- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Google Pixel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
-
Mobilarena
Uolsó frissítés: 2018.10.10
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Over567 #44862 üzenetére
Én nem estem hanyatt ettől a horde mode-tól. Bulletsponge ellenfelek annyi csavarral, hogy ahogy haladsz előre még több HP-juk/armorjuk van és egyre nagyobbat sebeznek. Tegnap a 25. hullámig jutottunk és az elite LMB shotis 1 ütésel kettőnket küldött a padlóra. Tisztára mint legendary-n annyi különbséggel, hogy minimum 5x annyi effektív HP-juk volt...
A lootról már ne is beszéljünk. A 24 teljesített hullámért járt 1 tier 1, 2 tier 2 meg 1 tier 3 plusz 1 west pier cache... -
válasz
alibiman #43995 üzenetére
Az a steam véletlenül nem uplay lesz (még összekeverni is nehéz mert a Steam a jobb alsó sarokban jeleníti meg meg az értesítéseket a uplay meg a jobb felsőben)?
Tekintve, hogy a karaktered neve a uplay neved lesz akkor is ha Steamen vetted meg... másrészt az az üzenet véletlenül nem barátkérelem volt, csak mert uplay üzenetet csak barátoknak tudsz küldeni.
Friends and groups alatt lesznek a barátkérelmek és azon belül meg van egy Friends suggestions ahol pedig az a pár ember akikkel a közelmúltban játszottál. Ráadásul ha barátkérelmet küldött akkor még egy sárga pötty is lesz az ikonján. -
Nem írja felül a legerősebb sajnos. Marco csinált egy videót (bármennyire nem csípi itt senki az a videója ettől függetlenül hasznos volt). Sajnos a "remek" rendszernek köszönhetően (amióta javították a triage bugját), minden heal csak bizonyos időközönként triggerelődhet rajtad (a láda sem fix sebességgel gyógyít hanem "tickenként" azaz elvileg másodpercenként 1x) és ha valaki lerak egy ládát aminek a heal-je kicsit hamarabb ér be mint a te reclaimeres OP healed úgy azt már nem kapod meg mert az elmúlt 1mp-es intervallumban már gyógyítva lettél mivel a rendszer blokkolja (Marco szerint ez a CD 1mp meg egy kicsi).
Az effektet megkapod mert az nincs ilyen időzítéshez kötve, de a healed blokkolhatja egy gyengébb játékos ha az övé hamarabb érkezik be a rendszer szerint. Ugyan ez volt nálam is, a reclaimerem 28k-t gyógyított volna (még nincs optimalizálva a gear és range modok voltak bent healing speed helyett) ami elég ahhoz, hogy teljes életerőn tartson mindenkit amikor ég a padló, de amikor 1x lerakta a ládáját és felgyulladt a padló akkor szépen elkezdett mindenkinek fogyni az élete mert nem kapták meg az én 28k HP/s-es healem hanem csak az ő lényegesen gyengébbjét. -
válasz
Anonymus23 #43708 üzenetére
Vagy akkor ha valaki a csapatból annyira "okos", hogy lerakja a saját vacak ládáját és az blokkolja a reclaimer láda heal-jét. Ezt pont pár napja játszotta el a 2 random amikor a Dragon's Nestet csináltuk Szatyorral. Direkt beírtam a marhájának, hogy ne rakja le amikor az enyém kint van, de csak lerakta a vacak élesztős ládáját újra és újra és majdnem borulás lett belőle egyszer.
-
Na úgy tűnik kezdenek visszatérni a szuperhősök.
#1. Pénteken, egy picit gyanús 3 fős cseh csapat akik a jelek szerint megtalálták a division Szent Grálját ami biztosította nekik a szentháromságot (tűzerő/szívósság/elektronika) -többnyire egyszerre-. Pl az egyikük kiállt a folyosó közepére overhealben, hárman zúdítottunk rá zárótüzet és ő majdnem lelőtt kettőnket majd szépen visszafutott a fedezékbe 1/3 élettel. Futószalagon nyomták az emp sticky-ket (gyakorlatilag az effekt nem járt le az előzőből mire jött a következő). 7-8 ember kellett, hogy lenyomjuk hármukat.
#2. Miközben a fenti csapattal harcoltunk odagyűltek a Xer-esek akiket kicsit később lelőttek a csehek és erre válaszul levetették a civil ruhát és effektíve lőhetetlenné váltak (érdekes módon a lag csak nekik segített).
#3. Ma este, 4 fős rugó brigád (Nemirod., BREACHER_., shmelb_173 meg E.V.E.N.S) akik közül Nemirod. meg shmelb_173 lelőhetetlen volt miközben az egyikük garantáltan reclaimer CF-ben volt a másik 2 meg csak nagyon szívós. Egyszer nettó 5mp alatt töröltek ki négyünket miközben survivor+tac link kombóval lőttük őket (részben egy reclaimer CF ládában állva) és talán még az overhealt se sikerült lelőni róluk. Egy kicsivel később az egyiküket elkapta a mohóság mert elkezdett a falon keresztül lőni minket. -
válasz
Anonymus23 #43520 üzenetére
Mi is próbáltunk rugózni tegnap (Szatyornak viszketett a tenyere
) de ott is alig voltak, igaz egyszer 2 csapat is ránk jött. Még egy CCCP-sel is összeakadtunk akit simán lelehetett lőni, többször is!
Viszont van egy olyan érzésem, hogy a reclaimer classified bónuszait még nerfelni fogják a jövőben. A könyvtár tetején próbáltuk kihúzni a rogue státuszt és 2 srác próbálkozott, hiába dobálták a gránátokat (egy másik helyen meg még sticky-t és seeker-t is kaptunk, de szintén nem értek vele semmit) egyszerűen a legtöbb amit eltudtak érni, hogy volt egy kis stagger a frag után és 1mp múlva már teljes HP-n volt mindenki. -
válasz
alibiman #43469 üzenetére
Az armor funkciója nagyon egyszerű: sima fizikai ellenállás. A karakterlapon megnézheted, hogy az aktuális armor értéke mennyi ellenállást jelent %-ban. Természetesen ennek van egy elméleti maximuma (ez ideiglenesen növelhető a megfelelő skillekkel/talentekkel) ami world tier-enként változik. World tier 5-ön ~33,6% ha jól emlékszem. Az armor értéke régen fontosabb volt mert ott még lehetett major attribute-nak armort pörgetni az adott itemre és sokkal nagyobb volt a különbség emiatt az egyes tárgyak között, manapság már csak pár % a különbség az elméleti minimum és maximum között.
A staminával az a gond, hogy ezt egy korábbi patch-ben nerfelték és csak 15 HP-t kapsz minden egyes pontért (régen ez 30 volt) és 1.8-ig meglehetősen kevés értelme van a staminára fokuszálni mert a firearms/electronics sokkal hasznosabb és hatékonyabb ha a mellényre/térdvédőre/táskára életerőt tekersz (nem staminát hanem életerőt) ha minden áron a toughnessed akarod növelni mivel úgy nem kell beáldoznod a DPS-t például, de vannak buildek ahol még ez sem jó ötlet mert sokkal hasznosabb ha skillpower-t kalibrálsz.
Az electronics "egyszerű" ez határozza meg, hogy mennyi skillpowered van (minden pont elektronika 30 pontnyi skillpowert ér). A skillpower határozza meg a használható skillek fő tulajdonságait, azaz pl. mennyit healel a first aid vagy mekkorát sebez a seeker továbbá, hogy milyen alacsony lesz a cooldown-od (értelemszerűen minél magasabb annál jobb). Ehhez annyit érdemes tudni, hogy van egy ún. soft cap (ami 450000 skillpower) ameddig a skillek "ereje" nagyjából lineárisan nő, de e érték felett minden egyes skillpower egyre kevesebbet jelent ebből a szempontból. Elektronikába csak akkor érdemes fektetni, ha pl. support karaktert akarsz aki sokat és gyorsan tud healelni vagy egyfajta alternatív DPS vagy crowd control karaktert (pl. reclaimer/tactician/firecrest illetve ezek hibridjei a legnépszerűbbek). Csak egy példa: a tactician supportom ~400k skillpowerről indul, seeker damage performance modokkal megspékelve, ami azt jelenti, hogy ha fel van töltve a stackje (ami +30% SP-t jelent) a seeker 84k-t véreztet másodpercenként (+a robbanás) és a defib módosítós first aid-je több mint 400k-t gyógyít amiből a fele instant heal azaz majdnem minden karaktert 0-ról közel max életerőre ránt majd az azt követő 10 mp-ben még egyszer gyógyít ugyan ennyit a csapattársakon. És ezeket a skilleket 1x másodpercenként tudja használni a legrosszabb esetben is. -
válasz
alibiman #43451 üzenetére
Kezdjük az egyszerűbbel: A 256 amit látsz a karakterek nevénél a baloldalon az a gear score ami a jelenlegi maximum ezt a legjobb in-slot fegyver és a hat felszerelési tárgy (mellény, maszk, térdvédő, táska, kesztyű és fegyvertok) gear score-jából átlagolja a játék (a stash tartalmát is figyelembe veszi). A gear score afféle erőszám, ami mutatja, hogy milyen erős lehet az item mert a gear score határozza meg a 30. szint feletti itemeknél, hogy milyen alapértékekkel rendelkezhet (ez mindig egy tól-ig érték). Ezen felül a módosítóknál láthatsz olyat, hogy power level ami hasonló funkciót lát el és ott jelenleg a power level 34 a legmagasabb.
A másik meg a teljesített commendation-ök összpontszáma -máshol achievementként találkozhatsz vele-, amolyan e-peen. A feladatokat a menüből éred el (bal felső sarok, commendations -az angol verzióban-) mindegyiknél ott a leírás, hogy mit kell teljesíteni hozzá és van köztük olyan ami többlépéses. Amennyiben teljesíted őket akkor kaphatsz valamilyen felvarrót (ezt láthatja a többi játékos is ha rád néz miután beraktad) illetve cypher key fragmentet amiből 10-et összegyűjtve automatikusan cyper key-t készít a játék amit a hubban lévő vendornál (bal hátsó sarok) beválthatsz egy ládára amiből vanity itemeket kaphatsz (táska/fegyver festés, ruha vagy emote)
High End (avagy sárga) blueprinteket a Special Blueprint vendortól tudsz venni (az underground lejáratánál található a hubban a baloldalon) phoenix creditért. A fontosabb vendorok kínálata hetente változik (minden pénteken GMT 00:00-kor van a reset és a hátralévő időt mindegyik mutatja) szóval érdemes odafigyelni mert ha lemaradsz valami jóról akkor lehet heteket/hónapokat kell várnod mire újra megjelenik a kínálatban. Ezekből majd tudsz olyan cuccokat gyártani amihez a high end alapanyagok szükségesek, de feleslegesen ne gyárts semmit mert 1-1 tárggyal sok esetben rengeteget kell próbálkoznod mire olyat sikerül gyártani ami használható.p.s.: Ja és olvasd el a leírást/leírásokat az összefoglalóban mert jó pár hasznos infó (pl. az összes vendor aktuális kínálatát összegyűjtő weboldal linkje) van ott még akkor is ha nincs 1.7.1-re aktualizálva minden.
-
válasz
Anonymus23 #43335 üzenetére
Azért van némi különbség aközött, hogy azt mondod, hogy "próbálj több exo-t farmolni altokkal hátha nagyobb szerencséd lesz" vagy "dobálja az exo, nekem már adott x darabot". A kettő között lényeges az eltérés jelentésileg. Amúgy ez az egész kis vita inkább a szemantikán megy és nem a játékmechanikán
Amúgy felőlem csinálhatsz statisztikát, nagyjából annyira lesz hasznos mintha én csináltam volna statisztikát arról a DZ körről amikor Szatyorékkal mentünk pár hete és az egyik boss 2 classified-ot dobott egy másik meg 1 exo-t és egy classified-ot. -
válasz
Anonymus23 #43332 üzenetére
Mondjuk úgy, hogy egyre inkább zavar, mert a jelek szerint még mindig akad 1-2 újonc akiket összezavartok és aki próbálkozik annak se adtok hasznos tippet ezekkel a "de nekem sikerült" jellegű írásokkal mert nem tudjátok ennyi idő után sem a helyén kezelni a loot rendszert.
-
válasz
Anonymus23 #43325 üzenetére
Ha nem tudod, hogy mennyire tolja akkor ne általánosíts légy szíves, hogy az "exo-kból esik szépen". _Neked_ esett és ennyi, csak ebből sikerült megint messzemenő következtetést levonnod. Egy szavam nem lett volna ha csak annyit mondasz, hogy próbáljon meg több exotic-ot farmolni altokkal, hátha picivel nagyobb szerencséje lesz a célirányos farmolással.
Igazából 2000+ óra játékidővel sem vagy jobb reprezentatív minta (sőt inkább az egyik végletet képviseled, másrészt 1-2 kiemelt példával maximum torzítani lehet a statisztikát mint sem alátámasztani) mint az akinek csak 3-400 órája van benne mivel illene tudni már, hogy a loot random és pusztán csak a szerencsén múlik, hogy kapsz valami jót vagy sem. Nem a Division az első játékom ahol szembesülök azzal, hogy mennyire tud büntetni egy ilyen loot rendszer.
p.s.: Őszintén gratulálok (de tényleg), hogy neked esik, meg 1-2 másik szerencsésnek, de a hajam égnek áll az ilyen marhaságoktól, hogy csináld ezt meg azt mert nekem dobott.
-
válasz
Anonymus23 #43321 üzenetére
Már megint ez a "mert nekem jó a drop rate ezért másnak is biztosan az" marhaság.
Attól, hogy neked esett 8 még nem jelenti automatikusan, hogy másnak is hullani fog. Nekem például annyira esik, hogy én hónapok óta most szombaton kaptam először MDR-t (talán idén ez volt az első) és az sem exotic cache-ből esett.
-
válasz
arnikusz #42904 üzenetére
A jelek szerint nem tudsz különbséget tenni az esély és a garancia között márpedig az a buff az előbbibe tartozik a Lone Star-nál. Az, hogy nálad sűrűn triggerelődik még egyáltalán nem garantálja, hogy másnál is fog. Az a 75% simán jelentheti, hogy 10-20 tárat is kilősz mire 1x beadja és az is lehet, hogy 3-4 tárat is kitudsz lőni mert folyamatosan beadja mert hát ilyen az a fránya statisztika. Ez kicsit olyan mint a loot drop, van Snip3r és van mindenki más
Én is Lone Star classified-ben rohangálok 1-2 hete és van amikor 2-3x is beadja a buffot zsinórban és van amikor 5-10 tárat is simán kilövök anélkül, hogy akár egyszer is beadná. -
válasz
Anonymus23 #42672 üzenetére
Valóban gyorsabban megy a létrán fel/le ha nyomod a shiftet.
Viszont a leugrás/fellépés tényleg inkonzisztens sok helyen. Csak 2 példa: ha a ruszki konzulátustól tartasz az építési terület felé (ahova HVT-t szokott tenni sokszor, Dorsman felett) akkor ott jobb oldalon van pár elektronikát tartalmazó láda, ott a 10 centi szintkülönbségnél nem hajlandó fellépni/lelépni anélkül, hogy controllt ne kelljen nyomnom, ellenben a Sgt. Jacks-szel szemközti tetőn minden probléma nélkül fejest ugrik a kötélnél ha nem figyelsz.
Az auto-parkour meg finoman szólva retardált. Ha pl egy olyan olyan kerítésen akarsz átmenni amiben vagy egy "ajtó" de a magassága miatt egyben mászható is, akkor ha nem pont középen mész az auto-parkour simán megmászatja veled a kerítést. Sajnos a mozgásrendszer sokszor lomhább mint egy 90 éves, csípőprotézises nyugdíjas amikor egy tárgyra kell fel/lemászni, gondolj csak az underground létráira amik nettó 1-1,5 méter szintkülönbséget hidaltak át egyes szekcióknál. Ennek szöges ellentéteként (olyan jó kis skizofrén beteg módjára) ott van amit futás közben tudsz művelni, azaz olyan gyorsan tudsz irányt váltani mintha rád nem hatnának a fizika törvényei. -
válasz
Anonymus23 #42625 üzenetére
Szemléltetésnek raktam be a módszer miatt, nem pedig azért, hogy pont tier 5-ben kell csinálni, hiszen nincs ilyen kitétel a commendation-ben sem.
-
válasz
Mr Chapel #41498 üzenetére
Te nagyon a rossz oldaláról nézed ezt. Egyrészt egyáltalán nem hátrány ha nem millió és 1 dolog van a loot táblában hiszenminél több elem szerepel ott annál kisebb az esélyed a cuccra. Másrészt a gear setek nem egyszerre jöttek hanem több különböző updatettel jelentek meg. Harmadrést balance, nem egyszerű dolog a balance és láttuk már az elmúlt majd 1,5 év alatt, hogy mennyire eltudja cseszni a Massive a balance-ot (lásd sentry+shotgun, tanktician buildek). Továbbá a 6 darabos classified bónuszáért fel kell adnod azt az előnyt amit mondjuk egy 4+2-es build jelentett (pl vigorous west+specialized backpack, stb)
Ha tényleg olyan nagy lelki törést okoz, hogy nem lehet már most megszerezni az összeset akkor elrakod azt a max 10k creditet és elköltöd amikor bekerül az a set is amit te szeretnél használniPláne, hogy te még csak nem is PVP-zel így pláne értelmetlen a sírás miatta...
-
válasz
Mr Chapel #41240 üzenetére
El kell keserítselek, ez a build legfeljebb 1 dologra jó: lassítani a csapatod/saját magad, ugyanis a toughnessed simán eléri egy normálisabban összerakott build és mellé még 2x annyi DPS-e is lesz. Az se segít, hogy LMG-vel rohangálsz pláne rossz/inaktív talentekkel. Lehet baromi jól mutat a 100-as tár, csak éppen nem érsz vele semmit ha tűzgyorsaságod alig több mint a fele egy M4-nek ami ugye legalább annyit sebez.
-
-
válasz
Anonymus23 #41141 üzenetére
Igen, a belső ember hihetőbb lenne, azonban nem erről szólt itt a conteo
De igazából még a belső ember is necces mert ezek többnyire eléggé zárt csapatok és a külső ember könnyen kétélű karddá válhat hiszen a cégek azért többnyire harcolnak ellenük, többek között beépített emberekkel is.
A VW valóban nem volt jó példa hiszen eleve más iparág és az autóipar messze jobban szabályozva van mint a SW.Egyébként egy kis érdekes előadás a DayZ fejlesztőjétől arról, hogy hogyan működnek ezek a cheatek, hogyan küzdenek ellenük meg, hogy hogyan működnek ezek az emberek/csapatok: [link]
p.s.: Vannak benne számok is, hogy mennyit kaszálhatnak a csalások gyártói.
-
válasz
5150head #41130 üzenetére
Ad 1: Kezdjük a legkönnyebbel: ha szerinted én arrogánsan elutasítom akkor te még életedben nem láttál valóban arrogáns választ.
Ad 2: Értő olvasás. Nem azt írtam, hogy a játék megjelenése óta hanem, hogy havonta, apró ám de lényeges különbség.
Ad 3: Az, hogy a béta óta vannak csalók nem jelent semmit és nem egyedi jelenség sőt ugye még akár jól is jöhetett volna mert felhasználhatták volna arra, hogy induláskor kiszűrjék a működő csalások és csalók nagy részét, amennyiben érdemben foglalkoztak volna vele. Ami egyedül kiemelkedő, hogy a Division alapvető design hibái (rengeteg dolog kliens oldalon volt számolva de hiányzott a szerveroldali ellenőrzés) rendkívüli módon megkönnyítették a cheatek íróinak dolgát, ráadásul a normális anti-cheat hiánya és a cég igen csak megkésett reakciója csak még több csalót eredményezett csak felbátorított a maradék ingadozó idiótát azzal, hogy látszólag büntetlenül megtehettek bármit (az első ban hullám hónapokkal a megjelenés után volt amikor már mindenkinek nagyon tele volt a hócipője a teleport+rpm+speed+aimbot kombót pofátlan mód használó csalókkal).
Ad 4: A VW nem hamisította meg az adatokat (a hamisítás az lett volna ha olyan adatokat közölnek amiknek köze nem lett volna a valósághoz) hanem trükköztek a motorvezérlő SW-rel ami kicsit más paraméterekkel járatta a motort ha észlelte, hogy éppen tesztelik, hogy a káros anyag kibocsájtás az elvárt szinteken belül maradjon.
Ad 5: Garantáltan sokat buktak vele hiszen több millió autót hívnak vissza a SW frissítésre, azonban hosszútávon tuti nem buktak a bulin mivel egy autó hosszútávon is termel bevételt hiszen a vásárlók egy része a garancia lejárta után is tőlük szerzi majd be az alkatrészeket.
Ad 6: Van egy nagyon fontos dolog amit meg kellene érteni ennél az összeesküvés elméletnél és az az integritás. A VW dízellel való trükközése nem kompromittálja a cég integritását, azonban ha az Ubisoft azt tenné amit ti hisztek az összeesküvés elméletetekben az viszont kompromittálná a cég integritását. Csak, hogy mondjak egy analógiát: te vennél egy zárakkal foglalkozó cégtől bármit is amiről kiderülne, hogy jó pénzért betörőknek árulja a kulcsokat akár csak egyetlen általuk gyártott típushoz?
Ad 7: Ez igazából a hatosból következik. Túl kicsi a nyereség miközben túl nagy a rizikó mert azért a csalásokat gyártani a saját termékeikhez azért nem millió eurós biznisz plusz még a pénzt is tisztára kéne mosni.
Ad 8: (#41119-re reagálva) Röhögni fogsz, de a kiadó nem fog KGB vallatótiszt módjára felügyelni mindenkit a stúdió(k)nál. Ha nagy sunyiságok vannak akkor mire azok kiderülnek már régen késő mert a kiadót meg a részvényesek fogják cseszegetni mert nem hozták az elvárt EPS-t csak mert pár hónapot halasztani kellett a játékot, hogy alapvető hibákat orvosoljanak és mondjuk az néhány 100k-val megdobta a tervezett költségvetést. Csak pár példa: Hello Games: No Man's Sky, simán kiadtak egy játékot amiben az ígért feature-ök nagy része benne sem volt (kiadó: Sony), Gearbox: Aliens: Colonial Marines ez még sunyibb volt mint az összes többi hiszen itt a demóval még a vásárlókat is megvezették (kiadó: Sega). Azt már meg sem említem, hogy az Ubisoftnál is van pár cím ami nem egészen úgy sikerült ahogy a megjelenés előtt a trailerekben mutatták és ezek között ott van a Division is ami elég durva átalakításon esett át a 2013-mas E3 trailer és a 2016-os megjelenés között és, hogy mondjak egy ideit is: Bioware: Mass Effect: Andromeda (kiadó EA).@#41133 Köszönjük Emese. Majd ha végre akár csak 1 logikus ellenérvet is feltudsz hozni a beszólogatás mellett akkor majd szólj légy szíves. Kíváncsian várom (de tényleg).
De, hogy sommásan összefoglaljam az egészet (és alkalmazzam Occam borotváját): nem kell itt mindenféle konspirációt feltételezni. Egyszerűen adott egy balfék fejlesztő akinek a reakciója lassú és súlytalan volt és ezt tetézték azzal, hogy a kommunikációjuk is meglehetősen béna volt az irányukban, ezért vannak cheaterek akik továbbra is pofátlanul csalnak mert a lebukás veszélye alacsony, még akkor is ha tele bizonyítékkal a youtube.
-
válasz
Rossonero89 #41116 üzenetére
Klasszikus conteo hívő válasz
Valóban nem tudom, hogy mi zajlik a háttérben pontosan, de azt tudom, hogy havi vacak pák ezer dollárért meg egy akkora cég mint az Ubisoft (de egy kisebb sem) nem fogja kockáztatni nem, hogy minden idők egyik legjobb rajtját produkáló IP-jét hanem egyenesen saját magát (nem tudom, hogy feltűnt-e, de az Ubisoft egy részvénytársaság és az ilyenek nagyon nagyot tudnak bukni egy komoly botrányon). Mert mit gondolsz, mégis mekkora bevételre tehetnének szert egy akkora játékosbázisból ahol már csak alig pár ezer játékos játszik csúcsidőben?
Te tényleg komolyan képes vagy ezt elhinni hogy gyakorlatilag aprópénzért kockáztatnak ennyit főleg, hogy ezt akkor még tisztára is kellene mosni?És igen, és nem csak 5 év múlva hanem 5 perc vagy akár 5 másodperc múlva is lekapcsolhatják, mert az EULA ezt lehetővé teszi, te meg mehetsz a sóhivatalba panaszkodni mert nincs 1 bíróság ahol ezt megtudnád támadni mert jogilag támadhatatlan az, hogy mennyire etikus az más kérdés. Tudok mondani egy másik példát is: Section 8 Prejudice, 2011-ben jelent meg, alig 2 évvel később csődbe ment a fejlesztő és azzal szinte meg is szűnt a multiplayer (a single gyakorlatilag egyfajta tutorial volt csak) mert lekapcsolták a szervereket (majd ezt még tetézte az MS is azzal, hogy kinyírta a GfWL-t).
-
Wow, látom sokan elfelejtették feltenni a tinfoil hat-et ma reggel. Lehet el kellene felejteni ezt a marhaságot, hogy a kiadó/studió is benne van a cheat gyártó bizniszben.
Csak egy pár érv, hogy miért marhaság ez az összeesküvés-elmélet:
#1 Egy ilyen nem csak az adott terméket (mint pl. jelen esetben a Division-t) kompromittálna hanem az összes többi terméket is (kit érdekelne, hogy 1 vagy több studió volt benne a buliban, és ha 1 benne volt akkor a többi is sáros lehet) és hiteltelenné tenné a BattlEye-t vagy bármilyen más saját fejlesztésű anti-cheat megoldást és ezzel brutális csapást mérnének az összes játékuk aktív játékosállományára.
#2 Hiába vannak cheaterek, összességében véve mégis kevesen vannak a tisztán játszókhoz képest. Egyszerűen csak a hatásuk nagy hiszen 1 csaló akár 23 másik játékát teheti tönkre, és ha 1 csalót kitiltanak akkor bizony nagyon sokszor kéne a játékot megvenniük, hogy jelentős vásárlóerőt képviseljenek. Ha sok csaló lenne akkor nem ismétlődne pár név újra és újra a posztolt videók között.
#3 Elfelejtkeztek arról, hogy itt egyszerűen arról van szó, hogy a Massive egy irgalmatlanul balfék fejlesztő aki olyan évtizedes alapelvről felejtkezett el a PC port fejlesztésénél mint a "sose bízz a kliensben" és ezt későbbi nyilatkozataikban is tovább erősítették. Lásd amikor először kezdték el kérni a stash bővítését akkor azt azzal hárították, hogy de az rengeteg plusz adat lenne mert, hogy egyes itemekben 5 módosító is lehet ami finoman szólva is röhejes mert itt itemenként is legfeljebb pár 100 byte-nyi adatról beszélünk ráadásul nem 1 játék van ahol megoldották, hogy több 10k egyidejű usernél mindenkinek korlátlan mennyiségű cucca lehet pl.: Eve-Online.+1 Ha kiakarják futtatni a játékot akkor csak annyit kellene tenniük, hogy lekapcsolják a szervereket, még csak értesítőt sem kell küldeniük és bár nem lenne etikus jogilag mégis tehetetlenek lennénk hiszen csak használati jogot kaptunk azt meg bármikor megszüntetheti a kiadó. Amikor az EA végleg lelőtte a Dark Spore szervereket akkor se kaptam értesítőt, csak egyik napról a másikra kiszürkült a játék az Origin könyvtáramban.
Az a gond az ilyen összeesküvés-elméletekkel, hogy elsőre hihetőnek tűnik de ha van egy csepp esze is az embernek, hogy végiggondolja logikusan akkor rájön marhaság.
-
Ezt nem tudom hogyan sikerült a "get the gold for the price of the standard edition"-ből kihoznod. Arról már nem is beszélve, hogy ha megnézted volna akkor láthattad volna, hogy a gold verzió ára egyezik a standardéval mert kedvezmény van rá, azaz nem kapsz vissza semmit.
-
válasz
arnikusz #40547 üzenetére
Én csak a 2. legnehezebb heti HVT-t buktam a játék miatt tegnap. Szépen lelőttem a bossokat, radar tiszta (még a pulse se mutatott a közelemben mobot), ott rohangáltam vagy fél percig mire felszedtem a lootot meg a dobott intelt majd teleport vissza a bázisra->HVT failed csak mert vélhetően ott lapult valahol egy nyomorult mob ami nem agrózott (máskor ugye meg a tömbön keresztül aggróznak ugye). Csak utólag visszanézve a chat logot tűnt fel, hogy nem dobta a jutalmat a feladatért.
-
válasz
bombibmw #40192 üzenetére
Sajnos tévedsz. Ez nem a játék egy lehetőségének kihasználása hanem egy bug exploitja, márpedig az a Code of Conduct alapján szankcionálható:
Exploitation of any new or known bug or glitch for personal gain is strictly forbidden and may result in character rollback, account suspension or revocation.Még csak 3rdparty SW sem kell hozzá... Pusztán csak a support balf@szsága/töketlensége/érdektelensége miatt úszták meg ennyien hiszen még a "hagyományos" cheaterekkel is alig foglalkoznak nem, hogy az ilyen glitcherekkel.
-
Egyáltalán nem tartja meg az overhealt (ez így nettó marhaság). A vigorous csak annyit tesz lehetővé, hogy bármilyen gyógyítással képes leszel overhealt elérni ami ettől még el fog fogyni. Az egyetlen mód, hogy overhealben tartsd magad vigorous-el az az, hogy ha van egy olyan healer aki képes többet gyógyítani rajtad mint amennyit alapesetben veszítenél belőle.
-
válasz
lanikai #39776 üzenetére
Az elméleteddel csak annyi a gond, hogy a macrozható egerekhez írt recoil control macrok nem adnak 100% fegyverstabilitást és pontosságot. Ugyan nagyban javítják a szórást de közel sem lesz olyan hatása mint egy no recoil cheatnek azaz megfog mozdulni a fegyver és nem fog sziklaszilárdan állni mivel a macro egy statikus valami ami nem nyúl bele a programba és mindig ugyan annyit fog húzni az adott irányba amit éppen az adott utasítás mond és mivel random a recoil pattern ezért sose fog előfordulni egy macroval, hogy minden lövésed ugyan abban a pontban landol és a fegyvered meg sem mozdul.
-
Nem azzal van a gond sok esetben, hogy változtatnak hanem azzal, hogy sokszor baltával teszik szike helyett. 1.3-ig az M1A volt az egyetlen logikus választás ha sniperről volt szó mert nem szórt nagyon, nem volt hatalmas visszarúgása (ebben nagy szerepet játszott a balanced talent egy korábbi iterációja) és gyorsan lehetett vele lőni és pont ezért használta mindenki erre egy használhatatlan vacakká nerfelték és lett/maradt az SVD és "csodák csodájára" ezt is nerfelik. Ezzel gyakorlatilag az összes félautomata sniper feleslegessé válik, mert hiába lehet velük gyorsan lőni ha nem tudod kihasználni a pontatlanságuk és a visszarúgásuk miatt hacsak nem lősz velük olyan tempóban mint egy bolt action-nel amivel csak annyi a bibi, hogy a bolt action-ök alapsebzése a kétszerese a félautomatákénak...
A DeadEYE változtatás viszont tényleg jó (találtak végre pár embert aki nem totális idióta ha balance-ról van szó?) mert nerfelik sz@rrá mint tették azt más setekkel a múltban, pusztán kicsit lelassítják a használókat (nekem is össze van rakva egy és gusztustalanul jó) és nem az lesz, hogy kiállsz az utca közepére és aki a látóteredbe kerül az meghal.
-
-
válasz
Snip3r_HUN #38450 üzenetére
Nem csak no recoil hanem van ott aimbot is, de az relatíve ügyesen van beállítva mert alacsony FOV-val dolgozik, hogy ne rángasson látványosan. Nézd meg, hogyan ugrik a célkereszt a 2. célpontra 11:13-nál.
-
Na, ma 2 legendával is sikerült összefutni
Volt rajtunk kívül ott még egy legalább 3 fős csapat, mindannyiunkat ugyan abban a pillanatban küldtek földre. A legszebb, hogy PRIZRAK-ot még jelenteni sem lehetett mert nem tűnt fel a közeli játékosok között plusz a nevére (bármilyen variációban) "player not found"-ot dobott a rendszer
-
válasz
micafighter #37823 üzenetére
Ahogy írta RazoR az még nem csalás, bedefiniáltál oda egy gombot és kész. A macro amúgy is parancsok (billentyűkombináció, egérpozíció, stb.) sorozatából áll/állhat hiszen a lényege az, hogy automatizálj ismétlődő feladatokat felgyorsítva a munkádat.
A csalás ott kezdődik amikor ezt a macro képességet pl. az egérben előnyszerzésre használod amihez kézügyességre (recoil control), reflexre (kombók) lenne szükséged normál esetben. Csak egy egyszerű példa mondjuk DeadEYE-jal: a macro elnyomja a pulse-t majd a booster shotot, bezoomol a fegyverrel és lő mondjuk egyet, mindezt egyetlen gombnyomásra 0 késleltetéssel és ráadásul ellentart a visszarúgásnak, hogy a következő lövés oda menjen ahova célzol és neked mindössze annyi a dolgod, hogy célra tarts és megnyomj egyetlen gombot... -
válasz
akoska07 #37800 üzenetére
Az a gond, hogy alapvetően a macro-t nem arra találták ki amiért sokan megveszik, ugyanis egy ilyen macrózott egérrel pl. igen hatékony recoil controlt (azaz majdnem olyan lesz mint egy cheat-ben a no recoil opció) tudsz csinálni. Itt egy példa: [link] de ugyan így tudsz a félautomata fegyverből automatát csinálni...
Az ilyenek és hasonlók miatt nem szeretik sehol sem a macrózható egérrel játszó játékosokat, mert az anti-cheat megoldások képtelenek az ilyen kiszúrni hiszen a rendszer számára úgy tűnik mintha valóban ilyen ügyes lennél az egérrel. Szóval attól, hogy még ott van az opció a macrora még nem feltétlen leszel tiszta ha bedobsz egy ilyen no recoil-t hozzá (vagy akár csak egy olyat ami burst-ből full auto-t csinál), mert ha kicsit elvonatkoztatunk akkor ugyan úgy külső SW-t használsz (az egér gyári programját a telepítéséhez), csak nem a procid futtatja hanem az egéré amivel elrejted a rendszered (és az anti-cheat megoldások szeme) elől. -
-
Nem erőltetem már én sem egy ideje (nagyon rég mentem már végig mind a 15 boss-on 1 menetben). Ez pusztán csak annak bizonyítására szolgált, hogy RNG van, ami miatt szinte semmi jelentősége az ilyen +1 extra lootos event-nek mert a loot 99,99%-a használhatatlan szemét (kb. mint az 1.4 előtti időkben, csak még több zöld szemét esik).
-
Az a supply drop a season pass része, havonta 2x (1-15. és 16-31. között), minden karakternek külön esik az accounton. Sokat nem jelent mivel fixen kapsz 3 itemet (ami HE vagy gear set, exotic-ot nem dobhat) és szinte ~100% az esélye, hogy szemetet kapsz.
A postán meg max havonta kapsz 1x crafting alapanyagot/div techet esetleg festést (de mostanában nem láttam már, mert lehet csak néhány "exkluzív" festés van) aminek a haszna erősen konvergál a 0-hoz mivel mindkettőből esik bőséggel. -
Az nem "tár" hanem a pakhan exotic talentje, minden pakhannal való ölés után kapsz +20% tárméretet (ez stackelődik). A csavar annyi benne, hogyha tárazol akkor elhasználod a stacket tehát többször kell a stacket felépíteni, hogy eljuss ide és csak az alap tárméretet növeli azaz független attól, hogy milyen tár módosítót használsz.
-
A megjelenés óta vadászok rá, erre ma a 4. kilőtt roaming boss kidobja:
A legszebb benne, hogy alapból rajta volt a talented így tökéletes lesz a tactician healeremhez -
válasz
s4hu|SyD^ #36483 üzenetére
A tactician's buildeknél nem fontos, hogy mennyi aktív fegyver talented van mert úgysem fogsz sokat sebezni fegyverrel mert a skilljeiden van a hangsúly, hogy azokkal mennyit tudsz gyógyítani vagy sebezni.
@arnikusz: tactician's-nél határozottan vigorous-re szavazok mivel az overheal miatt tovább tudod az inventive bónuszát fenntartani.
-
válasz
arnikusz #36480 üzenetére
A specialized táskát elfelejtheted taktikusnál, egy inventive sokkal többet ér. Ennyi firearms/stamina értéknél kevesebb mint 12k skill powert, egy inventive több mint 3x annyit jelent.
@#36479
Amúgy meg gondolom minden gear modon skill power van a full electronics builden, barrett mellény (1 skill se legyen cd-n), inventive backpack (aktív a bónusz), a fegyveren triggerelve van a talented és a karakteren meg a death by proxy és mind e-mellé teljesen fel van töltve a tactician's, magyarul "csak" 4 feltételnek kell teljesülnie azaz az idő 95-98%-ban nem fogsz ilyet látni. A legszebb az egészben, hogy ennyi SP maximum e-peen méregetésre jó mivel ez hajszál híján 200k-val van a soft cap felett azaz nagyon keveset nyersz vele. -
válasz
#18193920 #36034 üzenetére
Aha, tehát szerinted az teljesen rendben van, hogy a játék egyes helyeken nagyon durván félre van fordítva és teljesen mást mond mint ahogy működik? Az valóban segít abban, hogy könnyen és önfeledten szórakozz amikor mást csinál a program mint amit mond
Nem feltétlenül a "magyaros virtus"-ról szól ez, sokan nem "matekozni" szeretnének, hanem "csak" egy jót játszani.
Erre csak annyi lenne a válaszom, hogy mi van? Ha megerőltető idegennyelven olvasni akkor elég egyértelmű, hogy nem beszéled a nyelvet (nem mellesleg ez az egyik legócskább kifogások egyike, olyan jó kis mélymagyaros)... -
válasz
Portász #36030 üzenetére
Mondjuk mert a magyar fordítás minősége a játékban finoman szólva is borzalmas, ráadásul van ahol totál mást ír a magyar verzió mint ahogy működik és ami az angol verzióban van (az egyik ilyen pl. az alpha 4-es bónuszának leírása).
Persze ebben benne van még a jó kis magyaros virtus, hogy hát én nem vagyok hajlandó angolul vagy bármilyen más idegennyelven beszélni (még akkor se ha éppen tud is az illető), csak hát ha kell valami ami magyarul nincs leírva akkor bizony fohászkodhatsz, hogy sikerült-e jó visszaferdítened magyarról angolra, hogy legyen esélyed megtalálni. -
Talán azért írtam mert valóban ez a helyzet.
Idézek:
Az a loot ami PvE területen esik, az személyes, csak te veheted fel, legfeljebb utána megoszthatod azokkal akik a loot esésénél jelen voltak a csapatodban (ez a lehetőség csak egy órán át él a droptól számítva)Azt, hiszem az, hogy "személyes" meg a "csak te veheted fel" az eléggé khm.. sejteti, hogy az csak neked szól és mindenki kap sajátot (amennyiben boss-ról van szó ugye)
-
Pedig megválaszolta a kérdésedet csak te nem érted. Minden loot ami mobokból esik az személyes és randomizált, azaz csak neked szól és te látod, hogy mi az. Kivétel ez alól a survival mivel ott minden mob drop az egész szervernek szól azaz bárki felszedheti és mindenki ugyan azt látja. A csapatból mindenki mást fog kapni azaz lehet neked exotic-ot dob egy boss vagy gear setet míg mások a csapatodban csak high end-et kapnak például míg egy sima mobból meg lehet csak te kapsz lootot és a többiek nem, vagy fordítva.
-
Mármint a táskára gondolsz? Csak mert az egyetlen ahol a jobb alsó sarokban 3 üres téglalap van. Ott a 3. hely az skineknek van fenntartva amiket a valódi pénzért vásárolt prémium creditekből (egy keveset kaptál most az anniversary event keretén belül is, igaz az sok mindenre nem elég) tudsz megvásárolni az erre szakosodott vendornál (terminál, hátul baloldalt).
Nevesített felszerelést (azaz mostani összefoglalú nevükön exotic) bármelyik exotic cache-ból kaphatsz, azt pedig dobnak a legendary küldetések vagy a heroicon teljesített incursion-ök, de ugyan így dobhat exotic-ot boss is. Fontos megjegyezni, hogy exotic cache-t csak hetente 1x kaphatsz az adott küldetésből szóval csak limitált mennyiséget tudsz beszerezni. -
Úgy tűnik picit akkor tisztába kell rakni nálad a main stat (firearms/stamina/electronics) értékeket. A main statok mindig úgy fognak kinézni a 256-os gearscore-ral rendelkező itemeknél, hogy lesz kettő ami fixen 205 és 1 ami 1114 és 1272 között lesz. Nincs olyan item ahol a main stat egyike 1270 a második 400 és a 3. meg 205.
Ilyet csak akkor tudsz elérni ha az adott felszerelési tárgyba raksz gear modot (firearms/stamina/electronics) ami erre ad bónuszt. Ha képen láttál ilyesmit akkor az adott itemben már volt 1 vagy több ilyen módosító (ha nincs nagyon vágva a kép akkor az item bal alsó sarkában látszódik a berakott mod "minősége" (zöld/kék/lila/sárga téglalap) illetve mennyisége. A jobb alsó sarokban meg a performance modokat láthatod, de azok nem módosítják a main statokat hanem pl. skillekkel kapcsolatos bónuszokat adnak.@#35948Hát az eddig nyújtott teljesítményük alapján több esélyem van az eurojackpotot és az ötöslottót elvinni ugyan azon a héten mint, hogy ez megvalósuljon.
-
válasz
micafighter #35879 üzenetére
Barrett még csak nem is kell hozzá (inkább vigorous, hogy kihasználhasd az über healt amit egy ilyen karakterrel eltudsz lőni), 4 taktikus, inventive backpack és minden felszerelést elektronikára kell pörgetni és ha feltöltődik akkor lehet ilyen értékeket összehozni könnyűszerrel.
-
válasz
Anonymus23 #35790 üzenetére
Bizony. A kill XP az a DZ-ben is működik.
-
válasz
micafighter #35114 üzenetére
Igazából az utolsó része a legkönnyebb. A boss-nál az a lényeg, hogy el kell takarítani a mobokat mellőle mert különben megy a a "kék ulti" és alig sebzed. Mi 2 DPS 2 elektronikás karakterrel csináltuk meg (egyedül csak azért kellett többször nekifutni mert sikerült a minigunnal ellőnie a pajzsunk mellett és kinyírnia a túszt). Egy protip a végére: ha historiannal lövitek akkor ugyan a golyó minimálisat sebez viszont amikor triggerelődik a historian talentje az maximumot fog sebezni rajta mivel arra nem hat.
-
válasz
bombibmw #34262 üzenetére
Egy picit félreérted. Azért raktam fel, hogy ti is nevessetek rajta egy sort (nem mellesleg én vagyok az a pajzsos idióta aki az elején rálő) és nem azért mert bizonygatni akarnám, hogy csal
p.s.: Aznap este többször is összefutottunk velük (ez sem éppen az első alkalom volt) és folyamatosan nyomta a szöveget, hogy Demmer csal és, hogy reportolja (szinte minden nap van ilyen).
-
válasz
Snip3r_HUN #34258 üzenetére
Mi is belefutottunk pár gyanús játékosba tegnap és akkor még ő állt neki pofázni, hogy mi nem tudunk játszani amikor hipfire-rel volt lézer pontos és egy másodperc töredéke alatt tüntette el a pajzsom 80%-át (gyorsabban mint egy AB szetes), egy másik 2 fős csapatnál az egyiket nem tudtunk négyen kinyírni...
Demmer úton a hírnév felé
Mondjuk azt a részt nagy taktikusan kihagyta amikor a goodfellaz haverja feljött miközben vagy hárman-négyen voltunk fent, lelőtte az egyikünket miközben mindannyian lőttük majd simán lement a másik oldalon, mindezt survivor link nélkül -
válasz
akoska07 #33961 üzenetére
Azért, hogy mindenki egyenlő eséllyel induljon
Szépen is nézne ki, hogy a 2-3. de legkésőbb 4. alkalomra mindenki teljes HE felszerelésben menne, te meg aki először megy be meg ott kínlódik a vacak zöld cuccaiban és küzd az életben maradásért.
Úgy semmi kihívás nem lenne benne mert max 15 perc alatt eljutnál a kimentésig.
-
Nem kell feltétlen a te oldalon valaminek lennie, elég ha csak valami isten háta mögötti szerverre dob be. Ilyenkor a group managementnél elméletileg aktív lesz a "find a better server" opció amivel jobb szervert tudsz esetleg magadnak találni.
De ha biztosra akarsz menni akkor nézz körül a te oldaladon is, hogy nem-e kezdett letölteni valaki valamit a hálózatban ami miatt a router nem bírja rendesen managelni a forgalmat. Én pl. nemrég vettem észre, hogy ha az asus rt-n56u routeremen valaki akár csak a sávszélesség harmadát használja akkor a division-nél lag van és megjelenhet a gyenge kapcsolatra vonatkozó üzenet pedig ez se volt olcsó anno de eljárt felette az idő és a QoS eléggé fapados benne annak ellenére, hogy a mai napig kap frissítéseket és bőven képes lenne lekezelni a 100/100 Mb/s-es kapcsolatot, elméletileg. -
Akkor viszont csak 1 dolog marad: a jó öreg lag. Máshogy nem lehetséges, hogy szinte azonnal robbanjon alattad a gránát ha az adott karakter nincs 30-as szintű és nincs nála egy Shortbow.
Nem volt a bal alsó sarokban "poor connection to host server" üzenet véletlenül? Bár ha nincs ilyen üzenet az sem garantálja, hogy problémamentes a kapcsolat. -
Úgy látom van egy kis zavar a fejedben arról, hogy mit jelent a DZ szint vagy, hogy milyen "szintjei" vannak a tárgyaknak. A DZ szint nem jelent semmit, az csak egy mérőszám és abszolút nem jelent semmit és messzemenő következtetést sem lehet levonni. Jelentheti azt is, hogy valóban friss a DZ-ben de jelentheti azt is, hogy valakinek az x. karaktere amivel nem DZ-zett még sokat (az utóbbit támasztja alá a leírásod is). Amennyiben a 30. szinttől elérhető DZ-ben voltál (ilyenkor ugye már nem szint alapján sorol be hanem gear score alapján) úgy simán lehetett nála egy ilyen mert semmi nem gátolja meg, hogy legyen nála egy sokkal magasabb gs-ral rendelkező item alacsonyabb tier-ben amíg az adott gs sávban marad az átlaga.
Másrészt a felszereléseknek nincsen szintje, gear score-ja van a kiegészítőknek (fegyver és felszerelés módosítók) van szintje és power levelje (az előbbi max 30 az utóbbi a max 34).@Anonymus23: ezt már nem lehet eljátszani (1.4-el bezárták ezt a bugot végre)
@vaakuum: ilyet nem lehet eljátszani, az itemek gear score-ját már a world tier határozza meg és nem a játékos szintje. -
A válasz: Shortbow Championship pads. Ezzel 0.2 mp után robban a gránát, csak piszok nagy mázlira van szükséged ahhoz, hogy essen egy ilyen és ne legyen totális hulladék. Semmilyen más mód nincs arra, hogy csökkentsd robbanásig hátralévő időt.
Szerintem vannak sokkal jobb nevesített cuccok nála amit betudsz rakni egy 4-es set mellé, mivel gránátból csak véges számú van és az utánpótlás megbízhatatlan (a fragen kívül minden másik fajta random drop). -
válasz
DokiBaxxi #33754 üzenetére
Látom már megint szakértesz...
Gondolom rengetegszer üldöztél már játékost/játékosokat ugye? Csak mert ha igen akkor tudnád, hogy így is elég nehéz valakibe 10 lövést beletolni amikor csak 50-70m előnye van (csak mert a counter abban a pillanatban nullázódik, hogy eltalálsz mást is) és te csak egyre jobban lemaradsz ha megállsz lövöldözni, ráadásul ezután már csak 20%-al lassul le aki vérzik, de ennek tetejébe már egy medkittel is megszabadulhat a debufftól.
-
válasz
Harambee #33605 üzenetére
Azért változik mert tier-től függ, hogy mennyi a max damage mitigation és, hogy mennyi armor kell az elméleti maximum eléréséhez (az előbbi csökken míg az utóbbi nő). Tier 5-ben már csak 60% a maximum damage mitigation elméletileg, gyakorlatilag már az 57%-ot sem tudod elérni, még akkor sem ha minden felszerelésen és módosítón max armor-t sikerülne pörgetned mivel 13571 armor a lehetséges maximum és talán 15000 körüli mennyiségre lenne szükséged a 60%-hoz.
-
AI ellen teljesen fölösleges mivel azoknak 100% körüli az accuracy-je (a division-ös AI-t úgy kezeld mint ami aimbotot és wallhacket is használ) szóval ilyen trükkökkel nem tudod átverni. Ha azt akarod elérni, hogy ne találjanak el/lőjenek rád az npc-k akkor max azt tudod tenni, hogy flash-es sticky-t, könnygáz vagy shock gránátot vágsz alájuk.
Konzolon meg szerintem amúgy sem kell ez a mozgás bug hiszen ott már a sima, egyszerű és gyors irányváltás (azaz oldalazás) bőven elég ahhoz, hogy az aim assist teljesen használhatatlan legyen. -
Azért a mozgás nem feltétlen tiszta skill, ugyanis van egy jópofa bug a division mozgásrendszerében (javaslom Marco videóját ebben az ügyben a demonstráció miatt). Ha oldalazol miközben futsz előre akkor úgy fog tűnni, mintha korcsolyáznál, de kissé darabosan, és sokkal nehezebb lesz eltalálni téged. tegnap is találkoztunk egy játékossal akit alig tudtam eltalálni miközben jobbra-balra oldalazgatott futás közben hiába tartottam rajta a célkeresztet mert valamiért mozgó játékosra elég gyatra a hit registration.
Szóval nagyon sokszor az a skill inkább arra irányul, hogy ki tudja ügyesebben exploitálni a játékban lévő hibákat. -
válasz
#35434496 #33356 üzenetére
Mi tegnap Demmerékkel egy sokkal trükkösebbe futottunk bele. DZ2-ben vártuk, hogy lejárjon a rogue státusz a sikátorban lévő kis tetőn. A srác egyedül jön fel, elnyomja a létrán! mászva a survivor linkjét mielőtt felért, elkezdtük lőni négyen ahogy kell, esett is szépen az élete, aztán ez egyszer csak megállt mielőtt egy métert is megtudott volna tenni azután elkezdett rohangálni közöttünk (nem volt speedhackje, pusztán csak nem vagy alig sebződött) majd amikor lejárt az ultija akkor nyomott még egyszer és jellemzően sikerült 1 vagy két embert is földre küldenie közölünk mire sikerült lelőnünk. Csak, hogy még még véletlenül se legyen kétségünk afelől, hogy nem tiszta, ezt úgy 1 max 2 percenként eljátszotta több alkalommal is.
-
válasz
akoska07 #33291 üzenetére
Igen, de akkor meg nem sok értelme van a setnek
Amúgy az a gond, hogy nem lehet a mobokra kiosztott sebzést egyszerűen átszámolni ugyanis ott pl az armor dmg az mint extra sebzés jelenik meg (azaz 40% EAD 40%-kal magasabb sebzést jelent), de játékosnál ugye harmadolja és annyi %-al csökkenti és ugye ezen felül van egy pvp damage módosítód ami most talán 0,48 (tehát minden golyó egy hajszállal de kevesebb mint a felét fogja sebezni mint azt tenné egy mobon és ugye arányaiban ez sokkal kevésbé látványos criteket fog eredményezni).
Amúgy nekem is az az m700 carbon ami 4-500k körül critel mobra az játékosra legutóbb csak 44-et critelt. -
válasz
akoska07 #33288 üzenetére
Ha decisive van a kesztyűn akkor az még véletlenül sem növeli az m44 fejlövés sebzését mivel a decisive kizárólag a sidearm azaz pisztoly fejlövés sebzését növeli. Más részt szerintem a sebzésével nincs probléma, 3 lövéssel leteríti a játékosok igen nagy százalékát és ugye a négyes bónusz miatt minden fejlövés sebzés bónuszod elveszted.
-
válasz
micafighter #33211 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem az utóbbi 2-3 hétben megint belenyúlhattak az rng-be, mert talán összesen 1 vagy 2 savage kesztyű esett, ráadásul ami kesztyű esik (akár gear set akár HE) szinte kivétel nélkül olyan, hogy nincs rajta se CHC se CHD.
-
válasz
DokiBaxxi #33167 üzenetére
Konkrétan a PTS2-n 1 legendary-val és 2 kör Last Stand-del indítottunk (igazán remek volt, hogy ilyen 4/6v8-at is sikerült tolni a remekül megtervezett rendszer miatt), előtte egyedül teszteltem a PTS1-et (már amikor hagyta mert az első fél óra játék után órákig nem tudtam visszajutni) illetve randomokkal próbáltam egy legendary-t. Másrészt nem 20%-ot negál hanem a damage mitigation 20%-át, azaz 32%-ból csinál 25,6%-ot azaz akárhogy számolom is csak 6,4% sebzés növekedés (amennyiben 60% armor dmg-ed van) márpedig ez lényegesen kevesebb mint amit most érhetsz el 1.5-ben. Persze mondhatnám, hogy valójában 2x ennyit játszottam, hiszen az idő másik felét azzal töltöttem, hogy szentségeltem a delta miatt amik után rendszeresen azért nem engedett vissza mert, hogy "tele a szerver".
Elárulod, hogy hány óta PTS játék szükséges ahhoz, hogy véleményt legyen szabad formálnom a tapasztalt problémákról, csak mert akkor ahhoz tartanám magam? Komolyan! -
válasz
DokiBaxxi #33156 üzenetére
Az első héten volt pár órám rá (persze fél óránál többet egyhuzamban sosem sikerül mert kivágott deltával), ha már a meglátásomat akarod kikezdeni.
Enemy armor dmg? Minek, alig van armor így sokat nem nyersz azzal ha arra gyúrsz. A HP meg igenis must have mert egy bizonyos tier felett sokkal többet nyersz a felszerelésre rollolható HP-val mintha staminát kalibrálnál rá (lásd Marco 1.6-os videóját) nincs értelme staminára vagy firearmsra fókuszálni különösebben mert elektronika nélkül legfeljebb glass cannon leszel és egy elektronikás játékos kiröhög miközben agyonlő mobile/smart coverből miközben pár mp-enként 0-ról teljes overhealbe tolja magát miközben te majd szétdurransz az erőlködéstől, hogy szétlődd (lásd Marco videóját megint). CHC/CHD mint build diversity, mióta?
Majd most esetleg a PTS3-tól már lehet lesz build diversity amennyiben végre átgondolták a dolgokat, de a PTS1/2 nyomokban sem utalt arra, hogy lenne. -
válasz
akoska07 #33142 üzenetére
A gond inkább a kapkodás. Látszik, hogy szinte azonnal, ész nélkül implementálnak ötleteket anélkül, hogy végiggondolnák, hogy milyen hatása lehet a játék minden aspektusára, majd amikor nagy nehezen leesik nekik a tantusz akkor fejvesztve túlkorrigálnak azaz nerfelnek lásd korábbi meta buildek (sentry, deadeye, most az alpha) és más seteket tolnak túl.
Az 1.6-ot gyakorlatilag kidobhatják a fenébe ebben a formában mert egyáltalán nem erősíti a build diversity-t (vagy elektronikás karakterrel játszol vagy vagy csapatban különben lőttek a solo játéknak), megakarták szüntetni, hogy az armor legyen a best-in-slot roll, erre beraktál a health-et ami a HP nerf miatt must have lesz azaz nem szüntették meg csak "átnevezték". A jelenlegi übertankos, über DPS-es alpha metát akarták megszüntetni, ebből lett egy messze über tankosabb elektronika fókuszú build amiből bugoltatás nélkül kihozható több millió toughness amihez nem kell 2-3 talentet triggerelni gyors egymásutánban és nem csak 10 mp-ig tart és cheat nélkül garantálja, hogy a másik 20 játékos együtt sem lövi le a squadot miközben ők olyan sticky-ket és seeker mine-okat dobálnak amik letarolnak egy tömböt miközben te még egy pisztolylövést sem tudsz meggyógyítani magadon az új SP rendszer -vagy a korábbi medkit nerf- miatt ha DPS vagy akár csak balanced build-et akarsz használni. -
Ha kiosztok valaki mert hülyeséget kérdez, mert magasról tesz mondjuk az összefoglalóra akkor az a bajod, ha meg szépen elmagyarázom mert segíteni próbálok, hogy miért ne használjon saját -de facto- elnevezéseket a játék saját zsargonja helyett, hogy a jövőben ő és mások is hatékonyabban kérdezhessenek akkor meg az a baj, hogy túlpörgöm... really?
A lényegen nem én siklom át hanem te, ugyanis ha észrevetted volna -ahelyett, hogy engem osztasz-, hogy korábban már leírtam neki azt, hogy miért nem kapott. -
válasz
myckey #33085 üzenetére
Attól, hogy te simán csak heti küldetésnek hívod még nem lesz valóban heti küldetés, ráadásul csak csak magaddal szúrsz ki mert csak összezavarod azt aki neked próbál segíteni (nekem is csak akkor esett le amikor elértem a 3 fő bossról szóló részig). A legjobb esetben is tedd oda, hogy HVT (ahogy minden kicsit régebb óta játszó játékos is teszi), mert ha meg napi küldetésről beszélsz akkor pláne összezavarod az embereket mivel napi küldetés viszont van.
Csak pár indok, hogy miért nem nevezhető küldetésnek (legjobb esetben is max csak mellékküldetésnek lehetne nevezni őket) ugyanis a divisionös küldetéseknek van pár közös jellemzője ami a HVT-re (napi/heti) nem igaz:
-Választható a nehézségi fokozat (normal, hard és néhánynál challenge)
-Fix helyszínen játszódnak és több szakaszból állnak
-Az ellenfelek skálázódnak (darabszám illetve hp/armor tekintetében) a játékosok számától függően
-Bármikor és bármennyiszer elindítható és mindig kapsz jutalmat a végénLegközelebb ehhez az UG küldetések állnak, de még azokat is külön kezeli a játék azaz pl. nem számítanak bele a heti feladatba.
-
válasz
myckey #33082 üzenetére
Egy pici fogalmi zavart érzek nálad. A heti/napi HVT az nem egyelő a küldetéssel (azok alatt mindenki a fix helyen lévőket érti amik bármikor és bármennyiszer látogathatóak) és amennyiben már megcsináltad korábban és becsatlakozol akkor a HVT-nél tényleg nem kapsz lootot a boss(ok)tól max a köztes mobok dobhatnak valamit meg csak az XP-t kapod ami a lelövésükért jár.
-
válasz
myckey #33021 üzenetére
Ha ledobálja (Delta, Mike és társai jellegű hibaüzenetek) akkor ott hiába állít dx11-et vagy dx12-t mert annak semmi köze hozzá. Amennyiben az éles szerveren csinálja akkor egyrészt lehet nyomogatni a "find a better server" gombot a group managementnél és reménykedni másrészt meg körül kellene nézni a hálózatában (egy normálisabb routerben szokott lenni, hogy nincs-e egyéb extra forgalom ami sávszélességet eszik (pl. valaki úgy döntött, hogy leszedi az anyátok közt összes részét torrenten ami a csövön kifér jelleggel vagy éppenséggel letölti mind a 300 steames játékát). Persze ez semmit nem ér, ha olyan helyen lakik ahol a csúcstechnológiát továbbra is a 2/0,5 Mbit/s-es ADSL jelenti (ami max jobb napokon tudja ezt, de akkor is csak fél óráig).
PTS esetében meg csak reménykedhettek, hogy egyszer felkerül az a fix amit tegnapra ígértek és valóban megoldja a gondot mert az mindenkit sűrűn ledobál.p.s.: No offense, de a valós segítséghez ennél kicsit több infó kell mint, hogy "ő már megpróbált mindent, de továbbra is ledobálja mint pl. van-e más játékoknak is hasonló problémája (mint pl. BF4-ben fix 100-as pingje van), nem tapasztal-e egyéb problémákat a szolgáltatójánál (gyakori szakadás, vagy csak szimplán lassú és közelébe se ér a szerződéses sebességnek) illetve nem mellesleg ki a szolgáltatója (hátha más is él azon a területen és belefutott már hasonlóba), milyen routert használ (jellemző, hogy a szolgáltató nem éppen az aktuális csúcsmodellt adja neked hanem a legolcsóbb kínai vackot), stb.
-
válasz
sixpak #32921 üzenetére
Igen, én is ezért vagyok úgy vele mostanában, hogy előbb lövök (ha nem néz ki nagyon neccesnek a szitu
) aztán kérdezek. Mondjuk magányos játékosra nem szokásom lőni ha csak nem rogue vagyok és ő jön oda (mondjuk legutóbb elküldtünk egy srácot mert rendes volt csapattárssal korábban és felhúzta) vagy éppenséggel büntetés van (pl. szedtük a supply dropot, odaállt egy 2 fős csapat csapattárs mögé aki lőtte az npc-ket majd közvetlen közelről lelőtték majd elfutottak).
Csak egy példa az ilyen bátor játékosokról a múlt hétről: volt egy négyes csapat akikkel oda-vissza lőttük egymást (mondjuk ők többször buktak mint mi) és a végén már 3 flame turrettel jöttek a hősök, de még így is meglettek csapva 1x vagy 2xSzóval annyira bátrak voltak, hogy később amikor összefutottam velük (épp mentem a többiek után a checkpointba mivel kicsit szétszóródtunk egy elhalálozás után) akkor megvárták míg beérek a folyosó közepére, kidobták az egyik flame turretet majd elkezdtek hátba-lőni, de még így is kiértem és csak akkor estem össze amikor mind a hárman körbevettek és lőttek.
-
válasz
sixpak #32906 üzenetére
Hát ahogy Anonymus is írta, ha loot nélkül érkezel kimentésre akkor bizony le leszel lőve mert aki loot nélkül érkezik az nem segíteni akar hanem balhézni (ezt mutatja ugyanis a statisztika), de azok is gyanúsak akik cuccal érkeznek (álca) így jó eséllyel ők is le lesznek lőve.
A chat-ben meg hiába irogatsz azt az esetek 99%-ban senki nem látja mert szinte ahhoz, hogy folyamatosan látni lehessen ahhoz maximalizálni kéne az ablakát ami viszont így útban van. -
válasz
Anfänger #32900 üzenetére
Hát a legszebb, hogy a last standben én is találkoztam ilyenekkel és nem tűnt úgy, hogy nagyon kevés lenne az életerejük. Kicsit elektronikásabb (244k skill power) reclaimerrel mentem be, az újraélesztős first aid nálam alig 1 szegmenst hozott (ami azért vicces mert olyan 187k HP-m volt és kint 101k volt a self heal a képességen) és viszonylag gyorsan haltam, de azok akiket lőttem nem haltak látszólag gyorsabban mint én, de szinte 0 életről teljes overheal-be tolták magukat
-
válasz
Anonymus23 #32834 üzenetére
Hát a második meccsen amit pénteken játszottunk össze is futottunk max.rpm barátunkkal
Valószínűleg nem tudta kihasználni a cheat-jét nagyon mivel tele volt a csapatuk és nálunk talán 6 ember volt összesen ezért csak annyi pontot gyűjtött (valamivel 41k felett végzett ha jól emlékszem, mondjuk legalább 2 másik ruszki pajtása is összeszedett fejenként 26k pontot a meccs alatt...) mint a mi csapatunk összesen
Viszont ha úgy nézzük akkor a last stand-ben a csalók előbb vagy utóbb egymást fogják szívatni mivel a játék a játékosok teljesítménye alapján állítja össze a 2 csapatot (már amennyiben nem szúrják el túlságosan). -
válasz
myckey #32733 üzenetére
Egyelőre nem igazán. Túl alacsony a sebzése ahhoz képest, hogy egyfajta félautomata sniper ami valójában egy assault rifle (nincs headshot bonus dmg, csak armor) és e mellé még a visszarúgása is elég jelentős. 1.6-ban majd kap egy jelentős buffot.
Ha van hozzáférésed a PTS-hez akkor menj be és nyiss ki egy halom exotic cache-t (jelenleg ingyen árulja lent a terminálban a vendor őket) amiből szerezhetsz és kipróbálhatod. Nekem pl. a PTS-en alig 3800 firearms-szal az egyik példány alapsebzése több mint 39k míg az éles szerveren ugyan ez 29k picivel több mint 5100 firearms-szal, ráadásul a visszarúgása is sokkal kisebbnek tűnik, de mivel csak fél-automata ezért biztosan nem fogod elsődlegesként használni különben ínhüvely-gyulladást kapsz pár óra játék után. -
"Hallani"
Köztudott, hogy a g2a-n szürke vagy lopott kulcsokat árulnak amihez maga a g2a is asszisztál (mivel hülyére keresik magukat a különböző díjakból). Már nagyobb youtuber is kihátrált mögüle miután kiderült a turpisság. Már 2015-ben is volt egy nagyobb botrány amikor rengeteg lopott Far Cry 4 kulcsot adtak el rajtuk keresztül.
Csak válassz ki egy random terméket és nézd meg a top sellerek közül mennyinél lesz olyan panasz, hogy érvénytelen a kulcs.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
TOPIKSZABÁLYZAT
TILOS a flame, flood, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!
A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
Minden egyébre ott van az OFF topik!
Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Akik a fentieket nem tartják be figyelmeztetésben, visszaesők moderátori elbírálásban, akár kitiltásban részesülhetnek!
- Házimozi belépő szinten
- Mégsem búcsúznak a DDR4-es memóriák
- iPhone topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Viccrovat
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Asztalos klub
- OLED TV topic
- Autós topik
- További aktív témák...
- X13 Gen4 13.3" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Kezdő Gamer PC MSI RTX 2060 OC / i3-10100F / 16GB DDR4 / Új MSI ház
- Precision 5690 16" FHD+ IPS Ultra 7 165H RTX 1000 Ada 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Bomba ár! HP Omen - i7-7700HQ I 16GB I 512SSD I 15,6" 4K I Nvidia GTX1050Ti 4GB I Cam I W11 I Gar!
- LG UltraWide UltraGear 38GL950G-B IPS Monitor! 3840x1600 / 175Hz / 1ms / G-Sync! BeszámítOK
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest