Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    Na hazajöttem :D
    A lényeg az, hogy nálam a smooth ez esetben nem azt jelenti, hogy új edge-ekkel elgömbölyít mindent, hanem azt, hogy van egy felület, és egy ecsetméret... megnézi hogy az aktuális ecset sugarában milyen a felület, és amilyen vertexel lejjebb vannak, azokat felhozza, amik feljebb, azokat meg le... Szóval igyekszik kisimítani a cuccot... Ez nem ugyanaz, mint az a smooth, ami hatására minden face-t feloszt még vagy kettő vagy négy darabra, és úgy dolgozik... Megint másik az, amikor a felületre ráteszek egy ún. soften/hardent, ami a face-ek normálját egyengeti (lásd kép...)

    Szóval ezeket sokat használom, hogy próbáljon jó lenni a felület... Bírom a maya ecsetalapú dolgait (ez a smooth egy fajtája az ecsetnek, négy van, az egyik ez, a másik emeli a vertexeket, a harmadik letolja, a negyedik pedig valame erase, amit nem tudom most hogy mit csinál (tehát van push vertex, pull vertex, smooth vertex és erase)).
    Ja megnéztem, az erase visszaállítja a felületet olyanra, amilyen volt. szóval ha smooth meg pull volt rajta, visszaállítja... Jó megoldás ez az artisan modellezés higy poly esetén, amikor vagy 500 vertexet kellene kézzel állítani.

    A kerekem ugyan összesen 3 darabból áll most (küllők, felni kerek köpenye és gumiköpeny), de egy gropu-ba van téve. Nem olvasztottam egybe (bár egy gombnyomás csak :D)Szóval nem akartam a kerek köpenyt felosztani, hogy hozzá tudjam a küllőket kapcsolni normálisan (vertexeket összekapcsolni), hanem csak átdugtam. De ha a kereket akarom kijelölni, egy gombbal group módba kapcsolok, és máris csoportokat jelölök ki (egybe az egész kerék...stb...) Meg amúgy is layereken van, így ha megjelenítem, egy katt, ha eltüntetem megint egy :D

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák