- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Google Pixel topik
- Újjáéled a Motorola Moto G100
- Android szakmai topik
- Milliókkal olcsóbb a Model Y Standard Magyarországon
- iPhone topik
- Felrobbant a Pixel Fold Zack Nelson kezében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
classic B
senior tag
válasz
MrDrake #28459 üzenetére
Az enyémet is összekarcolták. Kicsi karcok, nem feltűnőek, de azért észrevehetőek voltak. A szerviz persze nem látta, meg azt is magyarázta az ember, hogy ami nem zavar be a tévézésbe, az nem is számít. Csupa maszat is volt a képernyő, második alkalommal mondtam nekik, hogy töröljék meg tisztára, mert 1 órán keresztül töröltem a maszatokat, erre ugyanúgy dzsuvásan adták vissza.
Na mindegy. Akinek nincs gondja a tévével, az örüljön. Ha egyszer szervizbe kell küldenie, semmi jóra ne számítson. -
Celtis
veterán
válasz
MrDrake #28466 üzenetére
A fogyasztóvédelem egyedi fogyasztói ügyekkel nem foglalkozik!
A fogyasztó valamely fogyasztóvédelmi problémájának megoldása érdekében az alábbi intézményekhez fordulhat segítségért:
a fogyasztóvédelmi hatóság fogyasztóvédelmi jogszabálysértés esetén jár el,
a békéltető testület egyéni ügye megoldásában segít,
az Európai Fogyasztói Központ határon átnyúló fogyasztói jogvitája megoldásában segít. -
HF77
őstag
válasz
MrDrake #28459 üzenetére
az egyik...
az hogy Ő mit lát vagy inkább nem, háát az baromira nem mérvadó
a másik...
azt meg nem szervizes mondja meg és dönti el hogy x hiba esetén mi fér bele és mi nem..max a tulajdonos, azaz TE!nálam alap a Fogyasztóvédelem megkeresése!! (és ezt kommunikáld a szervíznek is)
-
Celtis
veterán
válasz
MrDrake #28459 üzenetére
Van egy olyan benyomásom, hogy a TCL nem enged csereutalványt kiállítani a szerviznek.
Legalábbis nekem a szervizvezető szavaiból ez jött le. Több mint 2 hónapja jelenettem be a hibát, azóta harmadik körös szervizelést indítják el és egyre rosszabb a készülék.Az már biztos, hogy panaszt emelek nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál és ha nem adják ki a csereigazolást, akkor megyünk a Békéltetőhöz is.
Neked azt javaslom, hogy ne vedd át a készüléket és ha 30 napon belül nem kapsz egy megfelelőt és csereutalványt sem, akkor fordulj a panaszoddal a helyi Békéltető testülethez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- PlayStation 5
- AliExpress tapasztalatok
- LEGO klub
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Nintendo Switch 2
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Fractal Design Core 2500 ADATA 600W
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3432
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest