Hirdetés

Aktív témák

  • muveszur

    addikt

    válasz arn #16163 üzenetére

    Felhívtam a Samsung ügyfélszolgálatát, és a következőkben a hivatalos álláspontot láthatjátok ;)

    A szolgáltatónál vásárolt Galaxy S-re 1+1 év a garancia, az elsőt adja a Samsung, a másodikat pedig az adott szolgáltató.
    Ha megvan az eredeti, Samsung által kiállított garanciajegy, akkor az első évben mindkét helyre vihetjük a telefonunkat, a második évben csak a szolgáltatóhoz.
    Amennyiben nincs Samsung garanciajegyünk, a 2 év alatt csak a T-Mobile-hoz vihetjük a telefonunkat, vagy pedig lehet pótolni a hiányzó garanciajegyet.

    A Samsung garanciajegy pótlása:

    Írjunk egy emailt a reklamacio@partner.samsung.com címre, amiben a következőket kell megadnunk.

    -Típus
    -IMEI szám

    -Név
    -Lakcím

    Ezután pedig a Samsung postázza az eredeti garanciajegyet.

Aktív témák