-
Mobilarena
Mielőtt kommentelsz, olvasd el az Összefoglalót!
(Frissítve: 2020.05.31.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
King Unique #123645 üzenetére
" rendszergazda, megfelelő üzemeltetés, nem random, összevissza frissítgetnek a gépek"
Nincs.(nem tudom hogy ennek anyagi, vagy más, vagy milyen oka van) Ezt az egészet beüzemelték, eléggé komplex rendszer, és utána a tulaj(ok) azt hiszik hogy ez az idők végezetéig így működik majd.
Jópár kollégám közül én némileg felvállaltam a minimális üzemeltetési és karbentartási, mentési feladatokat, nem mondom hogy értek hozzá, itt a fórumon is már sok segítséget kaptam ezügyben.
Tömren kijelentettem és asszem írásba is fogom adni hogy ÉN semmilyen felelőséget nem vállalok a rendszer működőképességére, én csak egy lelkes laikus amatőr vagyok aki szeret bíbelődni ilyesmikkel.
Sajnos ezáltal már el lett könyvelve hogy "majd a Tibi megoldja"
Nem babráltam bele nagyon, eddig nem is volt egetrengető gond, mentegetem amiket kell külső szerverre, kisebb karbantarások ilyenek.
de az a mindent figyelmen kívül hagyó reboot mellbe vágott. Eddig ebbe nem nyúltam bele, de nem is csinált ilyet egyik gép se 3 év alatt.
Lehet valami triviális véletlen volt, nem én voltam épp szolgálatba, lehet a kolléga baltázott el valamit de nagyon szavahihatően állította hogy így történt. Pontos esetleírást nem tud adni csak mikor visszament az őrszobába akkor azt látta hogy Ne kapcsolja ki meg frissítés % meg karikázás.
Áramszünet se lehet, az ups-ek legalább 4-5 órán keresztül elviszik a rendszert, 24V 200Ah akkupakk van, erről megy áramszünet esetén a kamera és dvr rendszer is.
Passz.Mivel mindegyik Win jogtiszta Pro, valószínűleg meg fogom lépni a halasztásos és más ajánlott beállításokat, ne legyen mégegy ilyen.
Köszönöm az erre vonatkozó részletes leírásodat.
Új hozzászólás Aktív témák
• OFF topik
• TILOS a warez!
• Windows 10 frissítési kisokos
- Házi hangfal építés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Asustor NAS