Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • Juliust

    újonc

    Sziasztok

    A Telenor a 6. "szervizelés" után kicserélte a telefont, de előtte leírta hogy a készülék nem rossz szerintük, hogy 1 nap alatt kimerül, és 1,5 nap alatt simkártya nélkül is kimerül! Kérdeztem tőlük hogy a hírdetésükbe 15 nap késszenlét van, akkor hogy is van? és 240 óra 3G késszenlét. Erre azt írták hogy ők úgy gondolták a 15 napot hogy repülőgépes üzemmódba! A 3G késszenlétre ne is válaszoltak, pedig kiváncsi lettem volna hogy azt is repülőgépes üzemmódba gondolták-e? A szervíz szét se sedte a telefont, a csavarra tettek egy Telemax címkét a 4. javítás után, én erre raktam egy alig látható kis pontot, és csodák csodálya mikor visszakaptam akkor is ott volt!
    A Telenornak megírtam hogy ha ők így gondolják hogy 1 nap alatt kimerül és ez nem hiba, és ezt le is írták, és ezzel szembe mást hírdettek, akkor én beperelem őket a fogyasztók megtévesztése miatt, mert a hírdetésükbe nem ez volt, illetve egy ügyvéd javasolta hogy hivatkozzak a Ptk.306§ 2. bekezdésére, amit szintén megszegtek.
    Éredekes erre azonnal kicserélték, egy másik fajta készüléket kértem+ráfizettem, és az már 3. napja üzemel, és még 50% fölött van a töltöttség! pedig még használtam is!
    Érdemes elgondolkodni hogy akkor most van garancia, vagy nincs?! Ennyi garancia akkor is van ha neten veszek telefont fele áron egy ismeretlentől.

  • Juliust

    újonc

    Sziasztok, szeptember elején vettem egy ZTE blade III. telefont a Telenornál, de már 4x vittem vissza javításra (a Telemaxnál javították), ebből 3x szoftverfrissítést írtak rá, ami a gyári beállítások visszaállítása menüpontot jelenti náluk .A telefon 1 nap alatt kimerül készenlétbe, semmi nem megy rajta csak a gyári programok, sim kártya nélkül pedig 1,5 nap alatt lemerül! Amikor leadtam a 4. javításra már a szerviznek írtam egy levelet, mert telefonon elérhetetlenek!!!!!, hogy mit is kellene megnézni, és hogy ne nézzenek hülyének, én is dolgoztam telefon szervizbe külföldön. Érdekes ezek után már 3 hét alatt meg tudták nézni a telefont, látszik hogy szétszedték, azt még nem tudom hogy jó-e, most kaptam vissza. Az hogy mit javítottak, csak annyit írtak rá hogy "alkatrész csere". Kérdeztem a Telenornál mennyivel hosszabbodott meg a garancia, mert a szervizkönyvbe nincs benne, csak 1 dátum, és közel 2 hónapig szervizbe volt, de konkrétan nem volt hajlandó megmondani, aztán azt mondta 4x1,5hét, csak az a baj hogy 3x2hét + 1x3hét volt, de erről nem voltak hajlandók nyilatkozni, majd ők tudni fogják mennyi időt volt javításon. Gratulálni tudok a hozzáállásukhoz! Az ügyintéző hölgy közölte hogy ők egy szolgáltató, és örüljek neki hogy olyan jó fejek hogy árulnak telefont is, és a garanciához, és a javításhoz semmi közük. A Telenornak írtam 2 panaszlevelet, hogy cseréljék ki a telefont, ha nem hajlandóak megjavítani, erre azt írták őszerintük nem indokolt a csere! 2 hónap alatt max 1 hetet volt nálam a telefon, a többit javításon 4x, de nem indokolt a csere?????????????? :W

Aktív témák