- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Mobil flották
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Szivárognak a Vivo X300 kameraadatai
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Watch Ultimate - dizájnultimátum
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
Új hozzászólás Aktív témák
-
old gray
addikt
-
old gray
addikt
válasz
ABnormal #1582 üzenetére
Mire jó??? Ez én sem tudom
Azért csináltam 3DMark tesztet mert eladó a karim és a vevők ''okosabbik'' része háromdémárk b.zi, kellett nekik egy mérőszám....
A véleményem:
Annyit mindenesetre le lehet szűrni belőle, hogy a GPU órajel emelés többet jelent mint a RAM órajel-emelés. Hiába, az architektúra kezd elavulni, míg a 256bites memóra sávszél. mellett kevesebbet nyom a latba mem.órajel emelése. Lehet nincs igazam, én csak laikus vagyok a témában, szeretem kihozni a gépemből amit lehet. -
old gray
addikt
''...simán veri, de nem sokkal...''
ez szép mondat volt!
szerintem a mérésekhez kevés az a 3000+, nem ad pontos képet.
igaz nálam még nem járt 7600GT, de kül. teszteket nézve nem egyértelmű a 7600GT fölény, a'la Oblivion..... itt még a 7900akat is lealázza az X800XT, és lássuk be egyre több shadert használnak a játékok. az megint más tészta, hogy SM3.0 támogatás nincs, de szerintem a kizárólagosan ilyen feature-el futó játékok dömpingjére várni kell, bár az első fecskék már itt vannak, mint ahogy Speed(R) is írta.
amúgy én is 7900GS-re váltok, abból is valami szénné tuningolható darabra...jól jön az az ingyen plusz kakaó -
old gray
addikt
Idéznék 1 részletet:
.... x800 xt-ről az kész majdhogynem a geforce 7600 gs-em veri a kártyát a gt az meg simán kisújjal is veri ....
Erről mi a véleményetek???
Azért hol van a 7600 széria 12 pipaája, 128bites mem. vezérlője egy X800XT 16pipa / 256bites mem.vezérlőjéhez képestPersze, a 7600GT új technológia, lehet jobban optimalizált, de akkor is..