Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • woods1010

    csendes tag

    nemtudtam hova forduljak ezzel, mert igazábol pawn programozással foglalkozó témakört nem találtam gondoltam ide leirom a gondom :)

    Tudnátok segíteni a counter strike 1.6 chat_sound plugin "pawno" programozásba?

    készítettem magamnak egy plugin az amXx studioval így nézki :

    /* Plugin generated by AMXX-Studio */

    #include <amxmodx>

    #define PLUGIN "Say Chat Sounds"
    #define VERSION "1.0"
    #define AUTHOR "Kuyte"

    //create by : WOoDs

    public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say","Say_sounds")
    }

    // A szavak melyeket beirsz a chatbe

    new bocs_phrase[1][] = {"bocs"}

    //////

    // A hangok melyek hallatszani fognak

    new bocs [] = {"misc/bocs"}

    //////

    public Say_sounds(id)
    {
    new said[192]
    read_args(said,191)
    for(new i = 0 ;i < 1; i++)
    if(containi(said,bocs_phrase[i]) != -1){
    client_cmd(0,"spk %s",bocs)
    break;
    }


    }

    public plugin_precache(){


    precache_sound("misc/bocs.wav")
    }

    Segítséget kérnék annyiba, hogy hogyan lehetne megoldani azt, hogy mikor beirom a chatbe, hogy " : bocs " akkor ugye lejátsza a hangot, de szeretnék időkorlátot berakani, mert beirom 100x egymásután akor csak játsza lefele a hangot, és ugyebár nem lenne jo ha 30 ember irnábefele egyszerre, kérésem lenne, hogy valaki tudna segíteni benne, hogy kb mikor valaki beírja h "bocs" lejátsza a hangot,de mikor beírja megint hogy, bocs, vagy akor valami mást ami a hang lejátszásához van közze, akkor kiírja, hogy " te már játszottál le hangot 70másodperc után megint tudol, kb valami ilyesmit ! :) ha valaki tud segíteni nekem nagyon meg köszönném!! ! :))) remélem érhető volt, gyorsan írtam.

Új hozzászólás Aktív témák