- Mobil flották
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- iPhone 17 Pro prototípus a vadonban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- One mobilszolgáltatások
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
veterán
Wolf vs T-rex, hát ez a csaj haláli:
https://youtu.be/a1FEDw-zVpM?t=497 -
Yodamest
veterán
na látom ezzel a crash = dark souls mémmel megöltem a fórumot sorry
vagy most mindenki emiatt a crasht kezdte el tolni?
higgyétek el az nehezebb amúgy, én már sokszor a soulst meghazudtoló módon vergődtem a székemben a crash közben, beteg az a játék
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #1548 üzenetére
jó én meg amíg te azt platináztad végig vittem a god of wart, football managereztem, toltam a crash nsane trilogyt stb. kinek mi. Én amúgy semmit nem "platinázok" PC-n ugyebár ez a fogalom nem is létezik, de PS-en sem erre megyek. Platinázd ki a crash nsane trilogyt azt megnézném
A másik meg, csak lemaradt, hogy "belenéztem 1-2 percet" jellegű vélemények tudod milyenek?
Van ismerősöm, aki sok filmről úgy alkot véleményt, hogy hát ő kikapcsolta a 10. percben, mert nem jött be neki az első pár perc színészi játéka, felütése, akármije, lényeg, hogy valami bosszantotta, de utána azért elmondja mekkora szar film volt és nem ajánlott kategória
Közben tök jó filmeket is kihagyott így már
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #1544 üzenetére
jaj hagyjuk már ezt
végigjátszottam. Attól, hogy van alternatív vonal, még nem fogok még egyszer nekiugrani... ennyi erővel ha te nem csináltad meg a 4 fajta befejezést akkor te sem játszottad végig, sok sikert.
A VR Pisti téma csak most a feladással kapcsolatban jött be, én sem nézem annyira, csak amikor tudom, hogy ragelős játékkal játszik akkor ránézek időnként, poén tud lenni amikor szinte elsírja magát
-
Yodamest
veterán
-
Yodamest
veterán
válasz
ThySoul #1535 üzenetére
"Pisti annyira önfejűen és idióta módon játszotta ezeket, de főleg a sekirot (mindenki mondta, hogy egy rakat prostetic jó lenne, de leszarta mert az "buzis)"
Na de végül is pont erről van itt szó, hogy egy jó megoldása van a dolognak és ha te nem pont úgy játszod, hanem mint Pisti is akarta, hogy tegyük fel toolok nélkül, akkor no chance. Ő picit másképp akarta játszani, ahogyan a soulsokat is picit másképp játszotta, a saját módján, de míg ott a játék teret engedett más-más játék stílusnak, itt ez nem lehetséges.
Friede, Gael persze ezek is nehezek, de valahogy ott nem érzed azt, hogy keretek közé vagy szorítva. Ott ha akarom megyek faith buildet és le lándzsázom Gaelt vagy fogok egy göcinagy pajzsot és pajzsolok. A lehetőségeken van a hangsúly, ami Pistinek is hiányzott, hogy nem tudott a saját stílusában harcolni, azt kellett csinálnia amit a játék elvár tőle. Van akinek ez fekszik alapból, így nem érzi ráerőltetettnek, de megmondom őszintén én is örültem volna azért, ha a parry mellett van más opcióm is a harcok megoldására, mert már fájt az ujjam a sok L1 nyomkodástól. (mert ugye folyamatosan nyomkodod, hogy az adott parry fremeba beleessen a parryd, ha csak pont akkor próbálnád lenyomni, amikor pont optimális, azt egyszerűen nem lehet lereagálni annyira gyorsak a csapások, támadások, de erről már volt szó, gondolom nem újdonság a nyomkodós parryzés ennyi idő után már)
-
Yodamest
veterán
válasz
Woodslave #1530 üzenetére
Demon pedig alap
Amúgy az még egy viszonylag szórakoztató harc, bár ott is annyira pixelpontosan (szó szerint) meg van adva, mikor hova kell ugranod, mit kell csinálnod, mire mit reagálnod, hogy nagyon gépies az egész.
Nekem pedig a butterfly helyén lévő father maradt ki, ott már nem küzdöttem meg vele, talán nem is volt elérhető nemtudom. Meg nyilván a másik befejezés általi orvos csaj és könnyített Isshin harc is kimaradt.
-
Yodamest
veterán
válasz
ThySoul #1527 üzenetére
Jó így külön külön leírva persze el lehet mondani melyik fázisban mit kell csinálni, hogy jó legyen, de egyben a 4 fázis együtt nagyon lehoz az életről bárkit. Ráadásul egyikre sem mondanám, hogy könnyű, még Gencsíró papára sem akivel indul, mert ott is ha nem koncentrálsz 100%-san és már lélekben a következő fázisokat várod, simán összepakol az is. Minden részben vannak nehéz bossok, de ennyit még egyikkel sem szívtam mint ezzel és úgy látom hogy ezzel nem csak én vagyok így, szerte a neten, aki nem hagyta abba a játékot a végéig, az az utolsó bossnál tette le. Nagyon sokan nem fejezték be emiatt.
Most, hogy csak a magyar The VR csapatot hozzam fel, ők is szeretnek szenvedni, Pisti végigment a souls játékokon, ráadásul ninjon módban alsónadrágban stb. szóval azért ő szereti a kihívást, de a Sekirot kb a felénél ő is abbahagyta és nem is fogja folytatni soha már. Ennek azért biztos van oka. Pedig azért megnéztem volna Isshin vagy a Demon ellen mit összeszenved
Nekem az volt a szerencsém, hogy Isshin után mentem csak a Demonhoz és ő már klasszisokkal könnyebb volt, kb 5. tryra le is ment.
Sőt most jut eszembe, lehet tévedek, de úgy rémlik belezőgép Csabi is a Démon után tette le a játékot, nem játszotta végig. Pedig az ő végigjátszását követtem, nagyon szórakoztató volt, a Demon meglett neki kb 1 hét alatt, Isshinhez nagy magabiztossággal ment be, mondván, hogy a Demonnál NINCS nehezebb. Na hamar rájött, hogy a Demon lófax nem volt és úgy emlékszem kb 4-5 nap próbálkozás után törölte a játékot, nem verte le Isshint végül.
-
Yodamest
veterán
válasz
ThySoul #1524 üzenetére
egyenletes nehézség
ha ez irónikus volt akkor OK, de amúgy vicc amit mondtál sorry
Az egyenletes nehézséget meséld szerintem annak aki hetekig szopott a butterfly nénivel vagy a 4 fázisú főbossnak, ami kb a világtörténelem legundorítóbb és állítom bátran, legnehezebb bossa, amit csak videójáték valaha megélt. Semmi egyenletes nincs benne.Örülök, hogy bejött, nekem is valamennyire bejött ezért is sajnálom, mert ahogy írtam is, egy évtizeden át játszott játék lehetett volna belőle, ez a bosszantó benne. Ha tök 0 lenne nem is lennék itt és nem rinyálnék csak elengedném a faxba, mint a Witcher 3-at
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #1521 üzenetére
Ahogy leírtam, gondoltam, hogy ezzel a példával jössz majd
De szerinted, ahogyan megölted az egy élvezetes, látványos, felemelő érzés volt? Most nem arról beszélünk hogy szó szoros értelemben véve "nincsen" ilyen-olyan mód a bossok megölésére, hanem arról, hogy élvezetes gameplay szempontból nincsen alternatíva. Már bocs de én azt nem tartom egy valid alternatívának, hogy úgy ölöd meg, hogy 25 percig csak rohangálsz körülötte és egyetlen egy támadását cheeseled. Ezt ne vegyük már ide.
Lényeg, bárhogyan is forgatod, itt vagy azt csinálod, amit kitaláltak a fejlesztők, méghozzá tűpontosan vagy pedig szívsz. És megkerülheted cheeseléssel, meg 25 perc rohangálással a boss elől, de ez nem változtat a lényegen.
Én teljesen a "kitalált" módon öltem meg, parryval, mikiri counterrel, normális shinobi harcban, de nem éreztem nagy boldogságot a végén, inkább csak amiatt örültem, hogy befejezhettem és már nem nyomja a súly a vállamat.
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #1517 üzenetére
Az a baj, hogy nem is feltétlenül a legnehezebb lett, viszont a legidegesítőbben lett nehéz az összes közül... nem is a "nehéz" a jó szó rá, mert megvannak a módszerek a könnyítésre, inkább frusztrálóan-egysíkú. sajnálatos...
YAKEN igen, azért annyira nehéz úgymond, mert ellentétben a többi játékkal, itt konkrétan azt kell kitalálnod, hogy mire gondoltak a fejlesztők, mit akartak, hogyan játsszál és pontosan azt ell csinálnod, amit ők leprogramoztak, hogy csinálni fogsz. Ha nem úgy teszel, mert te többet szeretnél elugrálni vagy bármi akkor meghalsz, ez egy igen vagy nem egyenlet. Nem szabad a játékosokat ennyire szűk és előre kijelölt pályára terelni.
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #1511 üzenetére
A változtatással nincs baj, maga a setting tök jó lett, jók a helyszínek, jó ez a shinobi style meg minden, viszont maga a gameplay nem lett jó. Miután leesik, hogy csak egy L1 spamm szimulátor az egész és a firecrackers toollal végig lehet cheeselni az egészet, már csak egy bináris kódnak látod az egész játékot. Valahogy nem él a cucc.
-
Yodamest
veterán
válasz
ThySoul #1509 üzenetére
DS1 szerintem csak annak volt akkora élmény, akinek az első souls játéka volt. Nekem a DS2 volt az első találkozásom a szériával és 6-7X biztosan végigvittem. Utána jött az 1. rész, azt végigvittem 2X, másodikra már mindent kimaxolva, összeszedve, optiális builddel stb és kb elég is volt. Remastert megvettem, de nem bírtam túl sokáig eljutni benne már, egyszerűen elég volt belőle ennyi. BB az nagyon adja, épp jelenleg is folyik egy végigjátszásom benne. DS3 szintén zenész, jelenleg is tolom, a souls játékok összes esszenciája benne van, olyan mint egy képesalbum a szériáról, lényegében szerintem a 3 után már érdemtelen az előzőkkel játszani, mert minden tökéletesre lett csiszolva benne, olyan mintha egy definitive remaster lenne a szériát összefoglalva. Sekiro meg hát... elkezdtem másodszor is, a lovag bossnál járok éppen, igazából ha nekiülök egy jó erős kávéval akkor úgy elvagyok vele, akár egész nap tudom tolni, viszont ha leteszem pár napra, akkor utána nincs meg az az érzés, hogy fú hazaérve nekem erre rá kell indítanom és haladnom kell benne.
-
Yodamest
veterán
válasz
Šolaire #1505 üzenetére
jaja én is így voltam vele, egyszer végigmásztam rajta, még úgy jó is volt az újszerűség miatt, de twitchre felnézve nemhiába nem látom a prókat, hogy speedrunt, 0 hit runt vagy bármit gyakorolnának benne. A DS1-2-3-ban mai napig folyamatosan tolják a különböző challenge runokat. Sekiro megjelenés után ment egy ideig, de senki nem játssza újra már...
sp8787 igen érdekes amit írsz, van a játéknak egyfajta indie feelingje ez már nekem is feltűnt. Olyan vegyes az egész, mert a tálalás, grafek, hangok, az egész pályadesign, abszolút AAA szint, technikailag tökéletes. Viszont ez a nem átgondolt képességfa féleség, meg unalomba fulladó L1 spammelős játékmenet, nagyon ilyen pár hét alatt összedobott munkának hat. Érdekelne, hogy ez valóban így van-e, hogy ezen a fő csapat dolgozott-e vagy tényleg csak egy kisebb részleg megpróbálta megvalósítani az ötleteit a rendelkezésre álló magas szintű technikai háttérrel.
-
Yodamest
veterán
Marz is most tart a démonnál, soha nem fogja megölni szegény, már tiszta ideg a csaj
Utána meg mehet a főbosshoz, édes istenem
komolyabb téma:
Kár egyébként ezért a játékért, szép a design, jók a helyszínek, csak hogy tudott a from ilyen suta "fejlődési rendszert" alátenni nem is értem.... a másik meg ezek az abszolút egykimenetelű bossharcok, amiket csak egyféleképpen tudsz, tűpontos előre leszerkesztett játékkal megcsinálni... ők akik világ életükben rpg-kel foglalkoztak, tesztelésnél hogy nem jött ez ki, hogy annyira dög unalmas ez a harcrendszer... csalódtam bennük, pedig őket tartottam a legjobb fejlesztőcsapatnak eddig. Hogy tudtak egy ilyet kiadni a kezeik közül?Sajnálatos, mert ha kicsit sokrétűbb a harcrendszer, van lehetőség többféle játékstílusra, meg maradtak volna a jól bevált soulsos képességpont elosztós rendszernél, aminél tényleg érezted hogy erősödik a karakter, akkor ugyan olyan kultuszjáték válhatott volna belőle az elkövetkező évtizedre mint az előző játékaikból. Nem sok kellett volna hozzá, viszont ez így totális kapufa, ez a nagyon bosszantó benne és nem értem a japcsiknak ez, hogy nem tűnt fel, amikor most minden túlzás nélkül, ha engem behívtak volna a stúdióba, hogy teszteljem a játékot egy hétig és mondjam el a véleményemet, akkor egyből elmondtam volna nekik ezeket a fő farkashibákat. Lehet nagyon prók meg minden, de kéne a csapatukba egy aktuális játékos is, aki egy egyszerű rpg kedvelő szemével eltudja mondani, hogy mi kattan és mi nem kattan a játékban.
-
Yodamest
veterán
válasz
Kai_Rong #1215 üzenetére
Nioh-t nagyon dicsérik páran, lehet hamar feladtam, de nekem nem adta. Nagyon egyhangú valahogy az egész, sötét, nagyon japán japán (sokkal jobban mint a sekiro, ami csak témájában japán, stílusra európai piacra szánt), ez a stamina visszaszívás is minden kombó után áh... nekem túl keleties volt már, mint egy ázsiai mmo.
-
Yodamest
veterán
Grafika szempontból nekem hibátlan a játék, valahogy nem is várok el ennél többet. Lényeg, hogy baromi jól megcsinálták a PC-portot és vajsimán hozza a stabil 60fps-t. Konzolon biztos gyengébb a grafek, már csak a 30fps miatt is érzetre sokkal rosszabb lehet.
Sokkal többre tartok egy jó optimalizálást, mint azt amit pl. a God of War csinált, hogy szép szép a grafika, viszont ha 4k-ban akarsz játszani akkor van ilyen 20-25 fps-ed, ergo játszhatatlan a játék mert kifolyik a szemed. (ezt redditen is rengetegen írják) Szóval mindenki 1080p-ben játszik a játékkal, úgy viszont már sokkal csúnyább, mint a Sekiro 4k-ban.
Szóval ezt ilyen mérleg szinten kell kezelni szerintem, nálam eleve handicappel indul az olyan játék, ami max 30fps-t tud, lehet az akármilyen szép.
-
Yodamest
veterán
válasz
atainprison #950 üzenetére
Nagyon hasznos, jó neked már nem ennyi végigjátszás után, de megkönnyíti a harcokat azért. Főleg az olyanokat, ahol ki-be ugrálsz close és midrange között, pl. Gencsíra a tetőn amikor tol valami kanji támadást és elugrasz (vagy fel), na olyankor gyakorlatilag ingyen 2 ütés ha nem csak szimplán visszaugrasz a közelébe, hanem már ugrás közben tolod az Ichit, mert mire leérsz az 1 ütés fixen + utána jóformán instant jön a második csapás is, amíg a boss még stunolva van az első miatt.
-
Yodamest
veterán
válasz
atainprison #946 üzenetére
A skill kifejlesztés nem ahhoz kell, hogy prostetiket tudj levegőből használni? pl. a shurikent? Combat arthoz nem rémlik, hogy kellett volna. Durva am, tutira vettem hogy te biztos ismered ezt, de akkor az én találmányom úgy látszik
Próbáld ki igazi game changer, lényegében egy instant skill lesz belőle és ez a többire is igaz csak kár, hogy a többi full haszontalan.
Még talán a monkos ág végső skilljét jó így levegőből eltolni, mert az úgy indul, hogy felugrik a karakter (addig sebezhető) majd lecsap a lábával és onnantól indít egy hosszú kombót, amit a ninja minibossok is tolnak ellenünk lényegében ugyan azt csinálod meg. Na ha ezt a skill ugrásból toljuk el, akkor egyből lábbal egy rúgással érkezünk lefelé kispórolhatjuk a felugrási animációt, ami alatt nagyon sebezhetőek voltunk. Így még az is használhatóvá válik.
-
Yodamest
veterán
válasz
atainprison #944 üzenetére
A final bosst (4 fázis) én végül csak úgy tudtam legyőzni, hogy midrangeban maradtam, mert túl közelről egyszerűen nem tudtam lereagálni a mozgását. Kis távolságból sokkal átláthatóbb volt, hogy épp mit készül csinálni és lényegében ha ugrott alámentem megveregettem, ha meg a kombóját tolta távol maradtam és a végén a szúrásnál mikiriztem. Villámnál visszavertem vagy simán csak elugrottam oldalra. Ezzel a módszerrel 1.-re lement, 8 óra try után, nekem ez jött be, hogy nem vagyok az arcában.
-
Yodamest
veterán
válasz
atainprison #943 üzenetére
Ichimonji-val kapcsolatban egy tipp, bár biztos ismeritek, de biztos van aki nem, hogy érdemes levegőből, ugrásból eltolni a skillt. Így rengeteg időt lehet megspórolni, én mindig így használtam a játék vége felé már. Ez azért van, mert simán csak álló helyzetből használva csomó idő mire felemeli a kardot, viszont ha ugrasz az ellenfél felé és úgy használod, akkor ez az animáció kiesik és a földet éréskor azonnal rá is csapsz vele, majd jöhet egyből a második csapás is az Ichimonji-val.
Lehet ez tök evidens és vágjátok, de volt, aki arra panaszkodott, hogy lassú skill, na ő biztos nem ismerte ezt a felhasználási módját.
Nálam ez game changer volt, főleg az olyan bossoknál, mint a corrupted monk. (ő nagyon érzékeny az Ichimonji-ra)
-
Yodamest
veterán
válasz
atainprison #939 üzenetére
Ha no dodge, akkor azt nem tudom csak mit csináltok az olyan esetekben, amikor szétverik a posture bárotokat? azért sok olyan helyzet van, amikor kell a dodge vagy az elrohanás. A final boss spear fázis is olyan, ha a közelében vagy pillanatok alatt szétver ezért inkább taktikusan kell fellépni ellene és mid range-ben maradni. Egyszerűbb példa még a zsiráf százlábú akármi, ott is a kombó végén muszáj kitérni, mert nem bírod az egészet le deflectelni egy barral.
-
Yodamest
veterán
Na a végső 4 fázisú áramkör után, mentem a demonhoz, hogy ebből a végigjátszásból az összes boss meglegyen. Hát a demon már sehol nem volt a final bosshoz képest, rengeteg időd van, hogy üsd stb, le is ment kb 6. próbára.
Szegény belezőt sajnáltam, ő előbb csinálta a démont, (annál is elvolt vagy 3 napig) majd utána ment a végső bosshoz, nem akarta elhinni a chatelőknek, hogy most jön a neheze
"Á ezekben a játékokban mindig az opcionális boss a legnehezebb, ennél nem jöhet durvább, ma meglesz" mondta, majd 3-4 óra próbálkozás után belátta, hogy ez a boss a legnehezebb az egész szériát tekintve is, szóval igaz a szóbeszéd.
Ilyennek egyébként még nem is láttam talán, komolyan anyázott már, ragelt, pedig ő aztán tényleg nem szokott. Totál letargiába volt esve a stream végére.
Én meg elkezdtem újra, de nem mentem NG+-ba, hanem teljesen fresh startot indítottam, jobb szeretek a 0-ról végigmenni úgy, hogy mindent újra összeszedek, mindennek újra van jelentősége. Így már jóval könnyebb a játék a megszerzett tapasztalatokkal és a megfelelő fejlesztésekkel. 1. alkalommal pl. minden skill pontom arra ment el a játék végéig, hogy a monk ágat fejlesztettem, azt hittem milyen jó lesz, persze kiderült, hogy totál haszontalan minden ami ott van. Most teljesen más, hasznos dolgokat fejlesztek.
-
Yodamest
veterán
Na skacok! Tegnap befejeztem én is, bár nem épp úgy ahogyan terveztem.
Néztem Belezőt, ahogyan harcol a manifesztálódótt Geppettoval, aztán á mondom bemegyek én is gyakorlok kicsit a főboss ellen... A hangot le is vettem a játékról, hogy közben a streamet hallgassam. Bemegyek a bosshoz, hallgatom közben Csabit, ahogy küzd a démonnal és azt veszem csak észre, hogy már a végső fázisnál vagyok, minden hibátlanul sikerül, villám visszacsapás, perfect dodge, alig tudott megütni, majd jött a finishing blow. Szinte mintha más játszott volna helyettem, maradt is kb 5 estusom... nevetségesen könnyűnek éreztem.
Erre mondják kajánál kb, hogy "leért".
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #736 üzenetére
Felupgradelés nálam az, hogy kiteszi hozzá az erre vonatkozó passzív skilleket, amik miatt többet töltenek vissza az estusok. Ugyan az, mint a DS3-ban az undead bone shard, amivel upgradelted az estust, hogy többet healeljen. Nálam jelenleg ez 3-as szinten áll és szerintem ez a max. (2 talentból van meg, 1 et pedig valamelyik minibosstól kaptam pluszba)
Imilenni de what? nekem 9 darabom van, akkor úgy lehet meg a 10. hogy elmegyek Emmához és ő 9 + 1 akcióba csak úgy hozzáteszi a 10.-et?
-
Yodamest
veterán
storyval kapcsolatban sok minden nem világos még: akitől a prostetic fejlesztéseket vesszük Geppetto bácsi, nálam már nincs a helyén. Ő ki voltaképpen? Ő a főboss? nem vágom.
Árusoktól akitől lehetett megvettem a prayer cuccost, szerintem a titkos ajtókat nem fedezgettem fel eléggé, kb 1-re emlékszem.
-
Yodamest
veterán
Fuh az jó sok akkor 14 miniboss kimaradt nálam. Bár nem mentem erre rá direkt, tehát aki jött szembe azt elkapáltam, de nem néztem utána ennek. Azt tudom, hogy headlesst nem öltem még, de az nem is dob ilyen itemet, illetve van 2 hely ahol küzdöttem a hollowot dobáló mágus genyával, de végül nem győztem le.
-
Yodamest
veterán
Én is elkalandoztam este, hagytam egyelőre a főbosst, visszamentem leöltem 2 minibosst, fejlődött a vitám, (így már 16) most meg a démonnál vagyok. Ez se lesz egy könnyű menet, de már csak ez a 2 boss maradt a játékban, szóval vagy anál vagy orál.
-
Yodamest
veterán
Jah próbálom én is memorizálni, meg találtam egy egész értelmes tutorial videót is hozzá, ami nem arról szól, hogy "nézd így kell" és a gyerek hibátlanul bedarálja 4 perc alatt... ebben kicsit emberibben van ábrázolva a harc, mikor kell közel menni, mikor mid-rangebe, adott pár ötletet.
Addig úgy sem nyugszom, amíg nem lesz meg, csak akkor is zavaró, hogy rossz a design. Ezek a Sekiros harcok tipikusan olyanok, mint egy vizsgára készülés, mondjuk egy zárthelyi. Több napon át készülsz rájuk, e körül forog az agyad, teljesen kizárod a külvilágot, míg végül már ultra instictben tudod mikor mit kell csinálni még mielőtt az agyad gondolna rá. Megcsinálod okés meg minden, majd kb 1 hét múlva már nem tudnád megismételni, mert totál elfelejted. Az eddig legyőzött bossokat, minibossokat már nem vagyok benne biztos, hogy magabiztosan megint letudnám verni.
Ellen példa, lásd nem rég amit írtam, DS3-ba nem tudom hány hét vagy hónap kihagyás után beléptem, Twin Princess előtt voltam épp, bementem és 3. tryra levertem, majd mentem tovább és 3 bosst levertem zsinórban. Azokat valahogy nem tudom elfelejteni, talán mert ott nincs is mit elfelejteni, hiszen te harcolsz a te stílusodban, nem pedig egy megszabott pattern alapján, amitől ha eltérsz akkor halsz.
atainprison Nioh fullos kiadás megvan, de nem sokat játszottam még vele bevallom. Az első bossnál megakadtam, de valahogy az egész nekem túl keleties már, meg sötét és egyforma. Nem adta.
-
Yodamest
veterán
Máig nem értem amúgy, hogy mondhatja erre bárki, hogy ez könnyebb mint akármi ezelőtt. Tény, hogy nem könnyebb, not even close! És ez nem játék stílus függő, egyszerűen nehezebb, nehezebbek a sima ellenfelek, nehezebbek a bossok, minden nehezebb.
Tegnap is megint felbaxtam magam a főbosson 1 órát szántam rá, nem ment, utána lazításként bementem DS3-at folytatni úgy, hogy nem DS-eztem mióta a Sekirot elkezdtem és instant levertem 3 endgame bosst.... ennyi. Ja és közben asszonnyal beszélgettem + Belezőt hallgattam ahogyan Sekirozik... szerintetek? Nagyon relaxáló élmény volt a Sekiro után és ezt nem csak úgy mondom, hanem tényleg így van.
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #678 üzenetére
de videót vegyél róla, mert nem hisszük el
Belezőgép Csabit nem tudom szokta-e valaki nézni közületek, ő most nagyon élvezi a játékot úgy veszem észre, hát kíváncsi leszek ha eljut a főbossig mit fog szólni hozzá. Így visszagondolva a játékra lényegében nem lenne vele bajom, nehéz nehéz, de mindent meg tudtam csinálni max 10-15 tryból. Viszont ez....
-
Yodamest
veterán
fú ne is mondd!!! Az a durva, hogy még Elajjaz is ott bukta el a speedrunját... nem előtte, nem utána, hanem ott annál a minibossnál
ja és nem úgy, hogy relatíve sok időbe telt neki legyőzni, hanem egész egyszerűen megmurdelt a pecsába
amikor láttam, azért jól eső érzés fogott el, kicsit megmagyarázottnak éreztem a rengeteg halálomat.
-
Yodamest
veterán
válasz
atainprison #664 üzenetére
A magas fps szám minden tekintetben jó, nem csak ennél a játéknál. Sokkal reszponzívabb tőle minden, így természetesen a deflektelés is. Én amit csak lehet PC-re veszek meg, bár van PS4-em is, de azt csak az exkluzívak miatt vettem meg. Azért remélem a PS5-nél nem adják alább a stabil 60fps-nél, kész szégyen lenne ha 2020 után még készítenének 30fps-re lockolt játékokat... már a PS4-nél is alap szempont kellett volna legyen a stabil 60fps, mert az mindennél fontosabb, igen még a grafikánál is.
-
Yodamest
veterán
válasz
atainprison #621 üzenetére
hát jah, csak sok támadás nem blokkolható és nem csak azok amiknél felvillan a kanji jel, sok nem blokkolhatónál fel sem villan semmi... továbbá vannak ezek a 340 fokos arch tjpusú támadások, amiknél hiába strafelok mögé + tartom a blokkot, akkor is olyan ívben üt maga mögé, hogy úgy is eltalán vele, kész vicc.
A kanjis támadásoknál is sokszor már rég nyomom, hogy pl ugorjon fel, de beragad a karakter valamilyen animációba és istenért nem csinálja. (pedig semmi extra csak pl simán csak mozogtam előtte, nem is támadtam) -
Yodamest
veterán
válasz
atainprison #618 üzenetére
jó ez nagyon beteg
persze lehet így is, de ezek a mikiri counterek amiket tol... én még nem is látom, hogy milyen támadás fog jönni, de ő már lép is rá a kardra. Ez a videó nem releváns, ez egy beteg ember vagy minimum japán.
El nem tudom képzelni, hogy ment ez neked 5. próbálkozásra... vagy nagyon fekszik neked ez az arcba mászós, parryzős játékmenet vagy Lobos fia vagy ez a két verzió lehetséges. Nekem egyszerűen reflexem nincs ehhez, annyira hirtelen támad és sokféle a moveset, hogy nem tudom lereagálni időben, ami történik.
-
Yodamest
veterán
válasz
BOBAKILL #616 üzenetére
Jöhet felőlem bármilyen game tőlük, ami hasonló, ezzel se lenne bajom úgy, csak túl van tolva. Most néztem Elajjaz persze szépen megöli, ahogy ő tolja úgy könnyűnek is tűnik, de hát ahhoz tökéletesen kell játszani, tökéletes parry kell mindenhol, tökéletes villám visszadobás stb. egyszer benézed, kiesel a ritmusból és véged is van. A demon of hatreddel még nem is harcoltam, még semminek így nem néztem utána a játék kapcsán, úgy voltam vele, előbb legyen befejezve, de hát az nem most lesz.... most ha az egész vasárnap délutánom erre a bossra áldoznám úgy érzem akkor sem lenne meg, mert ide már nem csak egy terv kell, nem annyi, hogy meg van a taktik mondjuk és kész, hanem hibátlanul kell parryzni nagyon sok alkalommal, ami nekem nem megy ilyen szinten.
-
Yodamest
veterán
Skacok én úgy vagyok vele, hogy felesleges az összes hsz-t spoilerbe tenni, hisz aki ide jár az nyilván vállaja ezt a kockázatot. Aki végképp nem akar spoilert, az előbb vigye ki a játékot és csak utána jöjjön fel a fórumra szerintem. Viszont ez nem jó, hogy feljövök, mert nézném ki hogy áll és mindenhol a spoiler cenzúrát látom csak...
Pár gondolat az utolsó bossról:
A fiú melletti loyalitást választottam így a legerősebb bossal kell megküzdenem, de ez a 4 hp csíknyi harc áh... nagyon reménytelen. Túltolták itt már... Még a corrupted monk azt mondom oké volt, mert a 3 hp csíkjából 2-t finishing blow-al el lehetett tüntetni. Az úgy ok volt.Itt a végén viszont full meg kell vívni mind a 4 harcot, vannak fent YT-on kiváló taktikák rá, mindenki 20 percig öli a bosst, mert normális küzdelemben kb lehetetlen megölni. Kerülgetik csak, míg ki nem cheeselik azt az egy támadását, aminél bele lehet 1-2-t verni, hát grat... erről beszéltem, amikor azt mondtam, hogy nagyon be vannak itt szűkítve a játékos lehetőségei.
Nézzük csak meg a DS1-2-3, BB, final bossokat: lehetett taktikázni, lehetett normálisan HARCOLNI velük, mint egy igazi bajnok. Itt a Sekiroban csak futkos körülötte mindenki, arra az egy támadásra várva, mint egy gyáva alantas féreg. Nem tudsz vele több féle módon face-to-face megküzdeni, ami nagyon sajnálatos. Túltolták... Ehhez képest egy Orphan of Kos semmi nem volt, belegondolok már csak abba, hogy annak 1 hp csíkja volt, de jó is volt. Még Lobos is csak cheeseli ezt a bosst, szerintem ez mindent elárul róla. Abszolút nem fun csak egy guitar hero emulator a vége...
-
Yodamest
veterán
IPON Sekiro teszt
Én már nyomtam alá egy 99%-os olvasói értékelést, hogy kompenzáljam a 85%-ot, amit a tesztben adtak rá. -
Yodamest
veterán
Tegnap brutál jót haladtam egyébként a játékban, nem is annyira progress szinten, hanem inkább karakter fejlesztés terén:
-Jött 2 miniboss item, így meglett a 4, amiből meglett az upgrade, így már 14 a vitalitásom.-Megszereztem az összes prosztata toolt, fel is fejlesztettem párat.
-Leadtam a "rat"-os küldit, ami eddig kimaradt, így már az Ashina ágon is tudtam képességeket unlockolni, hát kb ez a legjobb ág mint kiderült. Nembaj jobb későn, mint soha
-farmoltam kb 100 prosztata currencyt, így már fogom tudni használni pl. a lángszórómat a majom duó ellen.
A sabimaru NAGYON JÓ eszköz, a vizimalomnál lévő minibosst azzal sikerült megölnöm, kb 10mp volt az első fázisa ezzel a fegyverrel.
Most ott tartok, hogy vagy a majom duó ellen megyek vagy pedig a corrupted monk-szellem (vagymi) ellen, egyik jobb mint a másik.
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #499 üzenetére
Genichiro sama nekem viszonylag könnyen ment, magam is meglepődtem magamon. Gondolom a tetős fightról van szó, amikor 2. alkalommal kell harcolni vele. kb 3-4 kísérlet után kiismertem a mozgását és onnantól nem volt gond. Akkor fostam be kicsit, amikor kiderült, hogy van 3. formája is, de az elsőre lement, mert tök ugyanazt kellett csinálni, mint a 2. fázisban.
-
Yodamest
veterán
válasz
atainprison #489 üzenetére
mindkettőtöknek igaza van gyakorlatilag, illetve Ulthanito csak a végén tévedsz egy dologban, elmondom:
A dragonrot úgy működik, hogy az újraéledések vannak hatással a világra, mert ahhoz, hogy a "chosen one" újraéledjen, a világ energiájából kell használni. Energia megmaradás törvénye gondolom ismerős mindenkinek.
Tehát a játék gyakorlatilag azt számolja, hogy te az idolnál hányszor ébredsz fel, az tök mindegy, hogy előtte resurrectáltál vagy nem, csak az számít, hogy az idolnál ébredj, az számít ergo halálnak.Ulthanito téged szerintem az tévesztett meg, hogy az idolnál éledést nem vetted resurrectionnak, közben lényegében az az igazi resurrection, a kombat ress, amit el tudsz tolni, az csak egy tool, de lore szempontból nincs hatással a világra.
-
Yodamest
veterán
válasz
BOBAKILL #438 üzenetére
Érdekes, de ettől a Sekirotól tisztára kedvet kaptam a DS szériát végigjátszani, fel is raktam tegnap a DS1 Remastert.
A BB-ben a Ludwig holy bldade a DS-ekben meg rendszerint valami baszott nagy bunkó vagy kard volt a fegyverem, nagyon hiányzik itt, hogy ordas nagyokat rátudjak verni a bossokra. DS3-ban nemrég pl. atom felemelő érzés volt bemenni a Dancerhez +5-ös Vordt greathammerrel, ami fagyaszt is és kb 6 ütésből (charged heavy attack) staggerelve agyonverni.
Én még hiszek azért abban, hogy én csinálok itt valamit rosszul és lehet többet is sebezni a bossokra.
-
Yodamest
veterán
válasz
atainprison #436 üzenetére
Engem is szétalázott párszor, mivel a védekezésen átütött a deflect már meg sem fordult a fejemben, így a régi soulsborne módszerrel dodge segítségével győztem le.
-
Yodamest
veterán
válasz
atainprison #432 üzenetére
de amúgy van olyan amit ő mond, van egy dupla kardos miniboss valahol az egyik épület felső szintjén, közvetlen előtte van egy idol is. Na ő olyanokat üt, hogy hiába van bőven posturem, mégis ha simán csak védem az ütést akkor elég sokat sebződök is mellé.
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #427 üzenetére
Hallod azt ha jól sikerült a deflect, mert sokkal élesebb kard csörrenéssel jár. A sima blocknak tompább a hangja. Nekem sem mindig jön össze, de mivel nyomogatom az L1-et így nem áll fenn annak a veszélye, hogy bekapjak egy ütést. (kivéve a kandzsi jeleseket de az más tészta)
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #423 üzenetére
Ha csak lenyomva van folyamatosan az L1, az a sima védekezés, az nem deflect. Az csak egy dologra jó, hogy gyorsabban visszatöltsd a posturet. Amikor éles harcban vagy mindig nyomogatni érdemes, mert még ha nem is jön össze a deflect legrosszabb esetben is max kivéded a támadását, tehát semmit nem vesztesz a nyomkodással, viszont nyerni sokat nyerhetsz vele.
-
Yodamest
veterán
-
Yodamest
veterán
Én tegnap a Smough & Ornstein, ala a Maki házaspár kalandjainál akadtam meg, hihetetlen hogy minden részbe bele kell tenniük egy ilyen harcot.
Elképesztő gusztustalan, egyelőre nem tudom mit fogok csinálni és itt még oszlopok sincsenek, mint a DS1-ben, hogy esetleg azokkal taktikázzak.
YAKEN szerk. hehe most nézem egy helyen járunk. Ha lehetne summonolni...
A protézisek használatához nektek hogy a fenébe van körrenszitek állandóan? (a kis kereszt item)
Nem tudom én játék eleje óta folyamatos hiányban vagyok ezekkel, venni akkor tudnék ha direktbe leállnék mondjuk 1-1 órát farmolni lóvét hozzá... fun lehetne őket használni, de így tökre nem érzem a késztetést. Tehették volna olyanná, mint a BB-ben a lőszereket, abból mindig volt, viszont egyszerre úgy sem lehetett nálad túl sok belőle, így nem lehetett csak azt használni, szerintem az jó rendszer volt. -
Yodamest
veterán
válasz
atainprison #368 üzenetére
emberi százlábú miniboss megvan? Na az pont ilyen.
(a nagy karmos gyorsan csapkodó lény) A Lady Vajrepülés is, lényegében csak azt tudod csinálni mindig adott pillanatban, amit kell, 1 dimenziós. Nem tudod kombó közben pl. lestunlockolni egy erős csapással vagy mögé ugrani random és mondjuk hátba verni párszor, mindig csak akkor tudod megütni, amikorra az ki van találva különben minden más támadásodat parryzni fogja.
Nem a játék ellen vagyok, de sokszor beskatulyázva érzem magam harcok alatt a rengeteg blokkolás, parry és kicsi attack windowok miatt.
-
Yodamest
veterán
Érdekes amúgy én valahogy ezeken a single player játékokon nem tudok annyira ideges lenni, legyenek bármennyire nehezek.
Ennek örülök is, mert én is rengeteget fifáztam és ott játékosok ellen borzalmasan feltudott búrni a játék. Nálam ez csak játékosok ellen jelentkezik valahogy.
pomk akkor írd hozzá mindenképp ha még nem tetted a deflect L1 nyomkodós taktikot is, mert tényleg működik, hiába van aki nem hisz benne. Úgy nem is bírnék játszani, hogy mindig minden egyes kard összecsapásnál PONT akkor kellene deflektálnom. (a parry sokkal jobb szó, na mind1 használom amit ti)
A deflektnek kb van egy fél mp-es ablaka, amíg működik, tehát ha azon belül nyomtad a gombot, akkor beadja. Ha pedig folyamat nyomkodod, mindig be fogja adni, mert sose esel ki a fél mp-es időtartamból, nem tudnak közé "beütni". Ez nagyon megkönnyíti a játék deflekt részét, azért hangsúlyozom ennyire, hogy aki nem tudta ezt eddig az használja így. -
Yodamest
veterán
A tiéd hamarabb telik meg, mint a minibossé, ez természetes, hiszen gondolj bele, ha nem így lenne gyakorlatilag végig deflektálnád 5-6 attackját, majd finish him! Ennyi lenne egy miniboss. Azt kell kihasználni, hogy a te postured hamarabb helyreáll mint az övé, így agresszíven rá kell menni, ahhoz hogy ebből előnyt kovácsolj. A monk skillfa pl. pont erre jó: ott végig olyan képességeket lehet szerezni, amik a posture dmg-re mennek rá.
-
Yodamest
veterán
Megmondom én, a végső parry gyakorlatilag a deflect. Bizonyos kisebb ellenfelek jó példa erre, ott vannak pl. a kutyák. Azokat ha parryzed, amikor rád ugranak, egyből deflect lesz belőle és ki is tudod őket végezni, mert kicsi a parry csíkjuk (jóformán nincs) és egyből overload lesz, ahogy kapnak egy parryt.
sp8787 igy van, te rövidebben leírtad
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #318 üzenetére
Na várjunk, ezt nem értem most, egy fajta parry van a játékban az L1. Nincs más. A piros pöttyös deathblow kivégzőmozdulat megint tök más, az akkor jelenik meg ha az ellenfélt stealth killeljük, illetve ha túltöltődik a stance csíkja. Annyiban függ össze a kettő, hogy a stance csík feltöltéséhez sok esetben a parryt kell használni.
-
Yodamest
veterán
egyébként meg miért egy halott embert kell baxtatni és lerombolni az imázsát, amit a remek zenéjével felépített, ahelyett, hogy a MÉG ÉLŐ ÉS SZABADLÁBON LÉVŐ pedofilokkal foglalkoznak, lásd különböző papok, egyházi személyek stb, nem mondok most neveket. Na azokkal senki nem foglalkozik, majd ha meghaltak maybe...
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #306 üzenetére
de így van
tudom mert így öltem meg ma reggel is a king kongot és így használom már egy ideje és működik. Szóval nem levegőbe beszélek. Folyamatosan nyomkodod, akkor nincs akkora window-ja, hogy ne érzékelje, szóval folyamat tudsz parryzni. Ráadásul nem, nem blocknak érzékeli, mert ahhoz meg nyomva kell tartani egyfolytában! Szóval működik, tesztelve.
A kis kereszt itemek, amik meg a prosztata öhm protézis toolokhoz kellenek, lehet neked 10-be kerülnek, de nekem már 30-ba! 30 coin meg igen csak sok, mert pikk-pakk el lehet őket használni, ezek nem olyan nagy sebzésű brutál ezsközök, hogy na egy harcban eltolom 1-2X és meg van oldva.
-
Yodamest
veterán
Sokkal nehezebb, mint bármely ezelőtti from játék, de ezt a már megjelent külföldi reviewek-ban is elmondják.
Az a fő ok talán, hogy te iszonyat sebzéseket kapsz be, 2 ütés általában végez veled, viszont a sebzésed meg nagyon kevés. Néztem tegnap DS1-2-3 bossharcokat és nevetséges, hogy mennyivel nagyobbakat lehetett ott sebezni a bossokba. Itt szó szerint csak csipkeded a bossok hp-ját, hát nem is 2-3 percesek, hanem inkább 8-10 a harcok. (ha minden jól megy) Folyamatosan gyengének érzed magad, nem tudsz feltápolódni.Ja itt jut eszembe, a protézis eszközöket is jó lenne használni persze, igen ám csak azok meg fogyó eszközökhöz vannak kötve, amit csak drága pénzért lehet megvenni! Ergo azért nem nagyon használja ezeket senki, mert egyszerűen nincs módod kipróbálgatni rendesen, hisz nem bátorít rá a játék, mert csak elmegy rá a pénzed.
-
Yodamest
veterán
A deflect vagyis parry tipp: nem pont akkor kell lenyomni az L1-et, amikor az ütés jön, hanem gyakorlatilag amikortól várod az ütést folyamatosan NYOMKODNI kell a gombot! Tehát állsz, várod, hogy ütni fog és folyamat nyomkodod az L1-et, így amikor üt 100% hogy parryzni fogod, tehát lehet spammelni a parryt, ellentétben a soulsokkal, ahol ha eltoltad a parryt, de mondjuk túl korán, akkor már nem volt időd parryzni, mert volt egy recovery time-ja. Itt nincs recovery time. Szóval ez a 100% parry titka.
-
Yodamest
veterán
Pistiék is elkezdték tolni. lesz itt RAGE rendesen úgy érzem
-
Yodamest
veterán
Ez nagyon szenya egy dög. Belező Csabi is elvolt vele este
-
Yodamest
veterán
válasz
BOBAKILL #243 üzenetére
Lehet a build hiánya is benne van, meg valahogy nem érzem, hogy erősödnék. A protéziseket próbáltam használni, de azokkal is úgy vagyok, hogy nem éreztem még egyiket sem effektívnek. A shuriken az jó a kutyák ellen, de kb ennyi. Tudom melyik kombóról beszélsz, az nekem nincs kifejlesztve. Én a monkos talent fán indultam legutóbb el, hogy ököllel meg lábbal oda tudjak csapni posture dmg-et csinálni, de a sima ellenfeleken kívül hadd ne mondjam, hogy teljesen hatástalan volt eddig.... Egyik fejlesztés sem volt még olyan, ami valóban erősítette volna a karakteremet. A kardos talent fán is szép csapkodós mozdulatok vannak, ismételten azt tudom mondani, hogy sima ellenfelek ellen jól tudnak jönni, de mini bossok, bossok ellen, kár is őket használni... Nyitom meg az abilityket, meg növelem a képzeletbeli posturemet, attack poweremet, de mégsem érzem, hogy progresselne a karakter. Eddigiekben szerettem, hogy kis farmolással, meg fejlesztgetéssel overpowered tudtam lenni a midgame-re.
-
Yodamest
veterán
válasz
30z.Samu #240 üzenetére
Az előző from gémek nem ilyenek voltak. Persze kellett a jó reflex a kitéréshez, de 1-1 jó ütemű kitéréssel mindent meg lehetett oldani és felhúzott fegyverekkel 1 perc alatt szét tudtál csapni egy bosst. Itt ha a játék azt akarja, hogy kitérjél akkor ki tudsz, de ha nem akarja azt akkor az ellenfél végigköveti a mozgásodat kitérés közben és után, majd ugyanúgy lecsap. Amikor parryval nyerhetsz akkor csak azzal nyerhetsz, amikor azzal nem akkor hiába is próbálod nem fog működni. Minden bossnak, mini bossnak 1 megoldása van, arra kell rájönnöd, ha azt nem tudod nem csinálod meg. Ez nem tetszik ebben.
A mérgező tavas pályán is van egy ágyús mini boss, amit egyszerűen képtelen voltam legyőzni, végül a méregbe belecsaltam, ami megölte kb fél óra alatt, de hát basszus.... ilyen módszerekhez soha nem kellett folyamodnom se a BB-ben se a DS-ben. Ott azért mindig éreztem hogy nyerhetek, de itt sokszor nem érzem. -
Yodamest
veterán
Amúgy kezdek rájönni mi a gondom a játékkal. A nehézség önmagában egy dolog, ez messze a legnehezebb játék eddig, amit a From kiadott a kezei közül, de ezzel nem is lenne baj. A gond ott kezdődik, hogy ezt a nehézséget nagyon irányítottnak érzem.
A bossokat, mini bossokat csak úgy tudod megölni ha hibátlanul betanultad a patternt, amit a fejlesztők kitaláltak. Nincs több módszer, nem tudod megkerülni, hogy azt csináld amit csinálnod KELL. Ezt az eddigi from játékokban sosem éreztem, ott tudtam többféle módon harcolni, nem feltétlen kellett adott sorrendben, tű pontosan, adott moveseteket tolnom droid módjára. Itt minden komolyabb ellenfél ellen úgy be kell "magolnod" a mozgást, mint egy street fighter döntőben a kombókat. Parry-parry-parry-dodge-2 ütés-elugrás-reset-parry-parry-dodge-2 ütés-elugrás-reset blabla. Nem tudsz az egyik parry helyett kitérni, vagy a kitérés helyett parryzni, vagy 2 ütés helyett 3-at bevinni. Csak azt és úgy tudod csinálni, amit akarnak, hogy csinálj. Nem tudsz távolról mondjuk molotov koktélt dobni az ellenfélre, hogy lesebezd előre vagy bármit, mert mindent parryznek, hogy pont úgy és akkor keljen velük harcolnod, amikor az meg van tervezve. Minden előre meg van koreografálva és neked e szerint kell táncolnod, ahogy a from fütyül.
Ez eleinte még nem tűnik annyira fel, csak annyit éreztem, hogy valami nem kóser, de utána már egyértelműen érezhető ez az irányított érzés. Persze a legnehezebb játékot akarták készíteni ever, de van az a nehézség szerintem, ami már a játszhatóság rovására megy, mert miatta egész egyszerűen beszűkülnek a harci lehetőségek és már nem valós harc érzetét kelti, csak egy előre hosszú órák alatt betanult koreográfiáét, ami ellenfelenként fixen adott.
-
Yodamest
veterán
Albino King Konggal találkoztatok már?
Spoiler Alert:
valahol a monkos pálya után van, leugrok egy lápos arénába, na mondom ott egy hatalmas fehér majom kapjuk el... Van 7 estusom, hát el is ment rá mind, de megöltem egy hajszálnyi HP-val éltem túl. Ez volt kb 8. try-ra. Mutatom asszonypajtinak a fight utáni bejátszást, ahol Sekiro levágja az oriásmajom fejét! Kurva jól nézett ki, asszony is üveges tekintettel bámulta a heroikus hóhérkodást. Felé fordulva mondom neki: na ez azért milyen badass volt már. Erre ő meredten bámulja a monitort és mutat a hátam mögé: fordulj meg!!! Megfordulok a székemben és látom, a levágott fejű Kong, lehajol és felveszi a fejét! Majd ROUND 2!!! Ő új HP poollal én pedig a kis tarisznyányi életcsíkommal estus nélkül. Odajött és az új movesetjét bemutatva kivégzett. Ez után, az oltárnál ébredve inkább skipeltem a harcot.... Majd visszajövök 15 estussal.... -
Yodamest
veterán
na csak hamarabb jött, már szedem is
én attól nem félek hogy ez ne válna kult játékká mint az előzőek is
-
Yodamest
veterán
srácok, steamen mikortól játszható a játék? Úgy tudtam ma éjféltől, viszont azt írja a steam, hogy még 20 óra a feloldásig, ami meg holnap késő délután... pedig még szabit is vettem ki.
-
Yodamest
veterán
válasz
atainprison #31 üzenetére
szerintem egyik játékuk sem támogatja, mivel ezeket alapvetően konzolra írják és onnan portolják át
-
Yodamest
veterán
Lobosék is már nagyon várhatják, aki ilyen dedikált soulsbornos és ebből él annak ez olyan mint a fizuosztás.
-
Yodamest
veterán
fú már nem sok idő gyerekek, péntekre élesítve a szabi, ezt a játékot kenni kell launchkor
azt lehet tudni, hogy lesz-e karakter készítés a játékban vagy hasonlóan a Nioh-hoz van egy adott főhős és mindenki azzal megy?
Új hozzászólás Aktív témák
- Akció! Sérült! Corsair Icue 5000X RGB Számítógépház! Olvass leírást!
- PS Plus előfizetések
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak