Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Aktív témák
-
muveszur
addikt
Felhívtam a Samsung ügyfélszolgálatát, és a következőkben a hivatalos álláspontot láthatjátok
A szolgáltatónál vásárolt Galaxy S-re 1+1 év a garancia, az elsőt adja a Samsung, a másodikat pedig az adott szolgáltató.
Ha megvan az eredeti, Samsung által kiállított garanciajegy, akkor az első évben mindkét helyre vihetjük a telefonunkat, a második évben csak a szolgáltatóhoz.
Amennyiben nincs Samsung garanciajegyünk, a 2 év alatt csak a T-Mobile-hoz vihetjük a telefonunkat, vagy pedig lehet pótolni a hiányzó garanciajegyet.A Samsung garanciajegy pótlása:
Írjunk egy emailt a reklamacio@partner.samsung.com címre, amiben a következőket kell megadnunk.
-Típus
-IMEI szám-Név
-LakcímEzután pedig a Samsung postázza az eredeti garanciajegyet.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest