- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
Mobilarena
- Az USB, és Ethernet csatlakozó nem jó semmire. Le vannak tiltva, nem működnek. (Na jó, az USB csatin ott az 5V, szóval USB-s töltőként használható)
- A felvételeket digitális úton (fájlként) nem lehet kinyerni. Az egyetlen járható út, hogy az analóg kimenetre kötött magnóval/digitalizálóval mented ki a felvételeket.
- Nem találsz meg egy műsort/MUX-ot? Nézd meg a hivatalos listában, hogy melyik frekvencián jön.
-Bizonyos csatornákon akadozik/kockásodik a kép. Ellenőrizd a jelszintet, minőséget. Digitális adás esetén a minőség a fontosabb paraméter, minnél közelebb a 100-hoz, annál jobb. A jelszin 40-50% felett okés.
A jelszintet ellenőrizheted a UPC által adott mondemen is a http://192.168.100.1 címen. A következő paraméterk olvashatóak itt:
Receive Power Level
A bejövő jel nagyága, kb -6 dBmV felett jó. Ha kevesebb, kevés a bejövő jel. Meg kell nézni a belső kábelezést. Elosztók, csillapítók, csatlakozások.
Transmit Power Level
A kimenő jel nagysága, kb 50 dBmV alatt jó. Ha több, akkor is át kell nézni a kábelezést, mert túl nagy jelszinten kell adnia a kapcsolat fentartásához.
- Ha szakad a net és olyan hármas splitter van a modem előtt amelynek egyik kimenete -3,5, másik kettő -7,5, meg kell nézni hogy a -3,5be van-e a modem, leágazó esetén ha tapba van a modem és outba analóg tévé a kábelek felcserélésével lehet próbálkozni. Ha 50 felett van az adási(Transmit...) és van csillapító, akkor csillapító nélkül meg lehet próbálni hátha a kritikus szint alá csökken.
- A mediakártya használata esetén nem érhető el a médiatár. Felvétel készítésre/time shift-re is csak akkor van lehetőség, ha TVkészülék tudja.
- Mediacard használatának feltétele, hogy CI+ interface legyen a készüléken. A CI nem elég! Nézz szét a UPC hivatalos(az oldal alján!), vagy a nem hivatalos listán. (Ez utóbbi szerkesztető, szóval ha van olyan készüléked, ami nincs a hivatalos listán, de nálad működik a mediacard, légyszi oszd meg velünk a pontos modellszámot, és egyéb tapasztalatokat)
Érdmes átlapozni a TV útmutatóját (annak apró betűs részével együtt) is, általában ott is feltüntetik, hogy van-e benne CI+ foglalat.
- Amennyiben ékezet-gondok vannak az EPG-ben akkor szlovák területi beállítással kell hangolni, de ekkor a nyári időszámításkor egy óra csúszás lesz, amit bizonyos készülékek tudnak kezelni, mások viszont nem. Utóbbi a régebbi, a hivatalos listán nem szereplő TV-knél fordulhat elő.
Aktív témák
-
M_AND_Ms
veterán
válasz
MaciLaci1970 #2942 üzenetére
A felvételeken belüli idő léptetést sem igazán tudtam eddig beizzítani.
Az időt beállítod, hogy mennyit akarsz majd ugrálni a felvett műsorban (azt hiszem másodpercben kell megadni.)
A lejátszáskor meg a JOBB-BAL nyílgombokal lépkedsz. Jól működik és hasznos.
Ha jól tudom a ZÖLD gomb meg mindig a legelejére ugrik -
M_AND_Ms
veterán
válasz
WonderCSabo #2945 üzenetére
Azért lett fehér pöcök, mert azzal jelzik, hogy hol tart a műsor. A kék sáv meg majd azt jelzi, hogy te honnét kezdve nézed, vagyis mennyi az, amit a timeshiftes folyamatos rögzítés felvett.
Vagyis ha kb. 10 perce nézed az adott műsort, akkor a fehér pöcök arrébb vándorol és húzza maga utána kék sávot. -
MaciLaci1970
aktív tag
válasz
Gubek-Einste #2946 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
válasz
MaciLaci1970 #2942 üzenetére
A felvételen belüli léptetés az másodpercben van megadva, a menüben meg perc van kijelezve mint mértékegység. Én 300 s-t használok vagy is 5 percet.
-
WonderCSabo
félisten
Üdv!
Az én Philipsem is megkapta a 4.0 szoftvert. Milyen újdonságok vannak? Eddig csak azt vettem észre, h. az infodobozban a műsor hol tart jelzése a kék sáv helyett egy ronda nagy fehér pöcökre változott.
-
kutyman
aktív tag
válasz
WonderCSabo #2941 üzenetére
Köszi, akkor természetes a lassabb indulás.
"inaktivitás esetén készenléti mód" -igen ez azt jelenti amit írtál, viszont 3 mód közül lehet választani: -ki, -be, -éjszaka(na ez mi lehet?)MaciLaci1970:
30 és 240 perc között lehet állítani -
WonderCSabo
félisten
válasz
kutyman #2940 üzenetére
inaktivitás esetén készenléti mód
Gondolom, ha sokáig nem nyomtad meg a táviránytó gombjait, akkor magától készenléti módba vált.
Természetes az, hogy amikor bekapcsolom az energiatakarékos módból, akkor lassabban áll fel a box mint régebben?
Mint ahogy a PCknél is, igen.
-
kutyman
aktív tag
Megkapta a Cisco hd box-om az új 4.0 szoftvert. Természetes az, hogy amikor bekapcsolom az energiatakarékos módból, akkor lassabban áll fel a box mint régebben? Mit jelent az hogy: "inaktivitás esetén készenléti mód" -éjszaka?
-
BTO
őstag
by by upc digitális szolgáltatásnak a nagy Vezir cafetéria adójából kifolyólag.
ezentul csak munkahelyi tapasztalataim lesznek. -
villamos
őstag
Jelenleg a Fibernél ha nem is rendszeresek a cserék, de legalább félévente mindig változik valami, bár inkább az érdektelen csatornákat cserélgetik más, hasonlóan érdektelen csatornákra. Mondjuk a Discovery elvtele tavaly érzékenyen érintett...
-
bolha23
aktív tag
válasz
WonderCSabo #2935 üzenetére
Angol nyelvű HD adókat persze lehetne még berakni, de kérdés lenne-e rá igény?
-
bolha23
aktív tag
válasz
WonderCSabo #2933 üzenetére
Nem védve a szolgáltatót, mert én is a HD csatornák számának bővülésére várok, de nem sok magyar nyelvű HD csatorna van, ami nincs a kínálatban.
A most induló adók többsége is 4:3 képarányú ismétlőcsatorna, hát ez no comment 2011-ben... -
Belba
őstag
válasz
WonderCSabo #2923 üzenetére
Csabo!
Bevallom, én a régi analóg Silver-csomag 33 db TV-csatornáját sem néztem, a digitális kínálat 69 db TV-csatornáját egyszer lépkedtem végig, míg beállítottuk a "kedvenceket", igazából kb. 6-8 TV-csatornát nézek naponta, oszt jónapot...
De a UPC előtt a Fiber kábelTV előfizetője voltam 11 évig, és ott ezalatt abszolúte semmi fejlesztés nem történt, ehhez képest a UPC-nél elég gyakran tájékoztatnak a számlán, hogy "x-időponttól megszűnik valamelyik TV-csatorna, helyette lesz ez+az"...
4 éve vagyok a UPC ügyfele és ezalatt legalább 3x változtattak csomag-kínálatokat, az internet-nél is egyre sebesebb csomagokra léphetünk át (vagy az előfizetett csomagot gyorsítják fel)...
A Fiber-nél akkor sem tudtam volna HBO-ra előfizetni, ha a fejem tetejére állok, itt a UPC-nél évek óta HBO-előfizető vagyok, sőt most a digitális csomagban HBO Max Pack-ra is előfizethettem...
Szerintem folyamatos a fejlesztés, én már megtapasztaltam más szolgáltatónál, milyen az, ha 10 évig sem változik semmi (csak az előfizetés árai nőnek) és remény sincs a fejlődésre...
Na, ehhez képest vagyok én elégedett...
-
kutyman
aktív tag
válasz
WonderCSabo #2930 üzenetére
Igaz, jobban átolvastam a cikket, viszont nem fair hogy + pénzért adja a DIGI és az UPC azt a boxot, ami ahhoz az adásminőség vételéhez kell, amire szerződést kötöttél. Tehát ha digitális adásra fizetsz elő, akkor fizess még plusszba azért is, hogy tényleg digitálisban nézhesd. Na de ez van, ezt kell szeretni (elviselni).
-
kutyman
aktív tag
válasz
WonderCSabo #2927 üzenetére
- Qrva jó az a smiley, ez az én véleményem is.
- Akkor az UPC hogy adja +ezerért a sima hdmi, ill. +kétezerért a dvr hdmi boxot?
(ezek szerint akinek scart csatlakozású a boxa, az bejövő digitális adást néz analoggá visszaalakítva) -
hati
addikt
válasz
WonderCSabo #2927 üzenetére
Nekem is csak 2 scart van a boxon.
-
macy49
tag
Kedves Hölgyek és Urak!
Van még egy, talán az előbbieknél is fontosabb: a PROHARDVER fórumai nem igazán reklám célú anyagok. Azokon a tagok tapasztalatai, véleményei kapnak helyet. Ebből eredően az itt leírtak, általában azt a célt szolgálják, hogy a témában kevésbé járatos tagok, lehetőség szerint minél szélesebb körből szerezzenek ismereteket, akár egy kiválasztott termékről, akár bizonyos szolgáltatásról. Ezek az ismeretek, vélemények hozzájárulhatnak a minél könnyebb és körültekintőbb döntéshez. Egy másik célt is szolgál: az előforduló hibák javításához is komoly segítséget tud adni ez a honlap és a fórumai. Én személyesen nem győzök elégszer hálálkodni annak a kollégámnak, aki 2008-ban egy meghibásodott alaplappal kapcsolatban, ajánlotta. Több problémával jelentkeztem már, mindig nagyon szívélyes, helyes és hasznos tanáccsal láttak el a tagok. (Ezúton is köszönöm magam és Kedves Családom nevében.) Sikerült az idők során jelentős anyagi megtakarítást is elérni azzal, hogy szakszerű tanácsok alapján saját magam tudtam elvégezni, olyan alkatrész cserét megoldani, beállításokat elvégezni, amelyért más esetben a szakértő szerelőknek komoly pénzt kellett volna lepengetni, oszt mégsem biztos, hogy jobb lett volna a szerkezet.) Összegezve: az itt olvasható hozzászólásokat talán a most leírtak figyelembe vételével kell kezelni. (Tudom, hogy nagyon sok tagnak most semmi újat nem mondtam, de „egy újszülöttnek minden vicc új.)”
Üdvözlet -
macy49
tag
Kedves Belba és villamos!
Olvastam az UPC-vel kapcsolatos Tapasztalatitokat úgy gondoltam, hogy megpróbálom egy jó pár gondolattal és személyes tapasztalattal még árnyaltabbá tenni a képet. Teszem ezt, annak ellenére, hogy tudom ez a fórum nem az UPC ténykedésének fényezéséről, vagy bírálatáról szól.
Kis Családommal együtt 1999. november eleje óta vagyunk tagjai az UPC használóinak népes táborának. Zuglói lakásunkba költözésünk után vagy 2 napra megjelentek a lakásban és a házban az UPC szerelői és a dobozok rengetege között elvégezték a kábelTV hálózat telepítését és új belépőként beszerveztek bennünket. Kiderült, akkor vette át az UPC valami Józsefvárosi kábelszolgáltatótól a Zuglói házakban történő kábelszolgáltatást.
Tulajdonképpen az első találkozásunk során kellemes tapasztalatot szereztünk a szerelők és üzletkötőik viselkedéséről. A szolgáltatásukkal (bár nincs igazán mihez hasonlítanom) is elégedettek vagyunk. Biztos van Európa napnyugati oldalán, olyan hely, ahol nagyobb megelégedésre végzik szolgáltató tevékenységüket.
Kedves Feleségemmel mind a ketten, egész nap a számítógép előtt töltjük munkaidőnket ezért kezdetben nem is igazán érintett az Internet otthoni használata, de gyermekünk korosodott, mi meg nem akartuk, hogy a fejlődésben visszamaradott legyen, ezért 2006 januárjában megrendeltük az UPC Chello Light csomagját. Az Internet telepítése során szintén jó tapasztalatokat szereztünk a kiküldött szerelőkről. Nagyon tisztességes munkát végeztek, igyekeztek a több szobán átvezető kábelt úgy elhelyezni, hogy a lehetőségekhez mérten a legkevesebb zavart okozzák majd. A modem telepítését elsőre hibátlanul megoldották, azóta is hibátlanul működik, bár alaplapcsere miatt újra lett aktiválva a modem. Érdekes módon ennek menete is megtalálható volt egyszerű nyelvezeten az UPC honlapján. A számlázással kapcsolatban szerencsére nem sikerült rossz tapasztalatot szerezni, mondom ezt annak ellenére, hogy az Internet bevezetése óta „csoportos beszedési” módon fizetjük. Téves többszöri befizetés, vagy nagyobb összegről szóló számlát nem kaptunk. Remélem, hasonló tapasztalataink lesznek a „Dijnet” szolgáltatásról. Az ügyfélszolgálattal szerencsére csak nagyon ritkán van kapcsolatunk (az UPC honlapján intézzük az esetleges kérdéseket), amikor volt, mindig korrekt választ kaptunk, nem kioktató és utálkozó hangon. (Persze ehhez tartozik az, hogy mindig igyekeztem az esetleges hiba bejelentésekor figyelembe venni, hogy Ők /ügyfélszolgálat dolgozói/ egy nagyon kis pontok egy hatalmas gépezetben és nem okozói az én esetleges gondjaimnak) Azokban az esetekben, amikor hálózati hibát jelentettünk be, rövid időn belül helyre állt a rend, úgy, ahogy ígérték. 2000 óta alig volt ilyen jellegű hiba, biztos, hogy 10 alatt van a szám.
A csomagok összeállítása igazán most kezd érdekessé válni. Nekünk most, hogy (ma) átállunk a digitális TV szolgáltatásra, pusztán azért kell 1700 Ft-tal drágább csomagot rendelni, hogy a régi Silver csomagban már megszokott kettő csatornát továbbra is nézhessük. Viszont adnak sok plusz (talán töltelék, majd elválik, ha láttuk) csatornát. Meg lehet persze ezt a viselkedésüket is érteni, akarnak olcsóbb csomagot is adni, ha abban minden használható benne lenne, akkor ki venné a drágábbat? A nem műholdas vevőkörben korlátozott azoknak a vevőknek a köre akik minden ok nélkül, önként, dalolva fizetnének többet.
Még egy friss információ: január negyedikén rendeltük meg (Interneten) náluk (január 10-i beszereléssel) a következő „konfigurációt”: mezei Digitális Gold, FiberPower 30, UPC Wifi router. A rögtön megkapott válasz e-mail-ben írták, hogy a szerelő három napon belül fölveszi a kapcsolatot velünk az időpont egyeztetés céljából. Ez nem teljesen sikerült (bár a megrendelésnél három időpont közül lehetet választani) de vasárnap este 8 óra körül kapott a Feleségem egy sms-t, hogy a mai napon a kivélasztott időben jönnek. Tegnap éjjel úgy éjfél után (tehát 10-én nulla óra után) egy kevéssel megtörtént a FiberPower30 aktiválása. Én csak azt láttam, hogy egy pár percre nem a megszokott LED-ek világítottak a modemen.
Remélem, hasonló jó tapasztalataink lesznek a digitális világgal is (azokról talán később)
Üdv -
hati
addikt
válasz
WonderCSabo #2923 üzenetére
Inkább fordítva. Töltik fel töltelék csatornákkal a helyeket...
-
Belba
őstag
válasz
villamos #2919 üzenetére
Én hosszú évekig a Fiber-hez tartoztam, sajnos akkoriban a környékünkön csak ez volt, nem volt választásom (Bp, XII.ker.)...
Alig vártam, hogy a UPC bekábelezze a környéket, az elsők között beléptem!!!KábelTV + telefon + internet előfizetésem van 2007. február óta és komolyabb gondjaim nem voltak.
Már induláskor kb. 50%-kal olcsóbban kaptam meg a szolgáltatásaikat, mint ugyanazt a Fibertől (kábelTV) és a T-Comtól (telefon + internet)...
A számlázással hosszú ideig semmi gondom nem volt, akkor voltak "döccenők", amikor másik csomagra kértem át magamat, na ezt kb. 10 hónap alatt tudta megemészteni a UPC-rendszere.
Az internet-sebességgel is voltak egy időben gondjaink, amikor a Chello-Extreme-ről átkértem magunkat a Chello-Goldra... Gyorsabb sebesség helyett hónapokig csigalassúságot kaptunk, ha megreklamáltam, akkor pár napig gyors lett, utána megint lassú...
Aztán most mikor átkértem magunkat Fiber Power 30-ra, hirtelen megkaptuk azt a sebességet, ami a Gold-ra is járt volna.Összességében az eltelt 4 év mérlegét meghúzva én elégedett vagyok a UPC-vel :
- a telefonos ügyfélszolgálatuk gyors, segítőkész
- a szerelőik gyorsak, nálam eddig hibátlanul dolgoztak
- a szolgáltatásaik apró döccenőktől eltekintve jobbak a konkurenciánál
- az áraik a T-Comnál lényegesen olcsóbbak, a DIGI-nél drágábbak, de ezért a színvonal is magasabb
- mióta az általuk ajánlott Díjnet-rendszerben kapom a számláimat, azóta a számlázással sincs gondom
- szerintem egyáltalán nem rugalmatlanok : elég gyakran tesznek be új TV csatornákat, vagy szüntetnek meg alig nézettet, tehát érezhető a folyamatos fejlesztés... Telefon- és internet vonalon is egymást érik a fejlesztések, gyorsítások, korszerűsítések, újabb kedvezmények...Szóval, én mint régi Fiber-ügyfél és jelenlegi UPC-ügyfél azt mondhatom neked : örülj neki, hogy a Fiberről a UPC-re válthatsz!!!
==================================================
Sajnos a Fórumokra csak azok szoktak beírni véleményt, akik panaszkodnak vagy bajuk van, és az elégedettek nem írogatnak, mert minek?!
Te csak azt a néhány panaszt olvastad el, de a soktízezer elégedett ügyfél véleményét meg nem.Nemrégiben hűtőszekrényt akartam cserélni...
Kinéztem egy megfelelő méretű, típusú készüléket, és én is próbáltam utánaolvasni a véleményeknek, nehogy 150ezer forintért "bevásároljak" valami sz@rt...
Nos, találtam is véleményeket : túl hangos, olyan hangja van, mint egy baromfiudvar, stb...
Majdnem emiatt nem vettem meg ezt a hűtőt, de végül mégis gondoltam egyet és megvásároltam.
No, lehet csak én vagyok ilyen szerencsés, de az én hűtőm annyira csendes, hogy időnként már aggódom : működik ez egyáltalán?!...
Rátapasztom az ajtajára a fülem és talán csak akkor hallok valami kis szöszmötölést odabenn! (Működik, mert a beállított hőmérséklet annyi benne, amennyinek lennie kell.)De szinte ugyanezt leírhatnám a UPC digitális kábelTV-ről is....
Régóta olvasgatom ezt a topicot, hogy megismerjem, miről is van szó, 1 év óta tökölődöm, hogy megrendeljem-e ezt a szolgáltatást vagy nem?...
Bevallom, eddig amiatt nem mertem belevágni, mert elriasztott a sokak által beírt hangos, kerregő médiabox és az ügyfélszolgálat által jósolt átkábelezés...
Aztán mégis fejest ugrottam : ha a szerelő át akarja kábelezni a lakásomat, akkor viheti a médiaboxát ahova akarja, nekem nem kell!
És mit tesz Isten : nem kellett átkábelezni a lakást, tökéletesen megfelel a régi koax-kábel is, és a médiaboxunk meg olyan csendes, mint a DVD-lejátszó alatta (hangtalanul kussol mindkettő)...Ezzel most nem azt akarom mondani, hogy akik a hangos médiaboxukat szidták, azok netán hazudnának! Elhiszem, hogy az övék hangos és talán elviselhetetlen...
De nem biztos, hogy mindenkié ilyen!Szóval, nem eszik a kását olyan forrón!...
-
villamos
őstag
Nos... A jelenlegi szolgáltatónk a Fiber csődbe ment, és az Invitel megvette. Csakhogy valamilyen különös perverzió folytán a Pesti, és Fejér megyei területeket ők egyből át is passzolták a kedves UPC -nek. Hogy miért pont (feltételezéseim szerint) a legjobb, legmodernebb állapotban lévő hálózatot adta át, az számomra rejtély. Így megpróbáltam utánajárni, hogy mire kell hogy számítsak a közeljövőben. Az utóbbi hetekben egy kicsit utánaolvastam az leendő új szolgáltatónknak, és tudomásul kellett vennem, hogy a talán országos szinten a legkapzsibb, legrugalmatlanabb céget sikerült a nyakunkba kapni. Cseberből vederbe, vagy talán még annál is rosszabb, cseberből (pöce)gödörbe kerültünk.
Amint bekopogtat hozzám a kedves UPC, az lesz az első dolgom, hogy lemondjam a kábel Tv-t a fenébe. -
válasz
M_AND_Ms #2912 üzenetére
Nálam 2008 májusa óta van egy szürke Thomson és alig hallani, hogy működik. A távirányítót egyszer kellett cserélnem tavaly ősszel mert bizonyos gombokra nem vagy csak többszöri megnyomásra válaszolt de ezenkívül nem volt semmilyen gondom velük.
Naponta 12-14 órán át használom folyamatosan, minden napra jut 2-3 felvétel, videótárat is használom 2-3 naponta. -
M_AND_Ms
veterán
válasz
B@ndy(ka) #2915 üzenetére
Sztem a táv meg pont jó minőségű (legalábbis a szürke) Én már 3 éve nyúzom, semmi kopás nincs rajta, mindent egyből érez és ad, ráadásul jó erősen
Pár hónapja álltam át egy Harmony-ra, az például sokkal gagyibb felépítésű, de muszáj volt beruháznom, mert a tv, box, médialejátszó, erősítő sok volt már
-
B@ndy(ka)
csendes tag
Jajj, látom félre értettél! Én is be tudom programozni a UPC-s távirányítót, de azért nem fogom mert egy sz@r, sajnos. Elég szomorú, hogy ezt kapjuk a sok éves hűség meg stb...
Egyébként most vettem egy plazmát és egy az egyben ugyan az a gombok kiosztása, a tv tkapcsolójával. De köszi, hogy legalább reagáltál a hozzászólásomra! -
Belba
őstag
válasz
WonderCSabo #2911 üzenetére
Jaja...
Tudom, de mire a kezembe került a távirányító, már be is programozta a szerelő!
============================================
M_AND_Ms
Ezen én is csodálkoztam, mert a médiabox hangosságáról nagyon sokan írtak...
Egészen közel hajolva sem hallatszik SEMMI!!!
Lehet, ezen már javítottak?!... -
M_AND_Ms
veterán
Nem hiszem, hogy a UPC médiabox speciális funkcióit elő tudnád egy másik távirányítóval varázsolni.
Nincs semmi spéci funkciója. Pont annyi, mint minden rendes STB-nek.
Én eddig az összes nálam járt univerzális távirányítót (többféle Lidl-s, Logitech Harmony) egyből rá tudtam bírni a működtetésére.
Különben nekünk abszolúte hangtalan a médiaboxunk
Ezek szerint nektek valami újabb verzió van. Mert nekünk ez a leghangosabb cucc a családban, igaz nem zavaró (nem a nappaliban alszom) -
Belba
őstag
válasz
B@ndy(ka) #2900 üzenetére
Én úgy hallottam, hogy a UPC digitális TV előfizetést csak kizárólag a UPC médiabox-al kaphatod meg!!!...
Én úgy látom, hogy ebben a médiaboxban speciálisan UPC-hez van illesztve a program (biztosan a kártya is), nehezen tudom elképzelni, hogy a kártya más boxban is működne...
Amúgy a UPC szerelője egy villanás alatt beprogramozta a médiabox távirányítóját a TV-hez, így most 1 távirányítóval működik a TV és a médiabox is.
Nem hiszem, hogy a UPC médiabox speciális funkcióit elő tudnád egy másik távirányítóval varázsolni.
(Szerintem nagyon kézreálló, jól néz ki a távirányítója, karcsú, hosszú, fekete, elegáns formájú.)A médiaboxról (Thomson DVR DCI6221UPC) én is szívesen lemondanék, de végül rátettük a DVD-lejátszó tetejére, oszt jónapot!...
Különben nekünk abszolúte hangtalan a médiaboxunk!!!
Olvastam itt többek panaszát erről, én is féltem, hogy hangos lesz, de gyakorlatban azt tapasztalom, hogy semmi hangja nincs!!!... -
macy49
tag
válasz
kutyman #2907 üzenetére
[link]
Hali!
Ezen a képen talán ki Tudod bogarászni a Téged érdeklőt.
A kép értelmezéséhez: ez egy kábel elosztó, amelyet az UPC szerelői raktak föl.
Az egyes szálon megy a kábel a számítógéphez, a kettes csatlakozók közül: a felsőbe jön a kábel a másik helységben lévő szintén elosztótól, az alsó csatlakozó az analóg TV-hez menő kábel. Ezen van a szűrő.
Üdv.
(Nem tudom miért sikerült ilyen bénán fölrakni a képet, bocs) -
kutyman
aktív tag
A visszirányszűrőnél van jelentősége hogy melyik a jövő, és melyik a menő irány? (azaz melyik fele menjen a tv-be)
-
sznorbi2
senior tag
A társasházi akció mikor szűnt meg? Mert nem találtam a honlapon sehol. Gondoltam egy 60 Mbit-es netre és a rögzítős csomagra felfele módosítanék de nem látom az eddigi társasházi akciót(jelenleg így van a Gold-om és a FP30).
Köszi a válaszotokat. -
B@ndy(ka)
csendes tag
válasz
Gubek-Einste #2901 üzenetére
És ha lenne ismeretségem a UPC-nél akkor ott megtudnák csinálni, hogy ne legyen készülékhez rendelve? Annyira elszomorító, hogy komolyan gondolkodom, hogy lemondom jövő hónaptól! Berreg a doboz, ráadásul mondják, hogy rengeteget fogyaszt ha csak be van dugva. Nincs itt valami tv guru aki jártas ebben?
-
Dr. Oid
aktív tag
válasz
WonderCSabo #2899 üzenetére
akkor ez sem lenne túlságosan előrelépés, azt hiszem... a 7 hd csatorna kivtelével nem nagyon látom, mit nyernék.
-
Aktív témák
- GOPRO Hero 12 BLACK - 5.3k akciókamera - Motoros/biciklis szett (4.)
- DJI Mavic 2 Pro drón szett - 1" Hasselblad kamerával
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Lenovo ThinkCentre M910q Mini PC / i7 7gen/8GB RAM/240GB M2 SSD/12 hónap jótállással
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD ROG RX VEGA 56 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 530W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest