Hirdetés
- Tesztkört futott a OnePlus Nord CE6
- Poco F8 Ultra – forrónaci
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Microsoft Rewards
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vivo X300 Ultra - tárcsázz, ha van rá keret!
Aktív témák
-
Tomics
addikt
válasz
ngabor2
üzenetére
Az a baj, hogy linux alatt nem látom azt a partíciót, ahova a linux telepítve lett (ezen csak doksik, médiafájlok vannak, tehát nem a windows).
A linuxot windowsból telepítettem fel, wubival, tehát unistallálható a windowsból.
Egy rakás zene, doksik vannak ezek a partíción, de nem tudom kipróbálni így őket linux alatt így... -
Tomics
addikt
Hali!
Elég kezdő vagyok ebben a témában, most telepítettem fel a vista mellé, mert már elegem volt abból hogy állandóan leterhelte a rendszert.
Eddig minden világos, csak az egyik partíciót nem látom, ahova az ubuntu is telepítve lett. Ezt hogy tudom előhozni?
Aktív témák
Hirdetés
- LEGO klub
- Meggyi001: Áram nélkül....méltóság nélkül.....
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Gyúrósok ide!
- Beperelte a Motorola a fél közösségi médiát
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, EA, Xbox stb.
- Microsoft Office 2024 Home Business dobozos
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Game Pass Ultimate előfizetések 3 - 36 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z490 i5 11400 32GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 TI 8GB ZALMAN Z1 PLUS Adata 600W
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPad Pro 11 M4 2024 256GB Wifi tablet extrákkal garanciával hibátlan működéssel