi
nagyúr
válasz wolf033 #18310 üzenetére
Vagy, ha direkt ugy irjak meg a jatekot, hogy H valtos autoban a seq valtas lassab, mint a H.
Pcarsban peldaul lehet sew valtani, de ugyanugy bele kell kuplungolni, es akkor ugyanott vagy valtasi idoben. Vagy meg lassabb, mert en a seq+belekuplingolos valtasnal soxor elbaxtam, es csak recsegett, de nem valtott H valtoval szinte soha nem rontottam. -
vlevi
nagyúr
Van az a szint, ami fölött már olyan nagyon sokat azért nem ad a köridőhöz a kormány.
Egy Hama, Genius, nemtudommi kormánnyal biztos nem lehet normálisan játszani az AC, PC, komolyabb játékokban, de ahol már megvan a normális Force Feedback, és a fékpedál is rendbe van téve, ott már szerintem nem fogsz másodperceket gyorsulni attól, hogy nem G25, hanem Fanatec van nálad. Nem is komrány már szerintem a különbség a G25 fölött szerintem, hanem a fék. A G25 fékje hagyományos, rugós, igaz, sokkal jobb, mint a Driving Force műanyagpedáljai, de ennél biztos sokkal jobb a load celles fékk. Ahol nem a rugóút határozza meg a fékerőt, hanem az, hogy mekkora erővel taposod. Ott jobban lehet érezni a féket, pontosabban lehet fékezni, és néhány megnyert méter a féktávon, és a jobb kigyorsítás minden kanyarban tizedeket is jelenthet. SZívesen kipróbálnék egy ilyet. -
vlevi
nagyúr
válasz Milo629 #19095 üzenetére
Megerősítem az előttem szólót. Az ISI engines játékokban (rFactor, Race07, ... ) fordított FFB effekteket kell beállítani. Ez a Race07, GT Legendsben egy kattintás, de az rFactorban trükkösen úgy kell beállítani, hogy nem 0-100% közé állítod, hanem -70% értékre. Akkor lesz jó.
-
vlevi
nagyúr
Logitech G29 teszt : [link]
-
vlevi
nagyúr
Inside simracing kipróbálta helyetted.
Az látszik, hogy nem olyan atomstabil, mintha gránitból lenne, a csövekből összerakott, összecsukható kivitel miatt ránézésre olyan mint egy nyugágy, de alkalomszerű használatra akár jó is lehet.
Váltónak nincs rajta hely.
[link][ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz HaJo90 #21914 üzenetére
"Valakinek nincs ötlete, vagy 2016. március 16. előtti Logitech drivere?"
A g25-öshoz a letöltések között még mindíg azt az lgs510-t tölti le, amit már vagy 3 éve. Ha jól látom.Ezzel nekem eddig még nem volt gondom win10 alatt.
A későbbi logitech gaming izék valóban nem ismerik fel a g25-öt, csak ez. De ez megy rendesen win10 alatt is.Vagy, azóta törént valami csoda, és mégis változattak a driveren?
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
"alábbi képet 2014.7. hóban linkeltem,"
Igen, akkor még az volt, mint ahogy 2015 októberben is (én akkor tettem fel a win10-t, akkor telepítettem a drivert). De az, ami most elérhető a logitech honlapján, az ezek szerint mégis más.
Kocsimagoltam telepítőt, és szerintem csak a LogitechSteeringWheel.dll tér el a többitől, mert annak a dátuma 2016.03.07, a többi file valóban 2010-es évjáratú. -
vlevi
nagyúr
válasz HollyBoni #21999 üzenetére
Sajna nekem is így kezdődött
Azt még megoldottam úgy, hogy egy gombra ráálítottam a játékbeállításoknál a rükvercet, de néhány hónap múlva 4-ből 5-be váltáskor visszarakta hármasba, aztán végül már csak 3-4 között lehetet váltani, 1,2,5,6 egyáltalán nem volt kapcsolható. -
vlevi
nagyúr
válasz Shodan #22087 üzenetére
Jó hosszu ideje volt, mikor jatszottam utoljára a kormánnyal. Tegnap elinditottam a raceroomot, és kapsbol kiirta, hogy jó lenne a gaming szoftvare frissiteni, mert ha a márciusi logi drivern3l régebbi van fenn, akkor bajok lesznek. Emlékeztem az itt olvasott dolgokra, mrg nem raktam fel az ujabb gaming szoftvaret, csak anyáztam magamban egy sortt. De majd valamikor ki kell probalni ezt is...
-
vlevi
nagyúr
Nekem is az asztalon van a kormány, de egy kis trukkel.
Az az asztal ui. alig nagyobb, mint a kormány+váltó, és a fiókjába éppen befér a pedál (tároláskor).
Amikor játszani akarok, ezt az asztalt odatolom a TV elé, és usb elsoztóval dugom be a gépbe. Van rajta egy pár forintos egér és bill. is, csak azért, hogy a menüben tudjak mozogni.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz #97716736 #22392 üzenetére
Nagyjából működget (W10x64 Home), de nagyobb dolgokat nem használok rajta. Idén talán még a kormányt sem dugtam be a gépbe, úgyhogy a Logiteches driver frissítéses nyűgöket sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom. Csak annyit tudok, hogy a Raceroom indításkor figyelmeztet, hogy, ha Logitech kormányt használok, akkor a legfrissebb, 2016-os drivert kell használni, mert a korábbival nem megy rendesen. (mármint a R3E). Az, hogy az újabb driverrel meg a Logi kormány nem megy normálisan, az már máskérdés
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Formula-1
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- GTA VI
- További aktív témák...