Hirdetés
Legfrissebb anyagok
Mobilarena témák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Redmi Note 14 Pro+ 5G - a tizenhármas átka
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Bemutatta az Apple az iPhone 16e-t
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
PROHARDVER! témák
IT café témák
Aktív témák
-
muveszur
addikt
Felhívtam a Samsung ügyfélszolgálatát, és a következőkben a hivatalos álláspontot láthatjátok
A szolgáltatónál vásárolt Galaxy S-re 1+1 év a garancia, az elsőt adja a Samsung, a másodikat pedig az adott szolgáltató.
Ha megvan az eredeti, Samsung által kiállított garanciajegy, akkor az első évben mindkét helyre vihetjük a telefonunkat, a második évben csak a szolgáltatóhoz.
Amennyiben nincs Samsung garanciajegyünk, a 2 év alatt csak a T-Mobile-hoz vihetjük a telefonunkat, vagy pedig lehet pótolni a hiányzó garanciajegyet.A Samsung garanciajegy pótlása:
Írjunk egy emailt a reklamacio@partner.samsung.com címre, amiben a következőket kell megadnunk.
-Típus
-IMEI szám-Név
-LakcímEzután pedig a Samsung postázza az eredeti garanciajegyet.
Aktív témák
Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- eBay
- Titán TUF módra: teszten az NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti!
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Milyen RAM-ot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Milyen routert?
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések