- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
addikt
fú már nem sok idő gyerekek, péntekre élesítve a szabi, ezt a játékot kenni kell launchkor
azt lehet tudni, hogy lesz-e karakter készítés a játékban vagy hasonlóan a Nioh-hoz van egy adott főhős és mindenki azzal megy?
-
Yodamest
addikt
Lobosék is már nagyon várhatják, aki ilyen dedikált soulsbornos és ebből él annak ez olyan mint a fizuosztás.
-
Yodamest
addikt
válasz atainprison #31 üzenetére
szerintem egyik játékuk sem támogatja, mivel ezeket alapvetően konzolra írják és onnan portolják át
-
Yodamest
addikt
srácok, steamen mikortól játszható a játék? Úgy tudtam ma éjféltől, viszont azt írja a steam, hogy még 20 óra a feloldásig, ami meg holnap késő délután... pedig még szabit is vettem ki.
-
Yodamest
addikt
na csak hamarabb jött, már szedem is én attól nem félek hogy ez ne válna kult játékká mint az előzőek is
-
Yodamest
addikt
Albino King Konggal találkoztatok már?
Spoiler Alert:
valahol a monkos pálya után van, leugrok egy lápos arénába, na mondom ott egy hatalmas fehér majom kapjuk el... Van 7 estusom, hát el is ment rá mind, de megöltem egy hajszálnyi HP-val éltem túl. Ez volt kb 8. try-ra. Mutatom asszonypajtinak a fight utáni bejátszást, ahol Sekiro levágja az oriásmajom fejét! Kurva jól nézett ki, asszony is üveges tekintettel bámulta a heroikus hóhérkodást. Felé fordulva mondom neki: na ez azért milyen badass volt már. Erre ő meredten bámulja a monitort és mutat a hátam mögé: fordulj meg!!! Megfordulok a székemben és látom, a levágott fejű Kong, lehajol és felveszi a fejét! Majd ROUND 2!!! Ő új HP poollal én pedig a kis tarisznyányi életcsíkommal estus nélkül. Odajött és az új movesetjét bemutatva kivégzett. Ez után, az oltárnál ébredve inkább skipeltem a harcot.... Majd visszajövök 15 estussal.... -
Yodamest
addikt
Amúgy kezdek rájönni mi a gondom a játékkal. A nehézség önmagában egy dolog, ez messze a legnehezebb játék eddig, amit a From kiadott a kezei közül, de ezzel nem is lenne baj. A gond ott kezdődik, hogy ezt a nehézséget nagyon irányítottnak érzem.
A bossokat, mini bossokat csak úgy tudod megölni ha hibátlanul betanultad a patternt, amit a fejlesztők kitaláltak. Nincs több módszer, nem tudod megkerülni, hogy azt csináld amit csinálnod KELL. Ezt az eddigi from játékokban sosem éreztem, ott tudtam többféle módon harcolni, nem feltétlen kellett adott sorrendben, tű pontosan, adott moveseteket tolnom droid módjára. Itt minden komolyabb ellenfél ellen úgy be kell "magolnod" a mozgást, mint egy street fighter döntőben a kombókat. Parry-parry-parry-dodge-2 ütés-elugrás-reset-parry-parry-dodge-2 ütés-elugrás-reset blabla. Nem tudsz az egyik parry helyett kitérni, vagy a kitérés helyett parryzni, vagy 2 ütés helyett 3-at bevinni. Csak azt és úgy tudod csinálni, amit akarnak, hogy csinálj. Nem tudsz távolról mondjuk molotov koktélt dobni az ellenfélre, hogy lesebezd előre vagy bármit, mert mindent parryznek, hogy pont úgy és akkor keljen velük harcolnod, amikor az meg van tervezve. Minden előre meg van koreografálva és neked e szerint kell táncolnod, ahogy a from fütyül.
Ez eleinte még nem tűnik annyira fel, csak annyit éreztem, hogy valami nem kóser, de utána már egyértelműen érezhető ez az irányított érzés. Persze a legnehezebb játékot akarták készíteni ever, de van az a nehézség szerintem, ami már a játszhatóság rovására megy, mert miatta egész egyszerűen beszűkülnek a harci lehetőségek és már nem valós harc érzetét kelti, csak egy előre hosszú órák alatt betanult koreográfiáét, ami ellenfelenként fixen adott.
-
Yodamest
addikt
válasz 30z.Samu #240 üzenetére
Az előző from gémek nem ilyenek voltak. Persze kellett a jó reflex a kitéréshez, de 1-1 jó ütemű kitéréssel mindent meg lehetett oldani és felhúzott fegyverekkel 1 perc alatt szét tudtál csapni egy bosst. Itt ha a játék azt akarja, hogy kitérjél akkor ki tudsz, de ha nem akarja azt akkor az ellenfél végigköveti a mozgásodat kitérés közben és után, majd ugyanúgy lecsap. Amikor parryval nyerhetsz akkor csak azzal nyerhetsz, amikor azzal nem akkor hiába is próbálod nem fog működni. Minden bossnak, mini bossnak 1 megoldása van, arra kell rájönnöd, ha azt nem tudod nem csinálod meg. Ez nem tetszik ebben.
A mérgező tavas pályán is van egy ágyús mini boss, amit egyszerűen képtelen voltam legyőzni, végül a méregbe belecsaltam, ami megölte kb fél óra alatt, de hát basszus.... ilyen módszerekhez soha nem kellett folyamodnom se a BB-ben se a DS-ben. Ott azért mindig éreztem hogy nyerhetek, de itt sokszor nem érzem. [ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz BOBAKILL #243 üzenetére
Lehet a build hiánya is benne van, meg valahogy nem érzem, hogy erősödnék. A protéziseket próbáltam használni, de azokkal is úgy vagyok, hogy nem éreztem még egyiket sem effektívnek. A shuriken az jó a kutyák ellen, de kb ennyi. Tudom melyik kombóról beszélsz, az nekem nincs kifejlesztve. Én a monkos talent fán indultam legutóbb el, hogy ököllel meg lábbal oda tudjak csapni posture dmg-et csinálni, de a sima ellenfeleken kívül hadd ne mondjam, hogy teljesen hatástalan volt eddig.... Egyik fejlesztés sem volt még olyan, ami valóban erősítette volna a karakteremet. A kardos talent fán is szép csapkodós mozdulatok vannak, ismételten azt tudom mondani, hogy sima ellenfelek ellen jól tudnak jönni, de mini bossok, bossok ellen, kár is őket használni... Nyitom meg az abilityket, meg növelem a képzeletbeli posturemet, attack poweremet, de mégsem érzem, hogy progresselne a karakter. Eddigiekben szerettem, hogy kis farmolással, meg fejlesztgetéssel overpowered tudtam lenni a midgame-re.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Ez nagyon szenya egy dög. Belező Csabi is elvolt vele este
-
Yodamest
addikt
Pistiék is elkezdték tolni. lesz itt RAGE rendesen úgy érzem
-
Yodamest
addikt
A deflect vagyis parry tipp: nem pont akkor kell lenyomni az L1-et, amikor az ütés jön, hanem gyakorlatilag amikortól várod az ütést folyamatosan NYOMKODNI kell a gombot! Tehát állsz, várod, hogy ütni fog és folyamat nyomkodod az L1-et, így amikor üt 100% hogy parryzni fogod, tehát lehet spammelni a parryt, ellentétben a soulsokkal, ahol ha eltoltad a parryt, de mondjuk túl korán, akkor már nem volt időd parryzni, mert volt egy recovery time-ja. Itt nincs recovery time. Szóval ez a 100% parry titka.
-
Yodamest
addikt
Sokkal nehezebb, mint bármely ezelőtti from játék, de ezt a már megjelent külföldi reviewek-ban is elmondják.
Az a fő ok talán, hogy te iszonyat sebzéseket kapsz be, 2 ütés általában végez veled, viszont a sebzésed meg nagyon kevés. Néztem tegnap DS1-2-3 bossharcokat és nevetséges, hogy mennyivel nagyobbakat lehetett ott sebezni a bossokba. Itt szó szerint csak csipkeded a bossok hp-ját, hát nem is 2-3 percesek, hanem inkább 8-10 a harcok. (ha minden jól megy) Folyamatosan gyengének érzed magad, nem tudsz feltápolódni.Ja itt jut eszembe, a protézis eszközöket is jó lenne használni persze, igen ám csak azok meg fogyó eszközökhöz vannak kötve, amit csak drága pénzért lehet megvenni! Ergo azért nem nagyon használja ezeket senki, mert egyszerűen nincs módod kipróbálgatni rendesen, hisz nem bátorít rá a játék, mert csak elmegy rá a pénzed.
-
Yodamest
addikt
válasz #10186752 #306 üzenetére
de így van tudom mert így öltem meg ma reggel is a king kongot és így használom már egy ideje és működik. Szóval nem levegőbe beszélek. Folyamatosan nyomkodod, akkor nincs akkora window-ja, hogy ne érzékelje, szóval folyamat tudsz parryzni. Ráadásul nem, nem blocknak érzékeli, mert ahhoz meg nyomva kell tartani egyfolytában! Szóval működik, tesztelve.
A kis kereszt itemek, amik meg a prosztata öhm protézis toolokhoz kellenek, lehet neked 10-be kerülnek, de nekem már 30-ba! 30 coin meg igen csak sok, mert pikk-pakk el lehet őket használni, ezek nem olyan nagy sebzésű brutál ezsközök, hogy na egy harcban eltolom 1-2X és meg van oldva.
-
Yodamest
addikt
egyébként meg miért egy halott embert kell baxtatni és lerombolni az imázsát, amit a remek zenéjével felépített, ahelyett, hogy a MÉG ÉLŐ ÉS SZABADLÁBON LÉVŐ pedofilokkal foglalkoznak, lásd különböző papok, egyházi személyek stb, nem mondok most neveket. Na azokkal senki nem foglalkozik, majd ha meghaltak maybe...
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz #10186752 #318 üzenetére
Na várjunk, ezt nem értem most, egy fajta parry van a játékban az L1. Nincs más. A piros pöttyös deathblow kivégzőmozdulat megint tök más, az akkor jelenik meg ha az ellenfélt stealth killeljük, illetve ha túltöltődik a stance csíkja. Annyiban függ össze a kettő, hogy a stance csík feltöltéséhez sok esetben a parryt kell használni.
-
Yodamest
addikt
Megmondom én, a végső parry gyakorlatilag a deflect. Bizonyos kisebb ellenfelek jó példa erre, ott vannak pl. a kutyák. Azokat ha parryzed, amikor rád ugranak, egyből deflect lesz belőle és ki is tudod őket végezni, mert kicsi a parry csíkjuk (jóformán nincs) és egyből overload lesz, ahogy kapnak egy parryt.
sp8787 igy van, te rövidebben leírtad
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
A tiéd hamarabb telik meg, mint a minibossé, ez természetes, hiszen gondolj bele, ha nem így lenne gyakorlatilag végig deflektálnád 5-6 attackját, majd finish him! Ennyi lenne egy miniboss. Azt kell kihasználni, hogy a te postured hamarabb helyreáll mint az övé, így agresszíven rá kell menni, ahhoz hogy ebből előnyt kovácsolj. A monk skillfa pl. pont erre jó: ott végig olyan képességeket lehet szerezni, amik a posture dmg-re mennek rá.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Érdekes amúgy én valahogy ezeken a single player játékokon nem tudok annyira ideges lenni, legyenek bármennyire nehezek. Ennek örülök is, mert én is rengeteget fifáztam és ott játékosok ellen borzalmasan feltudott búrni a játék. Nálam ez csak játékosok ellen jelentkezik valahogy.
pomk akkor írd hozzá mindenképp ha még nem tetted a deflect L1 nyomkodós taktikot is, mert tényleg működik, hiába van aki nem hisz benne. Úgy nem is bírnék játszani, hogy mindig minden egyes kard összecsapásnál PONT akkor kellene deflektálnom. (a parry sokkal jobb szó, na mind1 használom amit ti)
A deflektnek kb van egy fél mp-es ablaka, amíg működik, tehát ha azon belül nyomtad a gombot, akkor beadja. Ha pedig folyamat nyomkodod, mindig be fogja adni, mert sose esel ki a fél mp-es időtartamból, nem tudnak közé "beütni". Ez nagyon megkönnyíti a játék deflekt részét, azért hangsúlyozom ennyire, hogy aki nem tudta ezt eddig az használja így.[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz atainprison #368 üzenetére
emberi százlábú miniboss megvan? Na az pont ilyen. (a nagy karmos gyorsan csapkodó lény) A Lady Vajrepülés is, lényegében csak azt tudod csinálni mindig adott pillanatban, amit kell, 1 dimenziós. Nem tudod kombó közben pl. lestunlockolni egy erős csapással vagy mögé ugrani random és mondjuk hátba verni párszor, mindig csak akkor tudod megütni, amikorra az ki van találva különben minden más támadásodat parryzni fogja.
Nem a játék ellen vagyok, de sokszor beskatulyázva érzem magam harcok alatt a rengeteg blokkolás, parry és kicsi attack windowok miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Én tegnap a Smough & Ornstein, ala a Maki házaspár kalandjainál akadtam meg, hihetetlen hogy minden részbe bele kell tenniük egy ilyen harcot. Elképesztő gusztustalan, egyelőre nem tudom mit fogok csinálni és itt még oszlopok sincsenek, mint a DS1-ben, hogy esetleg azokkal taktikázzak.
YAKEN szerk. hehe most nézem egy helyen járunk. Ha lehetne summonolni...
A protézisek használatához nektek hogy a fenébe van körrenszitek állandóan? (a kis kereszt item)
Nem tudom én játék eleje óta folyamatos hiányban vagyok ezekkel, venni akkor tudnék ha direktbe leállnék mondjuk 1-1 órát farmolni lóvét hozzá... fun lehetne őket használni, de így tökre nem érzem a késztetést. Tehették volna olyanná, mint a BB-ben a lőszereket, abból mindig volt, viszont egyszerre úgy sem lehetett nálad túl sok belőle, így nem lehetett csak azt használni, szerintem az jó rendszer volt.[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
-
Yodamest
addikt
válasz #10186752 #423 üzenetére
Ha csak lenyomva van folyamatosan az L1, az a sima védekezés, az nem deflect. Az csak egy dologra jó, hogy gyorsabban visszatöltsd a posturet. Amikor éles harcban vagy mindig nyomogatni érdemes, mert még ha nem is jön össze a deflect legrosszabb esetben is max kivéded a támadását, tehát semmit nem vesztesz a nyomkodással, viszont nyerni sokat nyerhetsz vele.
-
Yodamest
addikt
válasz #10186752 #427 üzenetére
Hallod azt ha jól sikerült a deflect, mert sokkal élesebb kard csörrenéssel jár. A sima blocknak tompább a hangja. Nekem sem mindig jön össze, de mivel nyomogatom az L1-et így nem áll fenn annak a veszélye, hogy bekapjak egy ütést. (kivéve a kandzsi jeleseket de az más tészta)
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz atainprison #432 üzenetére
de amúgy van olyan amit ő mond, van egy dupla kardos miniboss valahol az egyik épület felső szintjén, közvetlen előtte van egy idol is. Na ő olyanokat üt, hogy hiába van bőven posturem, mégis ha simán csak védem az ütést akkor elég sokat sebződök is mellé.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz atainprison #436 üzenetére
Engem is szétalázott párszor, mivel a védekezésen átütött a deflect már meg sem fordult a fejemben, így a régi soulsborne módszerrel dodge segítségével győztem le.
-
Yodamest
addikt
válasz BOBAKILL #438 üzenetére
Érdekes, de ettől a Sekirotól tisztára kedvet kaptam a DS szériát végigjátszani, fel is raktam tegnap a DS1 Remastert. A BB-ben a Ludwig holy bldade a DS-ekben meg rendszerint valami baszott nagy bunkó vagy kard volt a fegyverem, nagyon hiányzik itt, hogy ordas nagyokat rátudjak verni a bossokra. DS3-ban nemrég pl. atom felemelő érzés volt bemenni a Dancerhez +5-ös Vordt greathammerrel, ami fagyaszt is és kb 6 ütésből (charged heavy attack) staggerelve agyonverni. Én még hiszek azért abban, hogy én csinálok itt valamit rosszul és lehet többet is sebezni a bossokra.
-
Yodamest
addikt
válasz atainprison #489 üzenetére
mindkettőtöknek igaza van gyakorlatilag, illetve Ulthanito csak a végén tévedsz egy dologban, elmondom:
A dragonrot úgy működik, hogy az újraéledések vannak hatással a világra, mert ahhoz, hogy a "chosen one" újraéledjen, a világ energiájából kell használni. Energia megmaradás törvénye gondolom ismerős mindenkinek.
Tehát a játék gyakorlatilag azt számolja, hogy te az idolnál hányszor ébredsz fel, az tök mindegy, hogy előtte resurrectáltál vagy nem, csak az számít, hogy az idolnál ébredj, az számít ergo halálnak.Ulthanito téged szerintem az tévesztett meg, hogy az idolnál éledést nem vetted resurrectionnak, közben lényegében az az igazi resurrection, a kombat ress, amit el tudsz tolni, az csak egy tool, de lore szempontból nincs hatással a világra.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz #10186752 #499 üzenetére
Genichiro sama nekem viszonylag könnyen ment, magam is meglepődtem magamon. Gondolom a tetős fightról van szó, amikor 2. alkalommal kell harcolni vele. kb 3-4 kísérlet után kiismertem a mozgását és onnantól nem volt gond. Akkor fostam be kicsit, amikor kiderült, hogy van 3. formája is, de az elsőre lement, mert tök ugyanazt kellett csinálni, mint a 2. fázisban.
-
Yodamest
addikt
Tegnap brutál jót haladtam egyébként a játékban, nem is annyira progress szinten, hanem inkább karakter fejlesztés terén:
-Jött 2 miniboss item, így meglett a 4, amiből meglett az upgrade, így már 14 a vitalitásom.-Megszereztem az összes prosztata toolt, fel is fejlesztettem párat.
-Leadtam a "rat"-os küldit, ami eddig kimaradt, így már az Ashina ágon is tudtam képességeket unlockolni, hát kb ez a legjobb ág mint kiderült. Nembaj jobb későn, mint soha
-farmoltam kb 100 prosztata currencyt, így már fogom tudni használni pl. a lángszórómat a majom duó ellen.
A sabimaru NAGYON JÓ eszköz, a vizimalomnál lévő minibosst azzal sikerült megölnöm, kb 10mp volt az első fázisa ezzel a fegyverrel.
Most ott tartok, hogy vagy a majom duó ellen megyek vagy pedig a corrupted monk-szellem (vagymi) ellen, egyik jobb mint a másik.
-
Yodamest
addikt
IPON Sekiro teszt
Én már nyomtam alá egy 99%-os olvasói értékelést, hogy kompenzáljam a 85%-ot, amit a tesztben adtak rá.[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Skacok én úgy vagyok vele, hogy felesleges az összes hsz-t spoilerbe tenni, hisz aki ide jár az nyilván vállaja ezt a kockázatot. Aki végképp nem akar spoilert, az előbb vigye ki a játékot és csak utána jöjjön fel a fórumra szerintem. Viszont ez nem jó, hogy feljövök, mert nézném ki hogy áll és mindenhol a spoiler cenzúrát látom csak...
Pár gondolat az utolsó bossról:
A fiú melletti loyalitást választottam így a legerősebb bossal kell megküzdenem, de ez a 4 hp csíknyi harc áh... nagyon reménytelen. Túltolták itt már... Még a corrupted monk azt mondom oké volt, mert a 3 hp csíkjából 2-t finishing blow-al el lehetett tüntetni. Az úgy ok volt.Itt a végén viszont full meg kell vívni mind a 4 harcot, vannak fent YT-on kiváló taktikák rá, mindenki 20 percig öli a bosst, mert normális küzdelemben kb lehetetlen megölni. Kerülgetik csak, míg ki nem cheeselik azt az egy támadását, aminél bele lehet 1-2-t verni, hát grat... erről beszéltem, amikor azt mondtam, hogy nagyon be vannak itt szűkítve a játékos lehetőségei.
Nézzük csak meg a DS1-2-3, BB, final bossokat: lehetett taktikázni, lehetett normálisan HARCOLNI velük, mint egy igazi bajnok. Itt a Sekiroban csak futkos körülötte mindenki, arra az egy támadásra várva, mint egy gyáva alantas féreg. Nem tudsz vele több féle módon face-to-face megküzdeni, ami nagyon sajnálatos. Túltolták... Ehhez képest egy Orphan of Kos semmi nem volt, belegondolok már csak abba, hogy annak 1 hp csíkja volt, de jó is volt. Még Lobos is csak cheeseli ezt a bosst, szerintem ez mindent elárul róla. Abszolút nem fun csak egy guitar hero emulator a vége...
-
Yodamest
addikt
válasz BOBAKILL #616 üzenetére
Jöhet felőlem bármilyen game tőlük, ami hasonló, ezzel se lenne bajom úgy, csak túl van tolva. Most néztem Elajjaz persze szépen megöli, ahogy ő tolja úgy könnyűnek is tűnik, de hát ahhoz tökéletesen kell játszani, tökéletes parry kell mindenhol, tökéletes villám visszadobás stb. egyszer benézed, kiesel a ritmusból és véged is van. A demon of hatreddel még nem is harcoltam, még semminek így nem néztem utána a játék kapcsán, úgy voltam vele, előbb legyen befejezve, de hát az nem most lesz.... most ha az egész vasárnap délutánom erre a bossra áldoznám úgy érzem akkor sem lenne meg, mert ide már nem csak egy terv kell, nem annyi, hogy meg van a taktik mondjuk és kész, hanem hibátlanul kell parryzni nagyon sok alkalommal, ami nekem nem megy ilyen szinten.
-
Yodamest
addikt
válasz atainprison #618 üzenetére
jó ez nagyon beteg persze lehet így is, de ezek a mikiri counterek amiket tol... én még nem is látom, hogy milyen támadás fog jönni, de ő már lép is rá a kardra. Ez a videó nem releváns, ez egy beteg ember vagy minimum japán.
El nem tudom képzelni, hogy ment ez neked 5. próbálkozásra... vagy nagyon fekszik neked ez az arcba mászós, parryzős játékmenet vagy Lobos fia vagy ez a két verzió lehetséges. Nekem egyszerűen reflexem nincs ehhez, annyira hirtelen támad és sokféle a moveset, hogy nem tudom lereagálni időben, ami történik.
-
Yodamest
addikt
válasz atainprison #621 üzenetére
hát jah, csak sok támadás nem blokkolható és nem csak azok amiknél felvillan a kanji jel, sok nem blokkolhatónál fel sem villan semmi... továbbá vannak ezek a 340 fokos arch tjpusú támadások, amiknél hiába strafelok mögé + tartom a blokkot, akkor is olyan ívben üt maga mögé, hogy úgy is eltalán vele, kész vicc.
A kanjis támadásoknál is sokszor már rég nyomom, hogy pl ugorjon fel, de beragad a karakter valamilyen animációba és istenért nem csinálja. (pedig semmi extra csak pl simán csak mozogtam előtte, nem is támadtam) -
Yodamest
addikt
válasz atainprison #664 üzenetére
A magas fps szám minden tekintetben jó, nem csak ennél a játéknál. Sokkal reszponzívabb tőle minden, így természetesen a deflektelés is. Én amit csak lehet PC-re veszek meg, bár van PS4-em is, de azt csak az exkluzívak miatt vettem meg. Azért remélem a PS5-nél nem adják alább a stabil 60fps-nél, kész szégyen lenne ha 2020 után még készítenének 30fps-re lockolt játékokat... már a PS4-nél is alap szempont kellett volna legyen a stabil 60fps, mert az mindennél fontosabb, igen még a grafikánál is.
-
Yodamest
addikt
fú ne is mondd!!! Az a durva, hogy még Elajjaz is ott bukta el a speedrunját... nem előtte, nem utána, hanem ott annál a minibossnál ja és nem úgy, hogy relatíve sok időbe telt neki legyőzni, hanem egész egyszerűen megmurdelt a pecsába amikor láttam, azért jól eső érzés fogott el, kicsit megmagyarázottnak éreztem a rengeteg halálomat.
-
Yodamest
addikt
válasz #10186752 #678 üzenetére
de videót vegyél róla, mert nem hisszük el
Belezőgép Csabit nem tudom szokta-e valaki nézni közületek, ő most nagyon élvezi a játékot úgy veszem észre, hát kíváncsi leszek ha eljut a főbossig mit fog szólni hozzá. Így visszagondolva a játékra lényegében nem lenne vele bajom, nehéz nehéz, de mindent meg tudtam csinálni max 10-15 tryból. Viszont ez....
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Máig nem értem amúgy, hogy mondhatja erre bárki, hogy ez könnyebb mint akármi ezelőtt. Tény, hogy nem könnyebb, not even close! És ez nem játék stílus függő, egyszerűen nehezebb, nehezebbek a sima ellenfelek, nehezebbek a bossok, minden nehezebb.
Tegnap is megint felbaxtam magam a főbosson 1 órát szántam rá, nem ment, utána lazításként bementem DS3-at folytatni úgy, hogy nem DS-eztem mióta a Sekirot elkezdtem és instant levertem 3 endgame bosst.... ennyi. Ja és közben asszonnyal beszélgettem + Belezőt hallgattam ahogyan Sekirozik... szerintetek? Nagyon relaxáló élmény volt a Sekiro után és ezt nem csak úgy mondom, hanem tényleg így van.
-
Yodamest
addikt
Jah próbálom én is memorizálni, meg találtam egy egész értelmes tutorial videót is hozzá, ami nem arról szól, hogy "nézd így kell" és a gyerek hibátlanul bedarálja 4 perc alatt... ebben kicsit emberibben van ábrázolva a harc, mikor kell közel menni, mikor mid-rangebe, adott pár ötletet.
Addig úgy sem nyugszom, amíg nem lesz meg, csak akkor is zavaró, hogy rossz a design. Ezek a Sekiros harcok tipikusan olyanok, mint egy vizsgára készülés, mondjuk egy zárthelyi. Több napon át készülsz rájuk, e körül forog az agyad, teljesen kizárod a külvilágot, míg végül már ultra instictben tudod mikor mit kell csinálni még mielőtt az agyad gondolna rá. Megcsinálod okés meg minden, majd kb 1 hét múlva már nem tudnád megismételni, mert totál elfelejted. Az eddig legyőzött bossokat, minibossokat már nem vagyok benne biztos, hogy magabiztosan megint letudnám verni.
Ellen példa, lásd nem rég amit írtam, DS3-ba nem tudom hány hét vagy hónap kihagyás után beléptem, Twin Princess előtt voltam épp, bementem és 3. tryra levertem, majd mentem tovább és 3 bosst levertem zsinórban. Azokat valahogy nem tudom elfelejteni, talán mert ott nincs is mit elfelejteni, hiszen te harcolsz a te stílusodban, nem pedig egy megszabott pattern alapján, amitől ha eltérsz akkor halsz.
atainprison Nioh fullos kiadás megvan, de nem sokat játszottam még vele bevallom. Az első bossnál megakadtam, de valahogy az egész nekem túl keleties már, meg sötét és egyforma. Nem adta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5