Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lord Myn

    senior tag

    válasz arn #17 üzenetére

    Sőt, ha kicsit visszamegyünk az időben, akkor a 8 bites gépeken a freescape játékok (FPS-ek elődjei: Castles Master, Total Eclipse, Dark Side, stb.), jó ha 2-3 fps-sel mentek, mégis mozgásnak érzékeltük... :DDD

    Egyébként egy évvel később, 1994-ben jött meg a kalandjátékok (ugye még aranykorát élte a műfaj) akkori Crysis-a, a 4 CD-n terjeszkedő Under a Killing Moon, ami az élőszereplős FMV-t keresztezte a 3D First Person-nal, csak mindezt addig még sosem látott SVGA grafikában, profi hangminőségben, nem is volt olyan gép, amin elfutott volna (a kéziköny szerint az akkori ajánlott gép: P90, 16MB, 4x CD-ROM, VLB/PCI videókártya, SB16/Roland SCC-1 hangkártyák - egy ilyen konfig akkoriban csillagászati összeg volt és még ezen sem volt maximális az élmény, főleg ha 640x480 high detailben szerettük volna játszani).

    Amikor kölcsönkaptam az egyik tehetősebb ismerősömtől '94-ben a játékot és megpróbáltam a multimédiás (-nak hitt) PC-men futtatni - 386DX-40, 4MB, Oak SVGA, GUS MAX, 2x CD-ROM - hát ott én is örültem volna a 10fps-nek... :))Még a hang is szaggatott!

Új hozzászólás Aktív témák