Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jFox

    addikt

    Sziasztok!
    Nemrég találtam erre a topicra. Én mondjuk szervizes vagyok, nem boltos de nekem is van ügyfelekkel dolgom (pl. kiszállás). Nekem az a véleményem, hogy az ügyfél az ügyfél, akármilyen hülye is. Azért azt nem felejtsük el, hogy belőlük élünk! Meg kell tanulni felmérni, hogy milyen szinten van az ügyfél és olyan szinten elmagyarázni neki a dolgokat.
    Nekem is vannak nehéz pillanataim és én sem szeretem, ha egy akármilyen boltban érezhetően lenéznek a tudatlanságomért. Nem lehet mindenki mindenben profi. (Pl. ezért járok a város másik végén levő vizes boltba.) Az egy másik dolog, ha már eljöttem egy jót röhögnek, vagy azt mondják, hogy "ez mekkora hülye volt!", de amiről nem tudok az nem fáj.
    Belátom vannak nehéz esetek, amikor azt hiszi a delikvens, hogy ő ért hozzá, közben meg elég messze jár a tudástól. De ezeket is le lehet kezelni. Amikor ide kerültem még ifjonc koromban, általában rám bízták az ilyen macerás ügyfeleket, mert türelmes voltam, uh. meg kellett tanulnom kezelni őket. Mert - és ebben igaza van a főnökömnek - 1 elvesztett ügyfél az nem 1 hanem sokkal több.

    Végezetül álljon itt egy történet az én tarsolyomból is:
    Adott egy ügyfél.
    -Szeretne venni egy IT eszközt.
    - Mondjuk hogy xFt.
    - De ő a Metróban, Tescóban, stb. 1000Ft-tal olcsóbban látta. Adjuk oda annyiért.
    - Mondjuk, hogy sry, de nem tudjuk.
    - Megveszi a M, T, stb áruházban. Egy hét múlva jön a telefon, hogy megvette, de kellene segítség beüzemelni.
    - Mondjuk, hogy ok. 4500Ft+fa az óradíj.
    - De hát, de hát....
    - Ha nálunk vette volna a beüzemelés ingyenes.
    Többet nem alkudott. :K

Új hozzászólás Aktív témák