- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mobil flották
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Na hazajöttem
A lényeg az, hogy nálam a smooth ez esetben nem azt jelenti, hogy új edge-ekkel elgömbölyít mindent, hanem azt, hogy van egy felület, és egy ecsetméret... megnézi hogy az aktuális ecset sugarában milyen a felület, és amilyen vertexel lejjebb vannak, azokat felhozza, amik feljebb, azokat meg le... Szóval igyekszik kisimítani a cuccot... Ez nem ugyanaz, mint az a smooth, ami hatására minden face-t feloszt még vagy kettő vagy négy darabra, és úgy dolgozik... Megint másik az, amikor a felületre ráteszek egy ún. soften/hardent, ami a face-ek normálját egyengeti (lásd kép...)
Szóval ezeket sokat használom, hogy próbáljon jó lenni a felület... Bírom a maya ecsetalapú dolgait (ez a smooth egy fajtája az ecsetnek, négy van, az egyik ez, a másik emeli a vertexeket, a harmadik letolja, a negyedik pedig valame erase, amit nem tudom most hogy mit csinál (tehát van push vertex, pull vertex, smooth vertex és erase)).
Ja megnéztem, az erase visszaállítja a felületet olyanra, amilyen volt. szóval ha smooth meg pull volt rajta, visszaállítja... Jó megoldás ez az artisan modellezés higy poly esetén, amikor vagy 500 vertexet kellene kézzel állítani.
A kerekem ugyan összesen 3 darabból áll most (küllők, felni kerek köpenye és gumiköpeny), de egy gropu-ba van téve. Nem olvasztottam egybe (bár egy gombnyomás csak )Szóval nem akartam a kerek köpenyt felosztani, hogy hozzá tudjam a küllőket kapcsolni normálisan (vertexeket összekapcsolni), hanem csak átdugtam. De ha a kereket akarom kijelölni, egy gombbal group módba kapcsolok, és máris csoportokat jelölök ki (egybe az egész kerék...stb...) Meg amúgy is layereken van, így ha megjelenítem, egy katt, ha eltüntetem megint egyStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)