- Yettel topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
Aktív témák
-
Roxy
tag
Szasztok!
Lehet hogy tulságosan láma lesz a kérdés, de azért felteszem, mert kezdő vagyok:
Ubuntu 5.10 alatt a KDE-t kitudom próbálni, vagy csak GNOMEot tudok használni? -
Roxy
tag
Helló! Most így néz ki az xorg.confom, de így sem akarja a Rendszer->Beállítások->Képernyő felbontásban az 1024*768at 75 hzn.
Section ''Monitor''
Identifier ''Generic Monitor''
Option ''DPMS''
HorizSync 30-64
VertRefresh 50-100
EndSection
Section ''Screen''
Identifier ''Default Screen''
Device ''NVIDIA Corporation NV43 [GeForce 6600/GeForce 6600 Ultra]''
Monitor ''Generic Monitor''
DefaultDepth 24
SubSection ''Display''
Depth 32
Modes ''1024x765'' ''800x600'' ''720x540'' ''1x1''
EndSubSection
Asszem kb ez a lényeg belőle. Jól állítottam be? -
Roxy
tag
Csá!
Az xorg.conf-ot már megtaláltam, de nem tudom, hogy mit kellene átírni. Lécci írjátok meg nekem, mert 800*600 és 60 hz nem valami fain nekem.
1024*765 75 hz-en szeretném üzemeltetni a monitort. Köszi! -
Roxy
tag
Szasztok! Ez alapján feltettem az nvidia driverét [link]
Egy olyat kérdeznék, hogy a felbontást és a képfrissítést ebben nemtudom beállítani. Hol kell?
Mert 800*600-on és 60 Hz-n kifolyik a szemem.
[Szerkesztve] -
Roxy
tag
Szasztok!
Köszi a linket, megpróbálom az alapján megcsinálni.
[Szerkesztve] -
Roxy
tag
Helóka!
Az nvidia drivert hogy kell feltenni ? Valaki megírná nekem a lépéseket, parancsokat.
Kösz! -
Roxy
tag
Szevasztok!