- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Ekkor és itt mutatkozik be a Galaxy S25
- Kína vezeti az okosórapiacot, a Huawei az első helyen
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Buds 5 és Buds 5 Pro - feláron vagy féláron?
- iOS alkalmazások
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Színpompás Galaxy S25 széria érkezik
- Mobvoi TicWatch Atlas - üzemidő ultra
- iPhone topik
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blg
senior tag
válasz molnarkrav #5281 üzenetére
Én a 2-es Priusomban B módot CSAK hegyen használtam. N módot meg csak autómosóban. Sík terepen D-ben kell menni, és kész. Ha nem túl erősen fékezel, akkor úgyis a generátor fékez, nem a féktárcsák és a fékpofák.
Igazából a B annyiban különbözik a D-től, hogy B-ben erősebb a lassulás, amikor nem nyomod sem a gázt, sem a féket. Ilyenkor kicsit erősebben tölt vissza az akksiba, mintha D-ben lennél. Az meg D-re és B-re is igaz, hogy ha már tele van az akksi, akkor kezdi használni a motorféket (pörgeti a motort üzemanyag nélkül).nekem így 5 literes fogyasztásom volt (64000 km-es átlag)
[link] -
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarkrav #5281 üzenetére
Nem gond, csak akkor tegyed B-be, mikor motorfék kell Ha kigurulsz, N-be is lökheted, ha gomb nyomása nélkül engedi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest